Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 05 sierpnia 2018 - 11:22
#1 Napisany 04 grudnia 2016 - 12:18
#2 Napisany 04 grudnia 2016 - 12:29
#3 Napisany 04 grudnia 2016 - 12:51
#4 Napisany 04 grudnia 2016 - 13:35
Mam nadzieję że dadzą też nowe trasy, bo te z HD i Fury były tworzone na potrzeby wersji na PSP
To musi być mus, szczególnie, że powybierali te nie całkiem najlepsze (pure) i uważam, że powinni wrzucić kilka perełek ze starych wipków (z Fusion mogą olać - to tematyczna i designerska poracha była) i oczywiście dodać nowe - no ale kto im je przygotuje, the designers republic i r8 games?? Niech się polyphony spytają, haha. 4 the players !!
Nie wiem, czy ktoś kiedyś ściągał dodatkowe trasy do pure (było tego w sumie chyba 8) - kvrvva mać co tam się działo - jeśli znacie twórczość Jona Burgermana to wiedźcie, że zaprojektował on najbardziej odjebaną trase w historii racerów ever.
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 04 grudnia 2016 - 13:38
#5 Napisany 04 grudnia 2016 - 14:17
#6 Napisany 04 grudnia 2016 - 14:36
Ależ będę wami zamiatał, olo
aż mi się przypomniało jak w erze ps3 kilku forumowych kolegów popękało, się obraziło i popłakało - deb np. xd
no ale jak kogoś dublujesz na venomie, czy flashu...
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 04 grudnia 2016 - 14:37
#7 Napisany 04 grudnia 2016 - 15:02
#8 Napisany 04 grudnia 2016 - 15:45
#9 Napisany 04 grudnia 2016 - 18:15
Na kolejny remaster ręce mi opadają.
#10 Napisany 04 grudnia 2016 - 18:22
#11 Napisany 05 grudnia 2016 - 14:46
Będzie grane!
#12 Napisany 05 grudnia 2016 - 15:19
#13 Napisany 06 grudnia 2016 - 08:33
Ten post był edytowany przez TEXZ dnia: 06 grudnia 2016 - 08:33
#14 Napisany 06 grudnia 2016 - 16:11
#15 Napisany 06 grudnia 2016 - 19:30
wyglada ja k na ps3
#16 Napisany 06 grudnia 2016 - 21:11
No bo tylko podbili rozdziałkę, 60fps już przecież było na PS3.
Słabo to wygląda, zbyt prosta geometria, a wybuchy to żart. Dużo lepiej prezentuje się Fast Racing Neo na Wii U.
Ta kolekcja to tylko odgrzewane starocie na otarcie łez dla fanów, bo nowego Wipka już pewnie nigdy nie będzie.
#17 Napisany 06 grudnia 2016 - 21:15
Natomiast losy kolejnej części zapewne zależą od sprzedaży tej kolekcji. Sony zapewne sonduje zainteresowanie swoimi starymi markami, stąd remastery Crasha, Parappy czy Pataponów.
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 06 grudnia 2016 - 21:17
#18 Napisany 06 grudnia 2016 - 21:40
Z wielką chęcią kuoilbym nowego Wipeouta w pełni korzystającego z mocy PS4 a nie coś co traci mycha.
#19 Napisany 06 grudnia 2016 - 21:58
a ja się znowu zapytam, kto miałby dla sony tego nowego wipa zrobić? polyfony? olo
#20 Napisany 06 grudnia 2016 - 22:41
Zabili Studio Liverpool i Evolution. Odpowiedź może być tylko jedna.
Czekam na gameplay z Wipeouta 2048
#21 Napisany 06 grudnia 2016 - 23:14
Wydając ta sama grę która już ktoś skończył na PSP a później na ps3? Gdzie tu logika? Tylko najwieksi fani sięgną po tą sama grę 3 raz
Z wielką chęcią kuoilbym nowego Wipeouta w pełni korzystającego z mocy PS4 a nie coś co traci mycha.
Wipeout HD wyszedł prawie 9 lat temu, ówczesne przedszkolaki na premierę Omegi będą już czternastolatkami głodnymi wrażeń, gotowymi zostać fanami świetnej gry.
Inna sprawa że sam bym chciał coś zupełnie nowego, szczególnie że rzeczy z kolekcji ograłem w całości na różnych platformach. Kto miałby zrobić? Ktokolwiek, jak brakuje studia to się zatrudnia ludzi i każe zrobić im grę, daje się jednego-dwóch weteranów żeby pilnowali młodych i gotowe.
#22 Napisany 07 grudnia 2016 - 00:19
Problem z WipEoutem jest taki, że ostatnie odsłony zbombiły sprzedażowo i trudno inwestować większe pieniądze w coś, co się w ogóle nie sprzedaje. To co pokazali wygląda nieźle (Fast Racing Neo na Wii U na pewno nie prezentuje się lepiej: 1, 2) i jeśli do podobnego poziomu podciągną 2048, to fani póki co raczej nie powinni liczyć na więcej. Kupcie po dwie cztery sztuki, to może kiedyś gra wróci w postaci pełnoprawnej kontynuacji.
#23 Napisany 07 grudnia 2016 - 07:12
#24 Napisany 07 grudnia 2016 - 08:05
ogólnie antygrawitacyjne ścigałki to mega nisza. F-Zero jest martwe, Fast Racing szału nie zrobiło, a Formula Fusion i Redout wg steamspy mają ok. 5k i 24k użytkowników. Może jak te ostatnie dwa tytuły wyjdą na konsole coś się ruszy w temacie, ale od czasów WipeOut Pure czy F-Zero GX raczej nie ma wielkiego popytu na tego typu produkcje.
#25 Napisany 10 grudnia 2016 - 16:49
#26 Napisany 11 grudnia 2016 - 05:39
https://blog.eu.play...station-series/
#27 Napisany 11 grudnia 2016 - 13:59
#29 Napisany 30 marca 2017 - 16:39
Wybuchy to bieda na maksa.
#30 Napisany 30 marca 2017 - 18:27
Wybuchy to bieda na maksa.
Twoi rodzice