Gra ma mieć premierę w przyszłym roku na PC, XO oraz PS4. Sterować będziemy Furią.
Do eksploracji zostanie oddany otwarty świat. W grze zmierzymy się z Siedmioma Grzechami Głównymi.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 19:23
Gra ma mieć premierę w przyszłym roku na PC, XO oraz PS4. Sterować będziemy Furią.
Do eksploracji zostanie oddany otwarty świat. W grze zmierzymy się z Siedmioma Grzechami Głównymi.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 19:23
Oby pozostali przy dwójkowatości dwójki.
Oby po tragicznej dwójce powrócili do korzeni serii.
wow, powrót do korzeni jak wyszły tylko dwie częsci, dobre. Poza tym dwójka jest zdecydowanie lepsza od jedynki, jedynie co to zbalansować loot o którym wspomina Fingus, bo za dużo śmiecia było.
troche mi się jej ryj nie podoba
Był God of War, była Zelda, to teraz czas na Castlevanię.
Ciekawe jak to fabularnie będzie połączone, bo Furii z poprzednich części nie kojarzę :-/ No i co z pozostałymi Jeźdźcami?
Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 03 maja 2017 - 13:57
O, tego z pizdoletami nawet kojarzę. Czyli czwórka to będzie RDR.
serio się hajpuje, bankowo dwójeczka do powtórki, a tlg niech spada na ps2.
Darksidersy to była mieszanka rozwiązań mechanicznych z różnych fajnych gier, może tym razem wmieszają trochę soulsów (czy tam bloodborne'a, jeśli wolicie).
Z takim gownianem dizajnem ala worcraft czy gow jak ta postac po prawej stronie? Orzydlistwo.
widać, że upki w gierkę nie grały i z czapy porównania snują
wow, powrót do korzeni jak wyszły tylko dwie częsci, dobre. Poza tym dwójka jest zdecydowanie lepsza od jedynki, jedynie co to zbalansować loot o którym wspomina Fingus, bo za dużo śmiecia było.Oby po tragicznej dwójce powrócili do korzeni serii.
Obydwie były super, jedynka bardziej puzzle, dwójka bardziej adventure, mi się podobało, że każda ze swoim charakterem, ale wciąż w ramach bardziej rozbudowanych Zeld. Mam tylko nadzieję, że nie napatrzyli się na BotWa i giereczka nie będzie żadnym obesranym sandboksę
świat na wzór BotW plus dungeony z Darksiders, co to byłby za mesjasz
Nie.
Jedynka była szaro bura, mało różnorodna. Dwójka była olbrzymia, miała różnorodne lokacje, bardziej rozbudowane dungeony, nawet opcjonalne były spore, a zagadki było ok, na poziomie jedynki. Dwójka była większa, ładniejsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana, miała lepsza design, generalnie 2>1.
Nowe informacje dostarcza rzetelne pssite.com:
Darksiders 3 będzie celowało wysoko, a twórcy inspirują się najlepszymi grami. Seria od zawsze przywodziła na myśl strukturę znaną z The Legend of Zelda. W przypadku trzeciej odsłony nie ulegnie to zmianie. Podobnie jak w "Breath of the Wild" twórcy projektują zagadki w taki sposób, aby pasowały do otoczenia i miały ogólny sens. Studio chce uniknąć tego, aby przeszkody na jakie trafi gracz wyglądały niczym pułapki zastawione na niego przez nieistniejącą postać, która nie kierowała się żadną logiką czy sensem. Nie oczekujcie więc wyskakujących i nie pasujących do otoczenia przeciwników. Twórcy chcą uniknąć takich rozwiązań i planują zagęścić świat w naturalny oraz sensowny sposób. Nie będzie żadnych skrzynek nie pasujących do otoczenia, czy innych elementów wyrwanych z kontekstu. Świat ma być na swój sposób wiarygodny.
Ta sama ideologia dotyczy każdego fragmentu świata. Poszczególne lokacje będą ze sobą ściśle powiązane. Za przykład podano zjazd w głąb lokacji za pomocą windy. Podziemia zostały skonstruowane w taki sposób, aby ukazać, że nad powierzchnią istnieje świat, który niedawno zwiedzaliśmy. Przez szczeliny można oglądać otoczenie, gdzie chodziliśmy lub te, które dopiero odwiedzimy. Sama struktura podziemi ma być logicznie rozplanowana. Tego typu drobne detale mają sprawiać, że gracze będą chcieli badać najdrobniejszy szczegóły i eksplorować świat na własną rękę.
Darksiders 3 pozwoli wcielić się w Furię - postać ma być ciekawą i przyjemną postacią pod względem rozgrywki. Twórcy wypowiedzą się o niej szerzej w niedalekiej przyszłości. Wiemy jednak, że jest to bohaterka bardzo zwinna i przypomina postapokaliptyczne połączenie Catwoman z Kratosem z God of War.
Historia Darksiders 3 ma być napisana w taki sposób, aby osoby nie znające poprzedników mogły się dobrze bawić i nie czuły zagubione z powodu nieznajomości wcześniejszych wydarzeń.
Darksiders 3 w przeciwieństwie do poprzedników działa na silniku Unreal Engine 4. Pozwoliło to na zaprojektowanie gry w bardziej swobodny sposób i zrezygnowanie z pewnych ograniczeń. Lokacje pozwolą na większą wolność w sferze wertykalnej. Oznacza to, że konstrukcja map pozwoli na większą swobodę wspinania. Zauważalny skok jakości zaliczył także wygląd wody, lawy i oświetlenia. Jednocześnie gra zachowała styl artystyczny pierwszej części.