Skocz do zawartości

Zdjęcie

Monster Hunter World

Capcom PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
403 odpowiedzi na ten temat

#241 Juras Napisany 13 marca 2018 - 23:34

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Deviljho jutro o/od 12:00.

 

https://www.facebook...03253893029254/


  • 0

#242 Juras Napisany 14 marca 2018 - 13:00

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

I dupa, 22 marca dopiero:
kpzfo0dqgpl01.jpg

I zmiany w paczu, głównie odnośnie broni:
https://twitter.com/...865797452890112

https://imgur.com/a/VKJ3U


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 14 marca 2018 - 15:24

  • 1

#243 Juras Napisany 14 marca 2018 - 22:26

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Stary nowy dizonarł w akcji:

https://clips.twitch...adLeeroyJenkins

 

:kult: :kult: :kult: :kult: :kult: :kult: :kult: :kult: :kult:


  • 1

#244 Juras Napisany 17 marca 2018 - 02:32

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Oficjalna notka odnośnie nadchodzącego paczyka: KLIK
 

Release DatePlayStation®4: March 22, 2018 (UTC)
Xbox One: March 22, 2018 (UTC)

Required Space
PlayStation®4: Approximately 610 MB
Xbox One: Approximately 600 MB

  • Added a new monster: Deviljho! (Includes new Deviljho weapons, and the Vangis α and β armor sets.)
  • Added a new specialized tool: Dragonproof Mantle.
Note: Deviljho will invade 6★ quests, 7★ quests, and high rank expeditions once you have completed the investigation for the "??? Rathian" in the main story. After completing certain conditions, you will unlock the Deviljho special assignment.



img_deviljoe.png

Zestaw zbroi:
Spoiler

 

Major Gameplay Feature Additions and Changes

  • Optimized data processing to reduce loading times.
  • Added the feature "Kick from Online Session" to the player list.
  • Added "Return to Gathering Hub" (single player) and "Disband & Return to Gathering Hub" (multiplayer) to the options for "Select Return Destination" after a quest.
  • Added the "Text Size" setting for changing subtitle text size, under Start Menu > Options Game Settings.
  • In the "Online Session" menu, the name for the menu command "Squad Session Search" was changed to "Create/Search for a Squad Session" (the functionality is unchanged).
  • Attacks from allies no longer interrupt you during the carving animation. Additionally, players are now immune to all hit reactions, including bombs, during carving animations after quest completion.
  • Slightly reduced the amount that the Scoutfly Level (which is tied to monster research levels) gauge decreases after each quest.
  • Added the game version number to the game's title screen (for this update—PS4: 2.00; Xbox One: 2.0.0.0).

Plus balans broni, ale to się przy kopiowaniu tekstu i tabelek ostatecznie rozłazi po swojemu, więc nie wklejam.
 


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 17 marca 2018 - 02:38

  • 0

#245 Schrodinger Napisany 19 marca 2018 - 16:14

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:

Szkoda że nikt nie gra, ja po wbiciu HR (13 :olo:) olałem fabułę i młócę z randomami materiały na pancerz (brakuje mi dwóch elementów) Azure Rathalosa bo wygląda rewelacyjnie + charge blade z poison na 6 lvl, ale widzę że przez klepanie rathalosów mogę zrobić na 7 lvl z fire i chyba na to pójdę bo ma kosmiczny dmg i znacznie lepsza wytrzymałość ... tylko kasy brak bo te mieczyki to kosztują 12 i 24k a pancerze też tanie nie są

 

a na liczniku 50h, wczoraj próbowałem odpalić sobie Nergigante z fabuły właśnie i mnie zamiótł, trzeba będzie go dziś wyjaśnić chyba :tak:


Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 19 marca 2018 - 16:21

  • 0

#246 Wezyr Napisany 19 marca 2018 - 17:16

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 411 Postów:

 

Szkoda że nikt nie gra

 

Przecież Iras Juras gra.


Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 19 marca 2018 - 17:17

  • 0

#247 Schrodinger Napisany 19 marca 2018 - 18:14

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Aaa miałem go dodać :D
  • 0

#248 Shinigami Napisany 19 marca 2018 - 18:15

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Dzisiaj coś pogram, misiek.


  • 0

#249 Schrodinger Napisany 19 marca 2018 - 18:24

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Dzisiaj to wlasnie nie mam czasu
  • 0

#250 Shinigami Napisany 19 marca 2018 - 18:55

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:
Nigdy nie masz już dla mnie czasu, to już nie to samo.
  • 0

#251 Schrodinger Napisany 19 marca 2018 - 19:02

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Wbij high rank to bedzie mozna pograć z randomami

Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 19 marca 2018 - 19:02

  • 0

#252 krak2610 Napisany 19 marca 2018 - 21:09

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:
Ja zacząłem grać i wszystko mi się podoba oprócz walki. Chyba czegoś nie rozumiem albo coś źle robię. To tak ma być że 30 minut mi schodzi z każdym większym gadem? Cała walka - on gdzies biegnie kawałek, podbiegam zadaje kilka ciosów, on odbiega w jakaś ścianę bez sensu znowu kilka ciosów itd. Przez 30 minut ? Coś ktoś pisał l jakiś combosach jak mam się ich nauczyć czy coś? Nie rozumiem po co to ma trwać tyle czasu?

Ten post był edytowany przez krak2610 dnia: 19 marca 2018 - 21:10

  • 0

#253 Shinigami Napisany 19 marca 2018 - 21:38

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Co  :srsly:

 

Tak, to tak ma być. Dopóki nie będziesz miał wysokiej rangi i niezłego skilla, dopóty będziesz się męczył z potworami. Jak w życiu.


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 19 marca 2018 - 21:38

  • 0

#254 krak2610 Napisany 21 marca 2018 - 13:20

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:
Wolałbym bardziej skillowo trudne walki ale mniej monotonne. Mam z 7 godzin jak dotąd.
  • 0

#255 Shinigami Napisany 21 marca 2018 - 13:37

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Spoko. Ciśnij story przekonany, że to, co masz tam na samym początku gry to wszystko, co ona poziomiem trudności lub potworami zaoferuje.


  • 0

#256 Schrodinger Napisany 21 marca 2018 - 13:48

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
taa ... szczególnie że bronie pewnie masz biedne a i nie znasz do końca wszystkich trików z bronią, ja dopiero wczoraj ogarnąłem jak z chargeblade'em robić wślizg pod nogami potwora i wyskok ;D
  • 0

#257 Juras Napisany 22 marca 2018 - 00:52

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Wracając do tego zagadnienia:

Ja mam DMZ ustawione jedynie u siebie na PS4, ale najlepsze jest to że po kupnie przez 2-3 dni działało pięknie wszystko bez problemów, dopiero potem się posrało.

 

Otóż napisałem do swojego dostawcy co i jak, stwierdził że oni nic nie blokują i powinno mi działać. Jedyne na co wpadł to że mi dadzą na kilka dni zewnętrzne IP do testowania. No i dali, wszystko ustawione jak było, czyli właściwie DMZ na PS4, i jazda. Próbowałem dołączać do kilkudziesięciu różnych sesji-działało za każdym razem, za każdym. Potem śledztwa przez SOS Flary i poza tymi błędami co każdy ma przy śledztwach (czyli że zamiast pojawić się informacja o tym, że już nie ma miejsca, wyskakuje błąd systemowy) tez dołączało za każdym razem.

Tyle, że chcą za to dodatkowe 10zł miesięcznie to na razie podziękowałem. Mniejsza z tym, pytam go dlaczego mi to nie działa "normalnie" skoro mówił, że nic nie blokują? I się zaczęła gadka, że nie mogą w takim przypadku otworzyć całego ruchu, bo się blacharzom na komputerki włamują (komórkowcom pewnie też). Takie jest to rzekome nieblokowanie niczego.


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 22 marca 2018 - 00:53

  • 0

#258 Schrodinger Napisany 22 marca 2018 - 00:58

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Nigdy nie miałem problemu z graniem w inne gry a przeorałem tysiąc w Destiny, w Bloodborna, w Division w Destiny 2, Overwatcha czy Fortnite i tylko na MonHunie mam problem a na początku 2-3 dni działało bez problemów więc ten tego ;)
  • 0

#259 Juras Napisany 22 marca 2018 - 01:21

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Mnie akurat w BB czy Soulsach też tak łączyło jak MHW, 5/10, albo i rzadziej.

 

Wielki Jagras Cosplay:

nd5oYq3.jpg


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 22 marca 2018 - 01:59

  • 1

#260 Juras Napisany 22 marca 2018 - 15:00

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Deviljho wylądował w nocy. Fajny wariat, bierze do pyska mniejsze okazy pokroju Wielkiego Jagrasa czy Dogodamy i miota nimi tak jak użytkownikami tego forum przed odejściem. Niestety póki co nie udało się go odblokować w wersji zahartowanej i żadnego wyzwania nie stanowi, bo jest po prostu za słaby na "end gejma". Ale swoimi wymiarami, szybkością, zestawem ruchów może zostać czempionem wymiataczy jak tylko wyskoczy na "fioletowo".


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 22 marca 2018 - 15:00

  • 0

#261 krak2610 Napisany 24 marca 2018 - 21:03

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:
Jeśli chodzi o polowanie to przy pierwszym powaleniu potwora zastawiacie pułapkę a potem spam bombami? I czemu czasami dostaje na minimapie info że potwór juz umiera bo widnieje jako czacha a przed chwilą spalilem polowanie myśląc że gość ma jeszcze dużo życia?
  • 0

#262 Juras Napisany 25 marca 2018 - 08:18

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Jakimi bombami? I nie do końca rozumiem tę taktykę, zaraz po powaleniu go łapiesz w pułapkę? To marnotrawstwo powalenia. Powala się po to, żeby mieć chwilę czasu na walenie w słabe punkty, niedostępne, albo trudno dostępne podczas normalnej walki. Pułapkę możesz rozłożyć w każdej chwili i sprowokować, żeby wpadł.
-----------------------------------
-----------------------------------
Ostatecznie pojawił się zahartowany Deviljho w zadaniu "Ogórna Uciecha". Swoją drogą polskie tłumaczenie jest w tym momencie bekowe, w przeciwieństwie do angielskiego "Relish the Moment", bo nazywają go potocznie "pickle" czyli ogórem konserwowym, z racji swojego wyglądu.

 

W spoilerze przypomnienie wyglądu Deviljho i zakiszonego ogóra, gdyby ktoś nigdy nie mieszkał w piwnicy i nie widział zawartości słoików od mame.

Spoiler

 
I tak jak wcześniej przypuszczałem, wersja zahartowana to obecnie najtrudniejszy przeciwnik (trudność w dużym stopniu zależy od rodzaju używanej broni) O ile udało mi się go samemu zaciukać łukiem, a potem bliźniaczymi ostrzami za pierwszym razem (około 20min, na każdego innego zahartowanego przeciwnika nie schodziło mi więcej niż jakieś, średnio, siedem do osiem minut, może oprócz Xeno'jiv, ale on nie jest trudny, tylko ma dużo życia)), tak po dołączeniu do innych udało się raz na pięć prób. Miota wszystkimi równo.

 

Filmik z solo z kotkiem dualami:

 

Jako nagrodę za to zadanie można dodatkowo dostać nawet trzy kamienie do dopakowania broni.


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 25 marca 2018 - 08:50

  • 0

#263 Schrodinger Napisany 26 marca 2018 - 00:52

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
72h i cztery zlote korony :olo:

Hak zwiekszac lvl tych ulepszeń do broni / decorations?
  • 0

#264 Juras Napisany 26 marca 2018 - 08:46

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:
Chyba nie do końca rozumiem pytanie.

 Załóżmy, że chcesz umiejętność Rozszerzenie Zdrowia, są tego trzy poziomy:
- Poz.1 +15 Życia
- Poz.2 +30 Życia
- Poz.3 +50 Życia
Jak ubierzesz Hełm Rathiany α, który ma tę umiejętność na poziomie drugim, to Ci rozszerzy życie o 30 punktów. Jak dodatkowo ubierzesz Pas Rathiany α, który ma Rozszerzenie Zdrowia na poziomie pierwszym, to owa umiejętność się skumuluje i wskoczy na maksymalny poziom trzeci, rozszerzając zdrowie o 50 punktów.
 
 Zamiast ubierać elementy pancerzy z ową umiejętnością, można użyć Dekoracji, które wkłada się w gniazda w pancerzach lub broniach. .
Dodatkowo gniazda jak i Dekoracje mają swoje poziomy:
- Poz.1 gem_level_1.png
- Poz.2 gem_level_2.png
- Poz.3 gem_level_3.png
Każdy element pancerza czy broń ma z góry określoną ilość gniazd (do trzech w pancerzach, do dwóch w broniach) na określonym poziomie.
Bronie bonusowo, ale tylko w ostatecznej formie, można wzmacniać za pomocą kamieni zwanych Potokowcami (plus klejnot).
Jeśli broń jest Rzadkości 6 to można ją wzmacniać trzykrotnie, Rzadkość 7-dwukrotnie i Rzadkość 8- raz. Można użyć dwu lub trzykrotnie tych samych wzmocnień, o ile oczywiście rzadkość broni pozwala.
Wzmocnić można:
- Atak - wartość wzmocnienia zależy od rodzaju broni, np Bliźniacze Ostrza otrzymują bonus +7 na wzmocnienie
- Zgodność - pierwsze wzmocnienie daje 10%, kolejne po 5%
- Obronę - 10 do obrony na wzmocnienie (chyba, nigdy tego nie używałem)
- Gniazda- pierwsze wzmocnienie dokuwa zawsze nowe gniazdo Poz.1 (niezależnie czy broń już jakieś miała czy nie), drugie wzmocnienie wzmacnia owe gniazdo do Poz.2 i trzecie do Poz.3
- Regeneracja - każdy atak przywraca trochę życia, im silniejszy cios tym więcej życia przywróci (chyba najlepsze wzmocnienie do broni krótkodystansowych)
 
Wracając do gniazd i Dekoracji.
Dekoracje również mają z góry określony Poziom i można je włożyć do gniazda o takim samym poziomie lub wyższym, czyli Dekorację Poz.1 włożysz do każdego gniazda, ale Dekorację Poz.3 tylko do gniazda Poz.3.
 Dla przykładu Zarękawia Sztabek β mają umiejętność Rozszerzenie Zdrowia na Poz.2 i gniazdo na Poz.1. Jeśli masz Dekorację z Rozszerzeniem Zdrowia, a jest to Klejnot Żywotności Poz.1 to wkładasz go w owe gniazdo i uzyskujesz efekt Rozszerzenia Zdrowia jak wcześniej za pomocą ubrania dwóch elementów pancerza.
  Dekoracja z daną umiejętnością zawsze ma taki sam Poziom i podnosi poziom danej umiejętności o jeden, czyli Klejnot Żywotności zawsze jest Poz.1 i daje jeden poziom do Rozszerzenia Zdrowia, żeby podnieść powyższą umiejętność na maksymalny poziom samymi dekoracjami, potrzeba trzech takich klejnotów i trzech gniazd w elementach wyposażenia.
Im więcej Dekoracji się posiada, tym więcej możliwości zabawy z kompilacjami postaci, bo można dowolnie miksować Dekoracje z elementami pancerzy czy broniami, żeby uzyskać pożądany efekt.

Ten post był edytowany przez Juras dnia: 26 marca 2018 - 09:45

  • 1

#265 Schrodinger Napisany 26 marca 2018 - 09:00

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Nie patrzyłem nawet na te skille specjalnie, teraz już chyba rozumiem :o ale i tak wielki kutas Ci w ucho za polską wersję językową :yao: będę dzisiaj musiał posiedzieć trochę nad tym
  • 0

#266 Juras Napisany 26 marca 2018 - 09:46

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:
Poprawiłem "build" na "kompilację postaci". Teraz jest ładniej.
  • 0

#267 Schrodinger Napisany 26 marca 2018 - 10:17

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Pełna pogarda, to mnie jeszcze powiedz bo robię teraz te śledztwa (bo podobno z tego największe prawdopodobieństwo wypadnięcia koron) a i najlepsze nagrody i najwięcej kasy.

1) mam 37-38 lvl i za każdą bestię leci mi powoli lvl do góry, widzę że niektóre wyzwania są od 50 lvl, to jest ostanie ogranicze? potem będą jeszcze misje od 100 lvl?

2) ten pancerz z ostatniego fabularnego bosska to jest najsilniejszy bo sporo ludzi widzę w tym biega i Ty też miałeś jak pokazywałeś licznik h
  • 0

#268 Juras Napisany 26 marca 2018 - 10:37

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Co do koron, to tak śledztwa, tylko najlepiej takie trudniejsze. I chyba największa szansa na dużą koronę jest za śledztwo z ograniczeniem czasowym na 15min. Najlepiej robić takie gdzie są tylko złote i srebrne nagrody, z limitem na 15min, 1 zemdlenie. I wg moich obserwacji szansa na przeciwnika o wymiarach korony jest inna dla każdego gracza. Czyli najlepiej dołączać też do innych, bo ja np zabiłem około 40 Rathalosów na wydarzeniu i nie mogłem dostac za neigo małej korony, wpadła dopiero na zadaniu znajomego. Tak samo on jakiejś nie mógł dostać i wpadła mu na moim.

 

W sumie od 50 poziomu jest dostęp do prawie wszystkiego (zahartowane starsze smoki i Deviljho). Prawie, bo na 100 jest jest jeszcze jedno zadanie opcjonalne. Na teraz, bo kiedyś może coś się pojawi an wyższych poziomach.

 

Ma największe statystyki obronne, po 92 na część i założenie trzech części daje fajny bonus w postaci umiejętności, że broń się tępi o połowę wolniej lub czasami nie zużywają się amunicja/strzały w przypadku broni dystansowych. Niektórych umiejętności z zestawów, jak te właśnie, nie da się uzyskać z dekoracji. A ja w tym osobiście biegałem/biegam także ze względu na wygląd, nie lubię pajacowatych postaci nawet kosztem statystyk.

 

Tak np wygląda postać Japończyka, który miał jeden z najlepszych czasów dla zahartowanego ogóra:

6b3afeb6812dde993885db16f317c288.png

Nie dziękuję, wolę bić 5 min dłużej.


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 26 marca 2018 - 10:42

  • 1

#269 Schrodinger Napisany 26 marca 2018 - 10:46

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
ooo no to jestem już kupiony tym pancerzem skoro broń się nie tępi

Wczoraj ulepszyłem łuk na 6 lvl i kuszę na 7 lvl, pierwszy ma za słaby zasięg jak dla mnie, kusza nieco lepiej i nawet fajnie się tak z dystansu pyka, nawet nie potrzeba mi Potek :D ale potem w końcu wypadł mi Wyvern Gem i mogłem sobie mojego charge blade z rathiana podbić do 7 lvl i gra się jednak ciekawiej, a teraz brakuje mi 12k i będę mógł zwiększyć do 8 lvl :good:

rozumiem że pancerzy nie pojawi się jakaś kolejna wersja więc ten co mam w high rank to maks

bronie do maks 10 lvl? póki co mam jedynie 8 odsłonięty
  • 0

#270 Juras Napisany 26 marca 2018 - 11:16

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Tyle, że bronie nie mają poziomów (lv). To o czym piszesz to rzadkość (rarity). Bronie mają przemiany w coraz lepsze wersje, ostateczna przemiana może mieć rzadkość 8 (pomarańczowa), 7 (fioletowa) lub 6 (niebieska). To, że jest 8 nie oznacza z automatu, że jest najlepsza, bo do ostatnich przemian można stosować wzmocnienia. I pisałem o tym w tym poście  z dekoracjami, że do 8 można jedno wzmocnienie, 7-dwa i 6-trzy. I taka broń rzadkości 6 z trzema wzmocnieniami będzie mniej więcej tak samo dobra jak 8 z jednym.

 

Pancerze mają poziomy, zwiększanie ich poziomów zwiększa obronę fizyczną. Im mniejsza rzadkość pancerza tym na wyższy poziom go można wbić, żeby zbytnio nie odstawały od tych najlepszych. Z tym, że pancerze opłaci się z reguły używać tylko te rzadkości 7 i 8, bo poniżej mają zazwyczaj mniej umiejętności i gniazd. Np Hełm Legiany rzadkości 6 ma Boskie Błogosławieństwo na Poz.2 i jedno gniazdo Poz.1, a jedna z korononetek o rzadkości 8 ma tę samą umięjetność na Poz.2, ale trzy gniazda.


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 26 marca 2018 - 11:17

  • 1



Inne z tagami: