#151 Napisany 26 stycznia 2019 - 11:35
Framerate jest dziwny, sterowanie ok, strzelanie jak w ME, używanie nocy ściągnięte z Destiny, latanie spoko, grafika past-genowa z bardzo słabym designem. Oświetlenie czasem next-gen a czasem past-gen, woda wygląda momentami jak jakaś mgiełka na ziemi a nie woda. Ogólnie widzę tu totalnego crapa i ostatnia grę BioWare poruszanie się po hubie toporne, dialogi z NPC słabe bo nasza postać niby gada ale dialogi chyba nagrywano bez ładu i składu bo sposób w jaki gada nasza postać nie pasuje do NPC.
Widać ogólnie że mocno inspirowali się Destiny ale nie ma to nawet do serii Bungie startu.
#152 Napisany 26 stycznia 2019 - 12:09
Grafika momentami przepiękna, a zaraz potem wchodzisz do pomieszczenia wyjętego z wczesnych gier na PS3. Nie rozumiem skąd aż takie różnice...Do tego animacja chyba nigdy nie ma 30 klatek, cienie szaleją, sporo rzeczy się dorysowuje, a dalszy plan ma strasznie obniżoną jakość. Drzewa i woda to dramat.
Nie pojmuje też decyzji o braku dostępu do menu postaci(!) w trakcie misji oraz braku podglądania lootu (!!) w momencie w którym nam wypada - da się podejrzeć co nam wyleciało dopiero po powrocie do huba.
Pomijając nawet wczorajszy falstart gierki (podobno nie chodzi o serwery tylko to jakiś grubszy problem) to patrząc na opinie ludzi o demie to Anthem może być gwóździem do trumny Bioware niesety. Było dać im robić KOTOR 3
#153 Napisany 26 stycznia 2019 - 12:25
EA ich zamknie po wydaniu tej gierki. EA/ACTi jak dla mnie mogłoby upaść, świat growy byłby lepszy bez ich rakowych gier i systemów monetyzacji. Wy nadal żyjecie Bioware, które zrobiło Mass Effect - to Bioware już nie wróci, EA już nigdy by im nie pozwoliło zrobić gry typowo pod single player, zresztą to samo u Acti. Każdy kto kupi tę gierkę, zasługuje na bana na tym forum i nie ma szacunku do samego siebie i swojego hobby.
#154 Napisany 26 stycznia 2019 - 13:01
To dziś?
#155 Napisany 26 stycznia 2019 - 13:18
Co to jest?
Pomijam wymaganie posiadania Golda i konta EA, bo to pewnie cecha gatunkowa, ale ta gra jest po prostu słaba. Wygląda słabo, woda i odbicia w niej tragiczne, cienie się bezczelnie dorysowują przed postacią. Framerate w hubie to jakiś żart a i podczas gry nie jest dobrze, bo czuję wyraźne lagi w obracaniu kamerą i celowaniu. Poruszanie i latanie postacią pewnie może być fajne jak już się ogarnie. Strzelanie przypomina Mass Effecta ale jest gorzej, bo klatkuje.
Misja którą grałem beznadziejna. Poleć, zabij dwóch przeciwników, poleć dalej i rozwiąż zagadkę której nie kumasz. Koniec. Fabuły zero, miejscówka nijaka. Rozmowy z ludźmi w hubie żenujące - w RDR2 nawet "dzień dobry" powiedziane do przypadkowej osoby na ulicy było lepiej napisane i zagrane. Największą zaletą chyba zostaje muzyka na ekranie tytułowym - nawet nie wymaga golda!
Nie wiem, może z ekipą byłoby fajnie, ale po co jakakolwiek ekipa miałaby chcieć w to grać? To już marynarzyk na 3 playerów byłby chyba lepszą zabawą.
BioWare do zamknięcia, Shepard na zawsze w naszych sercach [*]
#156 Napisany 26 stycznia 2019 - 14:11
#157 Napisany 26 stycznia 2019 - 14:14
#158 Napisany 26 stycznia 2019 - 14:15
Co to jest?
Pomijam wymaganie posiadania Golda i konta EA, bo to pewnie cecha gatunkowa, ale ta gra jest po prostu słaba. Wygląda słabo, woda i odbicia w niej tragiczne, cienie się bezczelnie dorysowują przed postacią. Framerate w hubie to jakiś żart a i podczas gry nie jest dobrze, bo czuję wyraźne lagi w obracaniu kamerą i celowaniu. Poruszanie i latanie postacią pewnie może być fajne jak już się ogarnie. Strzelanie przypomina Mass Effecta ale jest gorzej, bo klatkuje.
Misja którą grałem beznadziejna. Poleć, zabij dwóch przeciwników, poleć dalej i rozwiąż zagadkę której nie kumasz. Koniec. Fabuły zero, miejscówka nijaka. Rozmowy z ludźmi w hubie żenujące - w RDR2 nawet "dzień dobry" powiedziane do przypadkowej osoby na ulicy było lepiej napisane i zagrane. Największą zaletą chyba zostaje muzyka na ekranie tytułowym - nawet nie wymaga golda!
Nie wiem, może z ekipą byłoby fajnie, ale po co jakakolwiek ekipa miałaby chcieć w to grać? To już marynarzyk na 3 playerów byłby chyba lepszą zabawą.
BioWare do zamknięcia, Shepard na zawsze w naszych sercach [*]
Ok, jest gorzej niż myślałem i to o wiele gorzej.
#159 Napisany 26 stycznia 2019 - 14:19
#160 Napisany 26 stycznia 2019 - 15:17
https://youtu.be/EL5GSfs9fi4
Sorry, to nawet w 1/100 tak nie wygląda. Kpina.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 26 stycznia 2019 - 15:19
#161 Napisany 26 stycznia 2019 - 15:19
powiedzieć downgrade to jak nie powiedzieć nic
#162 Napisany 26 stycznia 2019 - 15:30
No to coś nie pyklo
#163 Napisany 26 stycznia 2019 - 15:33
#164 Napisany 26 stycznia 2019 - 15:38
tyle warte to Wasze DF
w ogóle jak oglądam YT to masa kupionych opinii jest imo bo nie wierzę że ludzie to chwalą, przecież zestawienie tego obok Destiny 2 czy Division 1 to jak zestawienie indyka z grą od Rockstara, jak skończyliśmy wczoraj ten długi strike to wypadł loot, pozmieniałem javelina na interceptora i gralo sie spoko, ale nie aż tyle żebym brał na premiere
#165 Napisany 27 stycznia 2019 - 11:49
A Digital Foundry mówiło że to może być wersja na XOX
No to coś nie pyklo
no nie pykło
#166 Napisany 27 stycznia 2019 - 12:21
#167 Napisany 27 stycznia 2019 - 12:23
Czyli nie zapowiada się dobrze? Cholercia, jaki pech....
#168 Napisany 27 stycznia 2019 - 12:28
#169 Napisany 27 stycznia 2019 - 13:01
#170 Napisany 27 stycznia 2019 - 13:03
#171 Napisany 27 stycznia 2019 - 15:00
["] znicz wystarczy, czy składamy się na wieniec?
#172 Napisany 27 stycznia 2019 - 16:16
#173 Napisany 28 stycznia 2019 - 07:24
Tudzież Divinity 2Destiny 2 albo Division 2 tam wszystko działa
#174 Napisany 28 stycznia 2019 - 11:38
Demo okazało się dla mnie niegrywalne, gdy już po wielu trudach wpuściło mnie do gry (i nie wypuściło po paru chwilach), to lag tak ciął, że ledwo dało się grać. Jeśli oni nazywają to "demem", to nie bardzo wiem co miało mi zademonstrować. Do kupna gierki raczej nie zachęciło. Niech najpierw ogarną się technicznie, a potem będę się zastanawiał czy gameplay jest wart orania.
#175 Napisany 28 stycznia 2019 - 12:22
Ale dają skina do javelina dla tych, którzy próbowali grać w demo. Może jednak rozważ zakup pełnej
http://blog.bioware....ip-demo-update/
#176 Napisany 28 stycznia 2019 - 12:58
Gierka miała być looter shooterem, Destiny killerem ale nie robi nic dobrze, trochę dłużej o tym co nie działa
- smiganie po hubie jest wolniejsze niż chodzenie po campie w RDR2, do tego grafika w nim jest brzydka jak noc, nie wyobrażam sobie jak można w to grać dłużej, a rozumiem że trzeba bedzie latać po questy czy do FORGE
- loot się jakiś tam zbiera, ale podczas bycia w terenie nie widać co Ci wypadło tylko jak jest to rzadkie przed kolorki (niebieski, zielony, itp) no totalny bezsens, a podpłaceni dziennikarze mówią że to ok bo zlikwiduje problem wyjść z gry, czy hejtowania ... no to sorry jakieś zjeby co nie grają w giereczki, teraz to ja będę wychodził tym bardziej bo poleciało złoto a nie wiem co to to lece sprawdzić a sprawdzić mogę w ...
- FORGE największy kretynizm, nie można sprawdzać lootu w każdej chwili, dopiero po wróceniu do campu pojawia się okno co tam wyszukałeś w trakcie eksploracji i co Ci dropło, dopiero jak podejdziesz do komputerka w campie możesz w nim zmieniać bronie, ulepszać, aktualizować, zakładać, rozwijać itp.
- MIKROPŁATNOŚCI - już teraz walą rakiem, nie wiem, ale przez te kilka podejść nie wypadł mi żadel element pancerza który by jakoś mnie odróżniał na tle reszty graczy, same mody / bronie, z tego co zauważyłem to rzeczy kosmetyczne będzie się kupowało za prawdziwy hajs, powiecie że fajnie bo nie rakowo, ale w Destiny 2 wszystkie pancerze dostępne są z normalnego grindu, z gry, pancerzy jest multum i różnią się prócz perków wizualnie i to sporo, w Anthem wszystko sprowadza się do tego że wszyscy gracze którzy będą grać bez płacenia za wygląd będą wyglądać identycznie, nawet za więcej kolorków trzeba płacić, mimo że kilka bazowych jest dostępnych i można zmienić kolory części - i to jest jedyna możliwość wizualnej customizacji postaci bez płacenia
- grafika jest nierówna, momentami jest całkiem ładnie, ale tylko momentami przez większość czasu jest szaroburo, wygląda jakby tekstury się nie wczytały i lokacje nie robią wrażenia a powinny
- teren jest duży, wielopoziomowy, można niby latać ale nie robi to wrażenia przez słabą grafikę no i jednak są na niektórych planszach niewidzialne ściany od góry, przez co nie da się wskoczyć na wszystkie skały co jest idiotyczne
- wszystko się zlewa, serio, w takim Division czy Destiny przeciwnicy są wyraźnie widoczne, tutaj są w identycznych kolorach jak teren i nie widać ich, gdyby nie byli zaznaczeni czerwonymi małymi kropkami to byś nie wiedział gdzie strzelać
- zbyt duży chaos podczas grania tak naprawdę, a przez to gierka tak naprawdę sprowadza się do odpalania tych skilli które mamy aktualnie aktywne, bez żadnego skilla, bez jakiegoś przemyślenia, ot napierdalanka, może potem na wyższych poziomach jest inaczej, ale na normalu tego nie ma
- już pomijam że gierka chodziła tak chujowo i rwała że nie dało się momentami grać, wczytywanie trwa długo, a czasami wyskakuje blad we wczytywaniu lokacji i trzeba restartowac gre bo nic nie zrobimy, nawet nie anulujemy czynności
+ fajna kontrola w trakcie lotu i poruszanie postaci
+ efekty cząsteczkowe podczas wybuchów
+ fajne wibracje
+ podział na klasy faktyczne zmienia styl gry
#177 Napisany 28 stycznia 2019 - 13:45
- wszystko się zlewa, serio, w takim Division czy Destiny przeciwnicy są wyraźnie widoczne, tutaj są w identycznych kolorach jak teren i nie widać ich, gdyby nie byli zaznaczeni czerwonymi małymi kropkami to byś nie wiedział gdzie strzelać
Włączyłeś w opcjach pomoce dla graczy z ślepotą barw?
#178 Napisany 28 stycznia 2019 - 13:49
Ney też to zauważył, a on zdrowy więc stfu i do Overwatcha!
#179 Napisany 29 stycznia 2019 - 11:18
#180 Napisany 29 stycznia 2019 - 11:25
Ależ to będzie piękna katastrofa.