Wygląda plastelinowo, ale fajnie - będę grau
Mam nadzieję, że zostawią ficzer, że gema na jednym żyćku trza będzie zrobić.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 20:34
Wygląda plastelinowo, ale fajnie - będę grau
Mam nadzieję, że zostawią ficzer, że gema na jednym żyćku trza będzie zrobić.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 20:34
Imo wygląda, jakby nic nie chcieli zmieniać, więc i to pewnie zostawią.
PS. Day1!
nie obraziłbym się jakby dodali jeszcze to
i to
Nie dodadzą ;P
Jezu, dajcie mi CTR z nową grafą, 0 zmian w gameplayu i tryb online. Ale bym orał póki serwerów nie zamkną
ja tradycyjnie pozrzedze - wyglada gorzej niz levele w Skylanders.
Wygląda plastelinowo
I jakoś tak wyblakło. Średnio to wygląda.
wlasnie gdzies kolory spierdolily. No ale to temake az 3 gier wiec nie bedzie to tak dopieszczone jak remake jednej.
Faktycznie, jakby klimatu mniej. Szczególnie, że jedynka była najmroczniejsza ;/
nasycenie kolorów to jakiś żart, wygląda jak budżetowa giereczka z mobajl.
Mam złe wiadomości:
"A unified checkpointing & save game system. This includes manual and auto-saving. (Yes, the first game now has a proper save game system!)"
ale to nie ma sensu w platformówce gdzie występują boxy z napisem - 'czekopojnt'
I nawet najdłuższy level "sunset vista' amator po ogranięciu zrobi w 15minut, każualostwo upadło aż tak nisko?
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 03 grudnia 2016 - 20:54
No i?
Teraz jarzę, tu chodzi o jedynkę i ma to sens. W jedynce można było sejwować, czy dostać password tylko po przejściu lvl bez straty życia, inaczej była dupa.
No oby tylko wyzwania, które były wyzwaniami w oryginałach, wciąż pozostały tymi samymi wyzwaniami. Mają też dodać time triale do jedynki.
braku wślizgu, double jumpów, dżampo spinufff, gażdetów, architektura leveli itd... hmm czy ma to sens?
choć mi akurat spasi ucinanie tysięcznych sekund,olo, szczególnie, że dwójki i 3. spidować dla ranku nie zamierzam ;p
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 03 grudnia 2016 - 21:10
Sunset Vista, nadchodze!
20 minut gejpleja
Ta gierka powinna mieć grafikę pokroju tej z nowego Ratcheta. Nie wygląda jakoś super, ale u mnie to i tak Day1.
Koleś tak lami, czy sterowanie jest tak toporne?
Ale jestem szczerze mówiąc mile zaskoczona, spodziewałam się jakiegoś potwornego rimejku, który zmienia i dodaje nikomu niepotrzebne shity i levele, a tutaj podeszli do tematu tak, jak chyba chciałby tego każdy fan. Ja się jaram
Myślałem, że będzie biedniej to wyglądało, a jest całkiem spoko. Będzie grane
Koleś tak lami, czy sterowanie jest tak toporne?
Lami, lami :]
Ja jestem zachwycony, Crash jeden to chyba jedyna gra, którą znam bardziej niż na wylot (wip pure i hd?) i serio wygląda jak przeniesione 1 do 1 - levele, rozmieszczenie skrzynek, wrogów i ich ruch. Najbardziej jednak samym wyglądem Krasza, to ta sama trapezowa klata i ten sam wygląd wrednego ryja, kudosik.
Choć szkoda, ze gejplej pokazuje, że by zdobyć gema, można stracić żyćko, ale rekompensują to czasówki. Na każualowy plus biorę też możliwość powtórzenia bonus round po zgonie - SUNSET VISTA i główki CORTEXA cnie ? ;]
I to, co już pisaliście wcześniej o kolorach. Ja bym powiedział, że to kwestia cieniowania - trochę więcej dodge `n burn w planszach dżunglowych (patrz walka z papu-papu - wygląda całkiem ok) to samo w "Temple ruins" (imo, obok mostków najbardziej klimatyczny design) zmiana tekstur podłoża na jasne wygląda bardzo ble i sterylnie. Takie "Castle Machinery" wygląda bardzo ok, czepiłbym się wyglądu niektórych platform i dźwięku jaki wydają te duże wyskocznie, w oryginale były niesamowicie satysfakcjonujące.
Liczę na jakieś extra materiały, marzę o dodatkowych levelach. No i w boxach takie gierki wychodzą, nie?
W ogóle jaka jest data premiery?
Crashe nie postarzały się dobrze, toporne sterowanie świadczy raczej o wierności remaku
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 04 grudnia 2016 - 15:40
Ten post był edytowany przez nole dnia: 04 grudnia 2016 - 17:17
a nie było tak, że DS wyszedł rok później po zwykłym padzie z analogami bez silniczków?
ja nie siegam az tak pamiecia, na pewno 1 crash byl jedna z pierwszych gierek na PSXa i gralo sie w niego bez analogow, co bylo pozniej nie wiem.
(...) a która gra z PSXa dobrze się postarzała ? (...)
Możliwe iż jestem straszliwie monotematyczny, ale co tam, Suikoden II
Nie moja wina że sentyment przysłania Ci prawdę
Crashe nie postarzały się dobrze, toporne sterowanie świadczy raczej o wierności remaku
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|