Spiderman spotyka Uncharted.
#31 Napisany 13 czerwca 2017 - 03:28
#32 Napisany 13 czerwca 2017 - 06:09
Mocna strona konfy Słonych. Dla mnie systemseller, zwłaszcza w USA gdzie te wszystkie bajeczki o świrach w rajtuzach mają wzięcie.
#33 Napisany 13 czerwca 2017 - 09:16
Styl walki wydaje się mocno inspirowany Batmanem. Sporo QTE, graficznie super, ale najważniejsze, żeby dobrze się w to grało
#34 Napisany 13 czerwca 2017 - 09:43
#35 Napisany 13 czerwca 2017 - 20:52
#36 Napisany 13 czerwca 2017 - 21:04
Muszę przyznać, że fajnie się to zapowiada. Akurat Spidera lubię, ale mimo wszystko mam nadzieję, że gra nie odniesie spektakularnego sukcesu, bo to może oznaczać więcej tytułów na bazie gównianych komiksów, a ja wolę, żeby tacy developerzy jak Insomniac nie marnowali się przy tego typu produkcjach tylko tworzyli nowe IP / kontynuacje swoich własnych przebojów. Zdecydowanie wystarczą w kinach produkowane na potęgę crapy o super bohaterach, nie chcę żeby ta plaga dotknęła również gry, bo jeszcze skończy się tak, że zamiast nowego Ratcheta co roku będziemy dostawać kolejnego Człowieka-Pająka, zamiast Tomb Raidera np. Kapitana Amerykę, a w zamian za The Last of Us Naught Dog wezmą się za grę o Punisherze czy innym Człowieku-Mrówce.
#37 Napisany 13 czerwca 2017 - 21:48
W sumie wystarczyłoby dodać Drajkowi bice i czarny koszulek.
#38 Napisany 13 czerwca 2017 - 21:54
Ja tam uwielbiam gry od Insomaniac. Sunset to dla mnie jedno z najlepszych nowych IP tej generacji. Oni potrafią tworzyć fantastyczne gry pod względem gameplayu. Tutaj będzie podobnie i ta sekwencja QTE tego nie zmieni. To samo było w Sunsecie - jedna czy tam dwie takie akcje podyktowane fabułą, a reszta o Jezusie
Spider zapowiada się na grę bardzo, ale to bardzo dobrą.
Oglądając ten materiał przypomniało mi się to:
Czekam !
#39 Napisany 13 czerwca 2017 - 21:54
Punniesher od ND? Graubym.
Kierwa ja też.
#40 Napisany 13 czerwca 2017 - 22:18
Punisher od Naughty Dog oczywiście Pegi 16 i nie więcej. Dalej chcecie?
#41 Napisany 14 czerwca 2017 - 01:02
#42 Napisany 14 czerwca 2017 - 15:36
Starh, ten spiderman z tego screena ...
Jedna z lepszych gierek na psx przechodziło się x razy żeby odblokować jakieś skórki. Pamiętam jak ktoś na mieście wkręcał, ze można odblokować Venoma, ale nie że Venom-Spiderman, tylko Venom
Ile ja się nagrałem dla tego Venoma, z 5 platyn by teraz było
#43 Napisany 14 czerwca 2017 - 15:42
Jak oglądałem ten gameplay to właśnie wspomnienia wróciły Tamten pająk był niesamowitą gierunią
#44 Napisany 14 czerwca 2017 - 16:08
do tej pory najlepszy Spider man na konsolach
#45 Napisany 14 czerwca 2017 - 16:45
#46 Napisany 14 czerwca 2017 - 16:52
W obie części na psx, w Spider-mana 1 i 2 na ps2, Ultimate i jakieś pierdółki na handheldy. Wiem, że były jeszcze Shattered Dimensions, Edge of Tme i parę innych, ale raczej nie były to adaptacje wysokich lotów.
#47 Napisany 14 czerwca 2017 - 17:41
#48 Napisany 14 czerwca 2017 - 18:00
#49 Napisany 14 czerwca 2017 - 18:41
Mówisz jakbym przegapił coś ciekawego, a nie słyszałem zbyt pochlebnych opinii o ostatnich odsłonach. Da się w tych Spiderach w ogóle zasuwać pajęczyną po mieście? Jest open world, questy, komiksowy klimacik i oprawa? Jakby nie patrzeć to powinna być esencja gier z Pająkiem.
#50 Napisany 15 czerwca 2017 - 09:07
Shattered Dimensions to właściwie nic ciekawego, głównie za sprawą ograniczania akcji do małych miejscowej. Jej sequel, Edge of Time, sporo lepszy, ale też nic sensownego. Gra dopiero za drugim przejściem jest przyjemna (przez złe wyważenie elementów rpg w postaci statsów, Spiderzy przy pierwszym przejściu są za słabi na większość przeciwników), ale ma naprawdę świetną fabułę z twistami godnymi Shyamalana.
Amazing Spider-Mana pierwszego nawet już za bardzo nie pamiętam, ale chyba nie była taki zły. ASM2 natomiast to druga najlepsza gra ze Spider-Manem, choć to też nie jest jakiś sukces,bo sama jest na 6 czy 7. Można spędzić fajnie czas, ma świetną mechanikę śmigania na pajeczynach i, jak w przypadku poprzednich trzech, masę alternatywnych kostiumów. Trochę niestety irytuje natłok powtarzalnych sidequestow (ktore same w sobie nie są takie złe) do robienia których gracz jest zmuszony przez kretynski system karmy. Albo się je robi i ratuje ludzi, albo miasto nienawidzi i nasyła na Spider-Mana irytujące drony.
W porównaniu do WoS i ASM2, te pozycje z PS2 to już muszą być niegrywalne gówniaki.
#51 Napisany 15 czerwca 2017 - 09:14
#52 Napisany 15 czerwca 2017 - 09:28
Festiwal QTE ale też sporo z Batmana i to na plus. Vibe pierwszego spidera z PSX jest obecny więc czekam!
#53 Napisany 15 czerwca 2017 - 09:36
ten cały Spider-Man mnie ani ziębi ani grzeje, ale gierka zapowiada się zacnie, szczególnie wykończenia przeciwników i używanie do tego elementów otoczenia, oby tylko nie przesadzono z qte.
jedyny spiderman w którego grałem to ten z serii marvel vs capcom chyba
#54 Napisany 15 czerwca 2017 - 17:20
Świat gry będzie 4-6 razy większy niż w Sunset Overdrive:
https://www.playstat...-Overdrive.html
Ten post był edytowany przez nole dnia: 15 czerwca 2017 - 17:24
#55 Napisany 15 czerwca 2017 - 20:10
W porównaniu do WoS i ASM2, te pozycje z PS2 to już muszą być niegrywalne gówniaki.
Dziękuję za poszerzenie mojej wiedzy o konsolowym Pajęczaku ps3 cały czas w szafie, może przed premierą uda się jeszcze ograć Web of Shadows skoro takie dobre.
#56 Napisany 15 lipca 2017 - 22:17
#57 Napisany 30 października 2017 - 19:24
Zajebisty trailerek z PGW:
#58 Napisany 12 grudnia 2017 - 19:28
#59 Napisany 24 grudnia 2017 - 14:49
Brian Horton (Rise of Tomb Raider Director, CoD: Infinite Warfare Creative Director) dołączył do prac na grą jako Design Director.