Owszem, nie ma. Zamiast tego są acziwmenty i można ścigać się ze znajomym, kto jest lepszy na podstawie jakichś cyferek.
Playerunknown's Battlegrounds
#181 Napisany 23 stycznia 2018 - 13:39
#182 Napisany 23 stycznia 2018 - 13:42
#183 Napisany 23 stycznia 2018 - 13:43
Chodziło mi bardziej o ogół platformy, bo na Steamie nie tylko PUBG ma przedmioty do sprzedania, obecnie prawie wszystkie gierki mają albo przedmioty, albo karty (które też można puścić na ryneczku).
#184 Napisany 23 stycznia 2018 - 14:35
Ten system ekwipunku i rynku społeczności już jest od kiedy, dwa lata? Lepsze takie coś niż acziwmenty czy trofeła, przynajmniej wpada coś bardziej użytecznego niż punkciki czy tam cyferki przy pucharku.
No ale PC podplatforma dla pierwotniaków.
2012
#185 Napisany 23 stycznia 2018 - 15:04
Jeszcze lepiej.
#186 Napisany 23 stycznia 2018 - 21:32
Za punkty w grze da się kupować lootboksy z ubrankami (przy czym one są tanie dość, da się na luzie kilka tygodniowo dostać (od 1.50-12 zeta, kilka typów jest przy czym te za 12 mi wpadają najczęściej olo). Każda kolejna jest droższa, ale co poniedziałek to się restartuje. Skrzynki w pubgu to jedyna kryptowaluta jaka idzie do góry! Można sprzedawać na steam maret i hajs wpada do portfela na steamie, ja sobie za to kupuję giereczki normalnie. Jedna skrzynka może kosztować kilkanaście zeta jak się ma szczęście, schodzi takich dziennie po 240k W ystawiłem ostatnio trzy za 11 zeta, po 3 minutach miałem hajs już w portfelu. A no i jak się otworzy to tam te itemki ileś % (niektóre coś w stylu 0.01 chyba...)szansy mają i je też oddzielnie idzie puścić, jakaś kurtka po 1500 zeta lata, pc master rejs
Olo, tylko fpp, na pc gram bez problemów
teraz juz chodza po 3 zl wiec juz za pozno, bylo sie orientowac jak desperado chodzily po 15 ale dostalem tylko ta stara skrzynke
Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 23 stycznia 2018 - 21:32
#187 Napisany 24 stycznia 2018 - 09:45
#188 Napisany 24 stycznia 2018 - 10:13
Nowa strona bez nudnego przypierdalania się żadnego klapa? Martwię się czy sie nie zagrali w Fortnite na śmierć.
#189 Napisany 24 stycznia 2018 - 10:17
#190 Napisany 24 stycznia 2018 - 10:20
Nom, odpaliłem pobrać patch do Overwatcha, ściągnął się w 10 sekund, a potem po kilku minutach proces "wypakowywania" stanął na 23% i wyłączyłem. Taki obraz grania na PS4
#191 Napisany 24 stycznia 2018 - 16:06
Kupiłem PS4 i na niej nie gram.
Hipster.
#192 Napisany 25 stycznia 2018 - 19:22
#193 Napisany 26 stycznia 2018 - 14:44
Unikając innych graczy i chowając się jak faja po kątach w Fortnite wiele razy byłem w top 3, problem pojawiał się właśnie w tym momencie, bo trzeba było ostatecznie wyjść z bezpiecznej kryjówki i zmierzyć się z przeciwnikami na ogół lepszymi, co kończyło się szybkim wpierdolem i końcem marzeń o pierwszym miejscu. Takie granie na dłuższą metę do niczego nie prowadzi, właśnie lepiej jak najczęściej wdawać się w walki i trenować skilla.
Greg woli jak mu przeciwników zabija jakiś pomocny NPC. W tym przypadku za pomocnika robi strefa.
#194 Napisany 26 stycznia 2018 - 14:48
Strefa to nieodłączna część tej giereczki. Człowiek sobie radośnie hasa i zbiera loot, a tu na horyzoncie pojawia się niebieskie gunwo - nie ma przebacz, trzeba kombinować, gdzie i jak się przedostać do bezpiecznego okręgu, bo kampusie tylko czekają na takich jak ja
No i zapomniałem, strefa bije najmocniej dopiero pod koniec gry. Na początku to i z minutę poza nią można próbować dobiec do safezony.
Ten post był edytowany przez Bzduras dnia: 26 stycznia 2018 - 15:15
#195 Napisany 26 stycznia 2018 - 18:01
Na samym tylko Xbox One gra już ponad 4 miliony graczy
#196 Napisany 26 stycznia 2018 - 18:03
#197 Napisany 26 stycznia 2018 - 19:00
Dane z grudnia 2017r. mówią o blisko trzydziestu milionach (!!!!) sprzedanych wersji tylko na blachę. Zatem można śmiało przypuszczać, że obecnie bariera trzydziestu baniek pękła. Nieprawdopodobny sukces. Zresztą historia tego projektu jest ciekawa.
Ogromnego sukcesu na Xbox One tez należy pogratulować.
Winner, winner, chicken dinner
#198 Napisany 31 stycznia 2018 - 18:41
Gra się rewelacyjnie, a emocje są niesamowite. Dziś miałem sytuację, gdzie zostało nas czterech na mapie, obszar malutki i nikogo nie widać olo. W takich momentach adrenalina skacze pod niebo, serce wali jak oszalałe i nie wiadomo czy się ruszać czy strzelać Ostatni raz przy gierce tak się czułem jak grałem w Resident Evil bez memorki na psx.
#199 Napisany 31 stycznia 2018 - 20:21
No to jest chyba właśnie najlepsze w tym całym battle royale, sama końcówka, kiedy następuje moment totalnego zagrożenia, wygrana leży w zasięgu ręki, a adrenalina niemalże rozsadza żyły. Chyba nie ma innego multiplayera, który wzbudzałby aż takie emocje. Później z reguły następuje albo euforia spowodowana wygraną albo po prostu wychodzisz spokojnie na balkon, patrzysz w dół i zastanawiasz się czy to już dobry moment, aby zakończyć swoje nic nie warte, pozbawione skilla życie. Niestety częściej zdarza się to drugie.
#200 Napisany 03 lutego 2018 - 10:23
#201 Napisany 03 lutego 2018 - 13:40
#202 Napisany 03 lutego 2018 - 13:44
#203 Napisany 03 lutego 2018 - 16:02
#204 Napisany 03 lutego 2018 - 16:54
Pro tip:
Poświęć kilka rozgrywek na to żeby po prostu znaleźć broń, ustronne miejsce, a potem poćwicz strzelanie w jakieś drzewo, jak już będziesz potrafił władować w nie większość magazynka możesz pomyśleć o ruchomych celach.
#205 Napisany 03 lutego 2018 - 16:58
#206 Napisany 03 lutego 2018 - 17:41
Problemem jest cel ruchomyPro tip:
Poświęć kilka rozgrywek na to żeby po prostu znaleźć broń, ustronne miejsce, a potem poćwicz strzelanie w jakieś drzewo, jak już będziesz potrafił władować w nie większość magazynka możesz pomyśleć o ruchomych celach.
Sajmon, granie na xboxie to nie nudny rytuał jak na plejstejszyn
Ten post był edytowany przez Godot dnia: 03 lutego 2018 - 17:57
#207 Napisany 03 lutego 2018 - 23:03
gra ktoś z forumka na pc?
#208 Napisany 03 lutego 2018 - 23:38
#209 Napisany 03 lutego 2018 - 23:57
#210 Napisany 04 lutego 2018 - 00:48
Game preview