Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mighty Gunvolt Burst / Gal*Gunvolt Burst

Switch 3DS Inti Creates PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 17 maja 2017 - 19:57

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

swBCBx6.jpg

 

w3gSp97.jpg

 

http://gematsu.com/2...nced-switch-3ds

 

Następna pikseloza na Switcha zapowiedziana! Inti Creates nie próżnują i po świetnym Blaster Master Zero robią kolejny "cross-genowy" ( :olo:) tytuł na NSW/3DS.

 

Dla niewtajemniczonych: Mighty Gunvolt był dodatkiem-demakiem Azure Striker Gunvolt, zrobionym na modłę 8-bitowych MegaManów.

 

Nie podano jeszcze daty premiery, gierka będzie pokazana w akcji na BitSummit pod koniec tygodnia.  


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 marca 2018 - 09:18

  • 0

#2 Tawotnica Napisany 20 czerwca 2017 - 07:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Przeszedłem Beckiem - dużo lepsza i rozbudowana gra niż pierwszy Mighty Gunvolt, który był bardziej minigierką.

Są dwa elementy wyróżniające MGB:
- Burst chain, czyli łańcuch nabijąjący punkty, kiedy wykańczamy wrogów z bliska
- Modyfikacja broni, gdzie sami sobie dobieramy parametry takie jak rodzaj pocisku, ilość i prędkość, tor lotu, element czy parę specjalnych właściwości specyficznych dla danego gatunku broni.

Dużo jest grzebania w menusach, bo ilość modyfikacji jest ograniczona wagowo. Taki 'loadout', którego maksymalną wagę zwiększamy znajdźkami i nagrodami po przejściu planszy. Nawet w trakcie misji warto dostosować broń do napotkanych przeciwników. Wkurzające latadła spadające pod niemożliwym kątem? Włączamy homing na rzecz mocy i wielkości pocisku. Bossek zasłaniający się przeszkodami? Jest opcja piercing.

Mnogość różnych konfiguracji jest tutaj największyn atutem gry, bo można ułożyć rozgrywkę pod swój styl. Jest tylko jedno wielkie ALE - brak szybkiego wyboru broni.

Jest dwadzieściaparę slotów na broń, których ikonki szybko zaczną się powtarzać i trzeba pamiętać, która torpeda lecą prosto, które się rozczepia na 3, która ma spóźniony zapłon etc. UI pozostawia wiele do życzenia. Spokojnie Inti mogliby umieścić skróty do broni na przyciskach łopatkowych - w tej chwili to jest trzyprzyciskowiec: atak, skok i specjal.

Gunvolt się niewiele różni od Becka - ma swoje charakterystyczne specjale, ale rdzeń rozgryki, polegający na modach strzałów podstawowych pozostaje taki sam.

Level design jest mniej hardkorowy niż w klasycznyvh MegaManach, np. nie ma ekranu game over, gierka jedynie zlicza ilość skuszeń i karze odejmowanymi punktami do rankingu.

Miło, że Inti po Blaster Masterze nadal używa w znakomity sposów HD rumble - funkcja dowsing informuje o ukrytych przejściach czy znajdźkach przez precyzyjne wibracje w joy-conach. Szkoda, że waży tonę, ale fajna sprawa na post-game, żeby dozbierać wszystko.
  • 0

#3 Tawotnica Napisany 15 marca 2018 - 09:18

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

 

dostępne w amerykańskim PSS, w EU 06.04. 


  • 0



Inne z tagami: