Skocz do zawartości

Zdjęcie

Brave Dungeon

Inside System 3DS eShop

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 01 kwietnia 2017 - 22:17

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:


http://www.nintendo....on-1199516.html

Brave Dungeon to spin-off The Legend of Dark Witch, niskobudżetowej serii od Inside System imitującej Mega Mana. Z pierwowzorem już nie ma nic wspólnego, bo to lajtowy dungeon crawler, a z LoDW łączy go postać głównej bohaterki - Al - która była bossem w LoDW1 i prowadziła sklepik w LoDW2.

Al bardzo chce znaleźć magiczny skarb ukryty w jednym z lochów, ale już na samym wejściu dostaje niezłe manto. Zebrała więc jurną drużynę poszukiwaczy przygód i rusza eksplorować pięć niebezpiecznych labiryntów. To cała fabuła! :olo:

Dungeony można przechodzić nieliniowo, a im głębiej wchodzimy tym niebezpieczniejsi przeciwnicy się pojawiają. Bardzo wybaczający jest game over, ponieważ jedyną karą jest wyrzucenie z labiryntu do miasta, w którym odnawiana jest cała energia i itemki.

Itemy, kupowane za hajs wyniesiony z lochów, również się odnawiają w mieście, więc raz zakupiony w sklepiku "heal all" można wykorzystywać bez strachu o kończące się fundusze. Te lepiej pakować w statsy postaci. To akurat jedyne dziwaczne rozwiązanie w Brave Dungeon - postacie po zdobyciu poziomu zyskują jedynie HP i staminę do wykonywania ataków. Całą resztę statystyk trzeba 'ręcznie' ulepszać.

Za zgarnięty z przeciwników loot można tworzyć akcesoria oraz materiały. Nie można go wygodnie sprzedawać, ponieważ jedyna możliwość wymiany materiałów na hajs istnieje w restauracji, gdzie dostajemy pieniążki w ramach misji typu "przynieś pięć kwiatków". Trzy takie misje z przypadkowo dobranymi surowcami rotują po każdym dłużej spędzonym wypadzie do dungeonu. Oprócz zapłaty za wykonaną misję dostajemy kartkę na lunch! Najpierw losujemy bohaterkę, która będzie jadła. Następnie losujemy posiłek, od którego zależy jaka statystyka wzrośnie. Kończymy na losowaniu czy było dobrze przyrządzone, co określa jak bardzo dany stat urośnie. Po tej mechanice już chyba widać jaka to popierdółka :P

Walczy się ekipą trzech bohaterek, wybranych z sześciu dostępnych na początku. Al jest naszym all-rounderem, którego nie można usunąć z drużyny. Pozostałe dziewczyny mają przypisane sterotypowe dla jRPGów klasy skupione np. na ataku albo leczeniu. Nie ma co się rozwodzić nad systemem walki, bo to proste i turowe wybieranie komend z menusów. Ilość ataków na starcie jest mocno ograniczona. Co ok. 10 poziomów dostaje się możliwość "zmiany klasy" (w cudzysłowie, bo zmienia tylko nazwę klasy), która daje nowy atak i bonus do statystyk.

Pcc6uAQ.jpg

Przyjemna gierka o przyjemnej długości. Można sobie nieco utrudnić przygodę po pierwszym przejściu zwiększając poziom trudności i zmniejszając ilość zdobytej kasy. Są też osiągnięcia jak "zabij bossa bez zgonu" albo "przejdź labirynt XYZ tylko jedna postacią". Lubię takie low-budgetowe gówniaki za dwie dychy na 3DSie poprzechodzić wieczorami.

i bonus specjalnie dla fingusa:

Spoiler

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 01 kwietnia 2017 - 22:18

  • 1

#2 Spuczan Napisany 03 kwietnia 2017 - 09:46

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:
Załóż temat, opisz wrażenia i przejdź grę.

Tawot™️.
  • 0



Inne z tagami: