#631 Napisany 15 listopada 2019 - 15:52
#632 Napisany 16 listopada 2019 - 01:15
#633 Napisany 16 listopada 2019 - 09:18
Kolo pięknie wyjaśnia gierkę i ustawia w szeregu fanatyków Kojimy uważających DS za mesjasza
4:00
Komentarze pod filmikiem też w punkt
So the whole game is like the ladder in Metal Gear Solid 3.
#634 Napisany 16 listopada 2019 - 09:57
To jakie są w końcu Twoje wrażenia?
#635 Napisany 16 listopada 2019 - 09:59
Wrażenia spisuję na bieżąco, na 20 stronie nawet się trochę bardziej rozpisałem.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 16 listopada 2019 - 10:11
#636 Napisany 16 listopada 2019 - 10:05
Przeważają wrażenia negatywne. Jako więc, że to nie The Order 0000, a platyna na 150h, mam nadzieję, że nie będziesz jej wbrew sobie robił xD
#637 Napisany 16 listopada 2019 - 10:14
Przeważają wrażenia negatywne. Jako więc, że to nie The Order 0000, a platyna na 150h, mam nadzieję, że nie będziesz jej wbrew sobie robił xD
Wierz mi, że bardzo chciałem, ale dochodzę do wniosku, że platyny raczej w tym nie wbiję. Na tę chwilę nawet nie wiem czy dam radę to skończyć, już się nawet nie bawię w zadania poboczne, bo po co skoro cała gra to jest JEDNO WIELKIE zadanie poboczne.
Żeby dobrze Ci to naświetlić - teraz jestem w zaśnieżonych górach i o ile wcześniej gra była denerwująca w backtrackingu, tak teraz jest w tym zwyczajnie bezczelna i nie boję się tego powiedzieć - robi z gracza idiotę, bardzo sztucznie wydłużając czas rozgrywki. Zadanie fabularne (żaden quest!): dostań się na szczyt góry i pogadaj z jakimś typkiem, dobre 15-20 min zasuwania niemalże w pionie, bez możliwości dostania się tam pojazdem, a jak spadniesz (o co wcale nietrudno)... wszystko od początku. Najbardziej odpychająca gameplay'owo rzecz z jaką się zetknąłem od dawna. I teraz najlepsze - jak już się tam dostaniesz, to zaraz kolo każe ci schodzić znowu na sam dół żeby dostać się do punktu oddalonego o tysiąc kilometrów, z którego niedawno przyszedłeś żeby odebrać jakiś item i... wrócić do niego ponownie W ciągu godziny co namniej TRZY RAZY robisz tę samą rzecz, pokonujesz dokładnie ten sam odcinek, a gra nawet nie daje Ci możliwości ustawienia skrótu, żeby choć trochę zminimalizować czas potrzebny na pokonanie tego gównianego odcinka. Absolutne gameplay'owe DNO.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 16 listopada 2019 - 10:16
#638 Napisany 16 listopada 2019 - 12:23
Poustawiać zip lines się nie da?
#639 Napisany 16 listopada 2019 - 13:11
Uff, czyli Pokemansy wjechały w idealnym momencie, akurat odpocznę przed tym pierdolnikiem który opisał Kazuo
#640 Napisany 16 listopada 2019 - 13:30
And yet you keep playing
Gram dla cut-scenek z Mamą i dla Madsa
Poustawiać zip lines się nie da?
Na pewno wiesz, ze można je ustawiać tylko jeżeli dany region został połączony z siecią chiralną, a że niektóre NPCe są strasznie oporne, aby dołączyć do Bridges, to czasem trzeba najpierw wypełnić dla nich kilka misji nim będzie to możliwe. Czyli tak czy siak trzeba się nabiegać.To raz. Dwa - region, w którym teraz jestem jest dosłownie zawalony górami, a tyrolki nie łączą się, jeżeli coś im stoi na drodze, więc trzeba ich poustawiać całe mnóstwo i to najlepiej na samych szczytach, żeby w miarę komfortowo się po nich poruszać. Na ten moment po prostu nie mam na tyle materiałów koniecznych do wytworzenia wystarczającej liczby zip-linów. Pojazdy też odpadają w górach, więc zostaje maszerowanie niemal wszędzie z buta. Jak tu będziesz to radzę chociaż solidnie się zaopatrzyć w drabiny i linki.
#641 Napisany 16 listopada 2019 - 17:49
#642 Napisany 16 listopada 2019 - 19:43
Ciekawy filmik.Kolo pięknie wyjaśnia gierkę i ustawia w szeregu fanatyków Kojimy uważających DS za mesjasza
Spoiler
Ale o co krwa chodzi z tym: typ na końcu mówi, że nie może tej gry polecić, moze ewentualnie polecić jej "obejrzenie" na yt.
Po czym daje 60%.
Czyli gra, w którą nie warto zagrać wg niego, jest i tak w drugiej połowie skali.
Skoro 60% jest niewarte polecenia to tzn. że gość grał w tyle jeszcze gorszego, niewartego czasu gówna, że potrafi je rozróżnić używając szerszej skali, niż dla gier, w które w ogóle warto grać (1-6 dla gier od których trzymać się z dala, 7-10 dla pozostałych).
Po usłyszeniu czegoś takiego ciężko jest mi go traktować poważnie, tak elementarne dziury i braki w jakieś konsekwencji i logice jego krytyki rzucają cień na wszystko, co powiedział wcześniej (a mówił ciekawie, przynajmniej z perspektywy osoby, która dopiero w to zagra).
Jeśli celem recenzji (i oceny, jesli już ktoś musi jeszcze wspomóc się cyferka po zaprezentowaniu swoich wrażeń, choc to by swiadczylo o slabosci recenzji) ma być przedstawienie odbiorcom gry w taki sposób, by mogli wspomóc się w podjęciu decyzji o inwestycji czasu i pieniędzy w grę, to gra niewarta polecenia dostaje pałę, brak zaliczenia, niedostateczny.
I właśnie taka ocena wynika z jego filmiku dopóki nie wyskakuje na koniec z tymi szescdziesiecioma procentami -- ocena niedosteczna, ewentualnie dopuszczająca, jeśli ktoś jest w stanie przejść przez nudny gejmplej dla samego story.
Ten post był edytowany przez filip dnia: 16 listopada 2019 - 20:17
#643 Napisany 16 listopada 2019 - 20:14
Dlatego powtarzam - świat byłby lepszy, jakby recki opierały się na skali szkolnej.
#644 Napisany 16 listopada 2019 - 20:14
Bo skala powinna być 1-5. Przykłady:
1 - RAMBO
2 - RDR2
3 - Death Stranding
4 - MGS5
5 - DOOM
#645 Napisany 16 listopada 2019 - 21:58
Ciekawy filmik.Kolo pięknie wyjaśnia gierkę i ustawia w szeregu fanatyków Kojimy uważających DS za mesjasza
Spoiler
Ale o co krwa chodzi z tym: typ na końcu mówi, że nie może tej gry polecić, moze ewentualnie polecić jej "obejrzenie" na yt.
Po czym daje 60%.
Czyli gra, w którą nie warto zagrać wg niego, jest i tak w drugiej połowie skali.
Skoro 60% jest niewarte polecenia to tzn. że gość grał w tyle jeszcze gorszego, niewartego czasu gówna, że potrafi je rozróżnić używając szerszej skali, niż dla gier, w które w ogóle warto grać (1-6 dla gier od których trzymać się z dala, 7-10 dla pozostałych).
Po usłyszeniu czegoś takiego ciężko jest mi go traktować poważnie, tak elementarne dziury i braki w jakieś konsekwencji i logice jego krytyki rzucają cień na wszystko, co powiedział wcześniej (a mówił ciekawie, przynajmniej z perspektywy osoby, która dopiero w to zagra).
Jeśli celem recenzji (i oceny, jesli już ktoś musi jeszcze wspomóc się cyferka po zaprezentowaniu swoich wrażeń, choc to by swiadczylo o slabosci recenzji) ma być przedstawienie odbiorcom gry w taki sposób, by mogli wspomóc się w podjęciu decyzji o inwestycji czasu i pieniędzy w grę, to gra niewarta polecenia dostaje pałę, brak zaliczenia, niedostateczny.
I właśnie taka ocena wynika z jego filmiku dopóki nie wyskakuje na koniec z tymi szescdziesiecioma procentami -- ocena niedosteczna, ewentualnie dopuszczająca, jeśli ktoś jest w stanie przejść przez nudny gejmplej dla samego story.
Tyle tylko, że gość wymienił też całkiem sporo zalet tej gry, więc w tym świetle chyba większą niekonsekwencją byłoby wystawienie 10% niż 60%, nie sądzisz? A czy nawet przy tych 60% można z czystym sumieniem polecić grę? Moim zdaniem nie, więc nie widzę problemu z jego podsumowaniem. I mimo wszystko bardziej bym się skupił na treści recenzji niż na samej ocenie, bo gość trafia w punkt za punktem i pięknie to wszystko argumentuje, bez żadnego taniego hejtu, dzięki czemu można wyciągnąć sporo sensownych wniosków (np. czy w ogóle warto się za DS brać). Mam zresztą podobne odczucia co on, też bardzo chciałbym polubić tę grę i skupić się na jej pozytywach (których nie brakuje), ale gameplay zwyczajnie na to nie pozwala. Jestem pod koniec przygody i również skłaniam się ku ocenie 6/10. I tak, ja też nie potrafiłbym z czystym sumieniem powiedzieć, że warto w to zagrać.
#646 Napisany 16 listopada 2019 - 22:08
#647 Napisany 16 listopada 2019 - 22:33
Będzie wyjaśnione.
#648 Napisany 16 listopada 2019 - 22:34
Tylko skoro gra i tak na koncu dnia nie jest godna polecenia, to po co brnac w to dalej i analizowac jak bardzo gowno smierdzi?
W obliczu kardynalnych wg autora wad, zadna zaleta nie powinna miec tak drastycznego wplywu na ocene.
A to, ze porusza ciekawe kwestie, to tak. Czekam az bede to mogl skonfrontowac ze swoimi wrazeniami
Ten post był edytowany przez filip dnia: 16 listopada 2019 - 22:35
#649 Napisany 16 listopada 2019 - 22:43
Śledząc jego kanał już od dawna mogę śmiało napisać, że on wprost uwielbia analizować różne śmierdzące gówna, a nawet wręcz je "przeanalizowywać". Może też dał trochę wyższą ocenę, żeby fanatycy Hideo za bardzo się nie dowalili, wystarczy zobaczyć jaka fala hejtu spadła na tego typka z Stevivor co wystawił grze 35%, no ale to już takie moje gdybanie.
#650 Napisany 17 listopada 2019 - 01:18
#651 Napisany 17 listopada 2019 - 02:24
Jestem na końcówce i co tu się odpyerdala ogólnego wizerunku gry to nie ratuje, ale trzeba przyznać, że ostatnie rozdziały dają radę że hoho, ewidentnie wszystko co najlepsze Hideo zostawił na sam koniec. Boss fighty, cut-scenki, zwroty akcji - poziom MGSów. Szkoda, że cała gra taka nie jest.
#652 Napisany 17 listopada 2019 - 20:48
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 17 listopada 2019 - 20:55
#653 Napisany 17 listopada 2019 - 20:53
No patrzcie, przemęczył. To teraz może ograj coś z dobrymi postaciami, fabułą i ciekawszym gameplayem, np. Red Dead Redemption 2
#654 Napisany 17 listopada 2019 - 21:10
#655 Napisany 17 listopada 2019 - 21:13
#656 Napisany 17 listopada 2019 - 21:16
Kazuo to stan umysłu.
#657 Napisany 17 listopada 2019 - 21:22
Nie, po prostu wiem, że mi nie podejdzie. Czytałem trochę recenzji, oglądałem kilka lets playów, do tego dochodzi niezbyt pozytywna opinia Nyjacza (a mój gust dosyć mocno pokrywa się z jego), nawet grałem w to chwilę u kumpla. Jak to dla Was za mało to dodam jeszcze, że nie lubię westernów i jedynka też mi się nie podobała. Poza tym wkurza mnie, kiedy gra stara się być zbyt realistyczna, postać rusza się jak mucha w smole, a wszystkie lokacje wyglądają tak samo (no sorry, dziki zachód to dla mnie nuuuuda). Chyba wystarczy powodów?
#658 Napisany 17 listopada 2019 - 21:28
#659 Napisany 17 listopada 2019 - 21:31
Może to by działało gdybyśmy nie wiedzieli jakie crapy ogrywasz i że jesteś w stanie grać w DS gdzie się robi to samo przez 40 godzin z minimum fabuły i nudnymi hologramami, ale już gierka gdzie pierwszy lepszy quest poboczny czy rozmowy w obozie z npcami orają te wysrywy Kojimy są NO NO "bo grałem chwile u kolegi no i inny spierdox z forume odradza"
xD
A dla Was kochani którzy na mnie głosowaliście Unshaken, bo to ta garstka Polaków: