Jak to nie, legendarne engramy leco jak pop*erdolone
ed.
no a raidowy loot będzie u vendora
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 14 września 2017 - 08:53
Jak to nie, legendarne engramy leco jak pop*erdolone
ed.
no a raidowy loot będzie u vendora
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 14 września 2017 - 08:53
Gra ograniczała zdobywanie punktów doświadczenia. Odkrył to gracz, a Bungie przyznało się, że taki system był zaimplementowany i zapowiedziało jego wyłączenie.
Więcej:
http://www.pssite.co...-destiny-2.html
Kolejne pazerne kurvy, zaraz obok EA.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 25 listopada 2017 - 23:24
To Kazuo nam wywalczył zmianę? Bo nie wiem czy dziękować.
Gra ograniczała zdobywanie punktów doświadczenia. Odkrył to gracz, a Bungie przyznało się, że taki system był zaimplementowany i zapowiedziało jego wyłączenie.
Bardziej chodziło o to, że w przypadku grindowania jakiegoś szybkiego sposobu (np public eventów) gra zmniejszała na chwilę ilość otrzymywanego xp, a w przypadku dłuższych aktywoności (raid i crucible) zwiększała czyli było skalowanie punktów doświadczenia. IMO wszystko byłoby z tym jak najbardziej ok gdyby Bungie powiedziało o tym od razu, a i wskaźnik xp pokazywał słuszne wartości (gracz dostawał 15.000 pkt, a przekładało się to na milimetrowy ruch paska progresu).
W każdym razie jest tam chyba niezły shitstorm teraz bo do tej afery dochodzą ostatnie beznadziejne streamy zawartości DLC i wisienkia na torcie - wywiad z kolesiem od crucibla.
Jeżeli Bungie w czasie narodowego święta publikuje oświadczenie, że wycofują się z tego skalowania XP, a do tego producenci na tweeterze oznajmiają, że w przyszłym tygodniu przedstawią wszystkie zmiany w ekonomii nagród, endgame itp to znaczy, że coś drgnęło, mają nóź na gardle. Dobrze się dzieje
moim.zfsnurm
Taa, zwłaszcza pisząc, że grafika to mistrzostwo. Przecież to wygląda prawie tak samo jak D1, które też jakoś specjalnie piękne nie było, niektóre tytuły startowe tej generacji prezentowały się lepiej. Mistrzostwo to Uncharted albo Horizon.
Lulz Szrot grałeś w Horizon, grałeś w Ordera, grałeś w Uncharted i wytykasz Kazuo że ma coś z oczami Gdzie Destiny a gdzie najładniejsze gierki, w dupie. I to jeszcze w 30 klatkach.
Kazuo, racja jak Uncharted , Horizon czy nawet The Order gierka nie wygląda, tu nie ma co się kłócić, w tych tytułach studia Sony jakiś nieziemiskich sztuczek użyły, ale gadanie, że D2 nie ma pięknej grafiki albo, że wygląda jak jedynka? Proszę Cię. Skyboxy zrobili jak nigdy wcześniej, efekty cząstęczkowe to cudo, wszystko to przy semi open worldzie, 12 graczach i dziesiątkach przeciwników. Rozumiem jakieś hejty co do subiektywnych aspektów tej giereczki, ale czepianie się grafy?
Hellmans, no ja bym wolał trochę gorszą grafikę, mniej przeciwników, ale za to 60 klatek, ale nie do zrobienia na starej PS4.
Przykładowy public event:
Tu się dzieję za dużo...
Ten post był edytowany przez Ney dnia: 26 listopada 2017 - 15:04
Nie widzę, żeby pisał gdzieś o Overwatchu.
ed.
he he
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 26 listopada 2017 - 15:03
Ta, pojebało mi się z the Order o którym samym pisałem Kajam się.
Na mnie graficznie znacznie większe wrażenie zrobił np. Battlefield 1, gdzie niektóry mapy do multika są większe niż te huby z D2, niebo jest równie piękne, graczy jest 64 a framerate na konsolach skacze od 40 do 60 klatek. Wiele rzeczy mi się w D2 podobało, ale akurat graficznie to jest średniaczek mocno.
Taki Batllefront 1 może i pokazuje, że się dałoby jakimś cudem 60 klatek ogarnąć (level w lesie ), ale mimo wszystko nie wiem jak można grafikę w D2 określić jako średnią...Niektóre mapy w multi są beznadziejne, ale Tytan w deszczu z widokiem na Saturna, Nessus, efekty granatów, Pyramidion, to dla mnie to "mistrzostwo".
Ten post był edytowany przez Ney dnia: 26 listopada 2017 - 15:16
Kazuo, racja jak Uncharted , Horizon czy nawet The Order gierka nie wygląda, tu nie ma co się kłócić, w tych tytułach studia Sony jakiś nieziemiskich sztuczek użyły, ale gadanie, że D2 nie ma pięknej grafiki albo, że wygląda jak jedynka? Proszę Cię. Skyboxy zrobili jak nigdy wcześniej, efekty cząstęczkowe to cudo, wszystko to przy semi open worldzie, 12 graczach i dziesiątkach przeciwników. Rozumiem jakieś hejty co do subiektywnych aspektów tej giereczki, ale czepianie się grafy?
To, że dodali kilka efektów / coś tam zretuszowali nie sprawia, że nagle gra wygląda pięknie albo że bije poprzedniczke na głowę. Najlepiej jest podczas ważniejszych momentów fabularnych, wtedy nawet bywa ładnie, tymi Waszymi efektami cząsteczkowymi też można nacieszyć wzrok, ale bez przesady. Całościowo grafika na pewno nie wypala oczu, te wszystkie bezkresne tereny do zasuwania skuterkiem są zwyczajnie brzydkie, puste i bez polotu, design momentami leży i kwiczy (w sumie to przez większość czasu), mapy z multi też nie powalają na łopaty. To nie jest hejt, tylko fakt. Chyba pierwszy raz spotkałem się z opinią, że gra potrafi zachwycić wizualnie, szanuję ale na pewno się z tym nie zgodzę.
No widzisz, a ja się pierwszy raz spotkałem z opinią, że gra graficznie nie wymiata
Do Fortnite'a dużo brakuje
A pvp to syf bo ludzie po 2 miesiącach wracają do 3 letniej D1 latać tytanem na twilight garrisonie i farmić eyaslune
Ten post był edytowany przez leon dnia: 26 listopada 2017 - 21:45
Hellmans, no ja bym wolał trochę gorszą grafikę, mniej przeciwników, ale za to 60 klatek, ale nie do zrobienia na starej PS4.
Jest na to rozwiązanie i nie potrzeba ani pogarszać grafiki ani pomniejszać ilości przeciwników
Wystarczy się zezwierzęcić.