tak trudno przyjąć że dziewczyna lepiej się zna na grach?
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
#31 Napisany 04 grudnia 2016 - 18:17
#32 Napisany 04 grudnia 2016 - 18:19
a nie było tak, że DS wyszedł rok później po zwykłym padzie z analogami bez silniczków?
A faktycznie, nawet teraz mi się przypomniało jak płakałem jak kupowałem (co to było 250zł te 20 lat temu!), a oni za kilka miesięcy wypuścili ulepszonego z wibracjami .
#33 Napisany 04 grudnia 2016 - 19:25
A pierwszą grą, która wymagała DS było Ape Escape (lewym analogiem się biegało, a prawym sterowało siatką).
Koleś co gra na filmiku to jakaś lama lub od bardzo długiego czasu nie grał w platformera, bo widać w początkowej fazie, że nie ma nawet wyrobionego nawyku wykonywania podwójnego skoku i przerasta go pokonanie schodka, lol..
#34 Napisany 04 grudnia 2016 - 19:37
sam wizerunek CB też jakoś taki... no nie wiem... mam nieodparte wrażenie, że to tylko przebieraniec.
#35 Napisany 04 grudnia 2016 - 19:46
(...) podwójnego skoku
#36 Napisany 04 grudnia 2016 - 20:01
Crashe nie postarzały się dobrze, toporne sterowanie świadczy raczej o wierności remaku
Taa jasne
#37 Napisany 04 grudnia 2016 - 20:03
W Crasha trzeba umieć grać, to nie jest sport dla każuli rozleniwionych obecnymi standardami giereczek i trzymania jedną ręką gracza żeby się nie zgubił, a drugą wkładając mu palec w anusa celem wyżebrania hajsów z DLC z ultrahiperbiber dopałkami za jedyne 30,99$ sztuka.
Może w końcu wyjdzie dobry Crash, czekam z umiarkowanym optymizmem.
Ten post był edytowany przez Itachi dnia: 04 grudnia 2016 - 20:04
#38 Napisany 04 grudnia 2016 - 21:01
tak trudno przyjąć że dziewczyna lepiej się zna na grach?
Tenks
Poza tym chyba nawet nie potrafię grać w Crashe na analogu, krzyżak only I tak, wciąż regularnie gram w stare Crashe i zbieram świecidełka w pierwszych częściach Spyro, więc sorry bro, ale jedyne, co się w tych czadowych giereczkach zestarzało, to grafika. Sterowanie działa. Ale to trzeba umieć grać w niesamograja (piona, Bzduras)
#39 Napisany 04 grudnia 2016 - 21:06
Skończyłem niedawno Demon's Souls, więc wasze teksty o samograjach są kulą w płot
#40 Napisany 04 grudnia 2016 - 21:21
To nic nie znaczy, Tajkun też skończył.
#41 Napisany 04 grudnia 2016 - 21:24
Tajkun jest miarą trudności gier?
#42 Napisany 04 grudnia 2016 - 21:56
Łatwości
#43 Napisany 04 grudnia 2016 - 22:44
#44 Napisany 04 grudnia 2016 - 23:35
Dobra, obejrzałem ten gameplay i w sumie mnie się to podobie. Poza faktem, że gość nie umie w platformówki, to wygląd i zachowanie gry mi pasuje. Szkoda tylko zmienionych głosów Crasha i Corteksa.
#45 Napisany 05 grudnia 2016 - 00:46
lepszy gejplejpleje
https://youtu.be/NoNP5LhYfYg?t=1m12s
Ciekawi mnie jak rozwiążą sprawę ze świnką i nabijania ją na kolce - dzieci xxi to nie takie nieczułe twardziele jak te z 90. co widać po Tawnie, która nie jest już taką seksi kosą, a grzeczniutko i słodko jak cukiereczko lasia z owerwacza.
#46 Napisany 05 grudnia 2016 - 08:45
No, takie giejplej to ja rozumiem!
Jedyne, do czego mam (w tej chwili) uwagi, to właśnie wspomniane przez Shina zmienione głosy (Cortex ) i bardziej gumowa grafika. Kreskówkowy styl był bardziej odpowiedni do serii (przez to i dzika nie było tak bardzo żal), ale do takich rzeczy można się przyzwyczaić (gumowej grafiki, nie kebabu z dzika). Najważniejsze, to wierne odzwierciedlenie leveli (Sunset k*rwa Vista ) i sterowanie bez zbędnych "ulepszeń".
#47 Napisany 05 grudnia 2016 - 22:36
Trylogia będzie sprzedawana w niższej cenie - 39,99$.
Okładka:
#48 Napisany 05 grudnia 2016 - 23:20
Day one!
#49 Napisany 05 grudnia 2016 - 23:22
Teraz pozostaje najwazniejsze pytanie! Jedna platyna czy trzy?!
#50 Napisany 05 grudnia 2016 - 23:33
Jest tak jak pisze Dante. Zastanawiałem się nawet, jaki sens ma wydawanie czegoś takiego, ale widzę, że trochę osób złowi się na sentyment. Lepiej by zmajstrowali Jaka w stylu Ratcheta, bo ta gra trzyma się jeszcze całkiem dobrze.
#51 Napisany 06 grudnia 2016 - 08:50
Trylogia będzie sprzedawana w niższej cenie - 39,99$.
Okładka:
Sweeeeeet!
#52 Napisany 08 grudnia 2016 - 17:13
PSX vs PS4 .
#53 Napisany 08 grudnia 2016 - 17:33
#54 Napisany 16 lutego 2017 - 19:14
#55 Napisany 16 lutego 2017 - 19:22
Zapowiada się piękne lato z ikonami PlayStation: Kraszykiem i Łajpałtem .
#56 Napisany 16 lutego 2017 - 19:35
Sam trailer słabiuteńki.
#57 Napisany 16 lutego 2017 - 20:06
Eeej, ugrzecznili jego taniec?
Ale chcę położyć łapska na tej gieruni i tak
#58 Napisany 16 lutego 2017 - 21:49
Eeej, ugrzecznili jego taniec?
Ale chcę położyć łapska na tej gieruni i tak
Dopiero teraz zauważyłem. Bojkot!
#59 Napisany 22 lutego 2017 - 14:15
Taki trochę niejasny tweet od irlandzkiego oddziału PS:
To clarify our earlier post, it will be coming to PlayStation 4 and PS4 Pro first.
Czyli to PlayStation 3 and Vita later?
#60 Napisany 22 lutego 2017 - 14:50
Wiadomo, że przenieść do dział.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|