Byleby tylko była to skondensowana gierka na 10h dobrej wyrzynki, a nie 20h dramatów, smutków i emocji.
#121 Napisany 13 czerwca 2017 - 15:40
#122 Napisany 23 czerwca 2017 - 19:07
#123 Napisany 23 czerwca 2017 - 19:46
#124 Napisany 24 czerwca 2017 - 15:48
#125 Napisany 24 czerwca 2017 - 15:55
#126 Napisany 24 czerwca 2017 - 15:59
Ma nie być QTE.
#127 Napisany 24 czerwca 2017 - 16:08
czyli beda qte gdzie trzeba naparzac tylko domyslny przycisk do naparzania, nie wiem co gorsze
#128 Napisany 24 czerwca 2017 - 16:44
Odezwał się ten co 95% czynności wykonuje klikając lpm.
#129 Napisany 24 czerwca 2017 - 16:44
#130 Napisany 31 sierpnia 2017 - 09:56
Parę nowych grafik
#131 Napisany 31 sierpnia 2017 - 09:59
#132 Napisany 31 sierpnia 2017 - 10:26
Zapowiadali chyba początek 2018 czy jakoś tak.
#133 Napisany 21 września 2017 - 13:57
edyta: dobra, nie napalamy się, to to samo co na E3
Ten post był edytowany przez Itachi dnia: 21 września 2017 - 14:02
#134 Napisany 28 września 2017 - 19:31
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 28 września 2017 - 19:52
#135 Napisany 30 września 2017 - 18:18
#136 Napisany 30 października 2017 - 17:52
#137 Napisany 30 października 2017 - 17:53
Walka będzie zajebista, szybka, dynamiczna.
#138 Napisany 30 października 2017 - 21:41
Ale tego szczyla to mogli sobie darować, pasuje tam jak rajkoh do internetu, irytuje tylko trochę mniej
#139 Napisany 31 października 2017 - 14:49
#140 Napisany 03 listopada 2017 - 22:37
#141 Napisany 17 listopada 2017 - 20:15
Wydawnictwo Dark Horse wyda artbooka.
#142 Napisany 18 listopada 2017 - 07:47
GOTY okładka
#143 Napisany 18 listopada 2017 - 15:08
Taka mogłaby być na boxie z grą, tylko ze dojebia do niego pierdyliard naklejek i pasek ps4 i popsują efekt.
#144 Napisany 05 grudnia 2017 - 11:24
#145 Napisany 09 grudnia 2017 - 06:27
Cory Barlog na scenie PSX powiedział, że gra będzie prawdziwym singleplayerowym molochem. Ma starczyć na 25-35 godzin. Gra jest obecnie w fazie ostrych testów i podobno właśnie tyle zajmują ludziom średnie przejścia. Oczywiście mówimy o tych wszystkich godzinach przesiedzianych na krawędzi fotela, bez grama jakiejkolwiek nudy czy backtrackingu.
#146 Napisany 09 grudnia 2017 - 16:56
Barlog zdradził też, że po publikacji ostatniego materiału z gry, studio zdało sobie sprawę, że Atreus (syn Kratosa) gada za dużo i muszą to odpowiednio stonować by nikogo to nie wkurzało.
#147 Napisany 15 grudnia 2017 - 21:11
pssite.com:
W kwestii starć w Kratosie wciąż będzie czuć brutalny, skuteczny styl Spartanina, ale teraz nie jest już wiedziony pragnieniem zemsty i nie chce też deprawować syna. Oczywiście wciąż będziemy świadkami krwawych wykończeń wrogów, także nie ma się co obawiać, że seria żegna się z epatowaniem przemocą. Trzeba jednak zwrócić uwagę, jak ostrożnie Kratos podchodzi do każdego przeciwnika, potrafiąc wyczekać, zanim rzuci się do walki. Koniec okładania maszkar ich własnymi kończynami... a przynajmniej nie będzie tego robił często.
Przez nową perspektywę kamery ciężej będzie kontrolować większe grupy wroga podczas walki (w czym pomoże młody towarzysz). Zalety są takie, że jesteśmy bliżej wszystkiego i znacznie lepiej będziemy odczuwać starcia jeden na jednego. Do tego, wzorem wikingów, Kratos ma swoją tarczę. Ta pojawia się znikąd, ale twórcy zdecydowali, że to lepsze rozwiązanie niż stałe noszenie jej przy sobie.
Co do sekwencji QTE, mają być naturalniejsze, wykorzystując przyciski, których gracz użyłby normalnie w danej sytuacji. Nie zniknie także mashowanie przycisków, ale to zarezerwowano dla trybu Rage. Co do mocy specjalnych, tutaj ciężar spada na Atreusa, dostaniemy nawet przycisk na padzie przypisany właśnie pod niego. W końcu potomek Kratosa nie może być bezużyteczny podczas walki.
#148 Napisany 17 grudnia 2017 - 13:30
#149 Napisany 05 stycznia 2018 - 22:29
Po średnim przyjęciu Ascension Sony chciało skreślić markę.
Info z GI:
Na początek - God of War na PS4 mógł w ogóle nie powstać. Zdradził to Cory Barlog, który przyznał, że po God of War: Wstąpienie, widząc słabszy odbiór gry, Sony skreśliło markę i uznało, że nie ma sensu jej kontynuować. Cory musiał więc znaleźć nowy pomysł na serię, czego efekty właśnie widzimy. Świeże pomysły i zmiana sposobu rozgrywki skusiły włodarzy Sony by dać grze zielone światło. Co ciekawe, Barlog uważa, że pójście w kierunku znanego z Uncharted i Assassin's Creed Origins jest przyszłością dla tej marki jeśli chce ona pozostać znacząca.
A co o samym God of War? Zaczniemy od walki. Ta ma porzucić chaos obecny w poprzednich częściach i skupiać się bardziej na pojedynkach z pojedynczymi przeciwnikami. Z tego też powodu, przeciwnicy będą posiadali różne cechy i odporności, w tym na nasz topór (ten nazywa się Lewiatan). Ważne będzie także wykorzystywanie otoczenia by stworzyć sobie przewagę oraz... Atreusa, któremu wydawać będziemy proste komendy za pomocą kwadratu na padzie. Syn Kratosa operować będzie łukiem i przeciwnicy od jego ostrzału będą mogli zostać ogłuszeni, a wtedy Kratos może ich rozszarpać gołymi rękoma. Potwierdzono jednocześnie brak skoku u Kratosa oraz nastawienie na korzystanie z tarczy, którą zarówno się obronimy, jak i skorzystamy w trakcie kombinacji.
Eksploracja w God of War. Pożegnamy się z pływaniem i skakaniem, jeśli będziemy musieli się poruszać po akwenach, to za pomocą łodzi. Same lokacje też będą odpowiednio duże by wypełnić nam odpowiednio czas.
Umiejętności w God of War będziemy mogli ulepszać, podobnie jak broń i zbroję. Pojawi się system tworzenia przedmiotów, ale deweloperzy nie chcieli za dużo zdradzać. Ujawnili jedynie, że będziemy mogli tworzyć elementy zbroi. W przypadku broni - dostaniemy miejsca na runy zmieniające jej właściwość.
A jaka jest przyszłość serii God of War? Cory Barlog przyznał, że widzi kolejne odsłony osadzone w mitologii egipskiej lub wykorzystując wierzenia Majów. Ale czy będą następne odsłony - to nie jest powiedziane. Wszystko zależy od tego jak zostanie odebrana ta część i czy odniesie sukces finansowy.
#150 Napisany 05 stycznia 2018 - 23:12
no i moglo sobie umrzec nudne klepanie qte ale klapki i tak kupia bo EKS
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|