Lord Kojima dostarczył. Najdziwniejszy trailer tegorocznego E3.
Lord Kojima dostarczył. Najdziwniejszy trailer tegorocznego E3.
Imo najlepsza zajawka konfy. Bardzo miłe skojarzenia z Evangelionem.
nie pokazali pewnie wyjdzie w 2018
Nie wiem o co cho, ale jestem zainteresowany. Cieszę się, że Kojima nareszcie wyrwał się spod jarzma MGSa i może zrobić coś nowego. Choć trailer stylistycznie bardzo przypomina te z Phantom Pain.
To i tak optymistyczna datanie pokazali pewnie wyjdzie w 2018
Byle nie próbował robić jakiegoś gówna w stylu PT.
Konami miało doświadczenie z Kojima i wiedziało że trzeba trzymać go na krótkiej smyczy bo odjebie takim gównem że mało kto zrozumie i może się nie sprzedać jako kolejna część sagi z numerkiem. Sony chyba dało mu wolną rękę i dobrze, dziwny trailer jak te iluzje z Phantom Paina, ale to pewnie 2019 rok albo i później i PS5.
Tylko 124 tysiące wyświetleń. Ale im zaraz ta liczba podskoczy
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 czerwca 2016 - 09:51
fajne, przez chwilę myślałem że to PT
Ależ pięknie na konfie Lord wyszedł, lajk a boss
ciut za szybko szedł
Daryl z TWD na ostrych dragach, wtf?
Lulz zasnąłem na moment przed tym zwiastunem Bardzo mi się podoba. To coś w kostiumie z nowego logo Kojimy będzie w tej grze? Nie śledziłem info.
Kojima-san still hasn’t picked an engine for the game, but there are a couple of candidates.
Guillermo Del Toro is not involved in the game for now.The mascot “Ludens” isn’t involved with the game.The game will have a lot of action elements.After a few hours of playing, players will realize that Death Stranding is a completely different game from what they have played before.The setting is a secret.Kojima-san wants people to speculate on what they saw in the trailer.The main character’s name is still a secret.It will take some time before we’re able to play the game.Kojima-san explained the meaning of the title: You talk about “mass stranding” when there are a lot of whales or dolphins stranded on the beach. It’s called “live stranding” when they’re alive, and “dead stranding” when they’re dead. The meaning of the title is that something came from “some world” and is stranded.
Ten post był edytowany przez Iras dnia: 15 czerwca 2016 - 09:38
Imo jeden z lepszych trailerow, fajna muza i klimatyczne to to ale jak psialem wczesniej, gierka istnieje narazie we lbie Kojimy...pewnie za rok na E3 gameplay, za 2 lata kolejny gameplay i data premiery
gameplay za rok? wątpię
Albo okaże się że to nie gra a coś w stylu tych Project OGRE, Joakim Morgen i Project Mask, które okazują się kolejnym MGSem albo nazwiskiem Kojimy w creditsach
Gameblog: Why did you choose Sony as a partner for the first project of your new studio, Kojima Productions?
Hideo Kojima: I'll admit I received numerous offers. But for our first title, I wanted to ensure that we would be under the best conditions. I've maintained for a while now a wonderful relationship with Sony, with absolute trust between us, which allows me to focus on the creative aspects. Working with another partner would definitely have required more time on the non-game development tasks. It would have taken time for contract negotiations, and I don't think things would have happened as quickly as they have to date. Working with Sony also afforded me a lot of freedom, and their support has been exceptional.For example, if this had been with a "normal" company, right now, I'd be preparing a pitch for my game, we'd be looking for financing, explaining what we wanted to do. Like with a Kickstarter.With Sony, of course I have to explain my plan to them, but they immediately told me "go for it, do you what you have to do." They offered me their trust. All the energy that would have gone into the project pitch, I could focus it on the creation of the project itself. That makes a real difference.
http://www.neogaf.co...d.php?t=1234781
#4ThePlayers jak zwykle
Zobaczymy czy zaufanie się nie wyczerpie po 5 latach tworzenia.
Kojima o tematyce gry:
Jest pewien japoński autor którego jestem wielkim fanem - Kobo Abe. Napisał powieść "Rope" [Lina], która definiuje twierdzenie:
"Pierwszym narzędziem stworzonym przez człowieka był kij. Wykorzystano go do odstraszania złych rzeczy. To broń.Drugą rzeczą stworzoną przez ludzkość była lina. Nie wykorzystano ją do oddzielania się od złych rzeczy, wręcz przeciwnie - korzysta się z niej by trzymać blisko siebie rzeczy dobre. To najczęściej wykorzystywane narzędzia nawet dziś."
W większości gier korzystających z rozgrywki sieciowej, a czasami nawet w grach dla jednego gracza, komunikacja odbywa się za pomocą kijków. W mojej grze skorzystać będziecie mogli także z tego. Ale chcę, by gracze mieli także możliwość skorzystania z wyżej wspomnianej liny.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 17 czerwca 2016 - 15:39
po błędach widać że ps3site to tłumaczyło
Oczywiście, że rzetelne pssite.com.
Lord:
Robię się już stary, rodzina prosiła mnie, abym przeszedł na emeryturę i robił w końcu to, co lubię. Problem polega na tym, że lubię robić gry, lubię robić coś fajnego. Lubię też dzielić się tym z innymi. Pomimo tego wszystkiego, udało mi się w końcu wrócić, pojawić się na E3 i być wspólnie ze wszystkimi fanami. Czuję, że podjąłem właściwą decyzję.