W jedynym słusznym HD markecie.
#61 Napisany 25 kwietnia 2018 - 10:15
#62 Napisany 25 kwietnia 2018 - 10:17
Też właśnie zamówiłem, bo zabraknie i będzie kłopot
#63 Napisany 15 maja 2018 - 16:09
ależ to będzie petarda - od prześlicznej oprawy, przez bravowy system walki po ilość opcji jakie oferują różne kombinacje bohaterów. Będę chłonął każdy pokaz Treehouse z Octopath na E3 i w lipcu nerdził jak ostatnio przy Xenoblade 2
#64 Napisany 15 maja 2018 - 19:07
#65 Napisany 28 maja 2018 - 23:44
Pograłem w demo i nawet, nawet. Poczekam na recki, ale podoba mi się i klimacik i gameplay - szkoda, że jest VA, bo jak zwykle w jrpg bardziej od niego uszy więdną niż jest podjarki.
#66 Napisany 28 maja 2018 - 23:49
W demia od VA więdły ci uszy?
#67 Napisany 29 maja 2018 - 00:03
Tak, nie podeszły mi głosy (grałem ścieżkę tą laseczką). Ale jestem mega wyczulony na VA i sto razy bardziej wolę napisy. No chyba, że VA jest jak w Somie, ale to się zdarza raz na ruski rok - kiedy i aktorzy i dialogi są na poziomie.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 29 maja 2018 - 00:04
#68 Napisany 29 maja 2018 - 00:15
#69 Napisany 13 czerwca 2018 - 06:49
W jutrzejszym demie będzie można zagrać w pierwszy rozdział każdej z postaci
#70 Napisany 13 czerwca 2018 - 23:31
Gra jest ponoć na 50-60 godzin
Głównego wątku
#71 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:15
Może tym razem mnie przekona. Ciągle czekam na duchowego następcę Golden Suna ((
#72 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:17
Tak, dzisiaj powinno być.
Nie wiem czy ściągać, bo tak zaczynać grę i czekać miesiąc na dalsze rozdziały to trochę smutne będzie
Pobiorę żeby posłuchać muzyki w menu
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 14 czerwca 2018 - 08:17
#73 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:40
#74 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:48
Ja nie ściągam. Demko mi się podobało (choć z zastrzeżeniami) wezmę fulla. Nie chce sobie psuć imersji
Możesz przenieść sejwa z nowego demka do fulla, więc nie widzę powodu żeby nie brać.
#75 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:52
#76 Napisany 23 czerwca 2018 - 19:45
Ależ to jest śliczne
#77 Napisany 23 czerwca 2018 - 20:06
#78 Napisany 23 czerwca 2018 - 20:41
#79 Napisany 23 czerwca 2018 - 20:47
#80 Napisany 23 czerwca 2018 - 20:50
No, że zła organizacja eksperymentuje na ludziach i zmienia ich w potwory.
#81 Napisany 23 czerwca 2018 - 21:13
Takie które nie potrafią pisać bez błędów?No, że zła organizacja eksperymentuje na ludziach i zmienia ich w potwory.
#82 Napisany 23 czerwca 2018 - 21:14
#83 Napisany 29 czerwca 2018 - 08:48
#84 Napisany 29 czerwca 2018 - 08:51
Wiadomo, że nie będzie
#85 Napisany 12 lipca 2018 - 17:18
Ja odpuszczam, recka na Kotaku mnie ostudziła - historie są nudne, jest sporo grindu i powtarzalności, typowy jrpg. Walki i oprawa są fajne ale nie czuć więzi z postaciami, brak spójności w tym wszystkim.
Gra tylko dla masochistów...wróć, fanów gatunku lubiących przez 40h robić to samo tyle że tutaj bez fabuły.
#86 Napisany 12 lipca 2018 - 21:02
jutro:
#87 Napisany 12 lipca 2018 - 21:26
#88 Napisany 12 lipca 2018 - 21:50
#89 Napisany 12 lipca 2018 - 23:41
Ja właśnie wykorzystałem swoje 3 godziny z demem i jestem w siódmym niebie. To nie będzie Bravely, bo a) nie wydaje się głupie, b) jest bardziej oldschoolowe w podejściu do walk i mapy świata.
Został zapowiedziany fast travel, ale szczegółowej mapy poszczególnych regionów brak. Nawiguje się przez lasy, bory i muchomory jednak dość łatwo, bo każdy nowy odcinek ostrzega przed wejściem swoim "danger level". Nie chcesz się pchać do regionu z 24 poziomem trudności jak masz zaledwie dwóch ludków w ekipie. Mniemam, że backtrackingu przez to będzie sporo.
Turowe walki w nowych miejscówkach polegają przede wszystkim na wyczuciu słabości wroga i odpowiednim timingu złamania jego tarczy. Boost to tylko zapożyczenie z BD, aby szybciej te tarcze złamać - ta gra nie ma 'defaultowania'.
Specjalne umiejętności bohaterów sprawiają, że nawet w niby nudnych miastach jest cały czas co robić. Szybko sobie wyrobiłem nawyk, żeby każdego mieszkańca okraść i potem jeszcze sklepać bestią Ze specjalami jest związana reputacja. Jeśli jako łowca nie uda ci się pokonać przeciwnika albo jako złodziej nie go okradniesz to cierpi na tym twój street cred i trzeba go odkupić w tawernie. Nie wiem jak bardzo to wpływa na rozgrywkę, ale lepiej mieć dobrą reputację, bo pewnie więcej side-questów wpadnie.
Po świecie porozrzucane są kolorowe skrzynki ze skarbami, które może otworzyć tylko odpowiednia postać. Nie mam pojęcia czy nagrody się skalują zgodnie z levelem, ale w demku zawsze dostawałem niezły upgrade względem ekwipunku, który już posiadałem.
Nie mogę się doczekać, jutro będę koczował przed HDmarketem przed 12:00