#91 Napisany 09 maja 2018 - 22:52
#92 Napisany 10 maja 2018 - 05:55
Rok 2018 to być może jeszcze Shenmue 3 a 2019 Death Stranding.Tlou to 2019 wiadomo, w tym roku mają spidera. 2019 zamknąć tlou Samurajami i daysami i można kupować ps5.
#93 Napisany 10 maja 2018 - 06:24
Jeszcze FF7 ale to raczej PS5.
#94 Napisany 10 maja 2018 - 06:25
Shenmue 3 lepiej schować pod kartonem i pokazać Yakuzę Kiwami 2Rok 2018 to być może jeszcze Shenmue 3 a 2019 Death Stranding.Tlou to 2019 wiadomo, w tym roku mają spidera. 2019 zamknąć tlou Samurajami i daysami i można kupować ps5.
#95 Napisany 10 maja 2018 - 07:34
Shenmue 3 lepiej schować pod kartonem i pokazać Yakuzę Kiwami 2
Rok 2018 to być może jeszcze Shenmue 3 a 2019 Death Stranding.Tlou to 2019 wiadomo, w tym roku mają spidera. 2019 zamknąć tlou Samurajami i daysami i można kupować ps5.
Suzuki nigdy nie zawiódł i nie zawiedzie, nawet jeżeli do dyspozycji ma taki mały budżet.
Shenmue 3 będzie grą długa i ciekawą a że technologicznie trochę zacofaną to nie jest najważniejsze.
Serie Yakuza robi jego pracownik, który nawet przy najlepszej części tj. Y0 nie jest wstanie zbliżyć się do zajebistości Shenmue.
Dla mnie jeśli chodzi o geniusz to Suzuki>Kojima
Ten post był edytowany przez SosaiKyo dnia: 10 maja 2018 - 07:39
#96 Napisany 10 maja 2018 - 09:26
Shenmue 3 to będzie totalny balas.
#97 Napisany 10 maja 2018 - 10:18
Tyle gierek u Sony
Jeszcze FF7 ale to raczej PS5.
Nie nakrecaj sie tak na cos co nie istnieje
#98 Napisany 10 maja 2018 - 11:10
#99 Napisany 10 maja 2018 - 11:16
Jak i Gays Done.Shenmue 3 to będzie totalny balas.
#100 Napisany 10 maja 2018 - 12:39
Dla kogoś komu się podobał ostatni FarKraj dobre wieści. W każdym razie Ubicrap Confirmed!
#101 Napisany 10 maja 2018 - 16:14
jezu chryste czy teraz wszystko musi byc ubicrapem? kogos to jara? pseudo krafting, pseudo rozwoj wszystkiego moglo by nie byc, chyba najlepiej tomb raider pokazuje jak to jest wrzucone na sile
#102 Napisany 10 maja 2018 - 19:44
Wywiadzik ze wspomnianym Creative Direcorem właśnie na temat zmęczenia materiału openworldami i zombiakami:
#103 Napisany 10 maja 2018 - 19:47
#104 Napisany 10 maja 2018 - 20:01
No w sumie jak gierkę zaczęli robić te 4-5 lat temu, to trochę nie dziwota, że wspomniane "zmęczenia" akurat teraz ich dopadły trochę z ręką w nocniku .
#105 Napisany 11 maja 2018 - 07:14
Max 8/10.
Na więcej ten tytuł w dniu premiery nie ma szans.
Strzelanie jakieś takie sztywne i mdłe.
#106 Napisany 11 maja 2018 - 08:59
Przeklikałem na szybko ten filmik i jak nie ma zombiaków to gra ma fajny klimat. Opuszczone tereny, motocykl i jazda przez leśne drogi. W coś takiego bym pograł, ale zombiaki psują cały klimat.
Nie jestem dobry w szacowaniu liczby klatek, ale mam wrażenie, że jak gość jedzie na tym motocyklu to gra ledwo wyrabia
#107 Napisany 11 maja 2018 - 09:05
#108 Napisany 11 maja 2018 - 09:16
No ten filmik jest w 480p, do tego zgrany ze stronki GameInformera, to nie ma prawa wyglądać dobrze
#109 Napisany 11 maja 2018 - 12:13
O jezu ta animacja
#110 Napisany 11 maja 2018 - 12:15
Wygląda jakby za tym stał Microsoft, a nie Sony
#111 Napisany 11 maja 2018 - 12:20
Na dole macie, że to gameplay raptem z alphy, a tekstury to ewidentnie placeholdery.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 11 maja 2018 - 12:20
#112 Napisany 11 maja 2018 - 12:27
Śmiem twierdzić, że animacja biegu nie zmieni się w fullu.
#113 Napisany 11 maja 2018 - 12:36
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 11 maja 2018 - 12:36
#114 Napisany 11 maja 2018 - 13:08
Daddy kupi.
#115 Napisany 11 maja 2018 - 13:55
Śmiem twierdzić, że animacja biegu nie zmieni się w fullu.
Nie oceniałem animacji, ale jeśli chcesz to zrobię to.
Animacja poprawna, tym bardziej, że postać ma ciężkie uzbrojenie na plecach, więc wygląda to naturalnie, że bardziej macha rękoma. I nie wiem czy wiesz, ale w tego typu grach animacja jest tworzona za pomocą mocapu, więc odwzorowuje się ruchy ludzkie człowieka, który wcielił się w postać na mocapowej sesji, a jak wiadomo każdy człowiek biega nieco inaczej. Jeśli ruchy tego człowieka z mocapu w czasie biegu śmieszą Cię to informuję Cię, że ja w realu widziałem ludzi biegających dużo śmieszniej.
#116 Napisany 11 maja 2018 - 14:07
Ale to nie ma być realistyczne, nikt nie chce widzieć śmiesznie biegającej postaci przez 50h, o ile ktoś przetrwa tyle godzin w takim gównie jak ta gra.
#117 Napisany 11 maja 2018 - 15:28
Syphon Filter widzę wiecznie żywy .
#118 Napisany 11 maja 2018 - 15:30
A co robiło wcześniej Sony Bend?Syphon Filter widzę wiecznie żywy .
#119 Napisany 11 maja 2018 - 15:45
I niech się nigdy nie zmieniają!
#120 Napisany 11 maja 2018 - 18:18
O jezu ta animacja
Hmm no ciekawe jakbyś ty biegał w trepach z masą żelastwa na plecach xd