Było pograne na 4 joycony i w dalszym ciągu zero problemów. Giereczka jest wypas w kanapowym multi.
#31 Napisany 26 lipca 2017 - 15:42
#32 Napisany 26 lipca 2017 - 16:22
#33 Napisany 02 marca 2018 - 12:03
Jestem uzależniony od Bombermana!
Tryb Battle z rodzeństwem i rodzicami, dziewczyną i kolegami, to jakaś miazga. Emocje, śmieszki, zajebiste mechaniki (rewanż, który pozwala na podrzucanie bomb pozostałym przy życiu graczom i w razie sukcesu przywraca nas na planszę; power-up, dzięki któremu możemy rzucać bombami tak, by wyszły z drugiej strony planszy) i odkrywanie nowych map (jestem fanem planszy, w której rozgrywka jest dwukrotnie szybsza). No codziennie myślę o podrzuceniu jakiejś bomby tu i tam, świetny powrót Bombermana.
Pograłem ciut w tryb kampanii i ten pozostawił na mnie średnie wrażenie. 30 klatek na sekundę, wkurzający boss, izometryczna kamera, a same levele nie zachwycają. To już wolałbym stareńkiego Dyna Blaster przechodzić na przeglądarce.
Ale 9/10 za kanapowy rozpierdol.
Dyszki nie ma (no dobra, jest!), bo czasem niesprawiedliwie wygrywa player, który chvja zrobił. Np. jeśli już nie żyję, ale mogę rzucać bomby, żeby zabić innego gracza i powrócić dzięki temu na mapę, a gracz X gdzieś zostawił jakąś bombę, co wykorzystaliśmy blokując go naszą, to sorki, ale jeśli jego bomba wybuchnie pierwsza, to o powrocie nie ma mowy. Nie mówiąc już o sytuacjach, kiedy splot wybuchających bomb od różnych graczy jest tak wielki, że każdy ginie, ale przywraca kogoś na mapę i to on wygrywa, olo.
#34 Napisany 02 marca 2018 - 14:48
Nyu nie śmierdziałeś to nic nie wiesz o bombermanie!
#35 Napisany 02 marca 2018 - 15:17
Ale o co chodzi?
#36 Napisany 02 marca 2018 - 15:19
Uuu. Co za nieznajomość lore
#37 Napisany 02 marca 2018 - 15:28
Ale o co chodzi?
Bomberman DS:
http://www.mobygames...o-ds/bomberman_
oraliśmy trochę na spotkaniach forumowych. Dwa ekrany, 8P, precyzyjne sterowanie. W porównaniu do SBR tak gdzieś z sześćset razy lepszy
#38 Napisany 02 marca 2018 - 17:43
Wygląda identycznie jak Dyna Blaster i SBR, ale rozumiem, że różni się niuansami, które są game-changerami?
#39 Napisany 02 marca 2018 - 18:01
w SBR nie podobają mi się wzniesienia w niektórych planszach, są słabo widoczne. Ponadto sterowanie imo jest mniej dokładne - np. postać lubi zawinąć się za winkiel, ciężej wymierzyć co do piksela kiedy się kończy płomień z bomby itd.
tak czy siak jestem pod wrażeniem jaki support gierka dostała po wydaniu. Na premierę była mocno niedorobiona.
#40 Napisany 02 marca 2018 - 19:20
Te wzniesienia są szczególnie uciążliwe w trybie story, gdzie naprawdę mapa jest nieczytelna. To też jeden z powodów, dlaczego ten tryb jest taki sobie. Ale w multiku jest spoko, za wiele plansz ze wzniesieniami nie ma, a ta jedna jest czytelna. Co do sterowania IMO jest precyzyjne. Chyba nigdy nie zginąłem, bo nie potrafiłem wymierzyć, jak się skitrać. Czasem dlatego, że nie byłem wystarczająco cierpliwy za winklem.
No nie musi to być najlepszy Bomber, ale żadne kanapowe multi nie dało mi tyle radochy!
#41 Napisany 09 marca 2018 - 11:50
#42 Napisany 15 marca 2018 - 21:16
Każda z platform otrzyma ekskluziw postać.
PS4 - Ratchet
XO - Master Chief
PC - robocik z Portala
#43 Napisany 24 sierpnia 2019 - 18:20
Plansze tak od trzeciego świata robią się ciekawe. Podobają mi się levele w których w nieskończoność spawnuje się w cholerę mobków i trzeba uruchomić wszystkoe przyciski albo zebrać "dzieci". Jak zazwyczaj nie lubię tego typu dizajnu, tak do Bombermana to całkiem dobrze pasuje.
Gdyby to był mój pierwszy Bomber, to bym powiedział że nawet spoko giereczka, ale pamiętając Wario Blast, Super Bombermany ze SNESa i kozackiego Bomberman 2 z NDS Rka raczej zostanie wspomnieniem "na launch" niż tytułem, do którego kiedyś będę wracał częściej.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 sierpnia 2019 - 18:21
#44 Napisany 24 sierpnia 2019 - 18:38
#45 Napisany 25 sierpnia 2019 - 00:31
Tak Bomberman 2 DS to ostatni taki kozak. Choć japoński tytuł fajniejszy Custom Battler Bomberman. I co ciekawe jak zdobędziemy wszystkie S'ski na każdym etapie to odblokujemy prawdziwe zakończenie, które w pewien sposób przewiduje upadek marki (do momentu jak ponownie nie wskrzesi jej Konami).
https://i.imgur.com/rsHXjlC.jpg
Teraz jest Bombergirl, ale tylko na japońskie automaty jak na razie.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|