Skocz do zawartości

Zdjęcie

Darksiders III

Gunfire Games THQ Nordic PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
197 odpowiedzi na ten temat

#1 Sylvan Wielki Napisany 02 maja 2017 - 13:33

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 616 Postów:

DarkSiders%203%20piersze%20screeny%201.j

DarkSiders%203%20piersze%20screeny%202.j

Gra ma mieć premierę w przyszłym roku na PC, XO oraz PS4. Sterować będziemy Furią.
Do eksploracji zostanie oddany otwarty świat. W grze zmierzymy się z Siedmioma Grzechami Głównymi.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 19:23

  • 1

#2 bartezoo Napisany 02 maja 2017 - 13:40

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:
Oby po tragicznej dwójce powrócili do korzeni serii.
  • 1

#3 Shinigami Napisany 02 maja 2017 - 13:56

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Oby pozostali przy dwójkowatości dwójki.


  • 0

#4 fingus Napisany 02 maja 2017 - 14:00

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Oby wywalili system lootu albo mocno go poprawili, bo w dwójce ssał niemiłosiernie.
  • 3

#5 twilitekid Napisany 02 maja 2017 - 14:11

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
To chyba dobrze ze ssal?
  • 0

#6 Pawlik Napisany 02 maja 2017 - 15:00

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Oby po tragicznej dwójce powrócili do korzeni serii.

wow, powrót do korzeni jak wyszły tylko dwie częsci, dobre. Poza tym dwójka jest zdecydowanie lepsza od jedynki, jedynie co to zbalansować loot o którym wspomina Fingus, bo za dużo śmiecia było. 


  • 0

#7 Dixi Napisany 02 maja 2017 - 17:10

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:


  • 2

#8 keogh Napisany 02 maja 2017 - 17:27

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:

troche mi się jej ryj nie podoba


  • 0

#9 Shinigami Napisany 02 maja 2017 - 17:30

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Był God of War, była Zelda, to teraz czas na Castlevanię.


  • 0

#10 Schrodinger Napisany 02 maja 2017 - 21:12

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Najlepiej wszystko naraz
  • 1

#11 Inuki Napisany 03 maja 2017 - 13:57

Inuki

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 118 Postów:

Ciekawe jak to fabularnie będzie połączone, bo Furii z poprzednich części nie kojarzę :-/ No i co z pozostałymi Jeźdźcami?


Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 03 maja 2017 - 13:57

  • 0

#12 fingus Napisany 03 maja 2017 - 14:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Była. Oto strona z albumu jeszcze sprzed premiery dwójki (z 2010 roku):

ZGo3GeX.jpg

A tutaj czwarty jeździec:

x1nTP9N.jpg
  • 0

#13 Shinigami Napisany 03 maja 2017 - 14:49

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

O, tego z pizdoletami nawet kojarzę. Czyli czwórka to będzie RDR.


  • 0

#14 keogh Napisany 03 maja 2017 - 18:02

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:

serio się hajpuje, bankowo dwójeczka do powtórki, a tlg niech spada na ps2.


  • 0

#15 fingus Napisany 03 maja 2017 - 18:05

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Darksidersy to była mieszanka rozwiązań mechanicznych z różnych fajnych gier, może tym razem wmieszają trochę soulsów (czy tam bloodborne'a, jeśli wolicie). ;)
  • 0

#16 Raikoh Napisany 03 maja 2017 - 20:28

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Darksidersy to była mieszanka rozwiązań mechanicznych z różnych fajnych gier, może tym razem wmieszają trochę soulsów (czy tam bloodborne'a, jeśli wolicie). ;)

Z takim gownianem dizajnem ala worcraft czy gow jak ta postac po prawej stronie? Orzydlistwo.

DarkSiders%203%20piersze%20screeny%201.j


  • 1

#17 twilitekid Napisany 03 maja 2017 - 20:30

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Dokladnie, dizajn paskudny.
  • 0

#18 fingus Napisany 03 maja 2017 - 20:32

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Design pierwsza klasa, a Ulthane wygląda mistrzowsko. :banderas:
  • 0

#19 keogh Napisany 03 maja 2017 - 20:47

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:

widać, że upki w gierkę nie grały i z czapy porównania snują


  • 0

#20 BeSOS Napisany 04 maja 2017 - 05:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Design jest dobry, nie pierdolcie. Ciekawe czy struktura gry pozostanie zbliżona do dwójki gdzie już mocno poszli w stronę "starych Zeld+diablo" czy znów będą zmieniac...no i oby jak najmniej biegania po mieście,fantastyczne lokacje w dwójce były zajebiste.
  • 1

#21 bartezoo Napisany 04 maja 2017 - 09:26

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Oby po tragicznej dwójce powrócili do korzeni serii.

wow, powrót do korzeni jak wyszły tylko dwie częsci, dobre. Poza tym dwójka jest zdecydowanie lepsza od jedynki, jedynie co to zbalansować loot o którym wspomina Fingus, bo za dużo śmiecia było.


Rozciągnieta do granic możliwości przez nudne korytarze w których się nic nie dzieje, brak fajnych dungeonów, brak pomysłu na zagadki i zje.bany system lootu. Nie no jedynka wciąga to dupom
  • 1

#22 Schrodinger Napisany 04 maja 2017 - 09:28

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
pan bartek zoo mówi jak jest, jedynka > dwójka
  • 0

#23 Pawlik Napisany 04 maja 2017 - 09:52

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Jedynka była szaro bura, mało różnorodna. Dwójka była olbrzymia, miała różnorodne lokacje, bardziej rozbudowane dungeony, nawet opcjonalne były spore, a zagadki było ok, na poziomie jedynki. Dwójka była większa, ładniejsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana, miała lepsza design, generalnie 2>1.
  • 0

#24 burnstein Napisany 04 maja 2017 - 10:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Obydwie były super, jedynka bardziej puzzle, dwójka bardziej adventure, mi się podobało, że każda ze swoim charakterem, ale wciąż w ramach bardziej rozbudowanych Zeld. Mam tylko nadzieję, że nie napatrzyli się na BotWa i giereczka nie będzie żadnym obesranym sandboksę :(


  • 0

#25 Pawlik Napisany 04 maja 2017 - 10:31

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

świat na wzór BotW plus dungeony z Darksiders, co to byłby za mesjasz :banderas:


  • 0

#26 burnstein Napisany 04 maja 2017 - 10:37

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Nie.


  • 0

#27 fingus Napisany 04 maja 2017 - 10:45

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nie grałeś, więc nie wiesz co krytykujesz. :olo:
Ale może faktycznie, niech lepiej nie kombinują, Nintendo umiało to zrobić, oni niekoniecznie. Jeszcze im wyjdzie jakiś Assassin czy inny RDR. Lepiej niech to będzie skondensowana, zwarta giereczka z naciskiem na dungeony, ewentualnie idąca raczej w kierunku metroidvanii czy soulsów, niż botw. Na to pewnie byłoby zbyt mało czasu, pewnie prace nad grą są już zaawansowane.
  • 0

#28 bartezoo Napisany 04 maja 2017 - 12:39

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Jedynka była szaro bura, mało różnorodna. Dwójka była olbrzymia, miała różnorodne lokacje, bardziej rozbudowane dungeony, nawet opcjonalne były spore, a zagadki było ok, na poziomie jedynki. Dwójka była większa, ładniejsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana, miała lepsza design, generalnie 2>1.


Nie chce się w to wdrażać bo jedynkę grałem te 7 lat temu, dwójke po premierze i jak czekałem na sequela jednej z większych niespodzianek poprzedniej generacji tak bardzo się zawiodłem na dwójce.

Jedynke zapamietałem z fajnych dungeonów, z poziomami w których trzeba było użyć głowy (portale) i sporo poskakać do tego system walki był prosty, ale machanie wielkim mieczem wojny przyjąłem cieplej niż kosy smierci. Konia używało się sensowniej niż tylko do przejechania z jednej lokacji do drugiej (chociażby do walki z bossami). Z dwójki oprócz faktycznie ciekawszej palety kolorów nie mam żadnych dobrych wspomnień a bieganie przez rozciągniete lokacje w których nie było żywej duszy zapamietam na zawsze. System lootu w założeniu jest ciekawy ale w tej grze w ogole się nie sprawdził.
  • 0

#29 ACZ Napisany 04 maja 2017 - 21:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

Nowe informacje dostarcza rzetelne pssite.com:

 

Darksiders 3 będzie celowało wysoko, a twórcy inspirują się najlepszymi grami. Seria od zawsze przywodziła na myśl strukturę znaną z The Legend of Zelda. W przypadku trzeciej odsłony nie ulegnie to zmianie. Podobnie jak w "Breath of the Wild" twórcy projektują zagadki w taki sposób, aby pasowały do otoczenia i miały ogólny sens. Studio chce uniknąć tego, aby przeszkody na jakie trafi gracz wyglądały niczym pułapki zastawione na niego przez nieistniejącą postać, która nie kierowała się żadną logiką czy sensem. Nie oczekujcie więc wyskakujących i nie pasujących do otoczenia przeciwników. Twórcy chcą uniknąć takich rozwiązań i planują zagęścić świat w naturalny oraz sensowny sposób. Nie będzie żadnych skrzynek nie pasujących do otoczenia, czy innych elementów wyrwanych z kontekstu. Świat ma być na swój sposób wiarygodny. 

Ta sama ideologia dotyczy każdego fragmentu świata. Poszczególne lokacje będą ze sobą ściśle powiązane. Za przykład podano zjazd w głąb lokacji za pomocą windy. Podziemia zostały skonstruowane w taki sposób, aby ukazać, że nad powierzchnią istnieje świat, który niedawno zwiedzaliśmy. Przez szczeliny można oglądać otoczenie, gdzie chodziliśmy lub te, które dopiero odwiedzimy. Sama struktura podziemi ma być logicznie rozplanowana. Tego typu drobne detale mają sprawiać, że gracze będą chcieli badać najdrobniejszy szczegóły i eksplorować świat na własną rękę.

Darksiders 3 pozwoli wcielić się w Furię - postać ma być ciekawą i przyjemną postacią pod względem rozgrywki. Twórcy wypowiedzą się o niej szerzej w niedalekiej przyszłości. Wiemy jednak, że jest to bohaterka bardzo zwinna i przypomina postapokaliptyczne połączenie Catwoman z Kratosem z God of War. 

Historia Darksiders 3 ma być napisana w taki sposób, aby osoby nie znające poprzedników mogły się dobrze bawić i nie czuły zagubione z powodu nieznajomości wcześniejszych wydarzeń.

Darksiders 3 w przeciwieństwie do poprzedników działa na silniku Unreal Engine 4. Pozwoliło to na zaprojektowanie gry w bardziej swobodny sposób i zrezygnowanie z pewnych ograniczeń. Lokacje pozwolą na większą wolność w sferze wertykalnej. Oznacza to, że konstrukcja map pozwoli na większą swobodę wspinania. Zauważalny skok jakości zaliczył także wygląd wody, lawy i oświetlenia. Jednocześnie gra zachowała styl artystyczny pierwszej części.
 

 


  • 0

#30 BeSOS Napisany 05 maja 2017 - 09:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
D1.
  • 2



Inne z tagami: