W sumie kto wie. Jak dla mnie ekran + dwie połówki kontrolera + stacja to powinien być podstawowy komplet.
#91 Napisany 21 października 2016 - 09:56
#92 Napisany 21 października 2016 - 10:15
Nintendo mówi, że Switch to przede wszystkim konsola stacjonarna, więc dock + tablet + małe padziki na pewno będą w pakiecie.
#93 Napisany 21 października 2016 - 10:16
#94 Napisany 21 października 2016 - 10:18
Nintendo mówi, że Switch to przede wszystkim konsola stacjonarna, więc dock + tablet + małe padziki na pewno będą w pakiecie.
A no to git. Ciekawi mnie czy będą robić jeszcze następce 3DSa czy teraz zostanie im tylko jedna platforma
#95 Napisany 21 października 2016 - 10:19
Następcą 3DSa pewnie będzie zestaw bez docka
W 2017 pewnie będą jeszcze udawać, że wspierają obie konsole.
#96 Napisany 21 października 2016 - 10:21
#97 Napisany 21 października 2016 - 10:21
Też mnie to ciekawi.
Tak na pierwszy rzut oka to wygląda, jak by Nintendo zrezygnowało z konwencjonalnej walki o rynek stacjonarek i próbuję wejść na niego tylnimi drzwiami, z pomocą swojej bazy klientów z sektora handheldow.
#98 Napisany 21 października 2016 - 10:22
Konta już teraz są bardzo luźno przypięte do sprzętu. Po prostu opcja "odłącz konto od konsoli" jest dostępna tylko dla Nintendo.
#99 Napisany 21 października 2016 - 10:39
Następcą 3DSa pewnie będzie zestaw bez docka
W 2017 pewnie będą jeszcze udawać, że wspierają obie konsole.
Dokładnie to samo myślę - bez docka, i nieco innej formie, np. z lepsza bateria, lub oszczędnościami w postaci mniejszego ekranu. Muszę przyznać, że póki co Nintendo bardzo dobrze to rozgrywa moim zdaniem i taki sprzęt ma mnóstwo potencjału. Czy zostanie zrealizowany to już inna kwestia.
Żałuję trochę, że nie wroci opcja z dwoma ekranami, jak przy WiiU. Chociaż N nie powiedziało jeszcze wszystkich ciekawostek, a przynajmniej tak twierdzą. Może będzie jednak opcja, że konsola porozumiewa się z dokiem i w niektórych grach umożliwia granie na dwóch ekranach?
Teraz wszystko rozbija się moim zdaniem o gry i cenę. Sam koncept jest zajebisty i bardzo gamingowy. To co mi się na maksa podoba, to że w trailerze nie ma rodzin, dzieci i takich pierdół. A pokazane gry, to serie dla corowców. Wiadomo, że N przyciągnie rodziny, ale cieszę się że tym razem naprawdę popychają ten sprzęt w kierunku dedykowanej maszyny do gier. Powrot konsol- wygląda że wszystko jest szybkie, elastyczne, wygodnea powrót kartów do dla mnie najlepszy news jaki mógłby być. Ubóstwiam te kawałki plastiku i mam do nich tonę sentymentu, ale mam nadzieję, że to oznacza też, że savy zapisują się na karcie, że nie będzie instalek, a loadingi po prostu wyparują
Z minusów póki co to brak pokazu gierek. Rozumiem, że od tego będzie inna prezentacja, ale tego mi tu zabrakło - były same pewniaki + stary port. Wiadomo, że chodziło o to, żeby pokazać ludziom rzeczy które już kojarzą, bo to sprzęt miał być w centrum uwagi, ale przydałby się strzał w ryj w postaci jakiejś nowinki, nad którą można by się pozachwycać.
Druga rzecz - brak informacji o touchscreenie i najwyraźniej brak pointera w tych joy-conach. Szkoda, bo była szansa na unowocześniony zestaw wiilota z grucha....
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 21 października 2016 - 10:41
#100 Napisany 21 października 2016 - 10:43
#101 Napisany 21 października 2016 - 11:06
#102 Napisany 21 października 2016 - 11:17
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 21 października 2016 - 11:18
#103 Napisany 21 października 2016 - 11:31
No, nie mieć opcji grania normalnym kontrolerem.
#104 Napisany 21 października 2016 - 11:49
No ja mam właśnie nadzieję, że ta ich hybryda to znak, że przestają się bawić w utrzymywanie dwóch platform (a nawet jeśli wydadzą jeszcze jakiegoś 100% handhelda, to będzie kompatybilny ze Switchem).
Bogaty line-up 1st party bez posuchy jest imo podstawą, żeby Switch chwycił. Nintendo nie osiągną tego innym sposobem niż zrobienie ze Switcha następcy WiiU i 3DSa w jednym. Mniejsze, bardziej przenośne urządzenie (Switch Mini?) brzmi jak najbardziej możliwe jako pierwsza rewizja sprzętowa, jeśli handheld o rozmiarze tabletu okaże się za wielkie na rynek japoński.
To jest druga rzecz, która przeważy imo o losie konsoli: w jakim stopniu uda się Switchowi przejąć rynek Vity przy jednoczesnym zachowaniu wsparcia 3rd party jak na 3DSie. Wszyscy psioczący w tym temacie "znowu będzie konsola Nintendo bez gier" widocznie zapomnieli o tym, że Capcom i Level-5 robili na 3DSie lepsze technicznie gry niż samo Nintendo, dla Atlus 3DS był główną platformą przez ostatnie 5 lat, sukces odniosły nowe IP jak Bravely, a eShop wyrobił sobie renomę jako dobrze widoczna alternatywa dla developerów indie. Przenieś to wszystko na Switcha, dodaj Falcom, mainlinowe Persony, VNki od Mages i DRPG od Experience + okazjonalną zachodnią multiplatformę i masz na prawdę solidną podstawę, żeby zjednoczyć nisze rozbite dzisiaj na Vitę, 3DS, PS4 i Steam w dużą bazę użytkowników spoza zwyczajowego 10-15mln kręgu die-hardów Nintendo.
Problem pozycjonowania Switcha na rynku jest ten sam, który już dyskutowaliśmy przy różnego rodzaju plotkach o hybrydzie - za słabe na porządną stacjonarkę, za duże na porządnego handhelda - i będzie wymagało nie lada wysiłku marketingowego, żeby zadziałało jako "coś pomiędzy". That said, branding mi się podoba. Nazwa przekazuje co jest głównym wabikiem konsoli, logo na kształt Joy-Cona kojarzące się z Yin-Yang też bardzo zgrabne, a już pełnym wygrywem jest imo jego animacja i dźwięk "click!". Nie podoba mi się z kolei czcionka i wielgaśny napis NINTENDO SWITCH pod logiem, ani szarobura kolorystyka konsoli, o okropnym dizajnie kontrolera nie wspominająć. In plus - przynajmniej nie wygląda to już jak zabawka Fisher Price i powraca "czerwone Nintendo", co daje nadzieję że Switch nie będzie reklamowany rodzinami w białych ciuchach.
Warto też wspomnieć, że to najbardziej konserwatywna konsola Nintendo od czasów GCN, jeśli chodzi o sterowanie. Żadnej wzmianki o żyroskopach, ekranie dotykowym, żadnych scrollujących przycisków łopatkowych, circle-padów, symetrycznie rozmieszczonych analogów - zero udziwnień, posłuchali Jedyna i zrobili normalną konsolę. Wprawdzie nie wyobrażam sobie urządzenia tabletopodobnego bez funkcji touch, choćby ze względu na odpalenie przeglądarki podczas gry i wrzucenia screena na nikogo, ale gry z tego raczej nie będą korzystały skoro w ekran podczas grania stacjonarnego tkwi w docku i można grać rozdzielonym Joy-Conem, który nie ma nigdzie miejsca na dotykowe mumbo-jumbo.
Mocno liczę na porządny plug'n'play, skoro Switch ma być też handheldem - wsadzam kartridż (powiedz to komuś z 2007, że za 10 lat będzie znowu stacjonarka na kartridżę, shieeet ) i ma być gameplay za chwilę. Takie rzeczy jak brak możliwości uruchomienia gry offline bez patcha (pozdro MS) czy paronastominutowe instalację nie przejdą na handheldzie.
Nasuwa się też pytanie jak będzie wyglądała synergia między aplikacjami na smartfony a Switchem. Czy będą porty wszystkich appek z jakimiś bonusami jak przniesiesz sejwa? Czy tylko to my.nintendo, które jak na razie jest mega niewypałem? Pod koniec dnia chyba wystarczy prosty pop-up po skończeniu poziomu w Super Mario Run "want more Mario fun? Nintendo Switch coming march 2017", żeby wiadomość o nowej konsoli Nintendo dotarła do milionów casuali. Czym Switch tych ma zwabić ne mam pojęcia. Chyba grami, bo konceptem grania wszędzie w Zeldę czy Skyrima raczej celuje w nerdów niż ludzi, co sobie 5 minut na przystanku candy crush odpalają.
#105 Napisany 21 października 2016 - 11:58
Dwa ekrany w NDS były bardzo sprytnym pomysłem, aby mieć zamykaną konsolkę i więcej przestrzeni ekranowej. Ale z powodów ergonomicznych i estetycznych było to gorsze niż jeden ekran. Dwa ekrany w WiiU to szaleństwo i abominacja, ich jedyne sensowe wykorzystanie to moment, kiedy gramy przy wyłączonym telewizorze. Sterowanie ruchowe wydawało się fajnym pomysłem przed premierą Wii, ale takie się nie okazało. We wszystkie gry z Wii wolałbym grać na kontrolerze w rodzaju dualshocka.Dla mnie wiilot i grucha to najlepszy kontroler jaki był, nie wiem skąd ta bulwersjada. Natomiast dwa ekrany w niektórych grach były świetne- zelda, splatoon czy zombi u na maksa fajnie go wykorzystały, skąd porównanie do Power glove? Nie kumam tej mentalności, ze lepiej nie mieć w ogóle opcji niż je mieć.
#106 Napisany 21 października 2016 - 12:02
To teraz maly trip in time, przypomnijmy sobie unveiling WiiU.
Ile z tego sie sprawdzilo? Zelde z konca video pomijam Pamietam ze ta prezentacja wtedy mi sie podobala mimo ze pozostawiala wiecej pytan niz odpowiedzi, ale tez trzeba przyznac ze wczorajsze video Switcha bylo znacznie ciekawsze i bardziej 'corowe' pomimo ze podobnie zrealizowane.
Co do ceny to IMO bedzie jak z WiiU, nie wyglada mi to na zabawke za 249$ mimo plastikowego wykonczenia. Pytanie jakie technologie upchali do srodka i jakiej jakosci jest LCD ale nie oszukujmy sie, Nintendo zawsze lubilo policzyc wiecej za hardware niz na oko sie wydaje.
#107 Napisany 21 października 2016 - 12:08
Warto też wspomnieć, że to najbardziej konserwatywna konsola Nintendo od czasów GameCube'a, jeśli chodzi o sterowanie. Żadnej wzmianki o żyroskopach, czy ekranie dotykowym.
Cholerka, to jak ja będę grał na tym w Splatoon ?!
Przecież sterowanie gyro w Splatoon jest genialnie intuicyjne. To jedna z tych cech, która spowodowała, że ta gra się tak dobrze przyjęła. Użycie 9-osiowego czujnika ruchu jako "trzeciej gałki analogowej" było strzałem w dziesiątkę.
#108 Napisany 21 października 2016 - 12:11
Jak ja sie ciesze ze wreszcie te cale zyroskopowe badziewie pojdzie do smieci Fresh start - tego bylo trzeba a nie trzymanie sie tych jebanych gruch i wiilotow, bylo minelo.
#109 Napisany 21 października 2016 - 12:20
#110 Napisany 21 października 2016 - 12:32
Za Famitsu:
When asked whether the Nintendo Switch would be compatible with Wii U and Nintendo 3DS games, Nintendo replied that it wouldn’t be the case, as it’s not a successor to either platforms.
But there’s something really interesting about that answer: Nintendo clearly specifies that you will not be able to use Wii U game discs and Nintendo 3DS cards. Does that mean downloadable games and digital versions of games will be compatible, and that the lack of retro-compatibility for physical copies of games is only due to the expected lack of disc drive/3DS card slot?
As for the battery, Nintendo wasn’t very talkative either, but confirmed that the whole thing was designed so that users could play as long as possible, “comfortably”, even in places where you don’t have access to a power outlet. Specifications about the battery life will be shared at a later date.
Finally, Famitsu asked Nintendo whether the Nintendo Switch would be able to play games for smart devices, since it is equipped with a Tegra processor. Nintendo replied that… they couldn’t answer that question right now.
#111 Napisany 21 października 2016 - 12:38
Jak ja sie ciesze ze wreszcie te cale zyroskopowe badziewie pojdzie do smieci
Serio, aż tak obruszacie się do takiego sterowania?? Myślałem, że ten patent się powszechnie przyjął (przecież takie DualShocki też są w to standardowo wyposażone). Gra się z tym bardzo wygodnie, i to zawsze jest opcjonalne (no chyba, że i tak intuicyjnie machasz swoim klasycznym kontrolerem ).
Granie bez gyro w Splatoon, czy Gravity Rush, strasznie mi się nie podoba
#112 Napisany 21 października 2016 - 12:38
Jacy ludzie? Nintendojugend poleci nawet jak będą sprzedawali samą kąsolę bez gier i zasilacza.
I nie byłbym pewien tak płynnego przerzucenia suportu z 3DSa na Snitcha, to dość mocny sprzęt jak na handhelda, a 3DS ciągnął na tym, że to słaby technicznie gówniak gdzie trzaskało się giereczki po kosztach. Można było poeksperymentować z innymi gierkami, a tak to jak na Vitę, będzie za duże ciśnienie na robienie 'dużych' gier.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 21 października 2016 - 12:39
#113 Napisany 21 października 2016 - 12:58
Jak ja sie ciesze ze wreszcie te cale zyroskopowe badziewie pojdzie do smieci
Serio, aż tak obruszacie się do takiego sterowania?? Gra się z tym bardzo wygodnie, i to zawsze jest opcjonalne (no chyba, że i tak intuicyjnie machasz swoim klasycznym kontrolerem ).
Tak bardzo opcjonalne że jak nie chcesz tym grać musisz wyłożyć 200 zł na pro controller
10 lat mieliście na machanie wiilotami i pora zaakceptować zmiany, nadal będą mini con-joye czy jak to się nazywa więc namiastka Wii pozostała.
A co do 3DSa to raczej następca i tak kiedyś tam wyjdzie, Switch jest strasznie duży, czy to nie był jeden z powodów narzekania na padleta WiiU? Moga zrobić tansza mniejsza wersję a gierki będą odpowiednio uproszczone graficznie jak na IOS, to przecież było jedno z założeń Nintendo żeby utworzyć jeden ekosystem dla swoich platform, może nie mówią jeszcze o tym otwarcie ale pewnie już Switch jest jego częścią.
#114 Napisany 21 października 2016 - 13:05
#115 Napisany 21 października 2016 - 13:18
Tak jak Tawot mówi: na ile Switch to będzie jedyna platforma, a na ile pojawi się 4DS, zależy bezpośrednio od sukcesu Switcha. Przy czym plan Iwaty był taki, żeby NX/Switch miał różnę form factors i iteracje, więc mocniejsze wersje czy bardziej przenośne nie są wykluczone.
Swoją drogą, moja rozkmina na gorąco:
http://blognintendo....e-i-zagrozenia/
#116 Napisany 21 października 2016 - 13:30
Tak bardzo opcjonalne że jak nie chcesz tym grać musisz wyłożyć 200 zł na pro controller
... a wystarczyło w opcjach przełączyć: motion-control ON -> OFF (bo rozumiem, że dyskutujemy o Wii U)
10 lat mieliście na machanie wiilotami i pora zaakceptować zmiany, nadal będą mini con-joye czy jak to się nazywa więc namiastka Wii pozostała.
Ale ja nie chcę kolejnych wiilotów, tylko "klasycznego" gamepada z gyro!
#117 Napisany 21 października 2016 - 13:36
Mi chodzilo o to ze defaultowo Wii/U wymuszaly granie tymi dziwacznymi kontrolerami.
#118 Napisany 21 października 2016 - 15:32
#119 Napisany 21 października 2016 - 15:54
Szczerze, to ja jednak liczyłem na jakieś "dodatkowe mięsko" umieszczone w doku . Tym bardziej że samo Nintendo mówi, że to stacjonarka .
#120 Napisany 21 października 2016 - 16:31
Tym bardziej że samo Nintendo mówi, że to stacjonarka
Nic dziwnego skoro wg Ubisoftu Switch poza stacją wytrzyma na baterii maksymalnie 3h.
A ekran będzie dotykowy.
http://nintendoevery...i-touch-screen/
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 października 2016 - 16:33
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|