Samus uciekająca przed federacją/innym hunterem to był właśnie mój pomysł na nowego Metroida
#121 Napisany 16 sierpnia 2018 - 10:32
#122 Napisany 16 sierpnia 2018 - 10:59
Wytocz proces tym złodziejskim śmieciom!
#123 Napisany 16 sierpnia 2018 - 11:30
#124 Napisany 16 sierpnia 2018 - 12:40
#125 Napisany 16 sierpnia 2018 - 12:51
#126 Napisany 16 sierpnia 2018 - 12:59
Wyrobią się. W grudniu na Game Awards będzie gameplay
#127 Napisany 16 sierpnia 2018 - 13:01
#128 Napisany 16 sierpnia 2018 - 15:40
Kupiłbym Switcha dla remasterów trylogii + ziweńczenie w postaci MP4.
#129 Napisany 16 sierpnia 2018 - 15:47
#130 Napisany 16 sierpnia 2018 - 15:53
Pieniążki nie śmierdzą, a po Switchu widać że Nintendo śladem innego wielkiego wydawcy początkowy support swojej konsolce dostarcza głównie w postaci... chciałoby się napisać "remasterów", ale tym zdecydowanie bliżej do prostych "portów".
No ale hej, pewnie nie będzie mi to dane.
#131 Napisany 16 sierpnia 2018 - 15:56
Wszyscy tacy wielcy fani Metroida a jak już wyjdzie to nikt go nie kupi, albo kupią używki za pół ceny
#132 Napisany 16 sierpnia 2018 - 16:02
#133 Napisany 16 sierpnia 2018 - 16:04
Również używaną, a można w eShopie na Wii U kupić trylogię za 80 zł.
#134 Napisany 16 sierpnia 2018 - 18:37
To byłoby coś.Kupiłbym Switcha dla remasterów trylogii + ziweńczenie w postaci MP4.
#135 Napisany 16 września 2018 - 19:54
2d o_____________________________________________________________O
boner no more.
Jedyn już te prawie 10 lat temu był malkontentem i hejtował 2D.
No chyba taki patent nikomu przez myśl nawet nie przeszedł. I jeszcze Team Ninja... Kompletnie zaskoczony jestem, na szczęście pozytywnie
Po pierwsze Team Ninja nie jest samo, N dość mocno wtrąca swoje trzy grosze do produkcji.
A po drugie po zakończeniu trylogii Prime, to bardzo dobrze ze serię dostał nowy dev, poniważ raz że Retro pewnie mocno trzymaliby się swojej wizji a po drugie niech zrobią coś nowego. Po tych 7 latach serii przyda się odświeżenie, jakkolwiek Prime'y genialne nie były, nie widzę tam dużego pola do rozwoju. A tutaj, nawet jeśli Other M nie stanie się legendę jak Prime, to i tak zapowiada się głośny tytuł.
a Kaxi żył w nadziei, że to będzie dobra gra. Nikt się nie spodziewał takiej bomby. Ciekawie się to czyta w retrospekcji - po MOM i przed Niohem raczej nikt nie byłby pozytywnie zaskoczony że devem jest Team Ninja. Chociaż trzeba przyznać, że pierwszy zwiastun robił wrażenie:
Ja jestem pod wrażeniem. Koncept sterowania krzyżakiem i zmiany widoku w dowolnym momencie wystarczy, żeby mnie przekonać. Jeśli chociaż w połowie będzie to oddawało platformowy klimat z dwuwymiarowych części, to fabułę mogą skopać jak chcą, i tak będę się w to zagrywał. Samus z głosem, charakterem i historią to niekonieczine zły pomysł. Tym bardziej, że ma być to fabularny sequel do Super Metroida. O ile developerzy nie zgubią gdzieś po drodze nastroju odosobnienia i nie nafaszerują postaci Samus stereotypami to będzie dobrze. Tego ostatniego należy się trochę obawiać - po screenach widzę, że dwa atuty typowe dla Team Ninja już ma (.)(.). Jak z mojej ulubionej bohaterki gier video zrobią płytką blondyneczkę z instynktem matki, to nie wybaczę ;>
Dalej lubię Other M i chciałbym, żeby ktoś kiedyś doszlifował pomysł płynnego przechodzenia z 2D do 3D. Avatar trzymam od zmiany silnika forum, czyli będzie jakieś 5-6 lat już.
Fabularyzacja uniwersum Metroida nie mogła się udać. Historia uknuta w przeszłości nie ma moim zdaniem potencjału na dobrą sagę kosmiczną. Tym bardziej, że teraz żyjemy w świecie post-Mass Effect.
Nie ważne kto próbował czy Retro, Team Ninja czy samo N - im więcej dodawali treści do dość sztampowego 'łowca nagród kontra kosmiczni piraci' tym gorsze wrażenie sprawiała całość. Lore też da radę lepiej zrobić, co pokazały dobitnie Soulsy. Pisałem już nie raz, że nie jestem fanem fabuły Primów i obawiam się, że w tę samą pułapkę wdepnie ktokolwiek robi MP4.
Po sukcesie wielu indyków, w tym Hollow Knight i podobnych metroidvanii nie wybaczę jak N nie zrobi kolejnej odsłony 2D (najlepiej po swojemu, choć SR od Mercury Steam mi się bardzo podobał)
#136 Napisany 16 września 2018 - 20:01
Ale jednak zawsze wybiorę 3d ponad 2d
#137 Napisany 16 września 2018 - 20:25
Ja do dziś uważam, że to gameplayowo była fajna gierka (poza jednym pixel huntingiem).
#138 Napisany 16 września 2018 - 21:18
Z Metroidem jest podobnie jak z Jurassic Parkiem.
Jedno i drugie powinny bardziej pójść w stronę horroru niż akcji. To wystarczy, żeby było bardzo dobrze. Nintendo ma ludzi od Fatal Frame, którzy umieją w horrory - może najwyższy czas ich zaangażować do gry która będzie dobra gameplayowo.
Z Metroidem jest podobnie jak z Jurassic Parkiem.
Jedno i drugie powinno bardziej pójść w stronę horroru niż akcji. To wystarczy, żeby było bardzo dobrze. Nintendo ma ludzi od Fatal Frame, którzy umieją w horrory - może najwyższy czas ich zaangażować do gry która będzie dobra gameplayowo.
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 16 września 2018 - 21:19
#139 Napisany 16 września 2018 - 21:27
bo ostatni Fatal Frame pokazał jak dobrze w Nintendo (Koei Tecmo?) potrafią w horrory
#140 Napisany 16 września 2018 - 21:31
Ej. Klimat był dobry.
A że Koei nie umie robić gier to inna sprawa Dlatego warto ich zapoznać z kimś kto kiedyś grał w grę
#141 Napisany 16 września 2018 - 21:46
Dlatego się spiknęli z Tecmo Koei to by ci najwyżej zrobiło Metroid Warriors, ale na to nie ma materiału, bo Metroid to w 90% kult Samus + 10% formuła, której nikt prócz Castlevanii nie kwapił się spopularyzować zanim nie nadeszła fala indyków post 2k10.
#142 Napisany 16 września 2018 - 21:51
No i zamiast się hypować to się dołujemy.
To być może ostatni Metroid więc trzeba mieć nadzieję, że będzie dobrze
#143 Napisany 16 września 2018 - 21:59
Ja wierzę, że po Prime 4 będzie odsłona 2D i będzie wspaniała!
#144 Napisany 16 września 2018 - 22:00
O tak. Remake Super Metroida w 2034 będzie super!
#145 Napisany 16 września 2018 - 22:07
#146 Napisany 16 września 2018 - 22:18
No akurat sterowanie można by usprawnić
#147 Napisany 16 września 2018 - 22:23
Co poza wall jumpami tam jest do poprawy?
#148 Napisany 16 września 2018 - 22:28
Walka z Ridleyem
#149 Napisany 16 września 2018 - 22:35
Skakanie Miałem nieraz problemy z precyzyjnym platformingiem, myślałem że ze mną jest coś nie tak. Przechodziłem grę wspomagając się od czasu do czasu letsplayem z YouTube, gość znał grę na pamięć i przechodził wszystko na jednym podejściu. Mimo to były momenty gdzie miał problem ze wskoczeniem na platformy które wydawałoby się że nie powinny sprawiać trudności. Parabola lotu, jak i kontrola w powietrzu są do poprawy, skoro nawet duże doświadczenie w grze nie daje odpowiedniej precyzji.Co poza wall jumpami tam jest do poprawy?
#150 Napisany 17 września 2018 - 08:35
Nie miało być tak, że nie ma podbijania tego tematu bez prawdziwych newsów/plotek?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
TraumatariumRozpoczęte przez Tawotnica , 27 lut 2024 Eligos Games i 4 więcej... |
|
|