#331 Napisany 20 marca 2018 - 17:37
#332 Napisany 20 marca 2018 - 17:42
miejmy jednak nadzieje ze umrze
#333 Napisany 20 marca 2018 - 19:44
Kazuo, grałeś w trójkę i Ascension na najtrudniejszym poziomie? Trójka na ostatnim poziomie trudności jak do tej pory chyba najtrudniejsza z serii , mi dała w kość w kilku fragmentach.
Jeżeli dobrze pamiętam to trójkę skończyłem na jakimś tam turbo-hardzie czy jak to się nazywało. Ascension mam z Plusa, ale jeszcze nie odpalałem.
W trzeciej części albo gowniak bedzie głównym złym albo przejmie role kratosa
Podrośnie, przykoksuje, a twórcy wprowadzą pełnoprawną kampanię co-op dla dwóch graczy, gdzie jeden gracz będzie masakrował typów Kratosem, a drugi tym wyrośniętym gówniakiem. Oczywiście synalkiem i tak nikt nie będzie chciał grać, tak jak nikt nigdy nie chciał grać Luigim.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 20 marca 2018 - 19:46
#334 Napisany 21 marca 2018 - 00:07
Ja wciągam grę krótko po premierze albo może nawet na premierę.
#335 Napisany 21 marca 2018 - 02:23
#336 Napisany 21 marca 2018 - 16:40
„Przygotowaliśmy sporo rzeczy, aby było to prawdziwe wyzwanie, a nie tylko cyniczny wzrost. Wrogowie zostali odmienieni. Mają inne systemy ataków, jest zupełnie inaczej.”[/quote]
W God of War otrzymamy również możliwość kontynuowania wydarzeń po zakończeniu głównego wątku – jest to dobra opcja dla graczy, którzy chcą wycisnąć z tytułu wszystkie soki i zgłębić każdą tajemnicę.
Czyli GoW będzie łatwym souls-like'iem z gówniakiem, który na wyższych poziomach trudności będzie trudnym souls-like'iem z gówniakiem. Ogólnie czekam na recenzję Kazuo.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 21 marca 2018 - 16:40
#337 Napisany 21 marca 2018 - 16:55
#338 Napisany 21 marca 2018 - 17:18
#339 Napisany 21 marca 2018 - 17:36
No przecież śmieszkuję. Mimo, że walka wygląda jak Soulsy dla dwucyfrowych.
#340 Napisany 21 marca 2018 - 17:36
Gdzie tam soulsy, przeciez to typowa ubigra z pseudo elementami rpg, super skomplikowanymi zagadkami stawiajacymi intelekt gracza na probe i bardzo wymagajacymi przeciwnikami. Czyli to samo co: Uncharted/Horizonzerodałn/Tombrider czy ten nowy uncharted o zombi.
#341 Napisany 21 marca 2018 - 18:53
I takie zmiany poziomów trudności mi się podobają.
pssite.com:
God of War zapowiada się na grę ambitną pod każdym względem, również w kwestii dopracowania poziomów trudności. Zapomnijcie o zwykłym zwiększeniu siły potworów - deweloper przygotował coś specjalnego.
God of War odda nam cztery poziomy trudności:
- Give Me A Story (Łatwy),
- Give Me A Balanced Experience (Średni),
- Give Me A Challenge (Trudny),
- Give me God of War (Najtrudniejszy).
Ważne jest to, że wybrany na samym początku najwyższy stopień trudności nie będzie mógł zostać później zmieniony. Czyżby chodziło o to, żeby nie oszukiwać z trofeami? Nie. Studio Sony Santa Monica poszło o krok dalej niż większość gier i stworzyło bardziej ambitny system poziomów trudności niż większa siła przeciwników lub bardziej wrażliwy na obrażenia bohater.
Cory Barlog zapowiedział, że na poziomie Give me God of War gra ulegnie dużej zmianie:
"Zrobiliśmy wszystko, żeby dostarczyć prawdziwe wyzwanie, nie zwykłe podwyższenie statystyk. Przeciwnicy ulegną zmianie, przygotowaliśmy dla nich nowe zachowanie podczas walk. Będzie to wyraźnie inne doświadczenie."
Warto też dodać, że ukończenie wątku głównego nie oznacza końca gry i będziemy mogli swobodnie zwiedzać wykreowany świat.
#342 Napisany 21 marca 2018 - 19:21
#343 Napisany 21 marca 2018 - 19:56
Ale nie tak dokładnie.
#344 Napisany 22 marca 2018 - 13:10
Ale nie tak dokładnie.
Chyba masz na myśli, że nie po polsku.
#345 Napisany 22 marca 2018 - 15:25
Będzie klasyczna kamera do odblokowania, czy ta padaka zza pleców Kratosa?
#346 Napisany 22 marca 2018 - 18:43
#347 Napisany 22 marca 2018 - 19:08
#348 Napisany 22 marca 2018 - 19:14
#349 Napisany 22 marca 2018 - 19:40
#350 Napisany 22 marca 2018 - 20:43
może hemoroidy?
#351 Napisany 22 marca 2018 - 21:13
#352 Napisany 22 marca 2018 - 21:22
#353 Napisany 22 marca 2018 - 22:17
#354 Napisany 22 marca 2018 - 22:18
Pora zmienić majtki.Czuje crapa.
#355 Napisany 22 marca 2018 - 22:33
#356 Napisany 22 marca 2018 - 22:35
Byłem zainteresowany grą, ale było zero podjary czy hajpu. Obejrzałem tylko ten piętnastominutowy gameplay i jestem trochę nagrzany. O ile nie wypłyną nagle jakieś krapiaste oceny, to wpada day one.
Nawet jeżeli gra nie będzie trudna (choć i tak mam zamiar zacząć na hardzie), to walka wygląda na tyle mięsiście, że będzie przyjemnie.
#357 Napisany 22 marca 2018 - 22:40
#358 Napisany 25 marca 2018 - 18:08
----
Heh, właśnie usunęli.
http://www.filedropp...newgameplay-ps4
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 25 marca 2018 - 19:35
#359 Napisany 30 marca 2018 - 18:55
W dzisiejszych czasach w każdej grze się ludzie dopatrzą, o ile spojrzą wystarczająco głęboko
Ja tam podobieństw do soulsow nie widzę.
Sony's Santa Monica studio divulged some details about the new God of War and its level design today in The Lost Pages of Norse Myth podcast (via ResetEra). Apparently, it's inspired by another Sony exclusive – From Software's action-RPG Bloodborne.
Related2.5 hours with God of War and an interview with its creative director
During the interview, senior systems designer Anthony Dimento and lead level designer Luis Sanchez describe how they wanted to open up God of War's typically linear game world. They wanted to "just have the world breathe a little bit." That apparently means plenty of player choice and discovery. The game's exploration became much bigger than they expected in the process.
"I just love building spaces and having them wrap around each other," Sanchez says. "One of my favorite games is Bloodborne. Their designs are just top-tier amazing. That has been an inspiration for me. So, a lot of the exploration spaces kinda call back to those games. We have those little micro-loops where you're unlocking paths, unlocking shortcuts, and it's not just for the sake of it. Giving purpose to those paths, giving purpose to those shortcuts. And kind of looping around the space and learning an area, mentally mapping it, is where I get my thrills (laughs)."
God of War is not an open-world game, the developers stress. Instead, there's a big hub where the player can pick up side quests that expand the world and create a more immersive experience outside of the main story. A lot of those quests are offered by a pair of dwarven blacksmiths who will craft gear for Kratos in return, and those items have their own backstories. All of this side content is not tacked on, Dimento and Sanchez say. It all ties into the main story "in certain ways."
"It's not an afterthought. There's a whole team dedicated to this and a lot of work went into weaving this whole thing together with the rest of the game and making it feel like one experience," they say.
#360 Napisany 30 marca 2018 - 19:22
Po polsku
Projektant poziomów:
Jedną z moich ulubionych gier jest Bloodborne. Design tej gry jest najwyższej klasy. Inspirowałem się tą grą. Dlatego też eksploracja lokacji w naszej grze będzie wyglądała podobnie. U nas również znajdą się te minipętle, gdzie odblokowując nową ścieżkę, odblokowuje się skróty. Daje to jakiś cel tym ścieżkom. I kiedy zaczynamy biegać po tych wszystkich odnogach i zapamiętywać je, tworząc sobie w głowie mentalną mapę - to właśnie to, co ekscytuje mnie najbardziej (śmiech).