Skocz do zawartości

Zdjęcie

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Vicarious Visions Activision Switch PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
366 odpowiedzi na ten temat

#361 cybercotlet Napisany 05 listopada 2018 - 22:47

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 600 Postów:

W skoku są na korzyść. Hitboksy czasem ssą pałkę, głównie na żółwiu. GENERALNIE MAM 100% W ORYGINALNEJ TRYLOGII I TRZY PLATYNY ZROBIONE W TYDZIEŃ OD PREMIERY N-SANE TRILOGY I JA WYBIERAM N-SANE TRILOGY, I TO TYLKO JA MAM RACJĘ!!!


Odpaliłem dwójkę na szybko na switchu i moje pierwsze wrażenia są mieszane głównie przez sterowanie. Skoki jakieś takie nieprecyzyjne są ;/
  • 1

#362 Nyjacz Napisany 05 listopada 2018 - 23:49

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:
XD
  • 0

#363 cybercotlet Napisany 06 listopada 2018 - 07:39

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 600 Postów:

I tyle co możesz napisać w temacie :dunno: Jeśli ktoś nie gra przez pryzmat oryginału to pewnie gierka jest ok u mnie są póki co mieszane uczucia. Zobaczymy jak pogram więcej.


  • 0

#364 Nyjacz Napisany 07 listopada 2018 - 09:11

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:

Sorki, myślałem, że ten cytat to parodia mojego posta, ale okazało się, że sam się pokusiłem wtedy o taki żarcik. Ja już wszystko napisałem wcześniej. Grałem przez pryzmat oryginału, bo ostro popykałem w trylogię przed premierą. Gierka, jasne, chwilowo jest trudniejsza, bo gra się po prostu trochę inaczej, no i 30 klatek zamiast 60 na emulku, hehe. Ale to tutaj są wydłużone skoki, więc jest więcej czasu na reakcję, a samo sterowanie pozbyło się laga, co szczególnie warto docenić w jedynce, gdzie jamraj z opóźnieniem reagował na nasze komendy. Trzeba pograć, przyzwyczaić się i już się nie pamięta jak to było w oryginałach, a nie było też diametralnie inaczej, więc nauka nowej fizyki nie trwa długo. Tylko, że nie wiem jak jest na Switchu na dłuższą metę, pograłem kilka poziomów tylko i było okej.

 

W poprzednich argumentacjach i w tym śmieszkowatym poście chodziło mi o to, że wykręciłem wszystko, co się dało w poprzednich Crashach, tutaj tak samo, więc myślę, że moja opinia jest dosyć miarodajna, no bo jednak musiałem wymasterować oba "sterowania".


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 07 listopada 2018 - 09:13

  • 0

#365 cybercotlet Napisany 07 listopada 2018 - 10:27

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 600 Postów:

Odpaliłem wczoraj jedynkę i stwierdzam, że coś poszło nie tak bo jak w jedynke gra się faktycznie nieco łatwiej to w dwójkę znacznie trudniej - może mam takie wrażenia bo od dwójki zacząłem? Z jedynki z zjebanych momentów na który trafiłem to np skakanie w górę w native fortress - jakby było zupełnie z innej epoki/gry. I co gorsza gra jest upierdliwa w momencie w którym się nie ginie w ogóle. Graficznie jest super ale te sterowanie jest tak nierówne i imo nieprecyzyjne, że chyba pogram troche jeszcze w to nacieszę oczy i sprzedam. Szkoda bo oryginały to są imo 10/10 a tutaj póki co mocno mieszane uczucia bo graficznie remake robi robotę.


  • 0

#366 Nyjacz Napisany 07 listopada 2018 - 10:36

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:

No Switch ma jeden problem. W Crasha lepiej się gra na krzyżaku, bo na analogach na DS4 rzeczywiście nie dało się grać. A Switch krzyżaka nie ma, także ta wersja bez Pro Controllera dla mnie zupełnie odpada.


  • 0

#367 Shinigami Napisany 07 listopada 2018 - 10:38

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Raczej kwestia skoków, może się kiedyś do nich przyzwyczaisz. W klasyczne dwójkę i trójkę na PS3 grało się bardzo dobrze nawet analogiem.


  • 0



Inne z tagami: