Skocz do zawartości

Zdjęcie

Xenoblade Chronicles 2

Monolith Soft Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
746 odpowiedzi na ten temat

#121 Kaxi Napisany 03 listopada 2017 - 14:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

23130473_1519595918124856_34508488200082

 

Takie rzeczy. Wtorek, u nas 15:00.


Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 03 listopada 2017 - 14:04

  • 0

#122 lukaszSA Napisany 03 listopada 2017 - 14:19

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Znowu będą tłumaczyć system walki? :olo: 


  • 0

#123 Spuczan Napisany 04 listopada 2017 - 17:42

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

Powiem szczerze, że pomysł z graniem nastolatkami kompletnie odrzuca mnie od tej gry. Za to świat zapowiada się fenomenalnie.

 

Xenoblade_Chronicles2-9.jpg

Spoiler

  • 1

#124 Mateo Napisany 04 listopada 2017 - 17:54

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 088 Postów:
Będzie ostre cioranie. :D
  • 0

#125 funditto Napisany 04 listopada 2017 - 19:14

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Mi jak dotąd nie leży koncepcja blade - jakieś to głupie. To ma być coś w stylu person czy o co chodzi ?
  • 0

#126 Tawotnica Napisany 04 listopada 2017 - 19:42

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Nah, to bardziej ekwipunek niż pokemon. Blady są podzielone na trzy klasy: atakującą, healera i tanka. Bohater będzie miał inny moveset w zależności od tego jakim bladem go wspierasz + dodany element jak wiatr, ogień, woda etc.

Znając Monolith będzie od cholery kombinowania i zabawy z tymi blejdami. Dla mnie brzmi nieźle, jeśli farmienie nie będzie tak mozolne jak kryształki z pierwszego XBC.
  • 0

#127 Kaxi Napisany 04 listopada 2017 - 19:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Mnie na razie ciągle nie sprzedała stylistyka tej części. I główny bohater. 


  • 1

#128 BeSOS Napisany 04 listopada 2017 - 19:49

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Note chciałbyś taką pizdeczka grac :cf:?
  • 0

#129 fingus Napisany 04 listopada 2017 - 19:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Chmury wyglądają jak późne lata 90.
  • 0

#130 lukaszSA Napisany 04 listopada 2017 - 20:34

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Będzie mesjasz RPG


  • 0

#131 Mateo Napisany 04 listopada 2017 - 21:07

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 088 Postów:
jRPG ;)
  • 0

#132 fingus Napisany 04 listopada 2017 - 22:33

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Będzie quest barona?
  • 0

#133 lukaszSA Napisany 05 listopada 2017 - 12:26

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Patelnia > Baron


  • 0

#134 fingus Napisany 06 listopada 2017 - 18:29

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Taki wygląd brzmienie tej giereczki.
https://kotaku.com/t...dium=Socialflow
  • 0

#135 lukaszSA Napisany 06 listopada 2017 - 20:38

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Brzmi jak każdy inny japoński głos


  • 0

#136 Tawotnica Napisany 06 listopada 2017 - 20:40

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

something, something, japońscy seiyuu tacy świetni :cf: pozdro Damian ;) 


  • 0

#137 BeSOS Napisany 06 listopada 2017 - 21:40

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Poogladalem trochę ostatnich gameplayow....czy tylko mi się wydaje że walka jest wolna i trwa wieczność? Ekipa walczyła z jakimś potworkiem o 3 levele wyższym i nie dość że nie było jakiejkolwiek dynamiki (postacie w zasadzie z tego samego miejsca napierdalaly lawinę ciosów która ledwo co muskała mu pasek energii) to jeszcze co sekunda te same teksty jakie ciosy zadaja...no wyglądało to uber słabo...

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 06 listopada 2017 - 21:40

  • 0

#138 Kazuo Napisany 06 listopada 2017 - 22:32

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

something, something, japońscy seiyuu tacy świetni :cf: pozdro Damian ;)

 

No bo są. Tutaj wina raczej stoi po stronie gościa odpowiedzialnego za przydział aktorów pod konkretne postacie. Niezła wtopa. 


  • 0

#139 lukaszSA Napisany 07 listopada 2017 - 07:42

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Poogladalem trochę ostatnich gameplayow....czy tylko mi się wydaje że walka jest wolna i trwa wieczność? Ekipa walczyła z jakimś potworkiem o 3 levele wyższym i nie dość że nie było jakiejkolwiek dynamiki (postacie w zasadzie z tego samego miejsca napierdalaly lawinę ciosów która ledwo co muskała mu pasek energii) to jeszcze co sekunda te same teksty jakie ciosy zadaja...no wyglądało to uber słabo...

 

Stare dobre Xeno :cry: 


  • 0

#140 BeSOS Napisany 07 listopada 2017 - 10:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja jebie paskudne nerdy N i ich spaczony gust :reggie:
  • 0

#141 lukaszSA Napisany 07 listopada 2017 - 10:34

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Ej, ja z Xeno miałem podobny problem jak z Wiedźminem. Gameplay mi się średnio podobał, ale świat i fabuła były na tyle dobre, że obie gry uważam za mesjaszów.


  • 0

#142 Starh Napisany 07 listopada 2017 - 10:35

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:
Xeno w dniu pewmiery było jednym z najlepszych rpgow.
  • 0

#143 Schrodinger Napisany 07 listopada 2017 - 10:54

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

grałem dopiero na 3DSie i było słabo w chuj 


  • 0

#144 Kaxi Napisany 07 listopada 2017 - 10:55

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Potwierdzam, że w dniu premiery pierwsze Xeno było chyba najnowocześniejszym i najlepszym jRPGiem, z tych nie jadących na nostalgii i oldschoolu. To było na długo przed Personą 5 i FFXV.


  • 0

#145 Tawotnica Napisany 07 listopada 2017 - 11:06

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Nawet długo po premierze pierwsze Xeno wciąż kosi. Mnie na 3DSie grało się równie dobrze co te 5-6 lat temu na Wii. W tej grze po prostu wszystko zagrało i się świetnie zazębiało - epicka fabuła, system fast travel i eksploracji, nietypowe walki a la 'offline mmo' (trochę jak FFXII. Nie czaję Szrot jak ci Xeno mogło nie podejść, które sporo czerpie z dwunastki właśnie) i niesamowicie dobry setting.


  • 0

#146 Starh Napisany 07 listopada 2017 - 11:08

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:
Taikun obawiam się, że jeśli xeno Ci nie podeszło, to od dwójki tym bardziej się odbijesz.
  • 0

#147 Schrodinger Napisany 07 listopada 2017 - 11:21

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

Winę zrzucam po części (sporej) na 3DSa i fakt że już wtedy mnie od handheldów odrzucało, przy switchu nie ma aż takich kompromisów przy robieniu gierek i mogę sobie grać jak człowiek przed TV. 


  • 0

#148 Schrodinger Napisany 07 listopada 2017 - 11:29

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

A tak w ogóle nie wiem nic o dwójce, jeśli tutaj system byłby chociaż po części zautomatyzowany i randomowy z określonych wzorów, które można \haksowac\ to będę zadowolony :gusta: ahhh FF12


  • 0

#149 Spuczan Napisany 07 listopada 2017 - 11:34

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:
Czuję się wywołany do tablicy gdyż to właśnie ja niedawno ukończyłem Xenoblade Chronicles 3D. Co więcej, akurat tak się złożyło, że grałem w Xenoblade i Wiedźmina 3 w tym samym czasie.

Swojego zdania nie zmieniam. XCH3D to gra fantastyczna i jeden z najlepszych jRPG w jakie grałem. Domyślam się, że problemem może być dzisiaj poziom skomplikowana gry i grafika. Jeżeli ktoś przywykł do najnowszych jRPG to ciężko będzie mu się przebić przez system walki i zarzadzanie ekwipunkiem a przywiązanie do postaci, osad, tworzenie kamieni i milion zadań pobocznych może przytłoczyć.

Dla mnie to gra kompletna w której nie znajduję słabych elementów. Podobnie jak w Wiedźminie 3.

Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 07 listopada 2017 - 11:35

  • 0

#150 Starh Napisany 07 listopada 2017 - 11:35

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:
W xeno mnnie ujęła fabuła. Nie była głupia jak w większości jrpg.
  • 0



Inne z tagami: