Skocz do zawartości

Zdjęcie

Shadow of the Colossus


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
243 odpowiedzi na ten temat

#1 Shinigami Napisany 13 czerwca 2017 - 02:31

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Remake of Bluepoint :^^:


  • 0

#2 ACZ Napisany 13 czerwca 2017 - 03:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

Ale miazga i duże zaskoczenie. Jaranko na maksa! :^^:

Boję się tylko o muzę. Jak nie dogadali się z Otanim i będzie inna muza niż w oryginale to będzie mega słabo.

Każdy kto nie gral na PS2 i po latach odbił się od remastera na PS3 teraz będzie mógł spróbować jeszcze raz.

Ciekawi mnie jak będzie wyglądała fizyka w grze.

 

 


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 czerwca 2017 - 03:12

  • 0

#3 Cola Napisany 13 czerwca 2017 - 03:30

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Nowe/usprawnione sterowanie  :banderas:


  • 0

#4 nole Napisany 13 czerwca 2017 - 03:42

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

Każda gra od Team Ico to dobro wyższe i powinna docierać do jak największej grupy odbiorców :tak:.


Ten post był edytowany przez nole dnia: 13 czerwca 2017 - 03:44

  • 0

#5 Pico Napisany 13 czerwca 2017 - 03:51

Pico

  • Forumowicze
  • 10 674 Postów:
SotC to 10/10, ale... ograłem to już na PS2 :|. No remaster, no fajnie, ale już w czasach premiery (albo niedługo po) kto ograł, to czego ma tu szukać? Ładniejszej i usprawnionej... tej samej giereczki? Remastery, blah :(.

Oczywiście kto tego Mesjasza nie ograł, to faktycznie fajna sprawa.
  • 1

#6 Texz Napisany 13 czerwca 2017 - 06:07

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Kupię gdy wpadnie do świątecznych promocji :lol2:


  • 0

#7 Lady Luck Napisany 13 czerwca 2017 - 06:22

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 746 Postów:

SotC to 10/10, ale... ograłem to już na PS2 :|. No remaster, no fajnie, ale już w czasach premiery (albo niedługo po) kto ograł, to czego ma tu szukać? Ładniejszej i usprawnionej... tej samej giereczki? Remastery, blah :(.

Oczywiście kto tego Mesjasza nie ograł, to faktycznie fajna sprawa.

 

O to to. Przyznam, że zrobiłam wielkie oczy, kiedy zobaczyłam film z rimejku, ale - no właśnie: znowu? Moda na rimejkowanie wszystkiego zaczyna być już męcząca i pokazuje, jak bardzo nie ma w branży (nie tylko growej) pomysłów na nowe tytuły i stawia się na mielenie w koło tego samego (dosłownie).

 

Ale, damn, trzeba przyznać, że wygląda to bajecznie... :^^:


  • 0

#8 twilitekid Napisany 13 czerwca 2017 - 06:26

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Osobiscie uwazam ze wybitne giereczki powinny byc utrzymywane przy zyciu i odswiezane regularnie. Gralem w to na PS2 i na PS3 wiec nie wiem czy bede chcial jeszcze raz, ale ci ktorzy nie grali musza sprobowac.
  • 0

#9 Tawotnica Napisany 13 czerwca 2017 - 06:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:
Myślicie, że konia naprawili? Ja chętnie jeszcze raz zagram. Najlepsza gra Team Ico, koncept ogromnych platformowych bossów + ten klimat do dzisiaj urzekają.
  • 0

#10 Sotaku Napisany 13 czerwca 2017 - 06:55

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
Trzeci raz to samo, ale nie tak samo...po obejrzeniu trailera znów mam ochotę to ograć...
  • 0

#11 Texz Napisany 13 czerwca 2017 - 06:55

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Teraz pewnie biorą się za remake The Last Guardian...


  • 0

#12 Razel Napisany 13 czerwca 2017 - 08:12

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 406 Postów:

Myślicie, że konia naprawili? Ja chętnie jeszcze raz zagram. Najlepsza gra Team Ico, koncept ogromnych platformowych bossów + ten klimat do dzisiaj urzekają.

 

Nie, bo nie ma co tam naprawiać i dalej będzie się nim świetnie sterowało.


  • 0

#13 burnstein Napisany 13 czerwca 2017 - 13:05

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

Myślicie, że konia naprawili? (...)

Tak, teraz będzie się na nim pomykać jak na moturze.


  • 0

#14 keogh Napisany 13 czerwca 2017 - 13:31

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:

day 15


  • 0

#15 ACZ Napisany 13 czerwca 2017 - 14:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

 

Myślicie, że konia naprawili?

A co Twoim zdaniem z nim było nie tak?

 

Mam nadzieję, że w rimejku w końcu do time triali dodadzą ranking online, byłoby cacy.

Mogli by też machnąć rimejk ICO,  bo tam by było dużo mniej roboty.

 

SotCvalus.gif

 

35275292315_dfdd9a2b2nnuw9.jpg

 

34465599933_6b15a4543s4uaj.jpg

 

34465599823_2f0091688aqupo.jpg


  • 0

#16 Schrodinger Napisany 13 czerwca 2017 - 14:20

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
tak jak mówiłem wczoraj w trakcie konfy, w końcu to wygląda tak jak powinno wyglądać od początku
bedzie grane, a bluepoint to gwarancja solidnego rimejku
  • 0

#17 Tawotnica Napisany 13 czerwca 2017 - 15:59

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:

Myślicie, że konia naprawili?

A co Twoim zdaniem z nim było nie tak?


Pacanie X, żeby przyspieszać i następnie trzymanie guzika, aby trzymać tempo jest dla mnie dalekie do wygodnego. Nie kupuję też teorii, że specjalnie zrobili niesfornego Agro, żeby przywiązać gracza emocjonalnie. Ja tam
Spoiler
. Ogólnie konie w grach posysają, wolę człapać pieszo :olo:
  • 0

#18 burnstein Napisany 13 czerwca 2017 - 16:25

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

Niesforny to on jest jak ktoś próbuje jeździć koniem jak motorem.


  • 0

#19 Iras Napisany 13 czerwca 2017 - 17:53

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

To jest zdaje się dopiero drugi porządny remake od Sony na PS4. Naprawdę ktoś czuje przesyt?

 

Oczywiście day 1.


  • 0

#20 fingus Napisany 13 czerwca 2017 - 19:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Jak ktoś nie grał, to fajna sprawa, ale drugi raz w to orać raczej nie widzę sensu.
  • 0

#21 BeSOS Napisany 13 czerwca 2017 - 20:47

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wolalbym ICO.
Odbilem sie od wersji HD na PS3 bo sterowanie ale jak tutaj je wreszcie poprawia to kto wie...wyglada lepiej niz Trico :hihi:
  • 0

#22 Nyjacz Napisany 14 czerwca 2017 - 15:20

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 968 Postów:
To gra czy cinematic experience? Gralem jak bylem maly. Chwile.
  • 0

#23 PomezZ Napisany 16 czerwca 2017 - 19:48

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:

W końcu gra dla której warto kupić PS4!


  • 0

#24 MonsieurWoland Napisany 16 czerwca 2017 - 20:38

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:
kierunek -> piec

Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.
  • 4

#25 Kurzy Napisany 16 czerwca 2017 - 20:54

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Ja nadrobię zaległości :-)
  • 0

#26 Juras Napisany 16 czerwca 2017 - 21:02

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

kierunek -> piec

Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.

 

To jest remake, nie remaster.
 


  • 1

#27 Shinigami Napisany 16 czerwca 2017 - 21:20

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

 

 

Myślicie, że konia naprawili?

A co Twoim zdaniem z nim było nie tak?

 


Pacanie X, żeby przyspieszać i następnie trzymanie guzika, aby trzymać tempo jest dla mnie dalekie do wygodnego. Nie kupuję też teorii, że specjalnie zrobili niesfornego Agro, żeby przywiązać gracza emocjonalnie.

 

 

Taka istota prawdziwej koniowatości. Ba, Agro i tak jest stabilniejszy od prawdziwych rumaków. I takie też trzeba pacać łydką i później trzymać nią, żeby przyśpieszały i trzymały tempo ;)

 

Chociaż zgadzam się, że kciuk na iksie utrudnia operowanie prawą gałą ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).
 


  • 0

#28 ACZ Napisany 16 czerwca 2017 - 21:54

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

 

kierunek -> piec

Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.

Życzę Ci, żeby Ace Combat 7 okazał się mega krapiszczem. ;]


  • 2

#29 Chewie Napisany 17 czerwca 2017 - 02:55

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

kierunek -> piec

Gra miala premiere na PS2, na PS3 remaster na PS4 kolejny. Mocno gardze graczami ktorzy czekaja na ten kotlet z wywieszonym ozorem olo.

Tyle w temacie
  • 0

#30 ACZ Napisany 30 czerwca 2017 - 22:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

pssite.com:
 
Shadow of the Colossus według pierwszych zapowiedzi ma być wiernym odwzorowaniem oryginału z PlayStation 2 jeśli chodzi o zawartość gry. Gracze sugerowali, że Sony może dodać do gry na przykład usuniętych wcześniej kolosów co jednak zostało szybko wykluczone. Ale jest promyk nadziei. Promyk niesiony przez Fumito Uedę.

Ueda z remake'iem nie ma nic wspólnego gdyż całość spoczywa w rękach utalentowanej ekipy Bluepoint. Jednak nie oznacza to, że ojciec porzuca swoje dziecko i przestaje się nim interesować. Wręcz przeciwnie. Ueda w trakcie ostatniej konferencji Gamelab miał okazję porozmawiać z redaktorem Eurogamera. W trakcie rozmowy z nim przyznał, że kontaktował się z Sony i studiem Bluepoint. W jakim celu?

Ueda chciałby pewne rzeczy w remake'u Shadow of the Colossus zmienić. Nie wiemy co dokładnie i jakie nowości ma na myśli Ueda. Jednak warte zaznaczenia jest to, że odświeżony klasyk może doczekać się pewnych zmian. Wszystko leży w rękach Sony i ekipy Bluepoint. Fumito Ueda przyznał, że mimo przekazanych uwag nie wie, czy zespół deweloperski będzie chciał wprowadzać zmiany i czy w ogóle Sony się na nie zgodzi. Dlaczego Ueda otwarcie nam nie powie co chciałby zmienić? Jak sam wyjaśnił - nie chce rozbudzać nadziei graczy, którzy poczują się zawiedzeni gdy Sony uzna, że nic w grze nie zmieni.

W ostatniej rozmowie Shuehei Yoshidy, który odpowiada za wewnętrzne studia Sony zapewnił, że zawartość gry i historia będą niezmienione.

Potwierdził to też Ueda:

 

W grze jest 16 kolosów. To historia o 16 przeciwnikach. Historia której nie chcę zmieniać, bo ta zamyka się w tym, co jest w grze.

Więc jeśli ostatecznie Sony przychyli się do zmian zaproponowanych przez Fumito Uedę, to na pewno nie będą to kolosy, których ostatecznie wycięto z wersji na PS2.

 

Pierwotnie w wersji na PlayStation 2 w Shadow of the Colossus znaleźć miało się aż 48 kolosów, ale szybko Ueda uznał, że nie da rady tego zrobić, więc zmniejszył liczbę o połowę do 24. Jednak w procesie produkcji wyleciało kolejnych 8. Część z nich funkcjonowała jako prototyp, inne zrodziły z siebie kolosa, który w grze się znalazł. Ósemka wyciętych kolosów to:

  • Devil
  • Griffin
  • Monkey
  • Phoenix
  • Roc
  • Sirius
  • Spider
  • Worm

 


  • 0