#181 Napisany 26 lipca 2018 - 21:55
#182 Napisany 27 lipca 2018 - 07:44
Po raz pierwszy padłem z bossem, i to 2x, i to w... side-queście o_O
#183 Napisany 27 lipca 2018 - 08:24
Jestem za mocny!!!!
#184 Napisany 28 lipca 2018 - 09:11
Ale to nie jest aż tak złe, liczę że jak zbiorę 8 i otworzy mi się świat to będzie dużo, dużo lepiej. Ale imo bardzo słabo wyglądają sprite postaci. Wolałbym aby były bardziej ostre, a nie takie zamazane, nie wiem jakiś blur jest na nie nałożony czy co. Za to podoba mi się że w trakcie walk z bossam Ci zajmują pół ekranu. Muzyka i efekty zajebiste.
Wygodniej gra mi się tu jednak na małym ekranie Switcha niż na TV mimo że OLED, chociaż jak są te momenty że w koło jest czarno, a tylko na środku coś się dzieje to efekt jest zajebisty.
#185 Napisany 28 lipca 2018 - 16:34
I też wolałbym jedno duże story a nie 8 małych nie powiązanych ale jakoś to już przeknalem i mam wkrętke.
#186 Napisany 31 lipca 2018 - 12:03
Nie grindowalem nic. Tak juZ będzie do końca ?
#187 Napisany 02 sierpnia 2018 - 10:08
Sama walka to też żaden szał, rozwinięte bravely, przy czym bravely bez systemu słabości przeciwników pozwalało na szybszy grind i walkę z nic nie znaczącymi mobkami. Tam też mogłem ustawić sobie rnd na 0 albo na 100% w zależności czy chciałem walki czy nie - tutaj to będzie? jakaś postać to wprowadzi?
Wizualnie też nie porywa, widzę że lukaszasa może kupił OLEDa ale jak się spuszcza nad tymi słabymi sprite'ami psotaci to coś z nim nie tak. Bossowie, jasne, fajnie wykonani, ale nasze postaci są za bardzo rozmazane imo, zajebiście za to wyglądają w ekranie zapisywania.
Na liczniku 7h, słuchał historii czwartej postaci. Hejty, hejtami ale czekam aż się gra otworzy, może wtedy chwyci.
#188 Napisany 02 sierpnia 2018 - 10:33
Ja się spuszczam nad wodą i oświetleniem. Sprity to tylko dodatek jak fabuła w porno
#189 Napisany 02 sierpnia 2018 - 10:36
#190 Napisany 02 sierpnia 2018 - 10:39
Trudno zaprzeczyć, że tak po 4-5 postaci zdobywanie drużyny zaczynało nudzić, gra otwiera się dopiero potem. Na ostatnich 2 postaciach skorzystałem z funkcji skipowania ich prologu, wystarczyło mi to, co wiem z trailerów i to podsumowanie w grze.
#191 Napisany 02 sierpnia 2018 - 10:53
I obawiam się zaraz rzucisz gierkę bo 2 chaoptry niewiele zmieniają IMO najlepsze story ma Primrose, reszta to meh. I jeśli chodzi o schemat to 3 chapter to to samo co pierwszy - dotrzyj do najstarszych, pogadaj, idź do mini dungeona i zabij bossa.
#192 Napisany 02 sierpnia 2018 - 11:01
No, jest tu sporo do poprawy w sequelu. Niektóre scenki są mocno przegadane ale mój rpgowy fetysz nie pozwala mi pominąć linii dialogowej
#193 Napisany 02 sierpnia 2018 - 11:06
#194 Napisany 02 sierpnia 2018 - 11:09
#195 Napisany 02 sierpnia 2018 - 11:12
#196 Napisany 02 sierpnia 2018 - 11:21
Ja jestem na drugim drugim rozdziale (Primorse). Nie mam jeszcze wszystkich postaci, więc pozostałe pierwsze rozdziały to na hita pójdą.
#197 Napisany 02 sierpnia 2018 - 12:08
Ja jestem na drugim drugim rozdziale (Primorse). Nie mam jeszcze wszystkich postaci, więc pozostałe pierwsze rozdziały to na hita pójdą.
No tak, ale Schro ma trochę racji w tym, że w pierwszych rozdziałach to nie walki/dungeony się wloką, tylko scenki
#198 Napisany 02 sierpnia 2018 - 12:12
Wloką się jak ja pierdolę
#199 Napisany 02 sierpnia 2018 - 12:29
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie zmontować party 4 postaci i skończyć ich historie. Później wymienić całą czwórkę i zacząć od nowa. Profesje zdobywa się w opcjonalnych dungeonach i nie trzeba do tego mieć pełnej ekipy.
To trochę za dużo powiedziane "dungeony". Raczej pokoje.
I dla mnie wiele nie zmienia to w gameplayu, raczej upraszcza grę bo mogę w każdej chwili mieć ekipę 2 wojowników i magów a do tego jeszcze lekarzy i nikt mi nie naskoczy. Wolałbym chyba gdyby nie można było jobow zmieniać w każdej chwili.
Niech dwójkę nastawia na mniejszą ilość historyjek, które będą się zazębiać i będzie już całkiem mocny jrpg. Ja sobie gram w małych dawkach, co wieczór jeden chapter pyka i jest miło, jakbym miał w to orac to bym chyba miał bełta bo to na dobrą sprawę ciągle to samo choć mniej oprawa urzekła i jest ten lekki goldensunowy Vibe choć gierka o poziom niżej za cudenkiem Camelotu.
#200 Napisany 02 sierpnia 2018 - 14:09
#201 Napisany 02 sierpnia 2018 - 14:57
Reszta ma takie opinie, że te wszystkie zarzuty to najprawdziwsza prawda, ale i tak gra się wyśmienicie Plusy przysłaniają minusy.
#202 Napisany 03 sierpnia 2018 - 08:37
Teraz trzymam kciuki, że dogonią Xeno i P5!
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 03 sierpnia 2018 - 08:37
#203 Napisany 05 sierpnia 2018 - 13:53
Dziwne niby od 40 h niewiele się zmieniło imo ale ma w sobie coś to przemierzanie tego świata, jakiś dziwny urok i mimo że momentami już mam dosyć random encounterow i marzę o jakiś urozmaiceniach to po godzinie znów mam ochotę napierdalac w to
Narazie mam zrobione wszystkie 2, kończę trzeci 3 więc jakieś 2/3 gry za mną.
8.5/10 imo jest słuszna ocena.
#204 Napisany 14 sierpnia 2018 - 17:29
#205 Napisany 14 sierpnia 2018 - 17:42
#206 Napisany 14 sierpnia 2018 - 22:05
#207 Napisany 14 sierpnia 2018 - 23:01
#208 Napisany 15 sierpnia 2018 - 08:25
jak się podnosi lvl skilla?
#209 Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:09
#210 Napisany 16 sierpnia 2018 - 11:50
Idę w Theriona Ophelie Cyrusa i Olbericka i są średnio na 60-70.
Zajebista gra,100h będzie jak nic...