Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Odyssey

Mario Nintendo Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
737 odpowiedzi na ten temat

#691 Jedyn Napisany 08 styczeń 2018 - 13:14

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21960 Postów:
Dostaniesz jak skończysz BB.
  • 0

#692 Godot Napisany 08 styczeń 2018 - 13:15

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
Od Ciebie nie chcę :foch:
  • 0

#693 Kaxi Napisany 08 styczeń 2018 - 13:25

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12141 Postów:

Mnie od Galaxy rok temu odepchnęły kuliste poziomy, w których irytowało mnie sterowanie i ogólnie widok. Będzie port na Switcha, to spróbuję raz jeszcze.

 

 

Kuliste poziomy były świetne, lepsze były tylko te ze skakaniem od jednego środka grawitacji do następnego.


  • 0

#694 fingus Napisany 08 styczeń 2018 - 14:55

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33211 Postów:
Galaxy też nie było bezbłędne, miało troche słabujących gwiazdek (np. skakanie zwierzakom po głowach albo rozwalanie skrzynek bombami), ale jako całość oczywiście bardzo dobra gra (zwłaszcza dwójka). Za to Odyssey ma coś czego Galaxy brakowało - poczucie faktycznego świata (lub raczej światów), co zapadnie w pamięć, a nie jakiś tam zbiór niepowoazanych leveli. Mocno liczę na dwójeczkę (i że nie będe musiał na nią czekać dłużej niż 2 lata).
  • 0

#695 Tawotnica Napisany 08 styczeń 2018 - 17:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10792 Postów:


Za to Odyssey ma coś czego Galaxy brakowało - poczucie faktycznego świata (lub raczej światów), co zapadnie w pamięć, a nie jakiś tam zbiór niepowoazanych leveli.

 

To raczej zarzut do 3D World, nie do Galaxy. SMG przez swój kosmiczny motyw imo zgrabnie wciskało bardziej abstrakcyjne światy jak Flipswitch Galaxy (te platformy [?] zmieniające kolor) pomiędzy standardowe domy duchów, pływanka czy latanie jako pszczółką po miodzie :olo:  

 

Odyssey również nie szczędzi niepowiązanych z danym światem mini-poziomów w rurach, a podróżowanie po kolejnych miejscówkach statkiem mieliśmy w Galaxy 2. 

 

Do tego SMG zapada w pamięć przez swoją mistrzowską muzykę. Łatwo sobie przypomnieć co to było Gusty Garden Galaxy, bo nic, nic a nic z późniejszych Marianów nie ma startu do tego kawałka:

 

 

Jeśli już miałbym wymieniać jakieś wady Galaxy to bym spojrzał na niektóre power-upy. Sprężyna jest jednym z najsłabszych w serii. 


  • 0

#696 fingus Napisany 08 styczeń 2018 - 17:29

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33211 Postów:
W World oczywiście było to jeszcze bardziej widoczne, ale z Galaxy miałem tak samo - ok, jest motyw przewodni planet i zabaw grawitacją, ale nie ma "świata", a jedynie osobne levele, może czasem trochę powiązane tematycznie, ale są to zupełnie osobne miejscówki. Tutaj organizacja podoba mi się o wiele bardziej, jak i to, że więcej czasu spędzamy na jednym świecie, czeszemy wszystkie zakamarki w poszukiwaniu moonów itd.
  • 0

#697 Rudolf Napisany 12 styczeń 2018 - 23:00

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4237 Postów:
Mam wyczyszczone Cap, Cascade i Sand Kingdom. Zaczynam teraz Wooden, gra jest G E N I A L N A. Jeśli utrzyma poziom to nie mam słów, nie wiem czy by nie poszło jako GotY zamiast Zeldy (dalej nieskończona, bo nie mam teraz czasu na dłuższe sesje), switch taki dobry :banderas:

Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 12 styczeń 2018 - 23:01

  • 0

#698 Schrodinger Napisany 13 styczeń 2018 - 02:05

Schrodinger

    Neotacular!

  • Moderatorzy
  • 55557 Postów:

czas w wyścigu w Lake Kingdom na Was czeka bezskillowcy :cf: 


  • 0

#699 Rudolf Napisany 16 styczeń 2018 - 11:32

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4237 Postów:

Czy  ta gra ma jakichś trudnych&fajnych szefków?  Wszystko jest 11/10 poza bossami właśnie, te króliki to jakaś paść pod względem designu (do tego są łatwi), jedyna w miarę była ta z zębatą kulą na smyczy. Tak to tylko  główni w Sand i Wooden Kingdom byli bardzo spoko (niestety, dalej łatwi).


  • 0

#700 Nyjacz Napisany 16 styczeń 2018 - 11:33

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7731 Postów:

Jest jeden trudniejszy + bonusowy ostatni za wszystkie moony. Ale i tak są łatwi ;P

 

Jak szukasz wyzwania, to platformowe są rzadko. Ostatnio bonusowy level, niektóre moony w przedostatnim. I tyle. Reszta wyzwania siedzi w kminieniu jak zebrać niektóre moony.


  • 0

#701 drAKul Napisany 26 styczeń 2018 - 09:52

drAKul

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1230 Postów:
Po przejściu Mario + Rabbids - musiałem się wziąć za drugiego mesjasza na NS. Kotaku mi trochę napsuło krwi, bo pisało że część ruchów nie działa bez machania Joy conami, a ja w Switch w ogóle tak nie gram (u mnie funkcjomuje w 100% jako handheld, jeszcze ani razu go nie dockowałem). Jełopy zero kombinowania - jakby ktoś się martwił to motion controls działają w handheld mode. Wygoda jest średnia, ale można Cappyego podrzucać do góry, włączać tryb Homing czy obracać tylko trzeba Switchem machnąć odpowiednio (i wyglądać jak debil jadąc w komunikacji miejskiej). A tak pozatym pograłem z 1 h, jestem na Cascade Kingdom czy Island czy coś tam i opanowałem T-REX - do teraz mam erekcję. :kult: Od razu za to daję 11/10.

Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 26 styczeń 2018 - 09:53

  • 2

#702 drAKul Napisany 31 styczeń 2018 - 14:09

drAKul

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1230 Postów:
Ale ta gra szybka poszla. Chyba najkrotszy Marian (tak Nesowe sa krotsze ale git gud trwalo na tyle dlugo ze starczaly na tygodnie). 6-7 godzin, a ja wcale nie zapieprzalem jakos strasznie. W kilku miejscowkach porzadnie eksplorowalem, ale zostawilem moony na potem, skoro dopiero po przejsciu gry sa wszystlie moony dostepne. Nie wiem co o tym myslec. Gralo sie przednie ale az pomyslalem ze Ninny rushnelo gre nawsadzalo znajdziek i tyle. Przeciez podstawa w SM3DW zajmowala 2x tyle a potem jeszcze byl ogien post-game. Narazie sie wstrzymuje z ocena bo chwaliliscie post game, ale troche czuje taki miedosyt. No ale nie moge tez zaprzeczyc ze gralo sie po prosto swietnie. Byly nie tak fantastyczne momenty ale niektore akcje to FIRE!!!
Highlighty
Spoiler

Tak na marginesie to bylo kilka sonicowych momentow (szczegolnie wspomniana ucieczka na skuterze, plansza podwodna z bablami i kwiatek + rampa + Rings bodajze w Wooden Kingdom). Ninny zrobilo lepszego Sonica niz Sega.
Mi troszke przeszkadzalo sterowanie bo cappy powodowal u mnie zwarcie mozgu i ciagle mi sie wydawalo ze Mario przyszpieszy. Ale to nawyki. Fajnie ze znaleziono pomysl ma kase w Marianie ( kostiumy tez spoko), ale po cholere klocki ze znakiem zapytania skoro nie ma power-upow. No i troche bardziej pasowaly mivgwiazdki. Moonow jest za duzo. Na razie dalbym mocne 9 ale dla mnie to nie jest poziom najlepszych Marianow. Ba do creditsow bardziej mi sie SM3DL i W podobaly. Ale jeszcze pogram w post game i troche sie pobawie, bo w sie mam tez niedosyt eksploracji niektorych swiatow, czego nie bylo we wczesniejszych Marianach bo przechodzac gre w zasadzie sie wszystko widzialo i przezylo.
  • 0

#703 Tawotnica Napisany 31 styczeń 2018 - 14:23

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10792 Postów:
Dude, po creditsach to ta gra imo się dopiero zaczyna. Dark Side > wszystko inne
  • 0

#704 Jedyn Napisany 31 styczeń 2018 - 14:34

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21960 Postów:
Najgorsza plansza w grze.
  • 0

#705 cybercotlet Napisany 31 styczeń 2018 - 15:18

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6527 Postów:

Najgorsza plansza w grze.

 

Uuuu Jedyn nie ma skilla? :cf:


  • 0

#706 Godot Napisany 31 styczeń 2018 - 15:30

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
To wiadomo od zawsze
  • 0

#707 Jedyn Napisany 31 styczeń 2018 - 19:08

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21960 Postów:
Mam na myśli design levelu, jest okropny na maksa. Widać że robili na predce i podnieśli poziom żeby zjeby się piescily później jakie to Nintendo wspaniałe...i jak widać działa.
  • 0

#708 cybercotlet Napisany 31 styczeń 2018 - 19:15

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6527 Postów:
Wpadnij kiedyś do Katowic to Ci to przejdziemy
  • 1

#709 Godot Napisany 31 styczeń 2018 - 19:21

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
My przejdziemy? Jedyn ma dużo racji, w porównaniu do Galaxy czy SM64 ten Marian jest sporo słabszy jako całość. Level design jest po prostu słaby i nierówny. Wymaksowałem, bo to Mario.
  • 0

#710 Jedyn Napisany 31 styczeń 2018 - 20:33

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21960 Postów:
No Greg wreszcie coś sensownego z twoich ust.
Myślę że jak kończę Niohy inne BB to Mario też bym skończył ale w momencie kiedy nie idzie ten wysiłek z innymi doznaniami to zwyczajnie nie mam motywacji. Złoty balon to za mało skoro nawet nie będzie po co nim latać...
  • 0

#711 Mateo Napisany 31 styczeń 2018 - 22:22

Mateo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3421 Postów:
Galaxy było długie? Faktycznie ten Mario jest nieco za krótki.
  • 0

#712 Godot Napisany 31 styczeń 2018 - 22:26

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
Jak za krótki. 50 godzin na 100%. Do wymaksowania wszystkie Mariany mniej więcej tyle mają
  • 0

#713 Mateo Napisany 31 styczeń 2018 - 22:31

Mateo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3421 Postów:
Ratchety z PS2 były dłuższe. :troll:
  • 0

#714 tomasz Napisany 08 luty 2018 - 16:10

tomasz

  • Forumowicze
  • 4726 Postów:
27710256_1817420618332764_25399668958281witam

Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 08 luty 2018 - 16:10

  • 1

#715 Schrodinger Napisany 08 luty 2018 - 16:11

Schrodinger

    Neotacular!

  • Moderatorzy
  • 55557 Postów:

Zobaczyłem ranking i aż mi mocniej serduszko zabiło że któraś menda przebiła mój rekord w Lake Kingdom, ale to tylko jakieś samochodziki :uff: 


  • 0

#716 tomasz Napisany 08 luty 2018 - 20:53

tomasz

  • Forumowicze
  • 4726 Postów:
27625466_1817744184967074_36939673018787
  • 0

#717 lukaszSA Napisany 08 luty 2018 - 23:14

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 20653 Postów:

A skakanka?


  • 0

#718 drAKul Napisany 21 luty 2018 - 08:56

drAKul

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1230 Postów:
552 moonów i uznaję swoją przygodę za skończoną.

Najtrudniejszy moon z nie zdobytych dla mnie to 100 w siatkówce - w końcu dałem sobie siana.

Ze zdobycznych to sporo czasu straciłem na:
- boss rush-u - uff ciężko było
- jednej z post moon plansz, gdzie idzie się górą napieprzają bullet bille, a potem trzeba wrócić - nie skumałem że można przejąć bullet billa - więc najpierw skakałem jak najęty, bullet bille naparzały i niszczyły mi platformę, jak dochodziłem do końca to wystrzeliwał wielki bullet bill a ja nie miałem jak górą wrócić bo zostawało ledwo kilka platform. Zaczynając planszę od nowa zauważyłem że jest ścieżka na dole gdzie jest ukryty moon za ścianą, ale najpierw trzeba dojść do końca górą, spaść i kilka razy pod rząd long jumpa zrobić na jeden kwadrat, jednocześnie będąc gonionym przez bullet billa, który miał na końcu rozwalić ścianę i dać dostęp do gwiazdy. ileż to razy dochodziłem do końca i spadałem w dół, a potem long jumpowałem na malutkich platformach x razy pod rząd bez przystanku jak debil żeby duży bullet bill mnie śledził i rozbił ścianę. Po n-tym razie w końcu mi się udało. Zachodziłem w głowę z powodu tak trudniej planszy, aż do momentu gdy trafiłem do drugiej podobnej, gdzie na dole nie było tych platform. Patrzę i myślę jak ja tu do cholery wrócę. Nagle oświecenie i facepalm. Przecież mam Cappy. Więc sam sobie zrobiłem trudną planszę.
- No i oczywiście Darkest Side of the Moon, do którego mam mieszane uczucie. Cała gra zachęca do eksploracji i kombinowania, a tu coś spróbujesz skucha i od nowa. ta plansza przy dobrym runie trwa 15 minut!!! Więc dla mnie to wyglądało tak, Dochodzę do nowego etapu - skucha bo nie wiem co zrobić, szukam ukrytej gwiazdki itp. OK to trzeba zrobić tak, spoko, i raczej więcej tam nie ginąłem, ruszam dalej i nowy etap- skucha i tak ad infinitum. Nie będę ukrywał jak nużące było tracić po raz dziesiąty 5 albo 10 minut na robienie tego samego żeby tylko dojść do nowego momentu gdzie znowu zginę. Na szczęście nie była ona aż tak trudna i jak już załapałeś co robić to się wchodziło w taki fajny flow ala Guitar Hero albo Dark Souls ale spokojnie mogli dać z jeden checkpoint. No i nie było ukrytej gwiazdki co by z pewnością zmniejszyło ilość zgonów bo wszędzie jej wyglądałem.
- Pozytywnie trudną była za to jedna z plansz 2-D gdzie tło się poruszało razem z Marianem.

Z innych rzeczy:
- Na skakance przy drugim podejściu sieknąłem ładny wynik (100 coś z ludzi których mam z friends list byłem 3) i miałem chwilowe poczucie że zaraz Was zniszczę w tej zabawie, ale jak się okazało już nigdy nie przekroczyłem swojego rekordu, ba raptem tylko dwa razy udało mi się powyżej 100 wejść. Notabene i tak najlepsza skakanka jest w Warioware na GBA.
- w ogóle mini gierki mi się ogólnie podobały. Ściganie samochodzikiem z muzą z mario kart :).
- A propo muzy Cascade Kingdom theme - me gusta. No i jakimś cudem spodobał mi się śpiewany główny motyw, który wydawał mi się na maksa zalatujący wiochą. Ale jak się użyło do takiej planszy. Tak swoją drogą czy ktoś też zauważył (a raczej usłyszał że muza w New Donk City korzysta ze swingującego motywu jednego z utworów Z SM3DW?
- Cholernie podobała mi się też plansza na księżycu ze zmienioną fizyką. Jakoś każdy skok sprawiał mi taką dziecięcą frajdę (za to w boss rush mnie wkurzało bo inny timing.
- także przypadło mi do gusta szukanie piczki i mexikosa z taksówką.

Poza tym nie mam mądrzejszego do dodania niż to co było pisane wcześniej. Mi osobiście trochę bardziej pasuje Mario platformowy niż znajdźkowy, ale i tak bawiłem się przednio. Ode mnie 10-, nie jest to przełomowa gra ala BotW czy Mario 64, ma kilka gorszych momentów (latanie jaszczurką jeez), ale jest to absolutnie topowy platformer (jak zresztą praktycznie każdy Marian). Czeba znać.
  • 2

#719 drAKul Napisany 22 luty 2018 - 20:50

drAKul

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1230 Postów:
Ninny rzuciło nowy update do SMO. Brother Lui is back!!!
  • 0

#720 ACZ Napisany 22 luty 2018 - 21:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31898 Postów:

pssite.com:

 

Lista zmian aktualizacji 1.2.0 do Super Mario Odyssey

  • Po ukończeniu gry pojawi się nowa mini gra - Balloon World. By ją rozpocząć, trzeba pogadać z Luigim.
  • Po ukończeniu gry w sklepie pojawią się nowe kostiumy.
  • Dodano nowe filtry do trybu Snapshot.
  • Zmieniono szybkość skakanki w Jump-Rope Challenge od 110 skoku.
  • Zresetowano rankingi w wyzwaniu Jump-Rope.
  • Poprawiono błędy w rozgrywce.

 


  • 0



Inne z tagami: