#331 Napisany 14 kwietnia 2018 - 10:28
#332 Napisany 14 kwietnia 2018 - 11:02
Usypianie jest właściwie tylko przydatne kiedy po fakcie cała drużyna rozłoży beczki i ktoś z silnym ciosem ładowanym przypieprzy w słaby punkt, zazwyczaj łeb, bo budzący cios zadaje bodaj potrójne obrażenia.
Druga sytuacja gdzie usypianie jest przydatne, to podczas walki z dwoma na raz, szczególnie na arenie. Odciąga się jednego gdzieś na bok, usypia i około minuty spokoju.
#333 Napisany 14 kwietnia 2018 - 17:49
Oprócz Święta Kwiecia aktualnie jest zadanie z możliwością zdobycia zestawu Megamana dla Koleżkota.
A za dwa tygodnie:
#334 Napisany 16 kwietnia 2018 - 19:46
#335 Napisany 17 kwietnia 2018 - 17:26
Osz kulva, nowy smok, nowa plansza, dwa dni do "premiery" i za darmo.
Zdjęcia ze zbrojami, broniami i samym Kulve Taroth.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 17 kwietnia 2018 - 17:58
#336 Napisany 17 kwietnia 2018 - 18:35
#337 Napisany 18 kwietnia 2018 - 14:35
Nowy Starszy Smok Kulve Taroth w nowej lokacji, Jaskiniach El Dorado, jego leżach.
Do szesnastu łowców, w czterech grupach po czterech, będą wspólnie polować na tego samego smoka. Zadanie kończy się sukcesem po zadaniu odpowiedniej liczby obrażeń i przepędzenia smoka. (bazując na poprzednich odsłonach pewnikiem będzie się go dało nie tylko przepędzić, ale i zabić-wyjdzie na jaw w praniu, bo póki co w ang. tekście jest mowa o "repel", a takiego Zoraha Madgarosa idzie tylko przepędzić)
Lista zmian:
- możliwość powiększenia rozmiaru HUD i podpowiedzi
- sortowanie śledztw
- możliwość sprzedaży zaznaczonych przedmiotów za jednym razem
- możliwość przełączenia pomiędzy nazwą dekoracji a nazwą umiejętności podczas ustawiania dekoracji ([]-PS4, X-Xbox)
- możliwość podglądu zbroi u kowala gdy założona jest zbroja z "drugiej warstwy"
- podgracze którzy nie meldowali się (logowali) w oddziale przez 30 dni nie będą z niego automatycznie wyrzucani
- kamera nie będzie automatycznie podążać za świetlikami po powrocie do obozowiska (szybka podróż lub zemdlenie)
- możliwość hodowania Bluszczu na Prastarym Drzewie
- stopniowe osłabienie efektywności oślepiania zahartowanych potworów po wielokrotnym użyciu błysku, ostatecznie efektywność spadnie do zera
- w związku z osłabieniem błysków wprowadzono zmiany w nagrodach za śledztwa z zahartowanymi potworami:
*zagrożenie poziomu 1 - można zdobyć Potokowca Wojownika
*zagrożenie poziomu 2 - można zdobyć Potokowca Bohatera
*zagrożenie poziomu 3 - zwiększona szansa na Potokowca Bohatera
I inne łącznie z poprawkami błędów: LINK
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 18 kwietnia 2018 - 14:40
#338 Napisany 18 kwietnia 2018 - 14:37
- kamera nie będzie automatycznie podążać za świetlikami po powrocie do obozowiska (szybka podróż lub zemdlenie)
szkoda że już nie gram
#339 Napisany 18 kwietnia 2018 - 14:43
Ciekawi mnie uwalenie błysków, bo teraz każdy tym napieprza ile wlezie, szczególnie w takie Kushale, czy Jho. I czy umiejętność do tego coś da, bo jest taka, nigdy jej nie używałem i nawet nie wiem na jakiej zasadzie działa (czy zwiększa skuteczność, czy pole rażenia, czy co).
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 18 kwietnia 2018 - 14:50
#340 Napisany 19 kwietnia 2018 - 14:19
#341 Napisany 19 kwietnia 2018 - 18:12
Masz dwa zestawy u kowala, niskiej i wysokiej rangi, dla postaci oraz dla kotka za te karteczki. A w kotle je można wymieniać na sztuczne ognie.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 19 kwietnia 2018 - 18:12
#342 Napisany 19 kwietnia 2018 - 19:26
#343 Napisany 21 kwietnia 2018 - 16:39
#344 Napisany 21 kwietnia 2018 - 22:33
#345 Napisany 23 kwietnia 2018 - 22:53
#346 Napisany 13 czerwca 2018 - 12:45
Ostatnio doszło, czyli Lunastra, samica Teostry (Teostra to oczywiście prawilnie samiec). W przeciwieństwie do reszty potworków, te dwa ze sobą współpracują i nawet mają atak specjalny w postaci miłosnego tańca w przestworzach zwieńczonego dwoma potężnymi wybuchami. Za zebrane z Lunastry materiały można wytworzyć dwa nowe zestawy pancerzy, jak zwykle w wersji α oraz β oraz po trzy bronie na klasę z atrybutem wybuchu. Zbroja to jedna z lepszych, obrona na maksymalnym dostępnym poziomie czyli po 92 na część z ciekawymi umiejętnościami oraz ogromną ilością dwu i trzy poziomowych gniazd. Same bronie też są dość ciekawe, bo poza standardowym atrybutem i wzmocnieniem, zależnie od dokonanego wyboru, można je dodatkowo wzbogacić o umiejętność z wybranych wcześniejszych zestawów pancerza- Nergiganta, Xeno lub Bazela.
Wkrótce:
W międzyczasie doszedł arcy hartowany Kirin, czyli trudniejsza wersja dotychczasowego-zadaje większe obrażenia, posiada około dwa razy więcej punktów życia i niektóre jego ataki są zmodyfikowane. Za zebrane z udanych polowań bilety można wytworzyć dopakowaną (maks obrona, przebudowane umiejętności i gniazda) zbroję w wersji γ, trochę szkoda że krój identyczny do wersji α, z lekko modyfikowanymi kolorkami, ale niebawem to samo dotknie Vaal Hazaka, a ta zbroja w wersji α to jedna z najbardziej chłodnych i mrocznych.
Wszystko nadal w cenie podstawowej wersji gry.
Na liście z potworami, która wyciekła swego czasu, były wszystkie dotychczas opublikowane (oprócz Behemtoha z FF), plus dwa dodatkowe, Orochi Kirin czyli jego lodowa odmiana oraz Alatreon, boss z trójki. Można więc założyć, że co najmniej dwa pewniaki na przyszłość.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 13 czerwca 2018 - 12:49
#347 Napisany 09 lipca 2018 - 17:46
9 sierpnia gra ukaże sie na PC.
#348 Napisany 18 października 2018 - 11:02
Swego czasu dodali ekstremalną wersję Behemota. I cóż, stworek mocno przegięty, szczególnie gdy nie masz trzech znajomych, i to takich obcykanych w grze. (przy nim nie ma skalowania HP w grze solo)
Samemu to uciukać jest możliwe, ale dużo zależy od używanej broni i praktycznie nie ma miejsca na błędy. Mnie się dualami nie udało i z tego co patrzyłem najlepsze wyniki ową bronią oscylują w granicach minuty przed upływem czasu, jak zresztą większości oręża do walki wręcz. Inna bajka to ciężkie działo (zaraz za nim łuk), taki tryb easy, tu widziałem czasy około 15 minut (limit na zabicie xBehemotha wynosi 30).
Co do trybu multiplayer to osobna bajka, pierwsze próbowałem dualami dołączając do byle kogo, wyjście z pierwszej fazy walki bez zemdleń to już był sukces, po kilkudziestu nieudanych próbach zmieniłem na ciężkie działo, obcykałem podstawy grania tym i wyszukiwałem drużyn z tankiem/leczycielem (oraz statami które gwarantowały im teoretycznie możliwość przeżycia pierwszego lepszego machnięcia Behemota) i najlepiej drugim, a właściwie trzecim ciężkodziałowcem, który okazywał się także być najskuteczniejszym tankiem.
Było lepiej, ale nadal bez skutku, dopóki się nie trafiło na całą drużynę, która wie jak to bić.
I to wszystko po to dla możliwości założenia pancerza warstwowego (czyli tego który zmienia wygląd bez wpływu na staty) Dragoona.
Komplecik na obydwóch postaciach:
A tu nagranie, kiedy udało mi się w końcu trafić na odpowiednią drużynę:
#349 Napisany 18 października 2018 - 19:11
#350 Napisany 11 listopada 2018 - 11:49
https://youtu.be/L3yYODaXExY
#351 Napisany 30 listopada 2018 - 08:06
#352 Napisany 07 grudnia 2018 - 06:15
Przy okazji wręczenia statuetki za RPG 2018, napomknęli że na dniach ogłoszą coś dużego dla fanów MHW.
#353 Napisany 08 grudnia 2018 - 12:56
We're broadcasting a MONSTER HUNTER: WORLD — Special Developer Update from 2 p.m. (UTC) on December 10, 2018!
Our Special Developer Update will feature producer Ryozo Tsujimoto giving you the latest news about Monster Hunter: World!
Thanks to all of you, Monster Hunter: World has shipped over 10 million copies worldwide, and in January 2019 we'll be celebrating the anniversary of the game's release, so don't miss out on this latest update!
- - The broadcast will begin at 2 p.m. (UTC) on December 10, 2018. (czyli o 15:00 w poniedziałek)
- - Broadcast time and contents are subject to change without prior notice.
- - The Special Developer Update is a pre-recorded video presentation.
- - The video is about 15 minutes in length.
FEATURING:
Ryozo Tsujimoto (Producer, Monster Hunter: World)
#354 Napisany 10 grudnia 2018 - 15:12
Mniejsze, darmowe dodatki, chronologicznie:
I trial:
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 10 grudnia 2018 - 15:28
#355 Napisany 10 grudnia 2018 - 15:36
Geralt w Monster Hunterze
#356 Napisany 10 grudnia 2018 - 15:39
#357 Napisany 10 grudnia 2018 - 15:41
#358 Napisany 10 grudnia 2018 - 22:50
No i teraz jest to gra warta poznania.