e tam ten gig to jakaswpadka, zobaczylem caly godzinny gameplay i animacja jest akurat dobra. Lepsza niz w Horajzonie.
#121 Napisany 11 maja 2018 - 21:13
#122 Napisany 11 maja 2018 - 22:02
e tam ten gig to jakaswpadka, zobaczylem caly godzinny gameplay i animacja jest akurat dobra. Lepsza niz w Horajzonie.
Nie no, "Ubicrapowość" będzie można grze "zarzucić"- to już pewne, ale... to nadal będzie topowy, wysokobudżetowy ex AAA od Sony, a nie siakieś tam State of Decoy (no offence). O oprawę audio/video i wszelakie inne walory produkcyjne serio bym się nie martwił. Przykładowo na Twitterze jakiś aktor chlapnął ostatnio, że w grze jest ponad 3 godziny cutscenek na "hollywoodzkim" poziomie.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 11 maja 2018 - 23:04
#123 Napisany 12 maja 2018 - 09:55
Przypomina to do złudzenia TLOU spotyka Horizon. Więc typowy Sony template ale są momenty kiedy gra ma swój własny charakter i wtedy się broni.
Jestem spokojny o tą giereczke, może nie będzie to mesjasz ale mocne 8 spokojnie.
#124 Napisany 12 maja 2018 - 09:58
Daddy kupi.
Niby czemu miałbym? Bo ubirak? Ja nie kupuję z automatu każdego ubiraka, tylko te, na które mam ochotę. A ten na razie mnie nie pociąga.
Chyba, że chodziło Ci o coś innego.
#125 Napisany 12 maja 2018 - 10:53
Tylko nie porównuj tego crapiastego szczelania z filmiku do genialnego wręcz pierdolniecią z szotguna z Tlou bo to jest niebo a ziemia.Hmm. GameInformer opublikował właśnie ten godzinny gameplay w dobrej jakości i jest faktycznie dobrze. Mówią że to pre-beta i czasem animacja zwalnia mocno ale jakoś wykonania postaci to czołówka (zmarszczki zarost etc), dobrej ładne tekstury i oświetlenie. Do poprawy gunplay (też kalka z TLOU) bo jakiś taki szarpany się wydaje i bez powera ale mają na to rok jeszcze. Trochę lipa że znów jest ten jebany crafting (identyko jak w TLOU nawet ikony przedmiotów podobne LOL) ale mam nadzieję że będzie uproszczony względem Horizonie gdzie ssał pale (mam na myśli upgrady ekwipunku u polowanie na zwierzaki, do pieca z tym).
Przypomina to do złudzenia TLOU spotyka Horizon. Więc typowy Sony template ale są momenty kiedy gra ma swój własny charakter i wtedy się broni.
Jestem spokojny o tą giereczke, może nie będzie to mesjasz ale mocne 8 spokojnie.
#126 Napisany 12 maja 2018 - 11:28
#127 Napisany 12 maja 2018 - 20:38
#128 Napisany 12 maja 2018 - 21:13
ja to mało co strzelałem w tlou
#129 Napisany 17 maja 2018 - 08:35
Mega drewno.
Praktycznie wszystko poszło pod nóż od pierwszego pokazu.
Ten post był edytowany przez SosaiKyo dnia: 17 maja 2018 - 08:43
#130 Napisany 21 maja 2018 - 00:03
Olo, w ostatnim video Game Informera zostało dokładnie potwierdzone to o czym wcześniej wspominałem:
We’re definitely pushing the PlayStation 4 to its limits.
The first thing to be clear about is, we are Sony. Sony Bend is Sony. We have a whole team of producers, they would come down monthly. They’re constantly working with marketing and PR and outsourcing to make sure that what we’re building is something we can sell because that’s important, but also something that’s worthy of first party because we’re part of Sony.
What we really want to do is create something that is best in class for the kind of game that we’re making, that’s super important to us.
#131 Napisany 21 maja 2018 - 07:46
#132 Napisany 21 maja 2018 - 08:10
Ja tam nic do nich nie mam. PSXowe Syphony wspominam świetnie, z Omega Strain na PS2 przecierali szlaki online wspólnie z SOCOMem, oba Syphony z PSP to absolutne top topów tej konsolki a i Uncharted Golden Abyss to mega handheldowe dokonanie nawet dziś. I w sumie tylko na PS3 nic nie zrobili.
#133 Napisany 23 maja 2018 - 08:38
#134 Napisany 06 czerwca 2018 - 08:28
Ładny arcik. Może jednak będzie można wyjść z tego lasu
#135 Napisany 07 czerwca 2018 - 18:31
22.02.2019
John Garvin:
Right now we’re just tuning. Tuning and polishing. The open world team is working hard to get the number of ambient events dialed in. The mission designers are busy polishing every part of the game. We have engineers polishing the animation. We have the audio team going through and polishing up all of the sound effects. Every part of the game is being polished. It’s 100 percent playable, like I said. I’ve beaten it. We feel pretty good about where we’re at, because now we can really pay attention to making it more fun and looking as good as we possibly can.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 07 czerwca 2018 - 18:59
#136 Napisany 07 czerwca 2018 - 20:09
#137 Napisany 07 czerwca 2018 - 21:07
no nie porwało.
#138 Napisany 07 czerwca 2018 - 21:50
Ładny downgrade
#139 Napisany 07 czerwca 2018 - 21:56
Obejrzyj sobie pierwszy trailer i wskaż, gdzie jest downgrade.
#140 Napisany 13 czerwca 2018 - 10:30
#141 Napisany 13 czerwca 2018 - 10:33
Ta gra wygląda jakby robili ją 10 lat, zmieniali engine, zbankrutowali, resetowali grę, a potem ktoś po nich przejął projekt, posklejał materiały i wydał, żeby pieniądze włożone w grę się nie zmarnowały. #DNF
#142 Napisany 13 czerwca 2018 - 10:38
Sony nas rozpieściło w kwestii exclusivow. W poprzedniej generacji, nikt się nie dziwił ze wychodzi jakiś ekskluzywny średniakTa gra wygląda jakby robili ją 10 lat, zmieniali engine, zbankrutowali, resetowali grę, a potem ktoś po nich przejął projekt, posklejał materiały i wydał, żeby pieniądze włożone w grę się nie zmarnowały. #DNF
Założę się, że mimo <70% na Meta, gra sprzeda się dobrze
#143 Napisany 13 czerwca 2018 - 10:39
#144 Napisany 13 czerwca 2018 - 10:41
Dupy nie urywa, ale jeżeli oceny będą dobre, to będę dalej zainteresowany.
#145 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:53
Bend robi to od skończenia Uncharted na Vitę, więc na bank były jakieś perturbacje podczas tworzenia gryTa gra wygląda jakby robili ją 10 lat, zmieniali engine, zbankrutowali, resetowali grę, a potem ktoś po nich przejął projekt, posklejał materiały i wydał, żeby pieniądze włożone w grę się nie zmarnowały. #DNF
#146 Napisany 13 czerwca 2018 - 14:03
Zapowiada się mocarne 7/10
#147 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:58
#148 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:05
Ogień paskudny, ale morze zombiaków fajna rzecz.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 czerwca 2018 - 08:27
#149 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:10
przydałaby się rurobomba z L4D
#150 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:13
Ogień paskudny, ale może zombiaków fajna rzecz.
Ale może co?