Skocz do zawartości

Zdjęcie

Days Gone

Days Gone apokalipsa motory Easy rider

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
132 odpowiedzi na ten temat

#121 Jedyn Napisany 11 maj 2018 - 21:13

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21257 Postów:

e tam ten gig to jakaswpadka, zobaczylem caly godzinny gameplay i animacja jest akurat dobra. Lepsza niz w Horajzonie.


  • 0

#122 nole Napisany 11 maj 2018 - 22:02

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4327 Postów:

e tam ten gig to jakaswpadka, zobaczylem caly godzinny gameplay i animacja jest akurat dobra. Lepsza niz w Horajzonie.

 

Nie no, "Ubicrapowość" będzie można grze "zarzucić"- to już pewne, ale... to nadal będzie topowy, wysokobudżetowy ex AAA od Sony, a nie siakieś tam State of Decoy (no offence). O oprawę audio/video i wszelakie inne walory produkcyjne serio bym się nie martwił. Przykładowo na Twitterze jakiś aktor chlapnął ostatnio, że w grze jest ponad 3 godziny cutscenek na "hollywoodzkim" poziomie.

 


Ten post był edytowany przez nole dnia: 11 maj 2018 - 23:04

  • 0

#123 Jedyn Napisany 12 maj 2018 - 09:55

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21257 Postów:
Hmm. GameInformer opublikował właśnie ten godzinny gameplay w dobrej jakości i jest faktycznie dobrze. Mówią że to pre-beta i czasem animacja zwalnia mocno ale jakoś wykonania postaci to czołówka (zmarszczki zarost etc), dobrej ładne tekstury i oświetlenie. Do poprawy gunplay (też kalka z TLOU) bo jakiś taki szarpany się wydaje i bez powera ale mają na to rok jeszcze. Trochę lipa że znów jest ten jebany crafting (identyko jak w TLOU nawet ikony przedmiotów podobne LOL) ale mam nadzieję że będzie uproszczony względem Horizonie gdzie ssał pale (mam na myśli upgrady ekwipunku u polowanie na zwierzaki, do pieca z tym).

Przypomina to do złudzenia TLOU spotyka Horizon. Więc typowy Sony template ale są momenty kiedy gra ma swój własny charakter i wtedy się broni.

Jestem spokojny o tą giereczke, może nie będzie to mesjasz ale mocne 8 spokojnie.
  • 0

#124 DaddyMadCaddy Napisany 12 maj 2018 - 09:58

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28031 Postów:

Daddy kupi.

 

Niby czemu miałbym? :hmmm: Bo ubirak? Ja nie kupuję z automatu każdego ubiraka, tylko te, na które mam ochotę. A ten na razie mnie nie pociąga.

 

Chyba, że chodziło Ci o coś innego.


  • 0

#125 SosaiKyo Napisany 12 maj 2018 - 10:53

SosaiKyo

    Link

  • Forumowicze
  • 367 Postów:

Hmm. GameInformer opublikował właśnie ten godzinny gameplay w dobrej jakości i jest faktycznie dobrze. Mówią że to pre-beta i czasem animacja zwalnia mocno ale jakoś wykonania postaci to czołówka (zmarszczki zarost etc), dobrej ładne tekstury i oświetlenie. Do poprawy gunplay (też kalka z TLOU) bo jakiś taki szarpany się wydaje i bez powera ale mają na to rok jeszcze. Trochę lipa że znów jest ten jebany crafting (identyko jak w TLOU nawet ikony przedmiotów podobne LOL) ale mam nadzieję że będzie uproszczony względem Horizonie gdzie ssał pale (mam na myśli upgrady ekwipunku u polowanie na zwierzaki, do pieca z tym).

Przypomina to do złudzenia TLOU spotyka Horizon. Więc typowy Sony template ale są momenty kiedy gra ma swój własny charakter i wtedy się broni.

Jestem spokojny o tą giereczke, może nie będzie to mesjasz ale mocne 8 spokojnie.

Tylko nie porównuj tego crapiastego szczelania z filmiku do genialnego wręcz pierdolniecią z szotguna z Tlou bo to jest niebo a ziemia.
  • 0

#126 Jedyn Napisany 12 maj 2018 - 11:28

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21257 Postów:
Bardziej chodziło mi o celownik, ale jak dla mnie strzelanie w tlou nie było jakieś wykwintne, malee za to owszem
  • 0

#127 SosaiKyo Napisany 12 maj 2018 - 20:38

SosaiKyo

    Link

  • Forumowicze
  • 367 Postów:


  • 0

#128 krak2610 Napisany 12 maj 2018 - 21:13

krak2610

    Dante

  • Forumowicze
  • 1337 Postów:

ja to mało co strzelałem w tlou


  • 0

#129 SosaiKyo Napisany 17 maj 2018 - 08:35

SosaiKyo

    Link

  • Forumowicze
  • 367 Postów:

 

 

Mega drewno.

Praktycznie wszystko poszło pod nóż od pierwszego pokazu.

 


Ten post był edytowany przez SosaiKyo dnia: 17 maj 2018 - 08:43

  • 0

#130 nole Napisany 21 maj 2018 - 00:03

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4327 Postów:

Olo, w ostatnim video Game Informera zostało dokładnie potwierdzone to o czym wcześniej wspominałem:

 


We’re definitely pushing the PlayStation 4 to its limits.

The first thing to be clear about is, we are Sony. Sony Bend is Sony. We have a whole team of producers, they would come down monthly. They’re constantly working with marketing and PR and outsourcing to make sure that what we’re building is something we can sell because that’s important, but also something that’s worthy of first party because we’re part of Sony.

What we really want to do is create something that is best in class for the kind of game that we’re making, that’s super important to us.


  • 0

#131 Wezyr Napisany 21 maj 2018 - 07:46

Wezyr

    Roma Aeterna

  • Forumowicze
  • 8090 Postów:
PR-owa paplanina. Gra jest sztywna, co z reszta sugerował już sam wybór dewelopera. News w stylu „a dobre macie mięso, panie rzeźniku?”.
  • 0

#132 nole Napisany 21 maj 2018 - 08:10

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4327 Postów:

Ja tam nic do nich nie mam. PSXowe Syphony wspominam świetnie, z Omega Strain na PS2 przecierali szlaki online wspólnie z SOCOMem, oba Syphony z PSP to absolutne top topów tej konsolki a i Uncharted Golden Abyss to mega handheldowe dokonanie nawet dziś. I w sumie tylko na PS3 nic nie zrobili.


  • 0

#133 SosaiKyo Napisany Wczoraj, 08:38

SosaiKyo

    Link

  • Forumowicze
  • 367 Postów:


  • 0