#481 Napisany 02 listopada 2017 - 06:37
#482 Napisany 02 listopada 2017 - 08:12
Skąd wiadomo ile moonów brakuje mi w danym świecie? Po endgame gra pokazuje?
A jeżeli chodzi ile do następnej mapy, to stań przy globusie na Odyssey.
#483 Napisany 02 listopada 2017 - 08:36
#484 Napisany 02 listopada 2017 - 08:55
Po tym, że Odyssey mówi, że potrzebuje kolejne Moony do power upa. I nie są to wszystkie Moony w grze. Ale mogę się mylić, tylko zakładam.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 02 listopada 2017 - 08:56
#485 Napisany 02 listopada 2017 - 17:48
Jeśli macie niedosyt sytego platformingu, to post game róbcie w każdym świecie najpierw
Jest też w jednym świecie możliwość
Dopiero teraz rozkochuję się w Odyssey Poziom trudności zaliczył pożądany skok, a ciągle jest tyyyyle do odkrycia, że czasami łapię się za głowę "jak ja mogłem to za pierwszym razem ominąć?" Przykład:
#486 Napisany 02 listopada 2017 - 19:12
Dla mnie te wyścigi o których mówisz Tawot są mocno irytujące, zwłaszcza z tym lepszym oponentem. Te sztuczki z double i triplem jumpem z wykorzystaniem czapki są mocno losowe w wykonaniu, zbyt często zamiast ZL + Y konsola interpretuje mi samo ZL, co w skoku właściwie kończy się restartem. Ogólnie uważam, że skoro przyciski abxy są zdublowane, to spokojnie można było pod nie dać niektóre podstawowe akcje, a nie robić wszystko kombinacjami przycisków, bo wtedy nie byłoby kłótni z grą, czy wcisnąłem jednocześnie, czy jednak ZL był minimalnie wcześnie.
No i w ogóle muszę rozkminić te sztuczki ze potrójnymi i więcej skokami, bo z moich dotychczasowych prób wynika, że tam musi być jakaś specyficzna kolejność tych ruchów, ponieważ to nie jest tak, że po skoku da się zrobić dowolny ruch. Np. jak rzucę w powietrzu czapkę i trzymam ją, by się kręciła, to jak zrobię ten opadający double jump, to czapka automatycznie wraca.
#487 Napisany 02 listopada 2017 - 19:27
Co ty mówisz, Master Cup to esencja tego Mariana. ZLY praktycznie nie używam, za to turlanie się (!!!) oraz stomp attack + czapka dają nieskończone możliwości omijania przeszkód. Sterowanie jest niemalże perfekcyjne imo. Nie naciskaj po skoku ZL i później Y tylko na raz ZLY. Zawsze wchodzi.
edit: no i rzucanie czaki przed siebie i wchodzenie w nią oraz rzucenie czapki po skoku, trzymanie Y i wskoczenie w nią! Nie ma potrzeby robienia ZLY, to jest tylko po to aby wydłużyć dystans.
te triale nawet nie pokazują najlepszych skrótów, można dawać jeszcze cwaniej, zobacz sobie na topki
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 02 listopada 2017 - 19:43
#488 Napisany 02 listopada 2017 - 20:09
Co ma stomp atak do czapki? Wyższy skok?
Jak powoli zaczynam podejrzewać, że mój prawy joy-con może nie być w pełni sprawny. Tak 1 na 20 wciśnięcie przycisku (abxy) nie wchodzi. Nie wiem czy to technologicznie ma sens, ale częściej, gdy docka coś zasłania.
#489 Napisany 02 listopada 2017 - 20:36
Nie pomogę ci co do Joy-Conów, bo w Mario gram na Classicu albo handheld, ale stomp attack + skok = wyższy skok. Po czym używam czapki, żeby się przykładowo złapać krawędzi.
Żółwiki całkiem nieźle pokazują, co masz robić. Jeśli się przyjrzysz i nauczysz się skrótów to potem sam wpadniesz na pomysły jak kolejne wyzwania ogarnąć, np. wall jumpem w połączeniu z czapką.
Serio wyścigi są osom, bo nie możesz bazować na movesecie, który kiedyśtam zapamiętałeś, grając w stare Mario. Ogarnij sobie Action Guide. W każdym świecie o nim wspominają! Nauczysz się nowych rzeczy. Weteran będzie kręcił nosem, że niby zna już wszystko, ale jednak sporo w fizyce pozmieniali w Odyssey.
#490 Napisany 02 listopada 2017 - 20:42
Action Guide obczaiłem już na początku, ale tam nie ma wszystkiego.
Ludzie na speed runach robią tak: skok - rzut czapką - przedłużenie skoku na czapkę - odbicie się od czapki. Z mojego doświadczenia to przedłużenie skoku wchodzi mi w 50% procentach, a tak to albo stomp albo sam rzut czapką wychodzi. Inna sprawa że jeszcze ani razu mi ten trik nie wyszedł, bo czapka wraca jak tylko zrobią inny input. Może powinienem spróbować grać na handheld mode? Tak więc speed runy to maksymalna frustracja, bo raz kombinacja nie wejdzie i już klops.
EDIT 2: Dobra, ominąłem w tym trikowi jedną kluczą rzecz, jak się okazuje. Po wciśnięciu ZLY w powietrzu należy je dalej trzymać, inaczej czapka wraca.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 02 listopada 2017 - 21:49
#491 Napisany 02 listopada 2017 - 22:19
Co k*wa ma być?
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 02 listopada 2017 - 22:20
#492 Napisany 02 listopada 2017 - 22:35
Ależ ta siatkówka jest słaba. Nawet Mario nie uratuje tego sportu
O. Jest pierwszy screen z DLC
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 02 listopada 2017 - 22:42
#493 Napisany 02 listopada 2017 - 23:41
#494 Napisany 03 listopada 2017 - 09:49
Sam narzekam na za dużo księżyców, ale kurde w jednym przypadku jest ich za mało
#495 Napisany 03 listopada 2017 - 15:04
A tak serio, naprawdę świetny platformer z bardzo ładna oprawa, na Swiczu biorę drugi raz.
#496 Napisany 03 listopada 2017 - 15:12
#497 Napisany 03 listopada 2017 - 15:23
#498 Napisany 03 listopada 2017 - 17:12
Co k*wa ma być?
Spoiler
Mnie też to wkurzyło. Czasowo odpuściłem ten wyścig i poleciałem do kolejnej krainy. Ktoś ma pro tip jak objechać tego cwaniaka?
#499 Napisany 03 listopada 2017 - 18:26
a Koopa przejmuje Goombasa latającego. Dokładnie tak samo dziwnie wygląda np. przejmowanie tego ziutka, rzucającego czapkę w Lost Kingdom, więc to nie żaden glitch czy cheaty, olo.
#500 Napisany 03 listopada 2017 - 20:24
Pękło 400 Moonów Fajnie się bawię w post-game, ale pewnie 100% nie zrobię, bo już znajduję mocno frustrujące rzeczy, które omijam. Ale na pewno do 500 dobiję.
Jakieś rady co do skakanki? Powyżej 50 machają szybciej niż ja skaczę.
Za to bardzo fajnie bawiłem się robiąc czasy w:
#501 Napisany 03 listopada 2017 - 20:27
Edit:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 03 listopada 2017 - 20:47
#502 Napisany 03 listopada 2017 - 21:47
#503 Napisany 03 listopada 2017 - 21:50
#504 Napisany 03 listopada 2017 - 22:03
Jakieś rady co do skakanki? Powyżej 50 machają szybciej niż ja skaczę.
W skakance w Mario jak i w życiu chodzi o rytm i niewysokie skoki. W moim przypadku przycisk trzymam tak długo jak długo zajmuje mi przesunięcie kciuka (po przycisku na Pro Controlerze) od zagięcia do końca.
#505 Napisany 03 listopada 2017 - 22:22
Pomysł ze sterowaniem jest tak popier*****y jak tylko się da. Jak można do gry w której do masterowania potrzebna jest precyzja dać sterowanie ruchowe?!?
Prawie na każdy księżyc jest milion sposobów, żeby go zdobyć, więc mnie to sterowanie ruchowe nie rusza. Znasz mnie trochę, większość czasu gram na handheldach.
Na 600 znajdziek może ze trzy wymagały majtnięciem konsoli - żaba albo goomby. Tą niby niemożliwą w Cap Kingdom o której pisaliście zrobiłem jadąc do pracy w autobusie zajęło tyle czasu co wciśnięcie A.
Nigdzie, gdzie trzeba prędkości nie jest wymagane motion - vide wyścigi z żółwikami - nawet ten dość bezużyteczny spin attack możecie zrobić obracając analoga i rzucając cappiego.
Jedyna akcja jaka na pro albo bez docka jest nie do wykonania to z tego co ograrniam rzut czapką w górę. To się może nadać do łapania ptaszyn, co latają po każdym świecie, ale bezproblemowo można je duenąć w tylu miejscach, często nawet nie skacząc, bo się siedzi na palmie czy innym wzniesieniu
Serio Greg, podaj parę przykładów tego popierdolonego sterowania w grze, bo ja 80% Odyssey ogarnąłem przenośnie i nie czułem żadnego dyskomfortu.
edit: jeszcze jeden księżyc mi się przypomniał - w sand kingdom trzeba było przyspieszać bullet billa - Y - ruch w dół całynm zniczem - Y - ruch itd.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 03 listopada 2017 - 22:25
#506 Napisany 03 listopada 2017 - 22:31
#507 Napisany 03 listopada 2017 - 22:54
#508 Napisany 04 listopada 2017 - 00:07
Też uważam, że te ruchowe rzeczy są z sensem zrobione, bo one nieco ułatwiają lub przyśpieszają rozgrywkę, ale nigdy albo prawie nigdy nie są jedynym wyjściem z sytuacji.
#509 Napisany 04 listopada 2017 - 09:30
Nie ma absolutnie zadnego ruchu ktorego nie da sie zrobic na padzie.
#510 Napisany 04 listopada 2017 - 09:31
Sterowanie ruchowe to ostatnia rzecz, na którą mogę narzekać.
Większym problemem są nudne do eksplorowania światy, które pojawiają się po warzywniak kingdom. Bez pomysłu jest też muzyka w snow kingdom, lądujesz na Syberii a z głośników gra Irlandzki folk. Dobór kolorystyki w warzywniaku też jest dla mnie kontrowersyjny, przesłodzony nawet jak na Mario.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
TraumatariumRozpoczęte przez Tawotnica , 27 lut 2024 Eligos Games i 4 więcej... |
|
|