Skocz do zawartości

Zdjęcie

Xenoblade Chronicles 2

Monolith Soft Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
746 odpowiedzi na ten temat

#661 tomasz Napisany 24 lipca 2018 - 09:00

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:

O co cho z tymi elemental orbami? Generalnie rozumiem -- blade combosami zbieram sobie orbitujące wokół przeciwnika dragonbale i potem odpalam chain attack i rozbijam je żeby przedłużyć. Ale czemu każda kolejna postać atakuje jakąś inną kulę bez systemu? Da się tym jakoś sterować? 

 

No ale te chain ataki miodne są i dupę czasem ratują, jak w przypadku walki z confiscatorem jimmym -- który od połowy paska hp włączał srogi spike damage i dało się go pokonać tylko długim łańcuchem.

 

A co do rare bladeów, to mam spore szczęście chyba, bo wypada ich dużo. Każdą postać mam odpowiednio doposażoną w różnoelementowe ostrza, a jeszcze część mam w zapasie do wyboru.


Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 24 lipca 2018 - 09:03

  • 0

#662 lukaszSA Napisany 24 lipca 2018 - 09:07

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

To działa podobnie jak w pokemonach. Każdy orb ma swój typ który ma słabość na inny typ. Wykonując chain attack musisz wybierać ataki odpowiedniego typu i rozbijać orby które krążą wokół przeciwnika. 

 

Fire - Water
Ice - Wind
Electric - Earth
Light - Dark.
 
Dlatego ważne jest odpowiednie dobieranie bladów i ich ataków.

  • 0

#663 tomasz Napisany 24 lipca 2018 - 09:12

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:
A za atakowanie orba tym samym żywiołem nie ma bonusa? Bo chyba tak jakiś tutorial mówił. No i czasem w chain ataku specjale wchodzą na wyższy level (II, III) a czasem wracają do I. Nie wiem, od czego do zależy.
  • 0

#664 lukaszSA Napisany 24 lipca 2018 - 09:14

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Nie. Musisz atakować jego słabością. 

 

Ja ten system walki zacząłem na poważnie ogarniać przy ostatniej walce dopiero :olo: 


  • 0

#665 tomasz Napisany 24 lipca 2018 - 09:18

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:

Ja się napeirdalam z każdym napotkanym unikalym monstrem, a że nie lubię przegrywać, to dużo eksperymentuję  :cf:


  • 0

#666 lukaszSA Napisany 08 sierpnia 2018 - 06:51

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

mqzKBuh.jpg

 


  • 0

#667 BeSOS Napisany 08 sierpnia 2018 - 14:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Może za 5 generacji będzie taka grafa na konsoli Nintendo. Narazie pozostają nam artykuły.
  • 0

#668 lukaszSA Napisany 08 sierpnia 2018 - 15:47

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Dobrze napisany artykuł zawsze fajnie poczytać


  • 0

#669 lukaszSA Napisany 26 sierpnia 2018 - 10:09

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:


  • 0

#670 lukaszSA Napisany 30 sierpnia 2018 - 19:46

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

A tak wygląda tytan Torna

 

nNnMMi0.jpg


  • 2

#671 lukaszSA Napisany 05 września 2018 - 21:30

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Trochę nowej muzyki

 

 


  • 0

#672 Tawotnica Napisany 15 września 2018 - 04:15

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
DnGq-22VYAA7S_j.jpg

DnGqxz9V4AEFLJm.jpg

30 lvl wbity, wystarczy na dzisiaj. Idę spać.
  • 3

#673 mic Napisany 15 września 2018 - 06:17

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Nie czekałeś na pudełko ? ????
  • 0

#674 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 08:18

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Jebany
  • 1

#675 Kaxi Napisany 15 września 2018 - 10:32

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Myślicie, że warto kupić sobie to w pudle nie ogrywając wpierw Xeno2?


  • 0

#676 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 10:50

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Możesz sobie zaspoilować trochę głównej gry.

 

Z drugiej strony, my wszyscy wiemy jak ta historia się skończyła, a dla ciebie wszystko będzie nowe :hmmm:


  • 0

#677 BeSOS Napisany 15 września 2018 - 10:50

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Poprawili rozwój postaci???
  • 0

#678 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 10:50

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

System walki jest przemodelowany. Ponoć część rzeczy z jedynki powróciło


  • 0

#679 BeSOS Napisany 15 września 2018 - 10:53

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nadal trzeba dawać ulubione jedzenie i wchodzić do menu jak jakieś kryteria dalszego rozwoju zostały spełnione? O to się pytam.
  • 0

#680 funditto Napisany 15 września 2018 - 11:37

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Oprócz pytań Jedyna czy nadal są blokady przejść jak się nie ma konkretnych blade'ów?
  • 0

#681 Mateo Napisany 15 września 2018 - 12:24

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 120 Postów:
Akurat te aspekty gry zmuszały do logicznego myślenia. 'Karmienie' postaci, czy używanie blejdów do przejścia danej lokacji. :olo: ps. IMO, obok Zeldy to najlepsza gra na NS.
  • 0

#682 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 12:38

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Nie, to był po prostu zły design.


  • 3

#683 Mateo Napisany 15 września 2018 - 12:56

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 120 Postów:
No to fakt, ale jak się odblokowało lokację do przejścia gry, to satysfakcja gwarantowana. ;)
  • 0

#684 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 13:31

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Raczej ulga
  • 0

#685 Mateo Napisany 15 września 2018 - 13:43

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 120 Postów:
No dobra, to była ulga. :sir: ps. Łukasz, czego byś się spodziewał po nowym Xeno? Jeśli takowe powstanie.
  • 0

#686 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 14:00

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Jakiejś zmiany fabularnej, bo twisty za trzecim razem mało kogo zaskoczą.
  • 0

#687 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 19:09

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Nadal trzeba dawać ulubione jedzenie i wchodzić do menu jak jakieś kryteria dalszego rozwoju zostały spełnione? O to się pytam.

 

Tak, to niestety zostało.

 

Ale za to został uprawiony silnik i Torna wygląda ładniej niż bazowa gra.


  • 0

#688 Tawotnica Napisany 15 września 2018 - 19:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
@Jedyn
Tak, nadal masz drzewko z zadaniami typu 'użyj ulubionej potrawy', 'udup 3 żabole' etc.

Nie czekałeś na pudełko ? ????


Miałem season passa wykupionego, więc gram od wczoraj. Nie wiem na co tu czekać, to Xeno ;)

Świetnie się przez ten dodatek idzie. Mamy tylko trzech driverów + sześć blejdów do dyspozycji, więc szybciej się ogarnia drzewka skilli. Mniej terenu sprawia, że łatwiej znaleźć potwory i ukryte miejscówki.

Walka została w związku z tym przemodelowana na jeszcze prostszą. Teraz wciśnięciem strzałki w dół możemy zamienić drivera miejscami z blejdem, zamiast specyficznych drzewek wystarczy wykonać jakąkolwiek kombinację 1-2-3, żeby pojawiły się kule dookoła wroga. Jedna ze strzałek została zwolniona (każdy driver ma tylko 2 bronie) na specjalną umiejętność typu "strać 1/2 swojego HP, ale załaduj pasek skilli" itp.

Driverzy mogą zmieniać element swojego ataku poprzez założenie odpowiedniej broni w menu akcesoriów, co ułatwia wymyślanie sobie kombosów.

Field skille nadal są w grze, znowu w większości do opcjonalnych rzeczy jak otwieranie skrzynek czy side-questy. Tym razem z tą różnicą, że odpada farmienie standardowych blejdów, bo nie zdobywamy żadnych kryształów.

Oczywiście w Monolith Soft musieli wymyśleć coś równie żmudnego, żeby zastąpić przydługawe animacje summonowania, nie? To są mistrzowie przekombinowania.
Wraca system społecznościowy, który śledzi dla nas mieszkańców, pokazuje u kogo mamy questy do zrobienia i dodaje do naszego kręgu, jeśli pomożemy ludności. Fajne, ja lubie 'zbierać ludzi' w jRPGach. Problem w tym, że każda nowo spotkana osoba dodaje się do menu z pompą jakbyśmy samego króla poznali :yao:

Klimat przygody jest mniej wesoły niż w z ekipą Rexa. Pewnie będzie wam to odpowiadało, bo brak wnerwiających Noponów czy duetów komediowych.

Muzyka zakręca w stronę jazzu. Motyw walki i Gotmott zostały pięknie przearanżowane. Torna mi jeszcze tak nie robi jak Mor Ardain czy Indol w podstawce - soundtrack ogólnie jest mniej bombastyczny i nachalny.

Kciuk w górę oczywiście! Gram od wczoraj już 17h i patrząc na statsy, rozwój community i fabułę wydaje mi się, że przynajmniej 1/2 dodatku już za mną (a robię od cholery side-questów). Mam nadzieję, że nie skończy się za szybko, bo na tę chwilę cała akcja rozgrywa się na zaledwie dwóch tytanach i fabularnie za wiele się nie zadziało. Pyka się za to baaaaardzo przyjemnie, bo to skondensowana dawka Xenoblade. Myślcie XC2 bez przytłaczających elementów jak błądzenie, farmienie i bez mozolnego summonowania. W sumie to dla newcomerów byłaby dobra opcja, bo nawet za wiele nie spoiluje z podstawki :hmmm:
  • 1

#689 nole Napisany 15 września 2018 - 20:30

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 730 Postów:

Ale za to został uprawiony silnik i Torna wygląda ładniej niż bazowa gra.

 

Na update graficzny podstawki pewnie nie ma co liczyć?
 


  • 0

#690 lukaszSA Napisany 15 września 2018 - 20:32

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Nie ma


  • 0



Inne z tagami: