Tak.
#691 Napisany 23 kwietnia 2018 - 12:24
#692 Napisany 23 kwietnia 2018 - 16:20
Japierdole jaka grafa
Obraz ultra ostry bez filtrów maskujących niedoskonałości grafiki
Brawo Barlog
Też mnie to zastanawia. To najostrzejsza gierka na PS4 (obok Nioha ).
BTW ostatni patche poprawia wielkość czcionki i animke na poziomie 55fpsow na Prosiaku
#693 Napisany 23 kwietnia 2018 - 16:36
#694 Napisany 23 kwietnia 2018 - 16:39
#695 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:08
#696 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:17
Super. Zastanawiałem się czy ślepnę.Też mnie to zastanawia. To najostrzejsza gierka na PS4 (obok Nioha ).Japierdole jaka grafa
Obraz ultra ostry bez filtrów maskujących niedoskonałości grafiki
Brawo Barlog
BTW ostatni patche poprawia wielkość czcionki i animke na poziomie 55fpsow na Prosiaku
#697 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:20
#698 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:23
Japierdole jaka grafa
Obraz ultra ostry bez filtrów maskujących niedoskonałości grafiki
Brawo Barlog
Też mnie to zastanawia. To najostrzejsza gierka na PS4 (obok Nioha ).
BTW ostatni patche poprawia wielkość czcionki i animke na poziomie 55fpsow na Prosiaku
No obraz jest potężny.
Ja gram na 4k 30 fps + upłynniacz w Bravi.
Tam to dopiero jest ostrość.
Obraz w trybie 60 fps też obraz super.
Na chwile obecną doszedłem do:
Jeszcze ani raz nie poległem
Gra mega wciąga.
#699 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:27
#700 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:36
I wyłączcie sobie kompas (custom - wyskakujący na smyrniecie)
Prawilnie wyłączyłem cały HUD już na początku gry.
Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 23 kwietnia 2018 - 17:36
#701 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:39
Przydałby się poziom między normal i hardem. Myśle czy nie przełączyć na hard ale na początku było zbyt ciężko żebym tracił czas na powtarzanie.No gierka nie jest trudna, momentami mogłaby być.
#702 Napisany 23 kwietnia 2018 - 17:44
No gierka nie jest trudna, momentami mogłaby być.
Nie grasz przypadkiem na normalu?
#703 Napisany 23 kwietnia 2018 - 19:24
Eksploracja daje radę w tej grze.
Zwiedzam wszystko co się da.
#704 Napisany 23 kwietnia 2018 - 19:43
No z eksploracją to trochę lipa, bo ja właśnie odkryłem na jeziorze, że jest sporo ścieżek do których najprawdopodobniej trzeba dokupić jakieś umiejętności, a więc będzie sporo backtrackingu
#705 Napisany 23 kwietnia 2018 - 19:58
Nie będzie, bo po prostu nie możesz tam aktualnie dojść i tyle. Jezioro to jest główny hub gry, więc nazywanie bycia w nim backtrackingiem jest mocno na siłę. Tym bardziej, że często nie musisz tam nawet iść, żeby się na nim znaleźć.
#706 Napisany 23 kwietnia 2018 - 20:25
#707 Napisany 23 kwietnia 2018 - 23:17
Do tego na każdym kroku gra zachęca do lizania scian I wynagradza. Tak jak w Rise od TR miałem dosyć wszędobylskiego złomu tak tutaj SM znaleźli idealny balans.
Walka jest zajebista, szybka i brutalna. Nie tak bezmyślna jak w trylogii. Dzieciak fajnie pomaga. Rozwój postaci jest zrobiony ze smakiem - nie przytłacza ani nie jest wrzucone na siłę. Zbieractwo rozbiera się samo. Nie ma nudnych wypraw na drugi koniec mapy po jakaś gówniana skórę królika żeby zrobić pokrowiec (Horajzon ), nawet jak idziemy gdzieś dalej to po drodze znajdziemy masę rzeczy jakie przeoczyliśmy wcześniej. Gra zgapia nieco z Zeldy - mapka zapełnia się dzięki naszym poczynaniom i tylko najważniejsze znaleziska są na niej mapowane. Tu wszystko jest idealne.
O grafice nawet nie będę wspominał bo to jest niepoważne co tu się odpierdala jakoś tekstur, design poziomów, sterowanie.
Nie rozumiem jak komuś może się to nie spodobać ale jeśli już tak się zadziało - cieszę się że moja opinia pokrywa się w 100% z reckami, to jest mesjasz.
Zaraz za Zelda. Ale dla gier akcji imo to ejst nowy poziom mimo że czerpie garściami z gier Naughty Dog, Capcomu, Crystal Dynamics...paradoksalnie ja tu nie dostrzegam za dużo DNA trylogii GoW oprócz brutalności...
#708 Napisany 24 kwietnia 2018 - 00:45
#709 Napisany 24 kwietnia 2018 - 08:18
Przydałby się poziom między normal i hardem. Myśle czy nie przełączyć na hard ale na początku było zbyt ciężko żebym tracił czas na powtarzanie.No gierka nie jest trudna, momentami mogłaby być.
Przełączaj na hard. Jest prosto tak czy siak, ale trzeba w walce pokombinować trochę, używać gówniaka, jego run, swoich ataków runicznych no i każdy upgrade broni czy zbroi w końcu ma sens.
No i tak gra robi to co chciał Tomb Raider po reboocie zrobić ale im nie wyszlo w sposób wręcz idealny. Eksploracja lokacji, "zagadki" środowiskowe to wszystko jest organiczne i pasuje do gry a nie jak w TRach jak pięść do nosa.
A graficzne porno jest momentami, że trzymam szczęke na podłodze zwłaszcza, że dali rade z wyższym frameratem, który spada okazjonalnie (no na moście na przykład) ale przez większość gry nie wyobrażam sobie grać w tych 30 fpsach.
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 24 kwietnia 2018 - 08:23
#710 Napisany 24 kwietnia 2018 - 09:18
Jednak im dalej tym brutalniej, finisher ogra już był naprawdę konkretny. No i ciekawostka, wraz ze wzrostem skilla rośnie też właśnie poziom gore. Wykupienie skilla ze szlagiem toprem trzymając R2, kiedy przeciwnik jest na wykończeniu robi już robotę.
Jestem chyba pod koniec Alfheim, dostałem nowe strzały. Teraz trochę eksploracji i zakładam, że zarz będzie Malekith (bo to chyba on?). Pewnie nie jestem nawet w połowie gry, a mam jakieś 10h lekko. Wczoraj grałem tak długo aż mnie głowa rozbolała, ten tytuł leczy z kryzysu gracza
#711 Napisany 24 kwietnia 2018 - 09:21
Te Mroczne elfy na hardzie strasznie mnie irytują, nie potrafię walczyć z nimi.
#712 Napisany 24 kwietnia 2018 - 09:26
No ja też dzisiaj niewyspany do pracy jechałem A na elfach nauczyłem się właśnie najbardziej ogarniać system na hardzie, runy, rolka, sprint, ulepszony gówniak i trzymanie r2!
#713 Napisany 24 kwietnia 2018 - 10:53
Ale jeszcze tylko zabije mobki
#714 Napisany 24 kwietnia 2018 - 12:34
#715 Napisany 24 kwietnia 2018 - 17:59
Przeszedłem już sporo fabuły i niestety im dalej to coraz więcej wad widzę.
Lokacji ciekawych to też tyle co kot napłakał. Taki:
9/10 na bank nie będzie.
#716 Napisany 24 kwietnia 2018 - 22:57
Dialogi są zajebiście napisane szczególnie z kowalami
Nie sądzę żeby w tym roku coś równie dobrego jeszcze wyszło.
Byłem nawet napalony na Darksiders 3 ale szczerze to będzie wyglądać smutno przy gowie
Ciekawe co na to kolejny TR
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 24 kwietnia 2018 - 22:57
#717 Napisany 25 kwietnia 2018 - 00:56
spoiler dla tych co skończyli
#718 Napisany 25 kwietnia 2018 - 07:45
Props.
Ja nareszcie wróciłem do fabuły i dopiero długo znalazłem. Teraz potrzymam się trochę ścieżki historii dopóki nie będę mógł tych zielonych kulek odpalać.
#719 Napisany 25 kwietnia 2018 - 08:09
Ja skończyłem już w poniedziałek. "Lekko" przynerdziłem w weekend
Dla mnie najlepsza gra tej generacji. To jak od samego początku jest prowadzona i zrealizowana to absolutne mistrzostwo
Santa Monica wzięła najlepsze elementy Last of us, ostatnich Tombów, Dark soulsów itd i zmieszała aż powstało takie arcydzieło. Tempo jest idealnie rozłożone, jak gracza męczy już trochę walka to zaraz dają jakiś spokojniejszy moment.
Nigdy fanem god of warów nie byłem, dla mnie to po prostu całkiem przyjemne średniaki, historia Kratosa była prosta jak budowa cepa, ale w nowej części jakimś cudem to jego całe "dziedzictwo" wykorzystane zostało po prostu genialnie. Jest prawie jak Snake zmęczony wojną i fajny z niego mentor dla syna Dialogi świetne, naturalne, a mitologia skandynawska podeszła mi bardziej niż ta grecka.
Wrócę go giereczki jeszcze na pewno kiedyś tam, ale to już może na prosiaku i oledzie
#720 Napisany 25 kwietnia 2018 - 08:42
Po skończeniu fabuły jak się pewnie domyślacie można podróżować przez wszystkie portale w każde miejsce, Mimir ciągle sypie opowieściami podczas przechodzenia przez nie wiec jeszcze sporo można się dowiedzieć.
A właśnie, bo wydawało mi się że na trailerach widziałem jakieś ciosy jakby Kratos wychodził z ciała czy coś pomiędzy światami, a w gierce tego nie miałem, na to jakaś runa jest czy co? Mam 5 lvl, maks to chyba 7, dzisiaj siadam i czyszczę lokację za lokacją