Skocz do zawartości

Zdjęcie

Days Gone

Days Gone apokalipsa motory Easy rider

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
153 odpowiedzi na ten temat

#121 Jedyn Napisany 11 maj 2018 - 21:13

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22274 Postów:

e tam ten gig to jakaswpadka, zobaczylem caly godzinny gameplay i animacja jest akurat dobra. Lepsza niz w Horajzonie.


  • 0

#122 nole Napisany 11 maj 2018 - 22:02

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4466 Postów:

e tam ten gig to jakaswpadka, zobaczylem caly godzinny gameplay i animacja jest akurat dobra. Lepsza niz w Horajzonie.

 

Nie no, "Ubicrapowość" będzie można grze "zarzucić"- to już pewne, ale... to nadal będzie topowy, wysokobudżetowy ex AAA od Sony, a nie siakieś tam State of Decoy (no offence). O oprawę audio/video i wszelakie inne walory produkcyjne serio bym się nie martwił. Przykładowo na Twitterze jakiś aktor chlapnął ostatnio, że w grze jest ponad 3 godziny cutscenek na "hollywoodzkim" poziomie.

 


Ten post był edytowany przez nole dnia: 11 maj 2018 - 23:04

  • 0

#123 Jedyn Napisany 12 maj 2018 - 09:55

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22274 Postów:
Hmm. GameInformer opublikował właśnie ten godzinny gameplay w dobrej jakości i jest faktycznie dobrze. Mówią że to pre-beta i czasem animacja zwalnia mocno ale jakoś wykonania postaci to czołówka (zmarszczki zarost etc), dobrej ładne tekstury i oświetlenie. Do poprawy gunplay (też kalka z TLOU) bo jakiś taki szarpany się wydaje i bez powera ale mają na to rok jeszcze. Trochę lipa że znów jest ten jebany crafting (identyko jak w TLOU nawet ikony przedmiotów podobne LOL) ale mam nadzieję że będzie uproszczony względem Horizonie gdzie ssał pale (mam na myśli upgrady ekwipunku u polowanie na zwierzaki, do pieca z tym).

Przypomina to do złudzenia TLOU spotyka Horizon. Więc typowy Sony template ale są momenty kiedy gra ma swój własny charakter i wtedy się broni.

Jestem spokojny o tą giereczke, może nie będzie to mesjasz ale mocne 8 spokojnie.
  • 0

#124 DaddyMadCaddy Napisany 12 maj 2018 - 09:58

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28396 Postów:

Daddy kupi.

 

Niby czemu miałbym? :hmmm: Bo ubirak? Ja nie kupuję z automatu każdego ubiraka, tylko te, na które mam ochotę. A ten na razie mnie nie pociąga.

 

Chyba, że chodziło Ci o coś innego.


  • 0

#125 SosaiKyo Napisany 12 maj 2018 - 10:53

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 516 Postów:

Hmm. GameInformer opublikował właśnie ten godzinny gameplay w dobrej jakości i jest faktycznie dobrze. Mówią że to pre-beta i czasem animacja zwalnia mocno ale jakoś wykonania postaci to czołówka (zmarszczki zarost etc), dobrej ładne tekstury i oświetlenie. Do poprawy gunplay (też kalka z TLOU) bo jakiś taki szarpany się wydaje i bez powera ale mają na to rok jeszcze. Trochę lipa że znów jest ten jebany crafting (identyko jak w TLOU nawet ikony przedmiotów podobne LOL) ale mam nadzieję że będzie uproszczony względem Horizonie gdzie ssał pale (mam na myśli upgrady ekwipunku u polowanie na zwierzaki, do pieca z tym).

Przypomina to do złudzenia TLOU spotyka Horizon. Więc typowy Sony template ale są momenty kiedy gra ma swój własny charakter i wtedy się broni.

Jestem spokojny o tą giereczke, może nie będzie to mesjasz ale mocne 8 spokojnie.

Tylko nie porównuj tego crapiastego szczelania z filmiku do genialnego wręcz pierdolniecią z szotguna z Tlou bo to jest niebo a ziemia.
  • 0

#126 Jedyn Napisany 12 maj 2018 - 11:28

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22274 Postów:
Bardziej chodziło mi o celownik, ale jak dla mnie strzelanie w tlou nie było jakieś wykwintne, malee za to owszem
  • 0

#127 SosaiKyo Napisany 12 maj 2018 - 20:38

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 516 Postów:


  • 0

#128 krak2610 Napisany 12 maj 2018 - 21:13

krak2610

    Dante

  • Forumowicze
  • 1432 Postów:

ja to mało co strzelałem w tlou


  • 0

#129 SosaiKyo Napisany 17 maj 2018 - 08:35

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 516 Postów:

 

 

Mega drewno.

Praktycznie wszystko poszło pod nóż od pierwszego pokazu.

 


Ten post był edytowany przez SosaiKyo dnia: 17 maj 2018 - 08:43

  • 0

#130 nole Napisany 21 maj 2018 - 00:03

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4466 Postów:

Olo, w ostatnim video Game Informera zostało dokładnie potwierdzone to o czym wcześniej wspominałem:

 


We’re definitely pushing the PlayStation 4 to its limits.

The first thing to be clear about is, we are Sony. Sony Bend is Sony. We have a whole team of producers, they would come down monthly. They’re constantly working with marketing and PR and outsourcing to make sure that what we’re building is something we can sell because that’s important, but also something that’s worthy of first party because we’re part of Sony.

What we really want to do is create something that is best in class for the kind of game that we’re making, that’s super important to us.


  • 0

#131 Wezyr Napisany 21 maj 2018 - 07:46

Wezyr

    Roma Aeterna

  • Forumowicze
  • 8492 Postów:
PR-owa paplanina. Gra jest sztywna, co z reszta sugerował już sam wybór dewelopera. News w stylu „a dobre macie mięso, panie rzeźniku?”.
  • 0

#132 nole Napisany 21 maj 2018 - 08:10

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4466 Postów:

Ja tam nic do nich nie mam. PSXowe Syphony wspominam świetnie, z Omega Strain na PS2 przecierali szlaki online wspólnie z SOCOMem, oba Syphony z PSP to absolutne top topów tej konsolki a i Uncharted Golden Abyss to mega handheldowe dokonanie nawet dziś. I w sumie tylko na PS3 nic nie zrobili.


  • 0

#133 SosaiKyo Napisany 23 maj 2018 - 08:38

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 516 Postów:


  • 0

#134 Dixi Napisany 06 czerwiec 2018 - 08:28

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3197 Postów:

Ładny arcik. Może jednak będzie można wyjść z tego lasu  :fa: 
qZbyUJ3.jpg


  • 0

#135 nole Napisany 07 czerwiec 2018 - 18:31

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4466 Postów:

22.02.2019
 
John Garvin:

Right now we’re just tuning. Tuning and polishing. The open world team is working hard to get the number of ambient events dialed in. The mission designers are busy polishing every part of the game. We have engineers polishing the animation. We have the audio team going through and polishing up all of the sound effects. Every part of the game is being polished. It’s 100 percent playable, like I said. I’ve beaten it. We feel pretty good about where we’re at, because now we can really pay attention to making it more fun and looking as good as we possibly can.

 


 


Ten post był edytowany przez nole dnia: 07 czerwiec 2018 - 18:59

  • 0

#136 Jedyn Napisany 07 czerwiec 2018 - 20:09

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22274 Postów:
To chyba najgorszy trailer exa Sony ever.
  • 0

#137 krak2610 Napisany 07 czerwiec 2018 - 21:07

krak2610

    Dante

  • Forumowicze
  • 1432 Postów:

no nie porwało. 


  • 0

#138 Chewie Napisany 07 czerwiec 2018 - 21:50

Chewie

    🌟🌟🌟🌟🌟

  • Forumowicze
  • 10818 Postów:

Ładny downgrade :tak:


  • 0

#139 ACZ Napisany 07 czerwiec 2018 - 21:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32010 Postów:

Obejrzyj sobie pierwszy trailer i wskaż, gdzie jest downgrade.


  • 0

#140 Woroq Napisany 13 czerwiec 2018 - 10:30

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 2965 Postów:
Nowy gameplay z E3

#nikogo
  • 0

#141 Nyjacz Napisany 13 czerwiec 2018 - 10:33

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 7858 Postów:

Ta gra wygląda jakby robili ją 10 lat, zmieniali engine, zbankrutowali, resetowali grę, a potem ktoś po nich przejął projekt, posklejał materiały i wydał, żeby pieniądze włożone w grę się nie zmarnowały. #DNF


  • 0

#142 Woroq Napisany 13 czerwiec 2018 - 10:38

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 2965 Postów:

Ta gra wygląda jakby robili ją 10 lat, zmieniali engine, zbankrutowali, resetowali grę, a potem ktoś po nich przejął projekt, posklejał materiały i wydał, żeby pieniądze włożone w grę się nie zmarnowały. #DNF

Sony nas rozpieściło w kwestii exclusivow. W poprzedniej generacji, nikt się nie dziwił ze wychodzi jakiś ekskluzywny średniak
Założę się, że mimo <70% na Meta, gra sprzeda się dobrze
  • 0

#143 Jedyn Napisany 13 czerwiec 2018 - 10:39

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22274 Postów:
Wygląda dobrze, bez przesady, ale mam wrażenie że gdyby nie wyszła nikt by nie zauważył - niczym się nie wyróżnia, nawet te hordy chyba zbuffowali. Graficznie też tylko ok. To nie ejst poziom AAA Sony.
  • 0

#144 Shinigami Napisany 13 czerwiec 2018 - 10:41

Shinigami

    certyfikowany coach

  • Forumowicze
  • 34313 Postów:

Dupy nie urywa, ale jeżeli oceny będą dobre, to będę dalej zainteresowany.


  • 0

#145 Danteusz Napisany 13 czerwiec 2018 - 13:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29132 Postów:

Ta gra wygląda jakby robili ją 10 lat, zmieniali engine, zbankrutowali, resetowali grę, a potem ktoś po nich przejął projekt, posklejał materiały i wydał, żeby pieniądze włożone w grę się nie zmarnowały. #DNF

Bend robi to od skończenia Uncharted na Vitę, więc na bank były jakieś perturbacje podczas tworzenia gry
  • 0

#146 bartezoo Napisany 13 czerwiec 2018 - 14:03

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2817 Postów:

Zapowiada się mocarne 7/10


  • 0

#147 Jedyn Napisany 14 czerwiec 2018 - 07:58

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22274 Postów:

Przewincie do ostatniej minuty - dwóch :olo:
  • 0

#148 Shinigami Napisany 14 czerwiec 2018 - 08:05

Shinigami

    certyfikowany coach

  • Forumowicze
  • 34313 Postów:

Ogień paskudny, ale morze zombiaków fajna rzecz.


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 czerwiec 2018 - 08:27

  • 0

#149 Grz3chu Napisany 14 czerwiec 2018 - 08:10

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2738 Postów:

przydałaby się rurobomba z L4D 


  • 0

#150 bartezoo Napisany 14 czerwiec 2018 - 08:13

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2817 Postów:

Ogień paskudny, ale może zombiaków fajna rzecz.



Ale może co?
  • 0