Skocz do zawartości

Zdjęcie

Blaster Master Zero

Inti Creates Sunsoft 3DS Switch eShop

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 05 listopada 2016 - 13:22

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

Blaster-Master-Zero_2016_11-05-16_015.pn




At our 20th Anniversary Fan Festa event held in Ichikawa, Japan, we announced that we will be releasing a new game titled Blaster Master Zero that will release on the Nintendo 3DS eshop in Spring 2017!

We acquired the license to the original Blaster Master game released for the Nintendo Entertainment System in 1988 by Sunsoft, and began work on a new title for the series.

Using the original Blaster Master game as a base, we are setting out to create a fully 8-bit experience in a way that both hearkens back to the golden age of the NES and uses the current generation hardware to optimize and power up the game for the players of today. This of course includes new areas and bosses, and new gameplay elements such as extra sub-weapons, improved gameplay when battling outside of your SOPHIA 3rd tank, a more robust scenario, refined and expanded exploration mechanics, and more.



http://inticreates.c...aster-zero-3ds/
http://blastermaster-zero.com/jp/


Blaster-Master-Zero_2016_11-05-16_011.pn

Blaster-Master-Zero_2016_11-05-16_009.pn

Blaster-Master-Zero_2016_11-05-16_007.pn


Nowy Blaster Master na modłę Metroid Zero Mission od twórców Mega Mana 9 i 10 na 3DSa. :banderas: Bardzo mnie cieszy, że idą w 8-bit zamiast próbować odświeżać oprawę, co już raz nie wyszło w wypadku BM Overdrive na Wii.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 21 marca 2017 - 11:02

  • 0

#2 Tawotnica Napisany 31 stycznia 2017 - 18:54

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

Gra istnieje!

 

 

Bo już się bałem, skoro nic a nic nie chcieli pokazywać. 

 

 


  • 0

#3 Tawotnica Napisany 24 lutego 2017 - 12:40

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

http://gematsu.com/2...ter-master-zero

 

łoj, wychodzi na Switcha 03.03. :o

 

mam nadzieję, że niedługo też na 3DSa


  • 0

#4 Tawotnica Napisany 21 marca 2017 - 22:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
HD Rumble na Switchu w tej grze :o WHOA!

Jeśli miałbym wybrać jakąś pokazówkę tych wibracji to właśnie Blaster Master. Już wybuchający przeciwnik robi wrażenie, bo Joy-Cony drgają zgodnie z miejscami wybuchu - górny prawy, dolny lewy, dolny prawy, górny lewy etc. - ale po zdobyciu lasera to mi zupełnie szczena opadła, że twórcy zaprojektowali rumble nie tylko z myślą o samych drganiach, ale i o dźwięku jaki się przy tym wydaje. Przy charged shot potrafią ręce zdrętwieć takie to mocne! :olo:

Jetpack do samochodu też pięknie zrobiony, że tylko dolne części kontrolerów (koła!) wibrują.

W jednym z dungeonów fale wody zalewały ekran i drania przechodziły od jednej do drugiej strony. Każde tupnięcie, np. spadnięcie z wysokości "oomph" na koła jest drobiazgowo oddane drgnięciami. Jestem pod sporym wrażeniem, żadne Shovel Knighty, 1-2-Switche czy FAST tak intensywnie nie korzystały z HD Rumble.

Skoro już zacząłem pisać, to Blaster Master Zero jest kolejnym retro-stylowym hitem. Bardzo mocno przypomina pierwsze Metroidy 2D, ale jest unowocześniony do dzisiejszych standardów przez wygodne zapisywanie i precyzyjne sterowanie (oraz dobrą mapkę ofc).

Osobliwą mechaniką jest możliwość wyjścia z samochodu i sterowania ludkiem. Nasz bohater, Jason, nie przyjmnie zbyt wielu ciosów na klatę i ginie przy upadku z wysokości, ale może pływać i kucać, co przydaje się do załatwiania mniejszych przeciwników, których blaster pojazdu nie sięga.

Jason musi sobie poradzić bez swojego wehikułu, kiedy wchodzi do rozsianych po świecie dungeonów. Wtedy - siup - widok przeskakuje na izometryczny a la ALttP i zaczyna się prawdziwa zabawa, bo w takim settingu obywa się większość walk z bossami.

Bez obaw, nie jest to żaden bullet hell. Czasem tylko kill room z prostymi przeciwnikami, czasem wielki mózg czy giant enemy crab, który ma widoczny słaby punkt.

Za wygraną walkę zdobywa się czipy, wyposażające Jasona i jego pojazd w nowe bronie i umiejętności. Pozwala to na odwiedzanie wcześniej niedostępnych miejsć w zwiedzonych już regionach.

No miodna metroidvania po prostu, dużo bardziej złożona niż np. Xeodrifter, z własnym twistem w odróżnieniu od Axiom Verge. Grając myślałem, że wspomniane gierki byłyby dużo lepsze, gdyby bardziej czerpały z BM.

Inti w retro sprawdzają się najlepiej. Ja takie projekty łykam jak pelikan - aż dziw, że seria tak długo była martwa, kiedy patent na rozgrywkę samochód-ludek-dungeon jest ciągle wyjątkowo grywalny. Polecam jak skończycie Zeldę, choćby dla sprawdzenia dobrze zaimplementowanego HD Rumble w kozackiej grze.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 21 marca 2017 - 22:16

  • 1

#5 lukaszSA Napisany 21 marca 2017 - 23:35

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Ech.

 

No i Tawot po raz kolejny zmusił mnie do kupienia gry, której w ogóle nie miałem na radarze 


  • 0



Inne z tagami: