trochę dużo, jak na flaszową gierkę
Stardew Valley
#61 Napisany 20 marca 2017 - 22:37
#62 Napisany 21 marca 2017 - 05:00
#63 Napisany 21 marca 2017 - 07:45
Dobra a gdzie w Polsce mogę kupić?
Chyba, że ktoś kupuje z amazona to się przyłącze - za 100 zł jeszcze się opłaca
Gra oczywiście na nośniku, a nie jako kod
Ten post był edytowany przez Tynio dnia: 21 marca 2017 - 07:51
#64 Napisany 12 kwietnia 2017 - 09:34
Przypominam, jutro wielka premiera pudła z rolnikiem! Amazon wysyła już dzisiaj.
#65 Napisany 12 kwietnia 2017 - 09:38
no widzę że 105 zł wyszło, chyba jednak poczekam aż dadzą tego gówniaczka w plusie
#66 Napisany 12 kwietnia 2017 - 09:59
Nie dadzo raczej sądząc po tym, co teraz ląduje w plusie.
#67 Napisany 12 kwietnia 2017 - 10:01
Tam są jakieś bonusy czy dopłaca się 40zł za pudło? Jakiś plakat z wiejskimi waifu?
#68 Napisany 12 kwietnia 2017 - 11:11
#69 Napisany 12 kwietnia 2017 - 11:58
#70 Napisany 12 kwietnia 2017 - 16:53
Mam w planie kupić za tydzień sobie wersję pudełkową bo lubię wrachować się płytki.
#71 Napisany 12 kwietnia 2017 - 18:28
#72 Napisany 13 kwietnia 2017 - 19:51
Finugus jak to jest, że Shovel Knight kłuł w oczka a w SV da się grać? Serio pytam.
#73 Napisany 13 kwietnia 2017 - 20:03
imo szowel miałzajebisty art style i był ładniejszy niż SV, olałem bo miałem inne gry wtedy ale co jakiś czas chce sobie odpalić, tylko że chyba musiałbym na vicie to ogrywać
#74 Napisany 13 kwietnia 2017 - 20:17
Finugus jak to jest, że Shovel Knight kłuł w oczka a w SV da się grać? Serio pytam.
Myślę, że to kwestia kolorystyki. SK gryzł w oczy kontrastami i kolorami, wyglądał po prostu jak stara gra. SV jest ładniutki i przyjemny, tylko udaje starocia. W ruchu jest ładniejszy niż na screenach, bo widać oświetlenie, animowane obiekty.
#75 Napisany 26 kwietnia 2017 - 08:43
Jakby kogoś w pudełeczku jest kolorowa instrukcja, OST na CD oraz piękna rysowana mapa na ładnym papierze.
Zdałem sobie sprawę, że w którejś tam aktualizacji dodali możliwość zmiany terenu pod farmę. Mam motywację by zacząć jeszcze raz
#76 Napisany 26 kwietnia 2017 - 08:57
Ile dałeś?
#77 Napisany 26 kwietnia 2017 - 09:08
Wyszła niemalże równa stówka na brytyjskim amazonie.
#78 Napisany 23 maja 2017 - 07:28
Może ktoś ma ochotę mnie wesprzeć - co by się w przyszłości grało przyjemniej.
http://community.pla...slations.17216/
#79 Napisany 26 maja 2017 - 09:25
#80 Napisany 26 maja 2017 - 09:32
Chyba na zapas dali to oznaczenie. Takie coś znalazłem:
"Update: A Chucklefish representative tells me that multiplayer won't ship with the Switch version of Stardew Valley that's releasing this summer. "PC users will still get to check out Stardew Valley multiplayer first," says Chucklefish's Molly Carroll, but that update won't be ready in time for summer, either. "It'll take some more time to get multiplayer where we want it to be!" "
http://www.pcgamer.c...pc-this-summer/
#81 Napisany 26 maja 2017 - 09:35
W europie to przeszło ,ale w USA już by do sądu polecieli za wprowadzenie w błąd.
Ja i tak nie mam + więc mi to rybka ,ale jak by zrobili taki multi online to bym może spróbował.
Co do wersji PC to fakt że tam lepiej się to rozwija i więcej osób gra.
Ten post był edytowany przez Tynio dnia: 26 maja 2017 - 09:36
#82 Napisany 26 maja 2017 - 13:31
#83 Napisany 26 maja 2017 - 13:49
Tak i 20% z polonów by Ci zabierali jako alimenty
#84 Napisany 26 maja 2017 - 14:01
#85 Napisany 28 maja 2017 - 21:38
Miałem nie pisać ,ale to fingus "zaraził" mnie tą grą i naprawdę jest fajna
Choć pewnie nie każdemu się będzie podobać bo tej gry nie da się skończyć (tak myślę)
Co ciekawe przy trofeach jest napisane PS4/PSVita
Grę warto kupić, ale w cenie promocyjnej.
#86 Napisany 28 maja 2017 - 21:52
Ten post był edytowany przez twilitekid dnia: 28 maja 2017 - 21:52
#87 Napisany 11 czerwca 2017 - 20:10
#88 Napisany 23 czerwca 2017 - 18:43
Nowy patch 1.2 dodaje wygodniejsze sterowanie.
Stardew Valley wraz z aktualizacją 1.2 dodaje ustawione automatycznie sterowanie określane jako snappy, czyli kursor będzie przyciągany do kolejnych okienek zamiast oferować swobodne pływanie po ekranie. Jeśli wam nowy sposób poruszania się po menusach gry nie będzie pasował - możecie w opcjach wrócić do starego stylu.
Nowości
- Dodano tłumaczenia na następujące języki: niemiecki, hiszpański, brazylijski-portugalski, rosyjski, japoński i uproszczony chiński
- Dodano opcję sterowania przez przyciąganie do okienek
- Wciśnięcie O pozwoli na ominięcie scenek, które da się ominąć
- Wróciła opcja wyjścia do głównego ekranu gry
Poprawki
- Poprawiono wyświetlanie poszczególnych miejsce na podłodze/ścianie w których mogły pojawiać się losowe przedmioty
- Poprawiono błąd, który wieszał grę jeśli świnia produkowała truflę na którą nie mieliśmy miejsca
- Poprawiono zawieszanie się gry w kilku miejscach
- Poprawiono literówki w grze
- Poprawiono otrzymywanie przepisu od Evelyn jeśli minęliśmy wydarzenie z nią związane
- Poziom bohatera ma wpływ na obfitość plonów do 10 poziomu
#89 Napisany 01 sierpnia 2017 - 12:06
Farmhands can do almost anything the main player can do. They can farm, mine, fight, fish, forage, marry NPCs and take part in festivals. Each player has their own inventory. When a farmhand is not connected, their inventory can be managed through a chest in their cabin.
A lot of players have requested player-to-player marriage. It’s an idea we like a lot, and want to make available as a feature. Player-to-player marriage won’t use the mermaid pendant, but rather an alternative method that requires a similar amount of effort to wooing an NPC. We’re still working out what that will be.
#90 Napisany 15 listopada 2017 - 23:30
W przyszłym roku oprócz tryby wieloosobowego do gry zostanie dodana za darmo dodatkowa zawartość dla jednego gracza.
Twórca na razie nie zdradził co to będzie, ale wrzucił takiego screena: