Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ori and the Will of the Wisps

Moon Studios Microsoft Studios Switch XSX XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
80 odpowiedzi na ten temat

#31 Sylvan Wielki Napisany 10 czerwca 2019 - 19:09

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 615 Postów:



:please:

Luty 2020r.

tenor.gif

 


  • 1

#32 nole Napisany 13 grudnia 2019 - 17:25

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Obsuwa na marzec.


  • 0

#33 bartezoo Napisany 16 grudnia 2019 - 15:44

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Ale za to podali cene kolekcjonerki 39 funtów 

 

ELqOmFaWkAAT6py.jpg


  • 1

#34 Sylvan Wielki Napisany 28 stycznia 2020 - 20:24

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 615 Postów:

Ori w złocie :please:

lUzNWl1.gif
mCnJpOo.gif


  • 0

#35 Sylvan Wielki Napisany 30 stycznia 2020 - 16:37

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 615 Postów:

Kolekcjonerka do kupienia tu:

https://www.euro.com...)&utm_content=/

 


  • 0

#36 BeSOS Napisany 31 stycznia 2020 - 17:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Jebać skoro Pass :hihi:
  • 0

#37 Schrodinger Napisany 31 stycznia 2020 - 17:32

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Jebany cygan
  • 0

#38 BeSOS Napisany 31 stycznia 2020 - 17:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Proooste! Trzeba korzystać z frajerstwa!
  • 0

#39 gruby Napisany 11 marca 2020 - 21:09

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Odpaliłem i bak słów. Chyba Hollow będzie miał w końcu godnego rywala.
  • 0

#40 Marbel Napisany 11 marca 2020 - 22:32

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 283 Postów:
Muszę odpalić i zobaczyć chociaż jak to wygląda choć w jedynce się gdzieś zgubiłem i nie skończyłem :(
  • 0

#41 Tawotnica Napisany 12 marca 2020 - 07:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 109 Postów:

Ja też wczoraj na godzinkę odpaliłem i od razu poczułem się jak w domu. Brzmi, wygląda i rusza się pięknie. Dużo bardziej wolę Ori niż HK, bo założenia są zgoła inne. 

 

Akrobacje jakie można w Ori wyczyniać mają większy marginez błędu, bo sterowanie pozwala skorygować drobny fuck-up. HK w porównaniu jest dość sztywny i wymagający precyzji co do milimetra. 

 

Podobnie jest z eksploracją. Najgorsze co może się stać to odbicie się o jakiś roadblock. Po drodze nazbiera się masę kulek i może odkryje jakiś sekrecik. Gra na pomysły gracza częściej mówi "tak" (no i ma mapkę na której coś widać :cf:). Nawet względem pierwszego Ori rozgrywka jest mniej surowa - jest auto save. Dla mnie trochę szkoda, bo podobał mi się system zużywania magii, w celu postawienia sobie check-pointów.

 

Zdobyłem łuk, wcześniej kupiłem bash attack, więc do walk mogę podchodzić już mniej chaotycznie, ale to tak jak w pierwszej części nie będzie mój ulubiony element gry. Masa rozbłysków przy używaniu miecza zmniejsza czytelność patternów wrogów, a delikatne sterowanie tak jak pozwala na super platforming, tak w ferworze walki łatwo o wciśnięcie czegoś raz za dużo albo wychylenie analoga ciut za mocno.


  • 1

#42 Schrodinger Napisany 12 marca 2020 - 07:47

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

Dużo bardziej wolę Ori niż HK, bo założenia są zgoła inne.


Przestałem czytać dalej
  • 3

#43 BeSOS Napisany 12 marca 2020 - 08:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja pograłem godzinę i jak dla mnie to samo co jedynka łącznie z oprawą.
  • 0

#44 funditto Napisany 12 marca 2020 - 20:41

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Ja pograłem z 2 i dla mnie jest to gra dużo lepsza niż pierwsza część


  • 0

#45 bartezoo Napisany 13 marca 2020 - 13:50

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Ale ta gra jest dobra ja pierdole, no wiadomo, że Ori > Hk bo movement jest dużo lepszy w gierce Moon Studios, WotW jest taki flow z triple jumpem i dashem, że aż się najlepsze momenty Donkey Konga przypominają 


Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 13 marca 2020 - 13:56

  • 0

#46 BeSOS Napisany 13 marca 2020 - 22:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mnie po 2h strasznie nudzi. W sensie dla mnie to jest Ori 1.1, nawet nie 1.5. a że dopiero na Zniczu skończyłem to jakoś mam przesyt.
  • 0

#47 gruby Napisany 14 marca 2020 - 12:29

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Oj dawno kończyłem Ori ale dla mnie ta cześć dużo lepsza. Platforming i moveset jest mega. Ale na pewno podobieństw dużo także w przesyt mogę uwierzyć.
  • 0

#48 BeSOS Napisany 14 marca 2020 - 15:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dobra pograłem dłużej i jest nieco lepsza. Problem mam z nią taki że ja gram w zasadzie każda meotroidovanie i chyba już ciężko mnie zaskoczyć... ale tak, gra jest mocno liniowa jak na metroidovanie, co dla niektórych może być spoko ale świat HK, jego tajemniczość i świetnie poukrywane itemy są nie do pobicia. Miałem też już jedna ucieczkę, zginąłem 8 razy. Czemu znów to tu dali :do:

Do tego gra tnie na xox i często się zacina. Mogli dopracować ja bardziej jednak..
  • 0

#49 Pawlik Napisany 14 marca 2020 - 16:00

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
U mnie pierwsze uruchomienie skończyło się resetem konsoli :olo:
  • 0

#50 tomasz Napisany 14 marca 2020 - 16:37

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 342 Postów:
Fascynujące jak te gierki dzielą ludzi. Ja w HK tak orałem, że mi prawie oczy wypadły, a Ori porzuciłem w połowie, bo niemal nic mi się w nim nie podobało :hmmm:
  • 1

#51 gruby Napisany 14 marca 2020 - 20:16

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
No pograłem więcej i do HK jednak trochę brakuje, tamten klimat i rozwiązania nie do pobicia. Zreszta ori zgapia z HK sporo, czasami nawet bezwstydnie. Ale narzekać nie można, imho świetnie się w to po prostu gra. Sekcje platformowe są doskonale. Natomiast faktycznie po Ori1 świat i klimat jest na tyle podobny, że gdybym grał pod rząd to z pewnością też zajawka byłaby mniejsza.
  • 1

#52 Tawotnica Napisany 14 marca 2020 - 22:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 109 Postów:

Zreszta ori zgapia z HK sporo, czasami nawet bezwstydnie. 

 

Mówisz o ziomku sprzedającym mapę czy o czymś jeszcze? 

 

 

Ja dzisiaj pograłem chwilę dłużej i gierka zaczęła się dławić na mojej eSce :olo: Szczególnie jak chce mapkę odpalić to potrafi się zamrozić na dłuższą chwilę. 

 

Świat i patent z wierceniem bardzo spoko, szczególnie jak trzeba wykonywać sekwencje z LB/RB naprzemiennie, bo tu się wyskakuje z piachu, tam odbija od przeciwnika i potem siup na kamień. 

 

Za to miejscówka w której trzeba było gonić świetliki, żeby nie zginąć od ciemności słaba. Nie jest to poziom zjebania tej zabawy z grawitacją w jedynce, ale też żmudne i nastawione na trial & error. 

 

No i pełna zgoda, że to "more of the same". To Ori z trochę upiększoną grafiką, mniej upierdliwymi uczieczkami (są dużo krótsze z tego co dotychczas porobiłem), auto-save i porozrzucanymi po mapie time-trialami. Plus dużo side-questów, ale one imo niewiele wnoszą (chociaż trade quest to w sumie fajny ukłon w stronę zeldy). 


  • 0

#53 gruby Napisany 15 marca 2020 - 09:46

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Zgapienia od HK to dla mnie mapa, ale i system pinów. Tu nie są to może tak centralne mechaniki, ale mam wrażenie, że Moon przenieśli je w zasadzie 1:1. Poza tym Ori używa teraz mieczyka, który też kojarzy mi się z Knightem i zestaw ciosów również jakby zbliżony. 

 

Ale nie mam zamiaru narzekać, bo sedno gry, czyli jak dla mnie platforming, jest wyśmienity. Ucieczki wydają się dużo przystępniejsze, spektakularne i z długością w sam raz (ok, mówię ucieczki, ale mam na myśli ucieczkę, bo jestem po pierwszej :)). Samo przemieszczanie się Ori daje cały czas mnóstwo frajdy. A liniowość mimo że faktycznie mocno odcuwalna mi akurat nie przeszkadza, o tyle,  że traktuję tę część mniej jak metroidvanię, a bardziej jak platformówkę. Patenty na znajdźki, projekty poziomów i feeling czasami przypomina mi Rayman Origins, ale może to tylko moje wrażenie.


Ten post był edytowany przez gruby dnia: 15 marca 2020 - 09:46

  • 0

#54 Tawotnica Napisany 15 marca 2020 - 11:26

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 109 Postów:

a mapka i znaczniki nie są takie same jak w pierwszym Ori? Zmiana ze strzelania na mieczyk z kolei tylko na plus. 

 

Nie martw się o liniowość, bo to się kończy w pewnym momencie ;)


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 marca 2020 - 11:27

  • 0

#55 gruby Napisany 15 marca 2020 - 11:43

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

No ja chyba jestem w tym momencie :) Jak mówiłem o pinach, to mi chodziło o te dodatkowe "moce" które się znajduje i można je sobie wstawiać jako modyfikatory. A mapek w pierwszym Ori nie pamiętam w sensie nie pamiętam, żeby je się kupowało. 

 

Te podobieństwa mnie jakoś mega nie bolą, bo Ori ma swój styl, ale z pewnością na razie nie ma tu jakichś super nowatorskich rozwiązań. Bezpieczny sequel, we wszystkim lepszy od 1, ale jednak bez jakiegoś gamechangera. Nie licząc mieczyka, którym na pewno walczy się lepiej, chociaż jakoś nie pasuje mi do Ori.

 

 


  • 0

#56 BeSOS Napisany 15 marca 2020 - 12:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tak, w pewnym momencie gra się otwiera ale nadal to nie jest ta soulsowosc HK.
Do tego miałem kilka momentow kiedy autentycznie nie wiedziałem jak iść dalej i rozwiązywanie okazywało się totalnie nieintuicyjne.

System uogradow jest przeniesiony z HK, totalnie nie podoba mi się inwentarz w formie drzewa totalnie z dupy i nie wiem co ma przekazac, questy często są bardzo niejasne i jeśli mapa jest już tak wielka to przydały się piny.

Polecam Yokus Island, tam jest swiezosc i grafika równie piękna.
  • 0

#57 gruby Napisany 15 marca 2020 - 19:07

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

No Yokus świetne, ale kto miał ograć to już dawno ograł. :)


  • 0

#58 Tawotnica Napisany 15 marca 2020 - 19:56

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 109 Postów:
Skończyłem przed chwilą:
 


Nie zbierałem wszystkiego, bo miejscówki dość fajnie są sklejone i nie chciałem sobie zaburzać płynności niepotrzebnym szwendaniem. Dopiero przed endbossem sobie pozwoliłem na parę godzinek łażenia, a i tak sporo pominąłem czy nie miałem pomysłu jak ugryźć.

Pamiętam, że w poprzedniej części mnie irytowały zablokowane miejscówki po ucieczkach. Tutaj wygląda na to, że na spokojnie można po przejściu się powracać i wszystko ładnie poczyścić :tak:

Absolutnie nie polecam jednak na XONE S, bo pod koniec to pokaz klatek i nawet się gra lubi zawiesić :yao:
  • 3

#59 tomasz Napisany 15 marca 2020 - 20:05

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 342 Postów:
Olo, a jak klatkaż na koxie?
  • 0

#60 Pawlik Napisany 15 marca 2020 - 20:24

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Generalnie płynnie ale lubi się przyciąć jak w biegu ładuje coś w tle, do tego również mi zresetowało konsole. Dawno się z czymś takim nie spotkałem, w dodatku to ex i flagowa gra na x a tym roku.
  • 0



Inne z tagami: