Open world survival. Apokalipsa, motory.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 26 kwietnia 2019 - 08:59
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 26 kwietnia 2019 - 08:59
Fix.
Open world survival. Apokalipsa, motory.
ale jest gejplej
Najpierw Kratos, a teraz to. Everything is Last of Us.
Ale wygląda spoko, cała masa zombiaczy robi wrażenie. Widać, że będzie się na takie wpadało tylko od czasu do czasu.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 czerwca 2016 - 08:26
Ja juz ejstem neico zmeczony tematyka szczerze mowiac...trailer bardzo fajny i aldny ale sam gameplay nic szczegolnego. Sony chcialo miec swoje Dead Rising/State of Decay chyba.
wygląda spoczi, brakuje dobrych gierek w tym gatunku
Wygląda miodnie i zabawnie.
pssite.com:
Nad grą pracuje około 100 osób. Historia dzieje się kilka lat po upadku cywilizacji, gdzie tajemniczy wirus zmutował ludzi przemieniające je w coś zombie-podobnego. Pozostali przy życiu ludzie powoli starają się odbudować świat, ale problemem są kończące się zapasy zasobów. Nasz bohater jest samotnym strzelcem i to co pokazano nam na konferencji jest jedną z misji, którą otrzymał - miał zlikwidować jednego z bikerów. To, jak wykonamy misję zależy od nas, w grze ma nie być żadnych ograniczeń i każdą z misji można podejść na dziesiątki sposobów.
W grze pojawią się zmienne warunki pogodowe, które będą miały wpływ na poruszanie się naszego motocykla, a także na klimat i sposób gry. Dostaniemy także możliwość tworzenia przedmiotów, które studio opisuje krótko - a'la MacGyver. Pojawią się też dzikie zwierzęta.
Całość powstaje na silniku Unreal Engine 4 i ilość przeciwników, których widzieliśmy na materiale nie jest jakkolwiek sztucznie podkręcona lub oszukana przy wykorzystaniu modeli z innym poziomem detali.
Kończące się zapasy i kilkaset pocisków wywalone w ciągu kilku minut Niech mu tylko kuszy dać nie zapomną.
Ale zajebongo, znowu widać mocną inspirację TLoU, nawet te zombi podobne coś czasami brzmi i zachowuje się jak grzybowi, ale fale jak z World War Z Cieszy mnie to bardzo bo takich zombi gierek wcale nie ma za dużo jak na jakąś straszną modę. Na razie jest supcio.
Ten post był edytowany przez Psycho-Mantis dnia: 15 czerwca 2016 - 20:16
Rozpoznaje ktoś muzę z trailera?
Trailer na początku mnie rozwalił. Wszystko wyglądało super - lasy, małe miasteczka/obozy, podróże na motorach - 11/10. Później te zombie trochę ostudziły mój zapał - gdyby to jeszcze były jakieś pojedyncze sztuki to pewnie bym to olał, ale nie przepadam z walczeniem z setkami przeciwników. Mam nadzieję, że takiej walki nie będzie zbyt dużo, bo jednak liczę na tę gierkę.
Sony doczekało się swojego Dead Rising.
demko z e3, dłuższe niż to co z konferencji, więcej zabawy z zombiakami
http://www.gamersyde..._-37567_en.html
jeszcze więcej wesołego strzelania i wystrzelonych kul
Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 18 czerwca 2016 - 12:07
Teraz zobaczyłem gejmplej, hordy zombiakuf padające po strzale, kurde liczyłem na cos bardziej w stylu... no nie wiem(moze jestem legendą, choc tam tez raczej rój), że zombi beda tymi najgroźniejszymi przeciwnikami, kazde starcie z nimi to wyzwanie, a poza tym włóczęga po świecie na motocyklu, fauna, flora i ludzie. A tu jest World War Z zombie.
a ta gra ma jakiś cel, fabułę czy coś?
a ta gra ma jakiś cel, fabułę czy coś?
Ciężko powiedzieć, jeszcze nie wyszła.
To nie są zombiaki, a zarażeni i żyjący ludzie, więc nie robią z nich mięsnych gąbek na amunicję, które padają tylko po hedszocie.Teraz zobaczyłem gejmplej, hordy zombiakuf padające po strzale, kurde liczyłem na cos bardziej w stylu... no nie wiem(moze jestem legendą, choc tam tez raczej rój), że zombi beda tymi najgroźniejszymi przeciwnikami, kazde starcie z nimi to wyzwanie, a poza tym włóczęga po świecie na motocyklu, fauna, flora i ludzie. A tu jest World War Z zombie.
Who cares, padaja po strzale i zachowują sie jak horda zombiakuf.
Who cares, padaja po strzale i zachowują sie jak horda zombiakuf.
Zupełnie jak xboty.
Mam właśnie nadzieję, że Deacon nie będzie fabularnie grzecznym chłopcem, czy tam płaczkiem.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 18 czerwca 2016 - 18:28
Czujemy, że ta gra jest unikalna. Samo poruszanie się po świecie jest unikalne, nie ma drugiej takiej produkcji, tu chodzi o podróżowanie i dobrą zabawę. Zaczynamy przykładowo na północnym-zachodzie, na pustyni. Co na nas tam czeka? Ekstremalne warunki pogodowe. Tak, mamy zaaplikowaną dynamiczną zmianę pogody. Jednego dnia słońce może prażyć, innego natomiast może spaść śnieg. To wszystko wpływa także na samą rozgrywkę. Już samo w sobie jest to unikalne.
Jeśli zaś chodzi o zarządzanie zasobami, tak, też to mamy. Przykładowo potrzebne jest paliwo. Motocykl może również zostać uszkodzony, więc trzeba będzie go naprawić. Ogólnie jego rola w produkcji jest bardzo ważna. Nie chcę na razie zdradzać szczegółów, ale miło się zaskoczycie.
motocykl przemówi ludzkim głosem
Ach, ale to nie są zombiaki, więc wszystko jest ok.