Skocz do zawartości

Zdjęcie

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Vicarious Visions Activision Switch PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
352 odpowiedzi na ten temat

#1 keogh Napisany 03 grudzień 2016 - 19:56

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10304 Postów:

Wygląda plastelinowo, ale fajnie - będę grau
 

 
Mam nadzieję, że zostawią ficzer, że gema na jednym żyćku trza będzie zrobić.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marzec 2018 - 20:34

  • 0

#2 Nyjacz Napisany 03 grudzień 2016 - 20:02

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7732 Postów:

Imo wygląda, jakby nic nie chcieli zmieniać, więc i to pewnie zostawią.

 

PS. Day1!


  • 0

#3 keogh Napisany 03 grudzień 2016 - 20:05

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10304 Postów:

nie obraziłbym się jakby dodali jeszcze to

i to


  • 0

#4 Nyjacz Napisany 03 grudzień 2016 - 20:07

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7732 Postów:

Nie dodadzą ;P


  • 0

#5 Shinigami Napisany 03 grudzień 2016 - 20:17

Shinigami

    certyfikowany coach

  • Forumowicze
  • 34262 Postów:

Jezu, dajcie mi CTR z nową grafą, 0 zmian w gameplayu i tryb online. Ale bym orał póki serwerów nie zamkną :banderas:


  • 0

#6 Jedyn Napisany 03 grudzień 2016 - 20:19

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21966 Postów:

ja tradycyjnie pozrzedze - wyglada gorzej niz levele w Skylanders.


  • 2

#7 ACZ Napisany 03 grudzień 2016 - 20:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31902 Postów:

 

Wygląda plastelinowo

I jakoś tak wyblakło. Średnio to wygląda.


  • 3

#8 Jedyn Napisany 03 grudzień 2016 - 20:26

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21966 Postów:

wlasnie gdzies kolory spierdolily. No ale to temake az 3 gier wiec nie bedzie to tak dopieszczone jak remake jednej.

 


  • 1

#9 keogh Napisany 03 grudzień 2016 - 20:28

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10304 Postów:

Faktycznie, jakby klimatu mniej. Szczególnie, że jedynka była najmroczniejsza ;/


  • 0

#10 Pawlik Napisany 03 grudzień 2016 - 20:29

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 11784 Postów:

nasycenie kolorów to jakiś żart, wygląda jak budżetowa giereczka z mobajl. 


  • 0

#11 Nyjacz Napisany 03 grudzień 2016 - 20:49

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7732 Postów:

Mam złe wiadomości:

 

"A unified checkpointing & save game system. This includes manual and auto-saving. (Yes, the first game now has a proper save game system!)"


  • 0

#12 keogh Napisany 03 grudzień 2016 - 20:51

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10304 Postów:

ale  to nie ma sensu w platformówce gdzie występują boxy z napisem - 'czekopojnt'

I nawet najdłuższy level "sunset vista' amator po ogranięciu zrobi w 15minut, każualostwo upadło aż tak nisko?


Ten post był edytowany przez keogh dnia: 03 grudzień 2016 - 20:54

  • 0

#13 Shinigami Napisany 03 grudzień 2016 - 20:51

Shinigami

    certyfikowany coach

  • Forumowicze
  • 34262 Postów:

No i?


  • 0

#14 keogh Napisany 03 grudzień 2016 - 21:01

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10304 Postów:

Teraz jarzę, tu chodzi o jedynkę i ma to sens. W jedynce można było sejwować, czy dostać password tylko po przejściu lvl bez straty życia, inaczej była dupa.


  • 0

#15 Nyjacz Napisany 03 grudzień 2016 - 21:02

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7732 Postów:

No oby tylko wyzwania, które były wyzwaniami w oryginałach, wciąż pozostały tymi samymi wyzwaniami. Mają też dodać time triale do jedynki.


  • 0

#16 keogh Napisany 03 grudzień 2016 - 21:05

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10304 Postów:

braku wślizgu, double jumpów, dżampo spinufff, gażdetów, architektura leveli itd... hmm czy ma to sens?

choć mi akurat spasi ucinanie tysięcznych sekund,olo, szczególnie, że dwójki i 3. spidować dla ranku nie zamierzam ;p


Ten post był edytowany przez keogh dnia: 03 grudzień 2016 - 21:10

  • 0

#17 MonsieurWoland Napisany 04 grudzień 2016 - 00:04

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14953 Postów:

Sunset Vista, nadchodze!


  • 0

#18 MonsieurWoland Napisany 04 grudzień 2016 - 11:21

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14953 Postów:

20 minut gejpleja

 


  • 0

#19 kostek Napisany 04 grudzień 2016 - 11:39

kostek

    radical

  • Forumowicze
  • 1919 Postów:

Ta gierka powinna mieć grafikę pokroju tej z nowego Ratcheta. Nie wygląda jakoś super, ale u mnie to i tak Day1.


  • 0

#20 Lady Luck Napisany 04 grudzień 2016 - 11:42

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8961 Postów:

Koleś tak lami, czy sterowanie jest tak toporne?

 

Ale jestem szczerze mówiąc mile zaskoczona, spodziewałam się jakiegoś potwornego rimejku, który zmienia i dodaje nikomu niepotrzebne shity i levele, a tutaj podeszli do tematu tak, jak chyba chciałby tego każdy fan. Ja się jaram :^^:


  • 0

#21 Danteusz Napisany 04 grudzień 2016 - 12:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29071 Postów:
Crashe nie postarzały się dobrze, toporne sterowanie świadczy raczej o wierności remaku
  • 0

#22 Dixi Napisany 04 grudzień 2016 - 13:15

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3185 Postów:

Myślałem, że będzie biedniej to wyglądało, a jest całkiem spoko. Będzie grane :^^:


  • 0

#23 keogh Napisany 04 grudzień 2016 - 13:21

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10304 Postów:

Koleś tak lami, czy sterowanie jest tak toporne?

Lami, lami :]

Ja jestem zachwycony, Crash jeden to chyba jedyna gra, którą znam bardziej niż na wylot (wip pure i hd?)  i serio wygląda jak przeniesione 1 do 1 - levele, rozmieszczenie skrzynek, wrogów i ich ruch. Najbardziej jednak samym wyglądem Krasza, to ta sama trapezowa klata i ten sam wygląd wrednego ryja, kudosik.

Choć szkoda, ze gejplej pokazuje, że by zdobyć gema, można stracić żyćko, ale rekompensują to czasówki. Na każualowy plus  biorę też możliwość powtórzenia bonus round po zgonie - SUNSET VISTA i główki CORTEXA cnie ? ;]

I to, co już pisaliście wcześniej o kolorach. Ja bym powiedział, że to kwestia cieniowania - trochę więcej dodge `n burn w planszach dżunglowych (patrz walka z papu-papu - wygląda całkiem ok) to samo w  "Temple ruins" (imo, obok mostków najbardziej klimatyczny design) zmiana tekstur podłoża na jasne wygląda bardzo ble i sterylnie. Takie "Castle Machinery" wygląda bardzo ok, czepiłbym się wyglądu niektórych platform i dźwięku jaki wydają te duże wyskocznie, w oryginale były niesamowicie satysfakcjonujące.

 

Liczę na jakieś extra materiały, marzę o dodatkowych levelach. No i w boxach takie gierki wychodzą, nie?

W ogóle jaka jest data premiery?


  • 0

#24 Lady Luck Napisany 04 grudzień 2016 - 15:15

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8961 Postów:

Crashe nie postarzały się dobrze, toporne sterowanie świadczy raczej o wierności remaku

 

2902021-_e2_97_81__e2_9c_88_say_what_now


  • 2

#25 Jedyn Napisany 04 grudzień 2016 - 15:40

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21966 Postów:
Dante odkrycie roku :lol: a która gra z PSXa dobrze się postarzała :lol2:? Wtedy nawet analogów nie było w padzie do PSXa więc jak miała się zestarzec...

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 04 grudzień 2016 - 15:40

  • 0

#26 nole Napisany 04 grudzień 2016 - 17:16

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4430 Postów:
Głowy nie dam, ale chyba 2 część Crasha była właśnie pierwszą grą na PSXa wykorzystjącą analogowe gały 1 DualShocka.

Ten post był edytowany przez nole dnia: 04 grudzień 2016 - 17:17

  • 0

#27 Pawlik Napisany 04 grudzień 2016 - 17:33

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 11784 Postów:

a nie było tak, że DS wyszedł rok później po zwykłym padzie z analogami bez silniczków? :P


  • 0

#28 Jedyn Napisany 04 grudzień 2016 - 17:41

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21966 Postów:

ja nie siegam az tak pamiecia, na pewno 1 crash byl jedna z pierwszych gierek na PSXa i gralo sie w niego bez analogow, co bylo pozniej nie wiem.


  • 0

#29 burnstein Napisany 04 grudzień 2016 - 17:55

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41423 Postów:

(...) a która gra z PSXa dobrze się postarzała :lol2:? (...)

Możliwe iż jestem straszliwie monotematyczny, ale co tam, Suikoden II :cf:


  • 0

#30 Danteusz Napisany 04 grudzień 2016 - 18:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29071 Postów:


Crashe nie postarzały się dobrze, toporne sterowanie świadczy raczej o wierności remaku


2902021-_e2_97_81__e2_9c_88_say_what_now
Nie moja wina że sentyment przysłania Ci prawdę :P
  • 0



Inne z tagami: