Odin Sphere
#91 Napisany 30 listopada 2007 - 18:39
#92 Gość__* Napisany 30 listopada 2007 - 18:50
Zamiast sie cieszyc, ze ktos sie podjal wydania gry - to Wy swoje.
Przeciez nie zmienia silnika gry, czy fabuly...
Dla mnie sprawa jest prosta... Atlusa [o VW nie wspomne...] nie stac na wydanie OS w EU... Albo poprostu mu to lata ;] Wiec jesli S-E za to sie wezmiem, jedynymi ktorzy moga stracic na tym interesie to oni sami... [wiec jak dla Was kolesny powod do radosci...]
Mam jedynie nadzieje, ze sprzedarz OS nie bedzie miala wplywu na wydanie Persony... [chociaz to raczej pobozne zyczenie].
Czas sie pogodzic z importem i przerabiac konsolke ;]
#93 Napisany 01 grudnia 2007 - 01:57
okładka:
http://i238.photobuc... ... pgcopy.jpg
OMG logo Atlus obok loga Square-Enix... Oby to nie wróżyło niczego złego....
#94 Napisany 01 grudnia 2007 - 13:16
#95 Napisany 05 marca 2008 - 14:52
#96 Gość__* Napisany 10 marca 2008 - 19:51
Czy w Odin Sphere faktycznie jest taka monotonna wiele negatywnych głosów słyszałem a kurde napaliłem się na ten tytuł już dawno.
#97 Napisany 11 marca 2008 - 08:46
Czy w Odin Sphere faktycznie jest taka monotonna wiele negatywnych głosów słyszałem a kurde napaliłem się na ten tytuł już dawno.
Opowiem Ci z własnego doświadczenia o tej monotonności, a właściwie czynniki jakie mogą ją wywoływać. Jak zapewne wiesz, w OS grasz 5 scenariuszy różnymi postaciami. Historie ładnie się zazębiają, bohaterowie spotykają (tak, że w danej scenie raz śledzisz losy i myśli jednej postaci, raz drugiej - co daje faktycznie lepszy wgląd na całość fabuły). Minus polega na tym, że dla każdej postaci odwiedzasz podobne (ba, te same) lokacje, mogące różnić się co najwyżej ścieżką, jaka prowadzi do bossa. Stąd trafiasz na tych samych przeciwników i te same problemy po kilka razy. A ubicie jakiegoś bossa 5 raz z rzędu może znużyć, nawet jeśli fabuła jest ciekawa. Kolejne znużenie przychodzi z tym, że każdy scenariusz to kilka godzin gry. W czasie których zaczynasz postacią od zera, stąd musisz znów 5x powtarzać levelowanie postaci od samego początku (walki, hodowla, zbieranie składników potraw). Mimo, że postacie różnią się stylem gry (jedna na szybkość, inna na dystans, etc.) to także wprowadza lekkie wzdychanie.
A lekarstwo na to proste - po ukończeniu każdego scenariusza zrób sobie dzień-dwa przerwy i dopiero podchodź do kolejnego Bo gra, mimo tych wad, jest piekielnie dobra. A może się jeszcze okazać, że akurat te cechy, o których pisałem, nie będą dla Ciebie żadnym minusem
#98 Gość__* Napisany 11 marca 2008 - 18:07
Ciekawy jestem ceny OS w Polsce, nie obraziłbym się gdyby oscylowała w granicach 150-170zł a nie 200 z hakiem
Z tym nie mam problemów bo czas na granie mam tylko w weekendypo ukończeniu każdego scenariusza zrób sobie dzień-dwa przerwy
#99 Napisany 11 marca 2008 - 18:14
W PSXe - 139 - http://www.sklep.psx... ... ts_id=3838
#100 Napisany 13 marca 2008 - 16:35
To post z linkami do Odin Sphere upskalowanego do 720p - co tu dużo gadać, jutro premiera przemiodnej i ślicznej next-genowej gry 2D.
#101 Napisany 24 marca 2008 - 01:55
Damn, damn, nie wiem, czy brać się za to teraz, czy jednak poczekać aż stanieje.... Nie wiadomo jednak, czy nie lepiej kupować od razu - ostatnio jakoś mniej popularne gry mają tendencje do znikania z półek sklepowych zanim zdążą stanieć ...
Wie ktoś może, czy squeenix postarał się z konwersją na PAL?
EDIT:
Heh, nie ma co się martwić, jest przełącznik 50hz/60hz . Na dodatek zwolnienia i długaśne loadingi zostały poprawione w stosunku do wersji NTSC (choć i tak zwolnienia są)
Kupuję cholerstwo.
#102 Napisany 24 marca 2008 - 08:08
YES. Przez chwilę miałem nadzieję, że to uczynią, ale po chwili machnąłem na to ręką. Bardzo dobra sprawa ... a i pozycja nietuzinkowa.Na dodatek zwolnienia i długaśne loadingi zostały poprawione w stosunku do wersji NTSC (choć i tak zwolnienia są)
#103 Napisany 24 marca 2008 - 08:27
nie powiedziałbym...Na dodatek zwolnienia i długaśne loadingi zostały poprawione w stosunku do wersji NTSC
#104 Napisany 24 marca 2008 - 11:12
nie powiedziałbym...
Cóż, możliwe, że wcale tak nie jest. Tak wyczytałem tylko gdzieś na forum gamespotu. Zresztą jeśli już poprawili, to tylko "trochę" poprawili....
#105 Napisany 24 marca 2008 - 13:39
anyway, to nie w kodzie OS, a w bebechach PS2 leży problem... może i coś tam poprawili, ale wątpię, żeby było to zauważalne dla 99% graczy.
#106 Napisany 24 marca 2008 - 20:19
Wie ktoś może, czy squeenix postarał się z konwersją na PAL?
...squeenix od Odin Sphere..........?
To jakaś nowa ksywa Atlusa.........?
#107 Napisany 24 marca 2008 - 20:57
...squeenix od Odin Sphere..........?
To jakaś nowa ksywa Atlusa.........?
Jejku Lady, nie strasz . Po prostu europejscy gracze zawdzię... arrgh... zawdzięczają squeenixowi wydanie gry na ich kontynencie .... W sumie było o tym stronę temu ...
Niech to, swoją drogą wychodzi na to, że ja tutaj najbardziej wspieram Square-Enix finansowo ...
#108 Napisany 24 marca 2008 - 21:01
W sumie było o tym stronę temu
Lubi mi samo od siebie odznaczać tematy jako przeczytane/ ograniczac liczbę nieprzeczytanych postów do 200- 300, nie jestem na bieżąco, hehe. My bad
#109 Napisany 21 maja 2008 - 08:44
#110 Gość__* Napisany 30 grudnia 2008 - 16:53
I jak tam zapaleni Atlusiści? Czy ktoś nabył wersję europejską i może akurat w to gra? I czy może podać wyniki porównania z wersją amerykańską?
Moze niebawem ja Ci podam Scorpio. W UK chyba mieli jakas promocje i idzie wyrwac OS'a za jakies ~60 pln'ow - wiec leci
#111 Napisany 01 stycznia 2009 - 18:50
#112 Napisany 05 stycznia 2009 - 13:17
#113 Napisany 05 stycznia 2009 - 15:20
#114 Napisany 05 stycznia 2009 - 22:29
#115 Napisany 05 stycznia 2009 - 23:38
Ale jednym ciągiem nie wytrzymasz...
#116 Napisany 06 stycznia 2009 - 16:14
#117 Napisany 06 stycznia 2009 - 17:07
Nie warto kupować po "normalnej" cenie (nawet jeśli to 70zł) i nie warto przechodzić jej jako jedynej gry i jednym ciągiem.