Fire Emblem: Three Houses
#151 Napisany 08 września 2019 - 01:23
#152 Napisany 08 września 2019 - 05:19
#153 Napisany 08 września 2019 - 08:51
Ale jak przejdę wszystkie 3 ścieżki to jakoś połączy się wszystko w całość fabularnie?
#154 Napisany 08 września 2019 - 09:08
Ta gra jest zdecydowanie character driven, fabuła mimo że najlepsza w FE od czasów duologii Radiant i tak w końcu spłyca się do "bububu, źli bladzi magicy i ich butthurt". Those Who Slither in the Dark to najsłabiej zrealizowany motyw w TH, ale chyba zamierzony, bo kontynuuje tradycję oczywistych antagonistów serii.
#155 Napisany 08 września 2019 - 12:29
#156 Napisany 11 września 2019 - 08:08
#157 Napisany 11 września 2019 - 12:37
Czyli pozostaje jeszcze lunatic? Bo pamiętam, że miały być jeszcze dwa trudne poziomy. Jeden trudniejszy, ale fair i jeden typu przegięcie pały i tępienie bossom broni, żeby w ogóle do nich podejść.
No i grasz na ng+ czy od nowa, jak pan jezus powiedział?
#158 Napisany 11 września 2019 - 13:12
Były plotki o dwóch poziomch trudności, bo tak wskazywał dataminig, więc nie wykluczone że jeszcze dodadzą + tak jest w Heroes.
#159 Napisany 17 września 2019 - 14:24
Wiem, że jak zawsze late to the party, ale muszę napisać że po kilkunastu godzinach jestem zachwycony tym FE. Jedyne co mnie wkurza to absolutnie obrzydliwa grafika podczas starć (biorę 2D chibi sprite'y anyday, a to fioletowe zaznaczanie zasięgu wrogów ). A pozatym czysty MIÓD .
#160 Napisany 24 września 2019 - 14:28
#161 Napisany 24 września 2019 - 19:42
#162 Napisany 24 października 2019 - 13:18
Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 24 października 2019 - 13:18
#163 Napisany 24 października 2019 - 13:50
#164 Napisany 08 listopada 2019 - 09:32
https://nintendoever...h-animals-more/
#165 Napisany 08 listopada 2019 - 09:38
Łoo, to ja się wstrzymałem z kupnem passa bo myślałem, że jeszcze nic nie wyszło, a tu już wave 3
#166 Napisany 08 listopada 2019 - 12:23
#167 Napisany 08 listopada 2019 - 13:14
Ale w chińskiej wersji w saunie się ruchjo!
#168 Napisany 09 listopada 2019 - 21:41
Nie importował
#169 Napisany 16 stycznia 2020 - 17:02
wreszcie mięsiste DLC w tym season passie.
#170 Napisany 17 stycznia 2020 - 10:34
Jak się przepuści japońską stronkę Nintendo przez google translate to już się można paru szczegółów nt. tego DLC dowiedzieć.
- to całkowicie oddzielny od gry głównej wątek. Wygląda na to, że wybiera się z menu jako nową opcję, wybiera się Byletha (chyba bez możliwośći wyboru Maddening) i let's-a-go!
- czasowo jest umiejscone na początku pierwszej części gry
- nowe postacie to byli uczniowie akademii, którzy tkwią w Abyss z jakiegoś powodu
- drużyna ma ustalony skład (tj. nie ma rekrutowania)
- nie ma już cyklu miesięcznego / będzie coś innego. Tak koślawo trochę tłumaczy, ale chyba o to chodzi:
"In the main part of "Fuka Setsugetsu", I taught students of my own class in an academy, deepened exchanges and faced "Assignment sortie" at the end of the month (Monday), but the side story is a different game from the main part Unfold under the cycle."
- poziom trudności ma być wyższy i mapki będą miały gimmicki (kojarzy mi się z FE:Fates).
Brzmi to wszystko co najmniej dobrze. HYPE!!!
#171 Napisany 20 stycznia 2020 - 10:22
DLC brzmi spoko, akurat powinienem skończyć do tego czasu moje 2-gie playtrhough, na Hard, do którego wróciłem.
Ale już wiem, dlaczego mimo skali i production values gry jakoś nie czuję, by to było najlepsze FE. Chodzi chyba o misje, które nawet na Hard (na Normal to w ogóle krzywdę sobie zrobiłem, że grałem) sprowadzają się w 90% do posiadania kilku nadwylevelowanych postaci. Co w połączeniu z auxiliary missions i poziomem profesorskim jest nad wyraz proste i robi się samo (jak już wybiorę Battle, to robię wszystkie 3, by nie marnować "ruchów", w efekcie jestem przelevelowany). Jestem tuż przed końcem pierwszej części gry, więc jeszcze dość wcześnie, ale nie czuję większego strategizowania w misjach niż na normalu, wystarczy uważać, by słabsze jednostki (te na 1 strzał) nie wystawiły się na ataki wroga. Chyba raz na Hardzie na razie poczułem, że musiałem pokombinować mocniej i użyć skilli, które olewałem na Normal.
Od jakiegoś czasu zastanawiałem się, dlaczego, choć gra wciąż uzależnia i wtapiam w nią dziesiątki godzin, to często nie czuję się, że się dobrze bawię i nawet nie rozważałem gry jako GOTY. I wyszły mi 3 główne grzechy:
- mało ciekawe i zróżnicowane misje, niewymagające za dużo myślenia
- konstrukcja fabuły, który przy wyborze za 1 razem innego domu niż Black Eagles, sprawia, że jako całość historia nie ma za bardzo sensu i rozwiązanie nie klei się z setupem
- zbyt małe urozmaicenie i "rozpodobnienie" pierwszej połowy gry, a jednak konieczność jej zagrania w miarę uważnie (by poznać nowych uczniów)
#172 Napisany 07 lutego 2020 - 12:55
Nintendo i IntSys podają detale odnośnie nowych profesji w DLC:
https://nintendoever...and-war-cleric/
będą to profesje od 20lvl. Świetnie się składa, bo mam church route z Anną dopiero co nadgryziony, wczoraj pierwsze egzaminy na Intermediate pozdawałem. Jeszcze 6 dni!
#173 Napisany 07 lutego 2020 - 13:25
Miło, w moim church playthourgh też się przyda.
#174 Napisany 13 lutego 2020 - 19:39
trochę mnie przeraża, że wszystkie tea party maksuje bez problemu i wycieczki po monastery zajmują mi mało czasu, bo znam wszystkie prezenty + zgubione itemki na pamięć