Skocz do zawartości

Zdjęcie

God of War

GOTY 2018 Santa Monica Studio SIE PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1540 odpowiedzi na ten temat

#1501 Schrodinger Napisany 08 styczeń 2019 - 14:17

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60430 Postów:
jestem zszokowany
  • 0

#1502 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2019 - 14:19

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Tak, mnie też zaskoczyło, ile tu jest gry w grze, bo mocno kontrastowało to z moim wyobrażeniem gry na podstawie udostępnianych nam zwiastunów. Tylko czemu niby do Kratosa nie pasują uniki? Silniejszy i wytrenowany zawodnik ma szybszy czas reakcji, więcej mocy, dynamiki, wytrzymałości. Przecież to nie ulana kurwa, tylko sprawnie działająca machina. Ale faktycznie w następnej części przydałoby się trochę oddalić łysego od kamery i jakoś mądrzej rozwiązać problem atakujących nas od tyłu przeciwników.

 

Więcej broni, więcej rodzajów groźnych, ale sprawiedliwych przeciwników i mniej przeciwników op typu elfy i czarownice, tego sobie i Wam życzę w następnej odsłonie. Bo chyba o epickość czy reżyserię nie ma co się martwić.


  • 0

#1503 Tawotnica Napisany 08 styczeń 2019 - 14:39

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12226 Postów:

Tylko czemu niby do Kratosa nie pasują uniki? Silniejszy i wytrenowany zawodnik ma szybszy czas reakcji, więcej mocy, dynamiki, wytrzymałości. Przecież to nie ulana kurwa, tylko sprawnie działająca machina. Ale faktycznie w następnej części przydałoby się trochę oddalić łysego od kamery i jakoś mądrzej rozwiązać problem atakujących nas od tyłu przeciwników.


bo gra zachęca do wykorzystywania ich w nadmiarze, a turlanie się parę raz pod rząd wygląda zwyczajnie głupio w porównaniu do reszty akcji Kratosa.

Jako kontrast niech posłużą blokowania - bullet time po użyciu tarczy jest tak ślamazarny, że bym w tym czasie całe Lake of Nine przeturlał dookoła. :cf:
  • 0

#1504 Shinigami Napisany 08 styczeń 2019 - 14:41

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35922 Postów:
To bij, a nie turlasz dropsa. Poniżej harda Kratos raczej przechodzi przez wrogów jak przez masło.
  • 0

#1505 Tawotnica Napisany 08 styczeń 2019 - 14:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12226 Postów:
Przez mobków przechodzi, ale gra co pół godziny lubi wrzucić nowy kolor golema jako sub bossa...
  • 0

#1506 bartezoo Napisany 08 styczeń 2019 - 15:01

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3700 Postów:

Przez mobków przechodzi, ale gra co pół godziny lubi wrzucić nowy kolor golema jako sub bossa...

 

Ale na hardzie też nie sprawiały problemu. W sumie ten hard to taki normal. 


  • 0

#1507 Tawotnica Napisany 08 styczeń 2019 - 15:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12226 Postów:
na normalu też nie sprawiają, tylko nie da się ich bić i trzeba dużo unikać/blokować = są nudne
  • 2

#1508 bartezoo Napisany 08 styczeń 2019 - 15:07

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3700 Postów:

na normalu też nie sprawiają, tylko nie da się ich bić i trzeba dużo unikać/blokować = są nudne

 

Gadasz jak Adrian Chmielarz  :raikoh:


  • 0

#1509 Tawotnica Napisany 08 styczeń 2019 - 15:08

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12226 Postów:
to dobrze czy źle? :olo: Tobie się podobały starcia z tymi 'sub-bossami' (nie wiem jak inaczej nazwać tych nieco mocniejszych wrogów) w nadmiarze?
  • 0

#1510 Stan Napisany 08 styczeń 2019 - 15:18

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24672 Postów:

Gadanie jak Chmielarz zawsze jest złe. 


  • 0

#1511 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2019 - 15:18

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Nie jak Chmielarz, bo dla niego nudne jest wyzwanie, a tutaj Tawot chyba prosi się o przełączenie na harda :cf:


  • 0

#1512 tomasz Napisany 08 styczeń 2019 - 15:22

tomasz

  • Forumowicze
  • 5227 Postów:
Najpłynniejszy ekspiriens od strony trudności zapewnia medium na początku i hard potem. Bo niestety difficulty curva jest zyebana i gra jest trudna na początku i potem staje się coraz łatwiejsza.
  • 0

#1513 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2019 - 15:30

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Tawot mówi, że już jest nudno  :u2:


  • 0

#1514 bartezoo Napisany 08 styczeń 2019 - 15:39

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3700 Postów:

to dobrze czy źle? :olo: Tobie się podobały starcia z tymi 'sub-bossami' (nie wiem jak inaczej nazwać tych nieco mocniejszych wrogów) w nadmiarze?

 

No dla mnie to jest najpoważniejszy zarzut do tej gry, brak większej ilości bossów a jak już to walka z nimi raczej zostawiała niedosyt (smok podczas wspinania się na górę czy boss na końcu hel, który okazał się innym trollem) i tak te walki były takie sobie, ale granie w to na normalu odbiera wiele ciekawych rozwiązań w systemie


  • 0

#1515 krak2610 Napisany 08 styczeń 2019 - 16:22

krak2610

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1903 Postów:

ja gdzieś w połowie jestem i zgadzam się co do bossów. Trochę brakuje epickich walk, takich jak ta z pierwszej godziny gry. Ogólnie fajnie Tawot opisał grę, praktycznie ze wszystkim się zgadzam. Wydaje mi się jednak, że jemu bardziej eksploracja siedzi a ja właśnie miałem w trakcie zwiedzania momenty, że już bym chciał iść kogoś ubić. Walka sprawia mi dużą frajdę. Kreacja świata jest na najwyższym poziomie. Kolory, widoki, magia.  :zakochany:

 

No i muszę podziękować Nyjaczowi, że odwiódł mnie od grania na normal. Poza początkiem gra jest prosta na hard i myślę, że przy gmgow też bym sobie poradził bez większej frustracji. No może poza valkiriami, ale to zostawiam na koniec. 


  • 0

#1516 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2019 - 16:29

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

:kwiatek:

 

Co do różnych między poziomami trudności, to wiele mówią statystyki:

 

D3puIai.png


  • 0

#1517 Shinigami Napisany 08 styczeń 2019 - 17:03

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35922 Postów:

to dobrze czy źle? :olo:

Chmielarz mówił, że trzeba grac na easy, bo wtedy idzie się jak taran i można się czuć jak bóg, zamiast się turlać.
  • 0

#1518 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2019 - 17:13

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Bo Bóg Wojny to dla niego niekoniecznie doświadczony wojownik, który potrafi sobie poradzić nawet z najgroźniejszymi bestiami, a typek, co pierdnięciem rozwali marionetki, które się na niego rzucają z bananami w rękach. Beka.


  • 0

#1519 Stan Napisany 08 styczeń 2019 - 17:43

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24672 Postów:

Jak dla mnie to dzięki temu ze jest wiecej sub bossów, niż bossów, te główne walki miały większe pierdolniecie, a przez pozostałą częśc gry zawsze miałeś też coś większego do ubicia niż tabuny mobków. 


  • 0

#1520 Kazuo Napisany 08 styczeń 2019 - 17:43

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13301 Postów:

 

to dobrze czy źle? :olo:

Chmielarz mówił, że trzeba grac na easy, bo wtedy idzie się jak taran i można się czuć jak bóg, zamiast się turlać.

 

 

Chmielarz to ten co nie potrafi już robić normalnych gier, tylko trzaska symulatory spaceru? To wiele tłumaczy. 


  • 0

#1521 Nyjacz Napisany 08 styczeń 2019 - 17:44

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Witchfire wygląda spoko, Bulletstorm był spoko, Painkiller był spoko.


  • 0

#1522 Stan Napisany 08 styczeń 2019 - 17:45

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24672 Postów:

Chmielarz potrafi zrobić niezłą grę, ale ma straszny ból dupy o to ze inni robią w Polsce i za granica lepsze. 


  • 1

#1523 Kazuo Napisany 08 styczeń 2019 - 18:13

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13301 Postów:

Witchfire wygląda spoko, Bulletstorm był spoko, Painkiller był spoko.

 

Bulletstorm i Painkiller to już niemalże antyki, a co wyjdzie z Witchfire, to się dopiero okaże. Ja tam mam do niego 0% zaufania po ostatnich wybrykach. 


  • 0

#1524 krak2610 Napisany 08 styczeń 2019 - 23:35

krak2610

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1903 Postów:

niech sobie gra jak chce ale pamiętam, że dziwnie się czułem jak czytałem jego wrażenia z trailera cyberpunka - wszystko źle Redzi zrobili. Wole czytać jego wrażenia z wizyt w restauracjach. 


  • 0

#1525 Stan Napisany 09 styczeń 2019 - 15:38

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24672 Postów:

Jak napisałem wyżej, ból dupy. 


  • 1

#1526 krak2610 Napisany 09 styczeń 2019 - 22:04

krak2610

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1903 Postów:

zaczytałem się w internetach z włączonym menu w tej grze i mi zaraz konsola odleci w kosmos


  • 0

#1527 kostek Napisany 10 styczeń 2019 - 21:20

kostek

    radical

  • Forumowicze
  • 2017 Postów:

Tawot, jestem miej więcej w tym samym momencie gry. Podobne odczucia za wyjątkiem walki, ja gram na hardzie i szczególnie na początku były starcia, które powtarzałem kilka razy, za każdym razem myśląc jaką taktykę zastosować i co włożyć do toporka. Praktycznie wszystkie punkty doświadczenia wydawałem na gnojka (dużo razy mi już dupę ratował) i ciosy w rage.

Kocham ten level design - jeśli chcesz trochę zejść z głównej ścieżki, to droga wolna i zawsze jakieś skarby znajdziesz i ten 'lokalny' backtracking w danej lokacji.

Graficznie miazga (ścieżka po śniegu na pierwszej górze), no może za wyjątkiem często używanego mega błyszczącego marmuru, który nie blenduje się z innymi elementami w lokacjach. Jeszcze jak jest czarny, to już kompletnie rujnuje hdr sceny.

 

Skałki mają piękne:

God-of-War-20181225183935.jpg


Ten post był edytowany przez kostek dnia: 10 styczeń 2019 - 21:21

  • 0

#1528 Tawotnica Napisany 11 styczeń 2019 - 13:39

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 12226 Postów:

a ja skończyłem wczoraj wątek główny. Miazga co tam się w końcówce działo, świetnie wszystko spięte klamrą i ten twiścik rzucony tak o mimochodem przed samymi creditsami. :banderas:
Wprawdzie miałem nadzieję na jeszcze jeden dungeon przed tym, ale to co zastałem dostarczyło wystarczająco wrażeń. Brawo, bo ciężko zrobić satysfakcjonujące zakończenie to dla takiej przygody.

Poziomu trudności już nie zmieniałem i nie żałuję, bo przynajmniej

Spoiler
. Ta difficulty curva, jak Tomasz to pięknie ujął imo nie jest do końca zjebana. Albo inaczej - jeśli jest zjebana, to jest intencjonalnie zjebana. Przypomnijcie sobie moment w którym Atreus
Spoiler
. Myślę, że wywołanie poczucia bycia OP było jak najbardziej zaplanowane przez Balroga & spółkę, aby uwypuklić ten aspekt rozwoju relacji ojca z synem.

Jak w większości gier AAA ostatnio brakowało mi muzyki. Nie mówię, że każdy tytuł musi mieć motyw główny dudniący z głośników 24/7, ale szczególnie podczas backtrackingu cisza nie sprawdza się jako narzędzie kreujące klimat. Tym bardziej, że słuchając samego OSTu okazuje się, że było z czego wybierać.

Ah, jeszcze jedna rzecz a propos endingu - podobało mi się, że
Spoiler
That said od pierwszej walkirii od razu dostałem łomot, więc to nie tak, że pod koniec ma się power level 9000 i nie trzeba się nauczyć patternu. :tak:


  • 7

#1529 Schrodinger Napisany 11 styczeń 2019 - 13:45

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60430 Postów:

Twiścik to jest jak wrócisz po grze do swojego domu ... jak tego nie zrobiłeś to WRÓĆ ;)


Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 11 styczeń 2019 - 13:45

  • 0

#1530 Nyjacz Napisany 11 styczeń 2019 - 14:26

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

A nie hejtujesz za hipsterowanie i granie długo po premierze? I nie, jak dla mnie większym twistem jest końcówka gry niż to, co się dzieje po creditsach.


  • 0



Inne z tagami: