Remake of Bluepoint
Shadow of the Colossus
#1 Napisany 13 czerwca 2017 - 02:31
#2 Napisany 13 czerwca 2017 - 03:12
Ale miazga i duże zaskoczenie. Jaranko na maksa!
Boję się tylko o muzę. Jak nie dogadali się z Otanim i będzie inna muza niż w oryginale to będzie mega słabo.
Każdy kto nie gral na PS2 i po latach odbił się od remastera na PS3 teraz będzie mógł spróbować jeszcze raz.
Ciekawi mnie jak będzie wyglądała fizyka w grze.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 czerwca 2017 - 03:12
#3 Napisany 13 czerwca 2017 - 03:30
Nowe/usprawnione sterowanie
#4 Napisany 13 czerwca 2017 - 03:42
Każda gra od Team Ico to dobro wyższe i powinna docierać do jak największej grupy odbiorców .
Ten post był edytowany przez nole dnia: 13 czerwca 2017 - 03:44
#5 Napisany 13 czerwca 2017 - 03:51
Oczywiście kto tego Mesjasza nie ograł, to faktycznie fajna sprawa.
#6 Napisany 13 czerwca 2017 - 06:07
Kupię gdy wpadnie do świątecznych promocji
#7 Napisany 13 czerwca 2017 - 06:22
SotC to 10/10, ale... ograłem to już na PS2 . No remaster, no fajnie, ale już w czasach premiery (albo niedługo po) kto ograł, to czego ma tu szukać? Ładniejszej i usprawnionej... tej samej giereczki? Remastery, blah .
Oczywiście kto tego Mesjasza nie ograł, to faktycznie fajna sprawa.
O to to. Przyznam, że zrobiłam wielkie oczy, kiedy zobaczyłam film z rimejku, ale - no właśnie: znowu? Moda na rimejkowanie wszystkiego zaczyna być już męcząca i pokazuje, jak bardzo nie ma w branży (nie tylko growej) pomysłów na nowe tytuły i stawia się na mielenie w koło tego samego (dosłownie).
Ale, damn, trzeba przyznać, że wygląda to bajecznie...
#8 Napisany 13 czerwca 2017 - 06:26
#9 Napisany 13 czerwca 2017 - 06:43
#10 Napisany 13 czerwca 2017 - 06:55
#11 Napisany 13 czerwca 2017 - 06:55
Teraz pewnie biorą się za remake The Last Guardian...
#12 Napisany 13 czerwca 2017 - 08:12
Myślicie, że konia naprawili? Ja chętnie jeszcze raz zagram. Najlepsza gra Team Ico, koncept ogromnych platformowych bossów + ten klimat do dzisiaj urzekają.
Nie, bo nie ma co tam naprawiać i dalej będzie się nim świetnie sterowało.
#13 Napisany 13 czerwca 2017 - 13:05
Myślicie, że konia naprawili? (...)
Tak, teraz będzie się na nim pomykać jak na moturze.
#14 Napisany 13 czerwca 2017 - 13:31
day 15
#15 Napisany 13 czerwca 2017 - 14:14
Myślicie, że konia naprawili?
A co Twoim zdaniem z nim było nie tak?
Mam nadzieję, że w rimejku w końcu do time triali dodadzą ranking online, byłoby cacy.
Mogli by też machnąć rimejk ICO, bo tam by było dużo mniej roboty.
#16 Napisany 13 czerwca 2017 - 14:20
bedzie grane, a bluepoint to gwarancja solidnego rimejku
#17 Napisany 13 czerwca 2017 - 15:59
A co Twoim zdaniem z nim było nie tak?Myślicie, że konia naprawili?
Pacanie X, żeby przyspieszać i następnie trzymanie guzika, aby trzymać tempo jest dla mnie dalekie do wygodnego. Nie kupuję też teorii, że specjalnie zrobili niesfornego Agro, żeby przywiązać gracza emocjonalnie. Ja tam
#18 Napisany 13 czerwca 2017 - 16:25
Niesforny to on jest jak ktoś próbuje jeździć koniem jak motorem.
#19 Napisany 13 czerwca 2017 - 17:53
To jest zdaje się dopiero drugi porządny remake od Sony na PS4. Naprawdę ktoś czuje przesyt?
Oczywiście day 1.
#20 Napisany 13 czerwca 2017 - 19:08
#21 Napisany 13 czerwca 2017 - 20:47
Odbilem sie od wersji HD na PS3 bo sterowanie ale jak tutaj je wreszcie poprawia to kto wie...wyglada lepiej niz Trico
#22 Napisany 14 czerwca 2017 - 15:20
#23 Napisany 16 czerwca 2017 - 19:48
W końcu gra dla której warto kupić PS4!
#24 Napisany 16 czerwca 2017 - 20:38
Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.
#25 Napisany 16 czerwca 2017 - 20:54
#26 Napisany 16 czerwca 2017 - 21:02
kierunek -> piec
Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.
To jest remake, nie remaster.
#27 Napisany 16 czerwca 2017 - 21:20
A co Twoim zdaniem z nim było nie tak?Myślicie, że konia naprawili?
Pacanie X, żeby przyspieszać i następnie trzymanie guzika, aby trzymać tempo jest dla mnie dalekie do wygodnego. Nie kupuję też teorii, że specjalnie zrobili niesfornego Agro, żeby przywiązać gracza emocjonalnie.
Taka istota prawdziwej koniowatości. Ba, Agro i tak jest stabilniejszy od prawdziwych rumaków. I takie też trzeba pacać łydką i później trzymać nią, żeby przyśpieszały i trzymały tempo
Chociaż zgadzam się, że kciuk na iksie utrudnia operowanie prawą gałą ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).
#28 Napisany 16 czerwca 2017 - 21:54
kierunek -> piec
Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.
Życzę Ci, żeby Ace Combat 7 okazał się mega krapiszczem. ;]
#29 Napisany 17 czerwca 2017 - 02:55
Tyle w temaciekierunek -> piec
Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.
#30 Napisany 30 czerwca 2017 - 22:45
pssite.com:
Shadow of the Colossus według pierwszych zapowiedzi ma być wiernym odwzorowaniem oryginału z PlayStation 2 jeśli chodzi o zawartość gry. Gracze sugerowali, że Sony może dodać do gry na przykład usuniętych wcześniej kolosów co jednak zostało szybko wykluczone. Ale jest promyk nadziei. Promyk niesiony przez Fumito Uedę.
Ueda z remake'iem nie ma nic wspólnego gdyż całość spoczywa w rękach utalentowanej ekipy Bluepoint. Jednak nie oznacza to, że ojciec porzuca swoje dziecko i przestaje się nim interesować. Wręcz przeciwnie. Ueda w trakcie ostatniej konferencji Gamelab miał okazję porozmawiać z redaktorem Eurogamera. W trakcie rozmowy z nim przyznał, że kontaktował się z Sony i studiem Bluepoint. W jakim celu?
Ueda chciałby pewne rzeczy w remake'u Shadow of the Colossus zmienić. Nie wiemy co dokładnie i jakie nowości ma na myśli Ueda. Jednak warte zaznaczenia jest to, że odświeżony klasyk może doczekać się pewnych zmian. Wszystko leży w rękach Sony i ekipy Bluepoint. Fumito Ueda przyznał, że mimo przekazanych uwag nie wie, czy zespół deweloperski będzie chciał wprowadzać zmiany i czy w ogóle Sony się na nie zgodzi. Dlaczego Ueda otwarcie nam nie powie co chciałby zmienić? Jak sam wyjaśnił - nie chce rozbudzać nadziei graczy, którzy poczują się zawiedzeni gdy Sony uzna, że nic w grze nie zmieni.
W ostatniej rozmowie Shuehei Yoshidy, który odpowiada za wewnętrzne studia Sony zapewnił, że zawartość gry i historia będą niezmienione.
Potwierdził to też Ueda:
W grze jest 16 kolosów. To historia o 16 przeciwnikach. Historia której nie chcę zmieniać, bo ta zamyka się w tym, co jest w grze.
Więc jeśli ostatecznie Sony przychyli się do zmian zaproponowanych przez Fumito Uedę, to na pewno nie będą to kolosy, których ostatecznie wycięto z wersji na PS2.
Pierwotnie w wersji na PlayStation 2 w Shadow of the Colossus znaleźć miało się aż 48 kolosów, ale szybko Ueda uznał, że nie da rady tego zrobić, więc zmniejszył liczbę o połowę do 24. Jednak w procesie produkcji wyleciało kolejnych 8. Część z nich funkcjonowała jako prototyp, inne zrodziły z siebie kolosa, który w grze się znalazł. Ósemka wyciętych kolosów to:
- Devil
- Griffin
- Monkey
- Phoenix
- Roc
- Sirius
- Spider
- Worm