Skocz do zawartości

Zdjęcie

Yoshi's Crafted World

Nintendo Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
36 odpowiedzi na ten temat

#31 Tynio Napisany 18 lutego 2019 - 08:55

Tynio

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 416 Postów:

Mi nie dane było ograć demka, bo młodsza się dorwała i grała.

 

Bardzo jej się podoba, jak z boku patrzyłem to stwierdziłem, że idealna gierka dla młodszych choć i ja bym się dobrze bawił choć przez kilka leveli. 


  • 0

#32 BeSOS Napisany 18 lutego 2019 - 23:36

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ciekawostka, gra śmiga na UE4.
Niestety, nawet w doku nie wyciska 720p :olo:

In general, the game seems to average around 576p when docked but we noted some pixel counts above including 1152x675 as well, so it's not entirely limited. The pixel steps are certainly obvious, that much is for certain, and presumably, in the right situation, it may even reach 720p. Jumping over to portable mode, the resolution drops further with a range that seems to vary between 704x396 and 880x495 or thereabouts.
  • 0

#33 lukaszSA Napisany 19 lutego 2019 - 07:23

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Wiadomo o tym od początku.

 

Swoją drogą to w ogóle nie czuć że rozdzielczość jest aż tak niska (w handheldzie widać że to nie jest 720, ale nie widać że jest aż tak nisko).

 

Ciekawostką jest też to, że bufor 1080p w UE4 na Switchu pojawił się dopiero kilka miesięcy temu, więc rozdzielczości wyższe niż 720p mogą wyciągać tylko gry które korzystają z najnowszych wersji. Choć patrząc na Xboksa One to raczej się tego nie spodziewam - tam też 720p-900p to rozdzielczości dla gier w UE4


  • 0

#34 Texz Napisany 19 lutego 2019 - 16:27

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Idąc tym tokiem pod koniec 2019 dostaniemy gierki śmigające w 360p. Choć patrząc na Rocket League... 


  • 0

#35 Zawiej77 Napisany 12 lipca 2019 - 20:40

Zawiej77

    Pikachu

  • Narybek
  • 86 Postów:

Po premierze Yoshi wylądował na kupce wstydu, aż do teraz. Nastał czas urlopu i gra dostała ode mnie drugą szansę. W takiej formie sprawdza się świetnie, letni odstresowywacz, max 4 plansze za jednym posiedzeniem i można iść na grilla. Idealna gra na Switch Lite?


  • 0

#36 Likensmart Napisany 15 sierpnia 2019 - 23:49

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

siWZmEr.jpg

 

Yoshi pękł, ale nie w 100%. Raczej nie będę w najbliższym czasie masterować go całego. Każda plansza zaskakuje nowymi pomysłami. Jest dużo urozmaiceń w gameplayu. Raz płyniemy statkiem, raz przeskakujemy przez obręcze, lecimy samolotem, innym razem sterujemy papierowym Yoshim i rozwalamy napotkane przeszkody. Jest nawet plansza gdzie ścigamy się go kartem jak w mario kart. Za pierwszym przejściem gry na pewno nie zaznamy nudy. Co innego jak będziemy wracać do każdej planszy po kilka razy żeby zebrać określony przedmiot. Takie coś może już być nużące. Muzyka też trochę przynudza przydało by się kilka bardziej dynamicznych tracków. A ta nuta to jakieś nieporozumienie:

 

 

Gra jest prosta lecz w Yoshim chodzi o co innego, żeby zebrać wszystkie znajdźki na planszy, a to już banalne nie jest przynajmniej nie na wszystkich etapach. Jeśli chcemy trochę wyzwania to wystarczy nie biegać w kartonie tylko gołym Yoshim wtedy bardziej obrywamy od przeciwników. Pokonanie Bossów szczególnie ostatniego bez oberwania też łatwe nie będzie. Jest to wymagane do zebrania wszystkich kwiatków w grze. Zrezygnowano za to z przekręcania etapu w real-time jak to było na wczesnych zwiastunach i trochę zmarnowało w ten sposób potencjał tej części. 

 

Grę wszędzie porównują z Woolly World. Crafted chyba jest nieco od niego lepsza. Grałem w Woolly tylko w wersji na zwykłego 3DS'a, która się krztusiła na tej konsolce co psuło mi cały jej odbiór. Płynny port na Switcha byłby wskazany.

 

PS: Dodam jeszcze, że w Crafted są tylko 3 sekretne etapy


Ten post był edytowany przez Likensmart dnia: 16 sierpnia 2019 - 00:01

  • 1

#37 Tawotnica Napisany 30 grudnia 2020 - 16:08

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 074 Postów:

z braku laku gier na co-op zacząłem Crafted World i... nie jest tak tragicznie jak się po demku spodziewałem.

 

Nieskończona ilość jaj jak się biega z drugim graczem na plecach jest miłym usprawnieniem, bo można naparzać ile wlezie i tym samym czyścić poziomy z każdego możliwego rozwalalnego elementu. Trzeba uważać w auto-scrollowanych etapach, żeby się nie wpieprzyć partnerowi na plecy i ostrożnie używać języka, bo tak jak już o demie pisałem, przejmowanie swoich jaj jest irytujące. 

 

Level design w pierwszym świecie uważam za ok. Najciekawszy level na razie to ten z magnesami i myszami. Tak po 2-3 poziomy dziennie można pykać bez poczucia nudy. Później już chęć lizania ścian, przynajmniej u mnie, spada. 

 

 

 

 


  • 0



Inne z tagami: