raczej jakieś destiny z przeceny
Marvel's Avengers
#61 Napisany 31 października 2019 - 09:47
#62 Napisany 31 października 2019 - 10:19
#63 Napisany 01 listopada 2019 - 15:35
#64 Napisany 01 listopada 2019 - 17:30
no wygląda trochę jak te raki z komórek z mikropłatnościami
#65 Napisany 14 stycznia 2020 - 15:17
Aż 4 miesiące obsuwy (z maja na wrzesień). No cóż, jeśli kogoś ta gierka to przynajmniej ma już jeden fajny tytuł startowy na PS5/SEXa .
#66 Napisany 14 stycznia 2020 - 16:36
Spoko, jak dla mnie to i może wyjść nigdy.
#67 Napisany 14 stycznia 2020 - 16:42
Dla mnie to to wygląda jak stare gierki na licencjach z czasów PS2 więc totalna olewka, zresztą Avengersi to mnie nie będą jarać pewnie przez kolejne 6-8 lat dopóki nie dojdzie do takiego konfliktu jak Endgame
#68 Napisany 23 czerwca 2020 - 12:32
Łał, cisza w temacie od pół roku. W piąteczek jakiś pokaz (albo przynajmniej nowy trailer) tego potencjalnego crapośredniaka.
#70 Napisany 24 czerwca 2020 - 18:03
#71 Napisany 24 czerwca 2020 - 18:15
#72 Napisany 24 czerwca 2020 - 18:18
Crystal Dynamics
#73 Napisany 24 czerwca 2020 - 18:22
Wygląda wystarczająco kompetentnie by kupić, pewnie będzie z 7,5/10.
#74 Napisany 24 czerwca 2020 - 21:32
kierunek -> piec
#75 Napisany 24 czerwca 2020 - 21:36
Ten post był edytowany przez BeSOS dnia: 24 czerwca 2020 - 21:37
#76 Napisany 05 sierpnia 2020 - 00:55
#77 Napisany 08 sierpnia 2020 - 14:32
#78 Napisany 11 sierpnia 2020 - 00:25
#79 Napisany 11 sierpnia 2020 - 00:25
#80 Napisany 11 sierpnia 2020 - 02:30
Wersja xboxowa w ramach rekompensaty za Spajdiego ma otrzymać ekskluzywnie tego Pana:
#81 Napisany 11 sierpnia 2020 - 22:46
Mam straszną ochotę na tę grę czuje w niech ducha metroida
#82 Napisany 11 sierpnia 2020 - 23:53
#83 Napisany 12 sierpnia 2020 - 02:04
#84 Napisany 12 sierpnia 2020 - 08:49
#85 Napisany 12 sierpnia 2020 - 14:43
Mam straszną ochotę na tę grę czuje w niech ducha metroida
Powiem tak. Jeżeli masz ochotę w to zagrać, to pewnie ci się spodoba. Ludzi już teraz podchodzących do niej negatywnie raczej do siebie nie przekona. Misja otwierająca grę, gdzie przeskakuje się pomiędzy bohaterami jest w zamyśle fajnie liniowa, ale w praktyce bardzo chaotyczna i z nikim nie siedzi się więcej niż kilka minut, więc żadnej postaci nie da się jakoś poznać. Ale nie warto się w tym momencie jednak zrażać, bo w becie dostępna jest jeszcze inna misja fabularna, która jest dłuższa, w całości poświęcona Hulkowi oraz Kamali (która pewnie będzie taką główną bohaterką wśród zespołu) i jest naprawdę spoko, bo prowadzona w stylu dzisiejszych gier - postacie cały czas ze sobą rozmawiają, a lokacje skonstruowane są stricte pod postać, którą aktualnie się kontroluje. Jest kilka skryptów, jest boss, generalnie spoczko. Z tego przechodzi się do bazy/głównego hubu, gdzie uzyskuje się dostęp do sali treningowej (napieprza się 10 fal przeciwników) oraz drop zones, czyli misji multiplajerowych.
DZ do wyboru jest dosyć sporo i różnią się długością oraz otwartością map. Też tutaj w końcu można swobodnie wybierać pomiędzy czwórką dostępnych bohaterów, levelować ich, kupować nowe umiejętności oraz stroje. Jest też loot, który ma być ważny niczym w Destiny. Nie grzeje mnie to jakoś szczególnie, w becie właściwie wszystko ignorowałem i po prostu zakładałem aktualnie najsilniejsze. Zobaczymy jak będzie w pełniaku, chociaż zakładam, że jeżeli komuś nie będzie się chciało w loot szczególnie bawić, to po prostu włączy autozakładanie najlepszego sprzętu i będzie miał resztę w nosie.
Walka jest bardzo spoko, na szczęście jest tak daleko od Arkham, jak to tylko możliwe. O wiele bliżej Avengersom do ostatniego God of Wara. W becie można skorzystać z jednego poczwórnego drzewka umiejętności dla każdej z postaci, w pełniaku mają w sumie być aż 3 takie. Tak, podstawowe kontrolki u każdego są podobne, każdym można wpaść we wrogów i napierdalać w kwadrat, ale tak naprawdę bohaterowie wydają się na tyle fajnie od siebie różnić już teraz, że w pełnej wersji powinno być tylko lepiej. Na pewno warto zauważyć, że bardzo dużą rolę odgrywać będą uniki oraz generalna mobilność, bo dosyć łatwo można umrzeć, jeżeli zbierze się niepotrzebnie kilka lepów. W sumie jest to spoko zabieg, bo zachęca do trochę inteligentniejszego podejścia niż wspomniane mashowanie jednego przycisku. Chociaż nie ukrywam, że Hulk mógłby być odrobinę silniejszy i wytrzymalszy na starcie, bo nie wypada, by miał lądować na glebie tak szybko, jak pozostali.
Jeżeli KOGOŚ walka, to możecie rzucić na moje filmiki powyżej. Iron Manem grało mi się najprzyjemniej, więc jego udało mi się ulepszyć na tyle, na ile beta mi pozwoliła. Poza podstawowymi kombosami i rzeczami typu przytrzymaj kwadrat to jebniesz mocniej, Tony ma dostep do trzech broni dystansowych - repulsorów, którymi można robić szybkie pierdy albo załadować mocniejszy strzał, lasery oraz rakiety. Każda z tych broni ma swoje podstawowe kombo, ataki po dashu do przodu, uniku, ale można też przytrzymać L2 i przycelować, co znowu zmienia trochę ich działanie. Jest spoko
No i ten, w przeciwieństwie do pozostałej trójki, Iron Man potrafi latać. Można unosić się nad ziemią albo włączyć dopalacze i poruszać się swobodnie. Musiałem zagrać kilka misji, żeby ogarnąć jak się poruszać, ale jak już rozgryzłem systemy, to okazało się, że latanie zrobione jest naprawdę dobrze (co jest mega rzadkością w grach) oraz że bieganie po ziemi oraz oba tryby lotu można bez problemu zastosować podczas walki
Beta nastawiła mnie mocno pozytywnie do tej gry, wróżę jej średnią 80%+, jakieś 9 ale i nie zdziwi mnie obecność 7.
Z minusów, animacja rwie. Są dwa tryby - 4k/30fps i 1080p/60fps. Żaden nie potrafi utrzymać stałego poziomu, ale osobiście wolę grać jak zwierzę w 40-60 klatkach niż poniżej 30. Misja otwierająca grę cierpi najbardziej, bo tak się chujstwo krztusiło, że prawie konsolę wyłączyłem. Później na szczęście jest lepiej.
Poza tym czasem gdzieś zgubią się efekty dźwiękowe albo wizualne.
Jeżeli ktoś będzie grał w otwartą betę, to chętnie koopa sprawdzę, bo nie chce mi się z randomami męczyć.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 12 sierpnia 2020 - 14:47
#86 Napisany 15 sierpnia 2020 - 13:37
Walka wygląda na megazłożoną. Oby tylko dali jakiś dobry tutorial, bo może być ciężko ogarnąć .
https://youtu.be/R1StCUMMLXY
Ten post był edytowany przez nole dnia: 15 sierpnia 2020 - 15:26
#87 Napisany 15 sierpnia 2020 - 21:44
#88 Napisany 31 sierpnia 2020 - 01:23
BOJKOT jak zawsze megaskuteczny (Pokemony i TLoU 2 do dziś nie mogą się otrząsnąć ). W samą tylko betę zagrało 6 miliona luda.
"Feedback'owa" lista zmian i poprawek:
https://www.playstat...ers-beta-stats/
#89 Napisany 05 września 2020 - 12:58
, pewnie będzie z 7,5/10.
PROROK
Na Meta: PS4 72, pc 71, XO 70
#90 Napisany 07 listopada 2020 - 12:58
Mmmm, 3 miliony sprzedanych egzemplarzy, Square w plecy ponad 60 mln.
Ten post był edytowany przez Cudak dnia: 07 listopada 2020 - 12:58