Byłby hajp ale trailer taki długi, że w 2/3 usypiałem
Middle-Earth: Shadow of War
#31 Napisany 11 czerwca 2017 - 20:40
#32 Napisany 11 czerwca 2017 - 20:46
Party pooper
#33 Napisany 11 czerwca 2017 - 20:57
Faktycznie trailer robi i faktycznie o minutę za krótki.
#34 Napisany 17 czerwca 2017 - 21:45
Na Xbona X potwierdzono natywne 4K i 30fps.
Na konsolach nie będzie wsparcia HDR.
Nie mierzymy w 60 klatek na sekundę. Chcemy wycisnąć jak najwięcej ze sprzętów oferując jak najlepszą grafikę w stałych 30 klatkach na sekundę.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 17 czerwca 2017 - 21:45
#35 Napisany 17 czerwca 2017 - 21:49
Brak HDR? To nie dostaną moich $.
#36 Napisany 05 sierpnia 2017 - 23:10
W grze będzie hazardowy rak, czyli skrzynki itp. badziewie. Warner będzie doił kabzę.
pssite.com:
Śródziemie: Cień Wojny podobnie jak inne gry, naszpikowane będzie mikrotransakcjami oraz skrzynkami z losową zawartością. Taki właśnie pomysł na zarobek ma wydawca gry - Warner Bros. Interactive.
O implementacji mikrotransakcji i skrzynek z losową zawartością w Śródziemie: Cień Wojny poinformowała ekipa Monolith na wczorajszym streamie. Skrzynki z losową zawartością wraz z walutą wewnątrz gry będą oczywiście przyznawane za osiągnięcia w grze, ale już teraz można przewidywać, że w normalny sposób dostaniemy tego w niewielkich ilościach i jeśli będziemy chcieli skorzystać z tego systemu w porządny sposób - będziemy musieli wyłożyć grubą gotówkę z portfela.
Jak wyglądać będą mikrotransakcje w Śródziemie: Cień Wojny? W grze dostępne będą dwie waluty - Złoto oraz Mirian. W obu przypadkach, drobne ilości będziemy dostawać bezpośrednio w grze. Złoto wpadnie nam w małych ilościach za wykonywanie niektórych misji i społecznościowych wyzwań w grze, ale głównym źródłem będą paczki z nim do kupienia w PS Store za prawdziwe pieniądze.
Mirian będzie szerzej dostępne, ale mniej za nie kupimy. Walutę dostaniemy za pokonanie orków-skarbników, niszczenie przedmiotów oraz gdy znajdziemy sakwy z tą walutą w świecie gry. Waluta da nam dostęp do Rynku na którym znajdziemy do kupienia skrzynie z losową zawartością. W nich będziemy mogli znaleźć:
- Ekwipunek losowej jakości z dodatkowymi cechami i ew. mnożnikiem doświadczenia dla Talliona
- Skrzynie, które dodają nam do armii orków o losowych statystykach
- Mnożniki doświadczenia
- Zestawy powyższych przedmiotów
Oczywiście kupując skrzynie za Mirian, rzadkość przedmiotów będzie niższa, a i szanse na coś lepszego będą pomniejszone. Najlepsze przedmioty dostaniemy kupując skrzynie za złoto. Deweloper zapewnia, że wszystko da się zdobyć normalnie, bez płacenia prawdziwą gotówką, ale my już te zapewnienia znamy bardzo dobrze z wszelakich gier F2P, które po kilkunastu godzinach zamieniają się w P2W. Niby da się odkryć wszystko, ale prędzej przejdziemy na emeryturę niż zrobimy to bez gotówki. Chciałbym się pomylić w tym przypadku, ale patrząc na biznesowy model gier Warnera - jestem złej myśli.
#37 Napisany 06 sierpnia 2017 - 00:21
#38 Napisany 06 sierpnia 2017 - 00:44
#39 Napisany 06 sierpnia 2017 - 08:02
Ja się nawet cieszę, może gra będzie dzięki temu trudna? W Shadow of Mordor po 3 godzinach gry stawało się półbogiem i wszelkie wyzwanie znikało.
#40 Napisany 21 sierpnia 2017 - 09:12
Nowy trailer z Gamescom
#41 Napisany 18 września 2017 - 19:30
#42 Napisany 18 września 2017 - 20:01
Wow, ale hajsu na to poszło O_O
#43 Napisany 18 września 2017 - 20:24
Na coś muszą kasę z mitrotransakcji w grach WB wydawać
#44 Napisany 05 października 2017 - 14:24
#45 Napisany 05 października 2017 - 14:33
Trochę recek:
#46 Napisany 05 października 2017 - 15:50
Osób
#47 Napisany 05 października 2017 - 16:29
Brałbym, ale poczekam na jakieś GOTY chyba. Czuję dodatki, no i te mikrotransakcje.
#48 Napisany 17 października 2017 - 19:05
Pograłem trochę (godzinkę, półtorej) i na razie jest powtórka z Shadow of Mordor, którego nie zmęczyłem. Czyli Assasynowi gameplay, mapa z pierdyliardem znaczników i grindowanie miliona bzdur. Ale nie doszedłem jeszcze do budowania armii, więc poczekam z osądem.
#49 Napisany 18 października 2017 - 13:32
Zaorać ten syf.
#50 Napisany 20 października 2017 - 22:29
Główna różnica między Xbonem X i PS4 Pro to wyższa jakość tekstur, bo X ma 12 GB. Do wersji na X dodali również kilka ustawień z dynamicznym 4K. Ale co z tego jak nie ma do wyboru 1080p60fps i gra chodzi w 30 fps, a gdy jest duża zawierucha to non stop spada do filmowych 24 fps.
#51 Napisany 22 października 2017 - 19:27
Zapomniałeś dodać, że chodzi o kod alfa, a nie finalny, a wspomniana zawierucha, to i tak tylko oblężenie.
Natomiast co do rozdzielczości, to nie po to tak wszyscy idą w 4k, by teraz robić gry w 1080p.
Oczywiście osobiście wolę kombo fHD+60k/s (Nioh, Tomb Raider), ale wiesz jak to działa.
Z teksturami, to już raczej nic nie zrobią (chyba, że wydadzą jakąś łatkę kiedyś tam).
#52 Napisany 22 października 2017 - 20:07
Tolkien wyklęty
#53 Napisany 14 listopada 2017 - 22:01
#54 Napisany 15 listopada 2017 - 00:18
#55 Napisany 03 kwietnia 2018 - 19:50
17 lipca wywalą mikrotransakcje (skrzynki, złoto za prawdziwy hajs itp. zrobi out), a gra zostanie przebudowana.
Szczegóły:
http://www.pssite.co...transakcji.html
#56 Napisany 03 kwietnia 2018 - 19:53
Ponad pół roku po premierze, już zarobili co mogli zarobić to wywalają, olo.
#57 Napisany 03 kwietnia 2018 - 19:55
#58 Napisany 03 kwietnia 2018 - 19:58
Nie no, jak najbardziej propsuję. Dla mnie, jako dla osoby, które gry kupuje raczej miesiące, nie dni czy tygodnie po premierze takie rozwiązanie mogłoby stać się standardem.