Są jakieś dobre twisty fabularne? Scenariusz potrafi zaskoczyć? Postacie intrygują, idzie się z nimi zżyć? Ja raczej po tym oceniam czy fabuła jest w porządku, intrygi polityczne mamy w prawdziwym życiu, wystarczy.
Assassin's Creed: Origins
#181 Napisany 03 listopada 2017 - 23:40
#182 Napisany 03 listopada 2017 - 23:56
#183 Napisany 04 listopada 2017 - 01:10
Do tej pory twistow nie było, ale z tego co wiem to są i to nawet dobre. Z postaciami idzie się zzyc - szczególnie z Baykiem i Aya. Scenariusz jest o tyle ciekawy, że chcesz grać dalej i odkrywać kto stoi za pewnymi sprawami.Są jakieś dobre twisty fabularne? Scenariusz potrafi zaskoczyć? Postacie intrygują, idzie się z nimi zżyć? Ja raczej po tym oceniam czy fabuła jest w porządku, intrygi polityczne mamy w prawdziwym życiu, wystarczy.
#184 Napisany 04 listopada 2017 - 02:23
30h za mną, 46% gry zrobione. Fabularnie jestem w Memfis, gdyby Starh był ciekawy.
Ani chwili nudy i wciąż mam zamiar calakować.
#185 Napisany 04 listopada 2017 - 21:59
Coś więcej podrzucę do tematu ze skrinami.
#186 Napisany 05 listopada 2017 - 10:21
Nieźle się ten hipcio w cycku ukrył, skubany!
#187 Napisany 05 listopada 2017 - 11:12
#188 Napisany 05 listopada 2017 - 21:15
#189 Napisany 05 listopada 2017 - 21:20
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 05 listopada 2017 - 21:20
#190 Napisany 05 listopada 2017 - 21:22
Coś mi się wydaje, że po Horizonie chyba ta giereczka wleci do paszczy pleja. Egipt naprawdę mnie w tym przypadku mocno nakręca.
#191 Napisany 05 listopada 2017 - 21:24
#192 Napisany 05 listopada 2017 - 22:46
#193 Napisany 05 listopada 2017 - 23:36
Po patchu poprawili wiele rzeczy. Obraz jest bardziej ostry. Poza tym HDR w tej grze robi ogromną różnicę. To trochę jak przejście na inną generację.Starh gierka na pro bez 4k tv daje rade wzgledem slimki? Co tam dodali?
#194 Napisany 06 listopada 2017 - 00:22
#195 Napisany 06 listopada 2017 - 00:36
Jestem ciekawy jak ten ac będzie prezentować się na takim Koksie, jesli lepjej to
#196 Napisany 06 listopada 2017 - 17:26
HDR
#197 Napisany 07 listopada 2017 - 10:06
Wczoraj odkryłem, że wspinając się po pomnikach Dionizosa, można sobie przycupnąć wkładając mu dłonie pomiędzy pośladki
#198 Napisany 07 listopada 2017 - 10:26
I jak to jest - w tych nowych assassinach całkiem już porzucono wątek współczesności/animusa, czy po prostu zastąpiono Desmonda kimś innym?
#199 Napisany 07 listopada 2017 - 10:32
#200 Napisany 07 listopada 2017 - 10:33
#201 Napisany 07 listopada 2017 - 10:39
Nie widziałem ani jednego glitcha. Były już 3 patche i z każdym gra działa lepiej. Po wczorajszym zmniejszyła się ilość czasu (loading) z powrotu drona do Bayeka.Czy gra jest nadal zgliczowana ? Sterowanie poprawili?
#202 Napisany 07 listopada 2017 - 10:53
chyba kupie, ale czekam az zejdzie do 150
#203 Napisany 07 listopada 2017 - 10:56
I jak to jest - w tych nowych assassinach całkiem już porzucono wątek współczesności/animusa, czy po prostu zastąpiono Desmonda kimś innym?
Temat ma 140 stron, że trudno dwie czy trzy w tył sprawdzić?
U mnie bugów i gliczy też nie stwierdzono. Chłopki w dwóch questach mi się zacięły i nie mogłem w jednym zacząć, a w drugim skończyć, ale wystarczyło to na szczęście olać, wracając później i było ok.
Cała gra to etap platformowy w sumie. Są grobowce i takie tam, ale to krótkie etapiki, bardziej w stylu tych niby grobowców z pierwszej części reboota TR. Ale piszo, że piramidy pieczołowicie odtworzone, więc to pewnie nie wina gry, a budowniczych, że nie mieli lepszych pomysłów.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 07 listopada 2017 - 11:00
#204 Napisany 07 listopada 2017 - 11:37
#205 Napisany 07 listopada 2017 - 11:50
Jako Aya? Dobra rzecz.
A taka ciekawa ciekawostka na którą wczoraj wpadłem.
Pisałem wcześniej, że gra fabularnie fajnie przeprowadza po mapie: zaczyna się gdzieś na środku, później idzie na północ, wschód i w stronę południa. Odkrywa się tak obszary, gdzie można złapać dodatkowe misje i sprawdzać punkty specjalne, ale nie trzeba nigdzie spędzić ZA dużo czasu na grind. Grind, bo nie zapominajmy, że Origins to erpeg, więc trzeba być na odpowiednim poziomie, żeby bez stresu przejść grę. Jestem teraz w drodze do zabicia Krokodyla (pozdro dla kumatych), misja wymaga 25. poziomu, ja po wyczyszczeniu całej odkrytej dotychczas mapy (jakos połowa dostępnej w grze w ogóle) jestem na 36. Wbijam do tego Dionizjos, a tam posterunek straży na 39., czyli idealnie przystosowany do mojego progressu.
Fajnie to tam ktoś w Ubi sobie wyliczył
#206 Napisany 07 listopada 2017 - 11:51
#207 Napisany 07 listopada 2017 - 19:43
Grind, bo nie zapominajmy, że Origins to erpeg, więc trzeba być na odpowiednim poziomie, żeby bez stresu przejść grę.
Definicja współczesnego RPG: wystarczy, że gra ma lv. postaci, drzewko umiejętności i otwarty świat Wcześniej przeszedłem The Evil Within 2 nawet nie wiedząc, że gram w erpega
#208 Napisany 07 listopada 2017 - 20:28
A czego brakuje? Drużyny i turówki? Jeżeli Dragon Age Origins jest rpg, to ACO też.
#209 Napisany 07 listopada 2017 - 20:51
gatunek to ubigra ewentualnie aRPG
#210 Napisany 07 listopada 2017 - 20:53
Od jakiegoś czasu spokojnie możemy mówić wyodrębnianiu się subgatunku rpg, czegoś w rodzaju action rpg choć nie jest to zbyt chwytliwy termin.
To po prostu kontynuacja trwającego wiele lat procesu upraszczania rpg, eliminacji niewiele wnoszących a często irytujących mechanizmów oraz dodanie do tego wszystkiego gameplayu, który wykracza poza wydawanie komend.