#301 Napisany 04 maja 2019 - 15:55
#302 Napisany 04 maja 2019 - 16:45
przewidziales to i powiedziales, ze to powiesz. Wg instrukcji mam na to odpowiedziec "gdzie sie podzial Kazuo?". Mialem Ci tez rozkazac zrobic 106% w Super Meat Boy (ale nie platyne, bo chciales po nim wrocic do DMC5).Takie małe guilty pleasure. Raz do roku lubię odpalić i wymasterować jakieś ubigówienko, żeby się trochę odstresować
#303 Napisany 04 maja 2019 - 17:54
Nie odpuścisz mi tego Meat Boy'a, co?
#304 Napisany 04 maja 2019 - 20:50
#305 Napisany 30 czerwca 2019 - 00:03
Wraz z tłustym paczem wjechał właśnie pierwszy (z zapowiedzianych dwunastu) tygodniowy czalendżyk. Wygląda to na super sprawę, nie na odpierdol, tylko mnóstwo stuffu do odblokowania, leaderboardy itd
#306 Napisany 30 czerwca 2019 - 07:56
#307 Napisany 30 czerwca 2019 - 10:02
Przecież oni tę grę paczowali codziennie od dnia premiery, do tego czasu wszystko powinno już śmigać perfekt
#308 Napisany 01 lipca 2019 - 11:23
Niestety patchami nie dodali dobrej gry
#309 Napisany 01 lipca 2019 - 11:58
#310 Napisany 01 lipca 2019 - 18:01
Niestety patchami nie dodali dobrej gry
Nie musieli, dobra gra była od początku.
#311 Napisany 01 lipca 2019 - 20:01
Na PS4 to wiadomo że dobra.
#312 Napisany 01 lipca 2019 - 22:03
Otóż to. Od dawna wiadomo, że najlepsze exy tylko na konsolach Sony.
#313 Napisany 02 lipca 2019 - 13:28
Niestety patchami nie dodali dobrej gry
Nie musieli, dobra gra była od początku.
No probowałem odnaleźć tam dobrą grę i niestety po 35h zmęczenia story na szczęscie znalazł się jakiś inny nieszczęśnik, który od mnie to odkupił.
#314 Napisany 02 lipca 2019 - 13:35
#315 Napisany 02 lipca 2019 - 13:48
Chyba pomylił i miało być 35 minut. Grać w crapa 35h to nie da się tego wybronić.
#316 Napisany 02 lipca 2019 - 14:35
#317 Napisany 02 lipca 2019 - 14:44
#318 Napisany 02 lipca 2019 - 14:45
#319 Napisany 02 lipca 2019 - 15:32
Co w tym dziwnego, z kina też wychodzicie po 15 minutach?
#320 Napisany 02 lipca 2019 - 15:35
#321 Napisany 02 lipca 2019 - 16:12
Co w tym dziwnego, z kina też wychodzicie po 15 minutach?
Nic, a nic dziwnego. W końcu to całkowicie normalne grać TRZYDZIEŚCI PIĘĆ GODZIN, w tytuł który Ci się kompletnie nie podoba. Nie żeby ten czas dało się przeznaczyć na coś co mogłoby Ci faktycznie sprawić przyjemność, co nie.
#322 Napisany 01 sierpnia 2019 - 23:58
Kupiłem sobie giereczkę na obecnej promocji i powiem wam, że już po kilku godzinach mogę stwierdzić, że no nie popisali się. Na moim bazowym PS4 RDR2, który doprowadzał konsolę do przegrzania i wycia na niespotykaną dotąd skalę miał w St. Denis mniejsze spadki fpsów niż Days Gone jak sobie jadę motorkiem pustą drogą.
Ale ogólnie przyjemnie się pyka, zombiaczki są całkiem spoko, motorek też. Za to udźwiękowienie dialogów jest śmieszne, Deacon drze mordę często jak idiota mimo, że nie jadę na motorze. Szybko też wyłączyłem polski dubbing, no nie pykło mi to absolutnie.
#323 Napisany 02 sierpnia 2019 - 16:33
Za to udźwiękowienie dialogów jest śmieszne, Deacon drze mordę często jak idiota mimo, że nie jadę na motorze. Szybko też wyłączyłem polski dubbing, no nie pykło mi to absolutnie.
O, to to. Sposób w jaki ten gość się wysławia (właśnie to darcie ryja albo dziwne pauzy i zawiechy w trakcie rozmowy) wk*rwiał mnie do samego końca gry
#324 Napisany 03 sierpnia 2019 - 11:39
Kilka razy się serio przestraszyłem. Chodzę sobie wczoraj zwiedzam bunkier, zaczyna lecieć radio. Ja sobie buszuję, relacja w radiu się kończy i nagle Deacon drze mordę jak dzika świnia.
Albo skradam się do obozu żeby wybić złoli, jestem coraz bliżej i nagle Deacon zasapanym krzykiem OO POWYBIJAM WAS SKURWYSYNY.
#325 Napisany 03 sierpnia 2019 - 15:20
#326 Napisany 12 sierpnia 2019 - 00:45
Powiem wam, że główny wątek i kilka pobocznych są naprawdę ciekawe. Aż ciężko mi było się teraz oderwać. Szkoda, że gra leży w kilku innych miejscach bo byłoby klasyczne 8+/10. Mam nadzieję, że fabułka się nie spierdoli.
#327 Napisany 05 września 2019 - 16:23
Już 13 września New Game +, do którego praktycznie wszystko przechodzi: weapons, bike upgrades, NERO boosters, skills, recipes, encampment trust and credits, collectibles, and Trophy progress.
Oczywiście żeby nie było zbyt nudno i łatwo do wyboru również 2 nowe poziomy trudności: Hard II i Survival II.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 05 września 2019 - 18:11
#328 Napisany 28 grudnia 2019 - 16:18
Gameplayowo jest solidnie, podoba mi się że jest survivalowo i dosyć trudno. Motorek przyjemny, fajny model jazdy. Mapa niezbyt porywa ale nie przeszkadza to za bardzo. Ogólnie takie słabe 7 po ok 5h.
#329 Napisany 04 stycznia 2020 - 00:25
Graficznie jest jednak top generacji, początkowe lokacje nie robią aż tak jak dalsze i HDR robi robotę w DG. Ilość detali powala. Foty tobie jak pojebany, momentami fotorealizm
Gra baaardzo wolno się rozkreca, powiedziałbym że tak z 15h ale teraz jak już wszystkie mechanizmy mam pod kontrola to gra się zajebiście. Motor, fizyka jazdy, miejscówki,klimat, hordy,sterowanie. Dla mnie to jeden z najlepszych otwartych światów tej generacji gameplayowo bawię się lepiej niż z Horizonem. To takie TLOU w otwartym świecie na dobrą sprawę, nawet walka/crafting sa bliźniaczo podobne, ten same feeling i ciężkość postaci więc na plusik.
Gdyby fabuła była równie wciągająca jak w Horizonie to już wogole... jest poprostu dobra Oprócz Dicka () i kilku npc postacie są mocno nijakie. Muzyka i dubbing za to top. Misje typowo open worldowe, jeśli robią sequel na ps5 to liczę na ciekawsze misje i więcej hord i interakcji z nimi.
#330 Napisany 06 stycznia 2020 - 00:18
Plusy
Oprawa i design swiata
Motor jest zajebisty
Walka przyjemna
Fajne drzewko skilli które faktycznie motywuje do expienia
Mapka nie ustaną ikonkami i spoko podział misji na mapie wg watkow z % ukończenia
Fabuła i postacie z czasem się rozkręcają i są naprawdę mocną stroną gry
Udźwiękowienie / dubbing to poziom najlepszych AAA Sony
Długa (ok 60h)
Rikki
Hordy sa genialne
Minusy
Za długa - wolałbym -10h ale z ciekawszymi misjami
Scenariusz w 90% dowozi ale czasami nie
Bardzo długo się rozkręca - pierwsze 20h jest tylko dobre, druga połowa gry kiedy mamy już dostęp do większości umiejętności i broni to jak inna gra...również fabularnie robi się ciekawie dopiero wtedy...
Hordy sa genialne...ale dopiero po do tych 20h gry, inaczej nie ma co do nich podchodzić bo game over
W głównych misjach fabularnych zabrakło mi jakiś zapadających w pamięć lokacji czy set-pieces. Niewiele się różnią od misji pobocznych pod tym kątem.
8.9.