#1441 Napisany 14 października 2018 - 00:56
#1442 Napisany 14 października 2018 - 01:02
To jest chyba najbardziej piekący temat na forum. All thanks to Tajkuń, dzień bez dojebanka dniem straconym, ale wiadomo że to wszystko dla jaj, hihi haha xoxo. Czekamy na kolejne intrygujące posty
#1443 Napisany 14 października 2018 - 01:06
Ten post był edytowany przez oranje dnia: 14 października 2018 - 01:07
#1444 Napisany 15 października 2018 - 10:43
to to ten strasznie trudny poziom co się kazek z nyu tak pocili i uważali za wymiataczy ha ha ha
Z tą tyci-tyci różnicą, że my od podstaw rozwalaliśmy ten tryb, a nie przy drugim podejściu z już rozwiniętą postacią
No ale wytłumacz mi o ile on mógł mieć lepszą postać niz ty, skoro tłukłeś tę babę pod koniec gry i ekwipunek miałes raczej podobny. Chyba, że tam jakieś wersje + przedmiotów wpadają w NG+ czy coś, ale chyba nie.
#1445 Napisany 15 października 2018 - 10:47
No mieli lepiej rozłożone statsy i skille, więc lepiej znali giereczki niż nasi hardkorowcy
#1446 Napisany 15 października 2018 - 11:26
Jest nowy sprzęt na NG+
to to ten strasznie trudny poziom co się kazek z nyu tak pocili i uważali za wymiataczy ha ha ha
Z tą tyci-tyci różnicą, że my od podstaw rozwalaliśmy ten tryb, a nie przy drugim podejściu z już rozwiniętą postacią
No ale wytłumacz mi o ile on mógł mieć lepszą postać niz ty, skoro tłukłeś tę babę pod koniec gry i ekwipunek miałes raczej podobny. Chyba, że tam jakieś wersje + przedmiotów wpadają w NG+ czy coś, ale chyba nie.
#1447 Napisany 15 października 2018 - 11:34
A to przepraszam, w takim razie Kazek nie jest aż taką lamą, bo ogólnie to trochę jest co udowodniło DC
#1448 Napisany 15 października 2018 - 11:47
#1449 Napisany 17 października 2018 - 11:46
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 17 października 2018 - 11:46
#1450 Napisany 23 października 2018 - 00:26
Jest w tej grze coś bardziej pokurwionego niż grupki elfów murzynów?
#1451 Napisany 23 października 2018 - 06:41
pewnie, że jest. Sigrun na gmgow na 1 lvlu w niespełna 7hNie ma jeszcze żadnych filmików jak ktoś ją rozwala bez gearu i levelowania sterując stopami na bongosach?
#1452 Napisany 23 października 2018 - 07:14
Jest w tej grze coś bardziej pokurwionego niż grupki elfów murzynów?
Grupki wiedźm.
#1453 Napisany 23 października 2018 - 23:43
Sprawdziłem sobie GoWa właśnie na OLEDzie, w tym trybie z podbitą rozdziałką wygląda o tak o nie sądziłem że aż taki przeskok będzie a tutaj jak nowa gra, aż się zastanawiam czy sobie jeszcze raz nie przejść na NG+
#1454 Napisany 24 października 2018 - 08:24
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 24 października 2018 - 08:55
#1455 Napisany 24 października 2018 - 08:26
Z chęcią posłuchałbym co w tej kwestii do powiedzenia ma kyoku, bo mam wrażenie że 4K to jednak ziarniak. Sam GoWa przeszedłem w odblokowanym klatkażu i wyglądało to bardzo przyjemnie.
#1456 Napisany 24 października 2018 - 08:27
Bardziej mi się jednak podobał obraz w 4k jak sprawdzałem, chociaż grałbym w 60 klatkach pewnie. Oo właśnie, nie wyłączałem HDR w trakcie gry, sprawdzę dzisiaj.
btw. mieliście problem z kompasem? już nie pamiętam dokładnie ale powinien być na górze ekranu, u mnie go nie ma, w necie tez piszą że losowo ludzie mają z tym problem i nie wiadomo co zrobic
#1457 Napisany 24 października 2018 - 08:29
Gow z hdr to zupełnie inna liga, obyczaj podwórko tej wiedźmy, włącz i wyłącz hdr, różnica jak przeskok z crt na ekran hd. Ale imo gow i tak ma czystrzy obraz w opcji 60 klatek niż w 4k.
Aż mi zazgrzytało w głowie.
#1458 Napisany 24 października 2018 - 08:35
To musi być najprawdziwsza prawdziwość w HDR.
#1459 Napisany 24 października 2018 - 08:39
Jest w tej grze coś bardziej pokurwionego niż grupki elfów murzynów?
Grupki wiedźm.
Chodzi o te co mają barierę którą chłopcze musi strzałą rozwalić? Póki co wyskoczyły mi dwie na raz i były mocno pizdrackie w porównaniu do takich dwóch elfów spamujących wloty rozbijające tarczę.
#1460 Napisany 24 października 2018 - 10:56
Te znikające. Wyskoczą jeszcze w akompaniamencie innych mobków, to będzie ciekawiej.
#1461 Napisany 24 października 2018 - 14:15
Raz miałem 2 lub 3 takie w jednej lokacji, które jeszcze summonowały inne mobki. Wtedy sie działo.
#1462 Napisany 24 października 2018 - 14:47
Przy jednym ze smoków jest największy rozpierdziel z nimi. Myśłałem, że płaknę wtedy.
#1463 Napisany 24 października 2018 - 14:48
Mówisz o Fafnirze?
#1464 Napisany 24 października 2018 - 14:50
Prawdopodobnie. Schodziło się drabiną w dół i takie jaskinie niby tam były.
#1465 Napisany 24 października 2018 - 14:51
Na Give me a god of war takie rzeczy?
#1466 Napisany 24 października 2018 - 15:17
Prawdopodobnie. Schodziło się drabiną w dół i takie jaskinie niby tam były.
To jest to ta lokacja, o której wspominałem podczas grania, że musiałem ją przejść będąc gdzieś w połowie fabuły, a poziomy przeciwników chore... Prawie jak Sigrun.
#1467 Napisany 13 listopada 2018 - 12:38
Muszę przyznać że zaczynanie tego na Bogu Wojny było błędem, dolazłem do Svartaljofurr i po kilkunastu próbach gdzie ciągle nie miałem pomysłu jak to ugryźć, odechciało mi się grać. System walki jak dla mnie jest tu zwyczajnie drętwy i nie daje satysfakcji, no i na Bogu Wojny jest trudno (może bardziej z powodu drętwoty i nudy, nie wiem mniejsza z tym), do tego powykupowałem sobie "złe" umiejętności. A nawet trofeum za to nie ma.
Wczoraj zacząłem od nowa, na "normalu", jest za łatwo ale mam to w dupie. Teraz sobie mogę latać bez interfejsu ekranowego, podziwiać widoczki, cykać fotki i lizać ściany (bez stresu, że coś mnie ściągnie dwoma uderzeniami), czyli robić to co jest esencją tej gry. Graficzka przez większość czasu robi, i to zarówno technicznie jak i dizajnersko, a lokacje są fajne rozbudowane o szukanie "znajdziek". Aktualnie jestem kawałek po wydarzeniach na szczycie i jeśli nić się zmieni to gierka wyląduje w moim top trzy tej generacji, zaraz koło BB i MHW.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 13 listopada 2018 - 12:52
#1468 Napisany 13 listopada 2018 - 12:46
W tej gierce poziom trudności jest odwrotny niż być powinien, a przynajmniej na najwyższym poziomie trudności. Początek jest hardkorem jak nie wiem co, ale z każdą kolejną godziną jest coraz łatwiej aż po połowie gry jest dość bezstresowo i nie ma tego strachu, że w sekundę możemy zginąć. Rosnący skill gracza to jedno, ale drugie, to umiejętności i statystyki Kratosa, które mają tutaj bardzo dużo do powiedzenia. Shini też pisał, że na poziomie trzecim z czterech robi się bardzo łatwo po jakimś czasie.
#1469 Napisany 13 listopada 2018 - 19:27
Prawda. Jak się przemęczy początek, to później robi się luźno.