#91 Napisany 07 lutego 2018 - 22:43
#92 Napisany 07 lutego 2018 - 23:17
#93 Napisany 07 lutego 2018 - 23:39
#94 Napisany 09 lutego 2018 - 13:46
#95 Napisany 09 lutego 2018 - 15:18
#96 Napisany 09 lutego 2018 - 15:24
Wyżej masz napisane to samo, przecież goście od Star Wars 1313 to jeden z oddziałów Bandai Namco
#97 Napisany 09 lutego 2018 - 16:16
Opadł mi. Hype. Ostatecznie to może nie mieć znaczenia, ale ten news na plus, nie minus.
Lucas Arts Singapore zrobiło do końca 2 ujowe gierki ze Star Wars: Clone Wars, w tym jedna była tylko na Nintendo DS, druga multiplatforma. Potem robili 1313, ale nie wiadomo, czy to byłaby dobra gra, na pewno to wiemy tylko, że był fajny pomysł i świetny trailer. Trailerów nie robią developerzy, tak by the way.
Bandai Namco Singapore z kolei to głównie pomoc, czyli twarda siła robocza, do projektów innych studiów Bandai. Coś jak Deck13 przy Lords of the Fallen, gdzie creative był polski. Sami nie zrobili chyba nic, przynajmniej nic nie znalazłem. Poza tym studio ma zaledwie 5 lat.
Możliwości są trzy:
- cały creative jest u Nintendo, a Singapur wykonuje tylko rzemieślniczą robotę
- kolesie są świetni, tylko nikt wcześniej nie dał im szansy albo nie nagłośnił, a Nintendo się na nich poznało
- jeszcze inne studio jest zaangażowane w produkcję MP4
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 09 lutego 2018 - 16:23
#98 Napisany 09 lutego 2018 - 16:20
#99 Napisany 09 lutego 2018 - 19:00
Ale też trzeba wierzyć z N wie co robi i może to poprostu zwykła logika z ich strony - zatrudnili rzemieślników a tak jak pisze kox, decyzje będą zapadac w Kyoto. Oby. Na ten moment nieststy czuje że wyjdzie z tego taki Metroid Other M a nie zapominajmy że tamta część robił (jak ma tamte czasy) świetny Dev...
#100 Napisany 09 lutego 2018 - 19:37
- cały creative jest u Nintendo, a Singapur wykonuje tylko rzemieślniczą robotę
Brzmi imo najbardziej prawdopodobnie. Nieważne kto robi Metroida, Kensuke Tanabe jest producentem, a gość umie w Metroida. Fed Force koncepcyjnie był nietrafiony, jednak sam rdzeń rozgrywki na 3DSie miał wciąż należycie dopracowany.
Other M się nie powtórzy, bo Sakamoto z serią Prime nie ma nic do czynienia, więc żadnego 'the baby' i tym podobnego cringu nie musicie się obawiać.
Jeśli Namdai jest tylko od brudnej roboty, to nie wiem czy będą chcieli ryzykować i mocno przemodelować/rozbudować rozgrywkę na modłę BoTW/SMO. Zgadywałbym w tej chwili, że dostaniemy więcej tego samego (czyli Prime 3.5). I'm fine with that, na cuda i tak bym się nie nastawiał nawet jakby Retrosi robili.
#101 Napisany 09 lutego 2018 - 20:47
Mimo wszystko rzemieślnik to nie artysta i tego się obawiam najbardziej. Że gra nie będzie ani tak grywalna ani piękna jak trylogia.
#102 Napisany 09 lutego 2018 - 21:02
U Nintendo może się to nieco różnić, ale Producent to nie jest najbardziej kreatywna rola. Dba o dowiezienie gry na czas w wysokiej jakości, ale nie wymyśli innowacyjnych mechanizmów.
Studio ze świetnymi artystami, gameplay designerami i pisarzami napawałoby mnie większą nadzieją.
#103 Napisany 09 lutego 2018 - 21:43
Dlatego myślę, że nie ma się co spodziewać wielkich zmian. Retro też nie wprowadziło innowacji w Prime 2 i Prime 3. Ich największym sukcesem było przeniesienie konceptu z 2D to 3D. Fabuła, a raczej lore w MP jest mocno przeceniany przez nostalgicznych fanów. Echoes i zepsucie to przecież jeden z najbardziej wyświechtanych pomysłów w gejmingu od czasów ALttP.
Jeśli miałbym zidentyfikować jeden z głównych powodów poza słabą sprzedażą dlaczego tak długo musimy czekać na nowe części Metroida (zarówno 2D jak i 3D) to właśnie brak pomysłu na kontynuację serii.
Toksyczny fanbase nie pomaga, bo każda drobna zmiana będzie wyolbrzymiana i porównywana do Other M i FF. Porażka MOM szczególnie mnie mierzi, bo pomysł płynnego przechodzenia z 2,5D do FPP jest imo czymś niesamowicie ekscytującym i warto byłoby to dopieścić zamiast zakopywać pod ziemią.
#104 Napisany 09 lutego 2018 - 23:38
Mnie tak w ogóle to się fajnie grało w Other M, ale przyzwyczaiłem się, że jestem w mniejszości. Końcówka z grawitacją to w ogóle był miodzio. Potencjał miała też kamera over-the-shoulder oraz generalne pójście w odrobinę bardziej cinematic experience, tylko że wykonanie było takie sobie.
#105 Napisany 10 lutego 2018 - 12:08
Ze strachem lub podnieceniem poczekałbym do pierwszego screena. Samus Returns też wam się nie podobało na początku
A coś zmienić muszą. Samus Returns to świetna gra, ale miliona nie sprzedała. Donkey Kong Country Returns sprzedał więcej pudełek niż trylogia Prime. Jak MP4 zbombi, to Metroid zniknie na kolejne 10 lat
A dlaczego robi to Namco? Bo ktoś musi. Kimishima mówił, że takich kooperacji będzie coraz więcej. Nintendo zatrudnia tylko 5 tysięcy osób (dla porównania Nokia we wrocławiu to jest 3000+). W samym Nintendo jest 11 zespołów tworzących gry. Nie przywiązywałbym wielkiej uwagi do pracodawców developerów - nad wszystkim i tak będą czuwali ludzie z Nintendo. Po prostu taniej jest zapłacić Bandai za stworzenie gry niż zatrudnić tych ludzi u siebie.
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 10 lutego 2018 - 12:09
#106 Napisany 10 lutego 2018 - 13:44
Samus Returs dobrze że jest i to poprawnie wykonany remake, ale dla mnie to takie 6/10, no 7/10 bo klimat Metroida.
#107 Napisany 10 lutego 2018 - 14:00
#108 Napisany 10 lutego 2018 - 14:09
#109 Napisany 10 lutego 2018 - 14:16
#110 Napisany 10 lutego 2018 - 14:26
#111 Napisany 10 lutego 2018 - 14:58
#112 Napisany 11 lutego 2018 - 08:44
http://www.eurogamer...metroid-prime-4
[UPDATE: Since publication I've heard Bandai Namco's Japan studio is also working on the project, with the intention it will now take the lead on its development while Singapore moves to focus on another Switch game]
w Namco pewnie sami nie wiedzą, kto co robi
#113 Napisany 11 lutego 2018 - 10:47
Albo znowu ktoś sobie robi jaja z Eurogamera
#114 Napisany 16 marca 2018 - 01:24
#115 Napisany 16 marca 2018 - 08:52
Czy można warnować za podbijanie tego tematu bez nowego info albo chociaż plotek?
#116 Napisany 16 marca 2018 - 14:40
#117 Napisany 16 marca 2018 - 14:44
#118 Napisany 16 marca 2018 - 14:51
Czy można warnować za podbijanie tego tematu bez nowego info albo chociaż plotek?
Można zamknać temat aż, nie wiem, może pokażą podtytuł, albo coś.
#119 Napisany 16 marca 2018 - 15:06
#120 Napisany 16 sierpnia 2018 - 10:29
Tak twierdzi Sellers, który ma niby inside info, ale bardzo często chybia/kłamie.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 16 sierpnia 2018 - 10:30