yo wypisujcie najlepsze waszym zdaniem gry, wg ich przynależności gatunkowej, IMO to dużo bardziej pomoże to komuś zainteresowanemu kupnem konsoli niż 'zbiorcze' top 10 w którym jest wszystko i nic ;]
jakieś objaśnienia co i czemu jest takie super bardzo miło widziane
.................................................................................................
jadziem:
platformówki
1.
2.
3.
RPG
1.
2.
3.
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1.
2.
3.
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1.
2.
3.
Wyścigi
1.
2.
3.
bijatyki
1.
2.
3.
sportowe
1.
2.
3.
Strategie
1.
2.
3.
inne
1.
2.
3.
gatunkowe top 3
Rozpoczęte przez
Aras
, 24 04 2007 20:19
17 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 24 kwietnia 2007 - 20:19
#2 Napisany 24 kwietnia 2007 - 20:53
platformówki
1. seria Jak and Daxter
2. seria Ratchet and Clank
RPG
1. Disgaea
2. Final Fantasy X - XII
3. Dragon Quest 8
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Ico
2. Silent Hill 2
3. seria Prince of Persia
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. Resident Evil 4
2. seria GTA
3. God of War
Wyścigi
1. Gran Turismo 3-4
2. Burnout 2,3 - Burnout Revenge
bijatyki
1. Tekken 6
2. Soul Calibur 2
sportowe
1. PES
2. seria SSX
inne
1. Rez
2. Katamari Damancy
1. seria Jak and Daxter
2. seria Ratchet and Clank
RPG
1. Disgaea
2. Final Fantasy X - XII
3. Dragon Quest 8
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Ico
2. Silent Hill 2
3. seria Prince of Persia
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. Resident Evil 4
2. seria GTA
3. God of War
Wyścigi
1. Gran Turismo 3-4
2. Burnout 2,3 - Burnout Revenge
bijatyki
1. Tekken 6
2. Soul Calibur 2
sportowe
1. PES
2. seria SSX
inne
1. Rez
2. Katamari Damancy
#3 Napisany 24 kwietnia 2007 - 21:06
Generalnie w rpg i strategie raczej nie gram to nie mówię nic.
Platformówki
1. Jak&Daxter
2. Ratche&Clank
Przygodówki
1. Fahrenheit
2. Primal
3. Beyond Good&Evil
Przygodowe akcji
1. RE 4
2. Shadow of the Colossus/Prince of Persia(cała seria)
3. MGS3
Wyścigi
1. Burnout( od 3 w górę)
2. Gran Turismo
3.?
Bijatyki
1. Tekken 5
2. Def Jam
3. Soul Calibur 3
Inne, dwie kategorie
Slashery
1. God of War/Devil May Cry
2. Onimusha (cała seria)
3. Shadow of Rome
Strzelanki
1. Killzone
2. Black
3. Time Splitters 3
Platformówki
1. Jak&Daxter
2. Ratche&Clank
Przygodówki
1. Fahrenheit
2. Primal
3. Beyond Good&Evil
Przygodowe akcji
1. RE 4
2. Shadow of the Colossus/Prince of Persia(cała seria)
3. MGS3
Wyścigi
1. Burnout( od 3 w górę)
2. Gran Turismo
3.?
Bijatyki
1. Tekken 5
2. Def Jam
3. Soul Calibur 3
Inne, dwie kategorie
Slashery
1. God of War/Devil May Cry
2. Onimusha (cała seria)
3. Shadow of Rome
Strzelanki
1. Killzone
2. Black
3. Time Splitters 3
#4 Napisany 24 kwietnia 2007 - 22:06
platformówki
1. Maximo: Ghosts to Glory
RPG
1. Final Fantasy X
Przygodowe
1. ICO
2. Fahrenheit
wyróżnienie: Broken Sword: The Sleeping Dragon
Przygodowe-Akcji
1. Devil May Cry
2. Metal Gear Solid 3: Snake Eater
3. Grand Theft Auto: San Andreas
wyróżnienia: The Getaway, MGS2, Gun
Wyścigi
1. Gran Turismo 4
2. Test Drive Unlimited
3. WRC 3
bijatyki
1. Virtua Fighter 4
2. Shadow of Rome
3. Soul Calibur III
sportowe
1. PES 5
2. NBA 2k6
3. SSX 3
inne
1. Killzone
2. Ace Combat 04: Shattered Skies
1. Maximo: Ghosts to Glory
RPG
1. Final Fantasy X
Przygodowe
1. ICO
2. Fahrenheit
wyróżnienie: Broken Sword: The Sleeping Dragon
Przygodowe-Akcji
1. Devil May Cry
2. Metal Gear Solid 3: Snake Eater
3. Grand Theft Auto: San Andreas
wyróżnienia: The Getaway, MGS2, Gun
Wyścigi
1. Gran Turismo 4
2. Test Drive Unlimited
3. WRC 3
bijatyki
1. Virtua Fighter 4
2. Shadow of Rome
3. Soul Calibur III
sportowe
1. PES 5
2. NBA 2k6
3. SSX 3
inne
1. Killzone
2. Ace Combat 04: Shattered Skies
#5 Gość__* Napisany 24 kwietnia 2007 - 22:33
Hmm...no ok...pojawia się drugi topic z 'tej samej' serii. Gwoli ścisłości - dopóki nie ma tutaj spamu i wszyscy trzymają się specyfiki postów takiej, jaka jest przedstawiona na samym początku to nie zamykam.
Nie odpowiadajcie na tego posta bo to też spam
Ode mnie:
platformówki
1.Jak (seria)
2.Ratchet (seria)
3.Sly Cooper
RPG (grałem tylko w 4-5 )
1. FF X
2. Grandia 2
3. Baldur's Gate 1 (w sumie hack n' slash, a nie 'tru' rpg, ale kij )
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Nie pamiętam
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. Devil May Cry
2. Devil May Cry 3
3. Metal Gear Solid 3 (bo do innej kategorii nie pasuje ).
Wyścigi
1.Hmm... GT? Mało gram w wyścigi, ale fajne były wszystkie 'nienormalne'.
bijatyki
1. DOA 2 (jakoś najbardziej przejrzysty system walki)
2. Soul 3
3. Tekken 4
sportowe
1. Wszystkie Tońki
Strategie
1. Hmmm... jest coś do wyboru poza Kessen'em ?
Nie odpowiadajcie na tego posta bo to też spam
Ode mnie:
platformówki
1.Jak (seria)
2.Ratchet (seria)
3.Sly Cooper
RPG (grałem tylko w 4-5 )
1. FF X
2. Grandia 2
3. Baldur's Gate 1 (w sumie hack n' slash, a nie 'tru' rpg, ale kij )
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Nie pamiętam
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. Devil May Cry
2. Devil May Cry 3
3. Metal Gear Solid 3 (bo do innej kategorii nie pasuje ).
Wyścigi
1.Hmm... GT? Mało gram w wyścigi, ale fajne były wszystkie 'nienormalne'.
bijatyki
1. DOA 2 (jakoś najbardziej przejrzysty system walki)
2. Soul 3
3. Tekken 4
sportowe
1. Wszystkie Tońki
Strategie
1. Hmmm... jest coś do wyboru poza Kessen'em ?
#6 Napisany 25 kwietnia 2007 - 10:38
Z tych, w które grałem...
Platformówki:
RyPyGy (z tych co wyszły już w PALu):
1. Shin Megami Tensei:Nocturne
2. Suikoden V
X. Eeee.... Od biedy DQVIII, choć pewnie zmienię na DDS, jak zagram w dwójkę.
Edit:
DQVIII - go fu*k yerself.
3. Digital Devil Saga 1&2
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata):
1. Shadow of the Colossus / Ico
2. Prince of Persia: Sands of Time
3. Silent Hill 2
Action-Adventure:
1. Metal Gear Solid 2 i 3
2. Devil May Cry
3. God of War
Wyścigi:
Eeeee......
Bijatyki:
1. Virtua Fighter 4:Evo
2. CAPCOM VS SNK !
3. Hmm......................... Soul Calibur 2
Sportowe:
Inne:
Najbardziej ubolewam oczywiście, iż do tych gatunkowych top 3 NIE MOGĘ dorzucić gry z serii Tenchu....
Platformówki:
RyPyGy (z tych co wyszły już w PALu):
1. Shin Megami Tensei:Nocturne
2. Suikoden V
X. Eeee.... Od biedy DQVIII, choć pewnie zmienię na DDS, jak zagram w dwójkę.
Edit:
DQVIII - go fu*k yerself.
3. Digital Devil Saga 1&2
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata):
1. Shadow of the Colossus / Ico
2. Prince of Persia: Sands of Time
3. Silent Hill 2
Action-Adventure:
1. Metal Gear Solid 2 i 3
2. Devil May Cry
3. God of War
Wyścigi:
Eeeee......
Bijatyki:
1. Virtua Fighter 4:Evo
2. CAPCOM VS SNK !
3. Hmm......................... Soul Calibur 2
Sportowe:
Inne:
Najbardziej ubolewam oczywiście, iż do tych gatunkowych top 3 NIE MOGĘ dorzucić gry z serii Tenchu....
#7 Napisany 25 kwietnia 2007 - 12:06
Platformówki
1. Maximo: Ghosts to Glory
2. Capitan Kwark ( mini gra z R&C3 )
3. ----
RPG
1. Final Fantasy X
2. Final Fantasy XII
3. Rogue Galaxy
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Fahrenheit
2. Silent Hill 2
3. ----
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. God of War 2
2. Bio Hazard 4
3. Devil May Cry
Wyścigi
1. Burnout 3 : Takedown
2. -
3. -
Strzelaniny
1. Ratchet and Clank 4
2. Ratchet and Clank 3
3. Time Splitters 3 Future Perfect
Mordobicia:
1. Virtua Fighter 4 evo
2. Soul Calibur III
3. Tekken 5
Strategie :
1. Front Mission 4
2 Romance IX
3.----
Sportowe
1. PES 5
2 ----
3 ----
Inne
1. Eye Toy ( ktorykolwiek )
2. Sing Star
3 ----
1. Maximo: Ghosts to Glory
2. Capitan Kwark ( mini gra z R&C3 )
3. ----
RPG
1. Final Fantasy X
2. Final Fantasy XII
3. Rogue Galaxy
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Fahrenheit
2. Silent Hill 2
3. ----
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. God of War 2
2. Bio Hazard 4
3. Devil May Cry
Wyścigi
1. Burnout 3 : Takedown
2. -
3. -
Strzelaniny
1. Ratchet and Clank 4
2. Ratchet and Clank 3
3. Time Splitters 3 Future Perfect
Mordobicia:
1. Virtua Fighter 4 evo
2. Soul Calibur III
3. Tekken 5
Strategie :
1. Front Mission 4
2 Romance IX
3.----
Sportowe
1. PES 5
2 ----
3 ----
Inne
1. Eye Toy ( ktorykolwiek )
2. Sing Star
3 ----
#8 Napisany 04 maja 2007 - 23:01
Platformówki:
1. Okami
1. seria J&D
2. seria R&C
4. seria Sly
RPG:
1. Okami
2. Fajnale
3. SMT
Przygodowe:
1. Okami
2. SotC
3. seria PoP
Akcji:
1. Okami
1. seria DMC
2. seria MGS
3. Resident Evil 4
Wyścigi:
1. Okami
2. seria Gran Turismo
3. seria WRC
Bijatyki:
1. Okami
1. seria Tekken
2. seria Soul Calibur
3. seria DBZ: Budokai (zaczynając od B3)
Sportowe:
1. Okami
1. seria SSX
2. seria NBA Street
3. seria PES
Strzelanki:
1. Okami
2. KillZone
3. Black
Inne:
1. Okami
2. Sing Star
3. Okami?
Wiem, że jakoś monotematycznie, ale w tej jednej grze występują elementy tych wszystkich gatunków
1. Okami
1. seria J&D
2. seria R&C
4. seria Sly
RPG:
1. Okami
2. Fajnale
3. SMT
Przygodowe:
1. Okami
2. SotC
3. seria PoP
Akcji:
1. Okami
1. seria DMC
2. seria MGS
3. Resident Evil 4
Wyścigi:
1. Okami
2. seria Gran Turismo
3. seria WRC
Bijatyki:
1. Okami
1. seria Tekken
2. seria Soul Calibur
3. seria DBZ: Budokai (zaczynając od B3)
Sportowe:
1. Okami
1. seria SSX
2. seria NBA Street
3. seria PES
Strzelanki:
1. Okami
2. KillZone
3. Black
Inne:
1. Okami
2. Sing Star
3. Okami?
Wiem, że jakoś monotematycznie, ale w tej jednej grze występują elementy tych wszystkich gatunków
#9 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 19:12
platformówki
1.Jak and Daxter
2.Ratchet i Clank
3.Jak 2
RPG
1.Final Fantasy X
2.Okami
3.Final Fantasy XII
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1.Shadow of the Colosus
2.God of war 2
3.God of war
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1.MGS3
2.Resident Evil 4
3.GTA:San Andreas
Wyścigi
1.Burnout 3
2.Gran Turismo 3
3.Midnight club 2
bijatyki
1.Tekken 5
2.Soul Calibur 3
3.Onimusha 3
sportowe
1.PES5
2.PES3
3.Tony Hawk's Project 8
Strategie
1.Dynasty Warriors 5
2.Age of empires 2
3.Dynasty Warriors 4:Empires
inne
1.Eye Toy Kinetic
2.SingStar
3.Guitar Hero
1.Jak and Daxter
2.Ratchet i Clank
3.Jak 2
RPG
1.Final Fantasy X
2.Okami
3.Final Fantasy XII
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1.Shadow of the Colosus
2.God of war 2
3.God of war
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1.MGS3
2.Resident Evil 4
3.GTA:San Andreas
Wyścigi
1.Burnout 3
2.Gran Turismo 3
3.Midnight club 2
bijatyki
1.Tekken 5
2.Soul Calibur 3
3.Onimusha 3
sportowe
1.PES5
2.PES3
3.Tony Hawk's Project 8
Strategie
1.Dynasty Warriors 5
2.Age of empires 2
3.Dynasty Warriors 4:Empires
inne
1.Eye Toy Kinetic
2.SingStar
3.Guitar Hero
#10 Gość_jachu2_* Napisany 26 kwietnia 2008 - 21:33
Zaznaczam, że czasami miejsca 1-3 niekoniecznie odzwierciedlają moją realną hierarchię, ot po prostu coś musi być pierwsze, coś drugie, a coś trzecie, nawet gdy wszystkie gry lubię jednakowo. We wszystkie gry na mojej liście rzecz jasna grałem. Brak miejsca trzeciego oznacza, że nie grałem w nic, co by na nie zasługiwało. Przy okazji pozwoliłem sobie pozmieniać nieco gatunki.
Gry przygodowe
1. Okami
2. Fahrenheit
3. Atlantis 3
Gry akcji z elementami platformowymi
1. God of War
2. Tomb Raider: Anniversary
3. Prince of Persia: Sands of Time
Gangsta i chuliganka
1. GTA San Andreas
2. The Getaway
3. Canis Canem Edit
RPG
1. Final Fantasy X
2. Final Fantasy X-2
3. ?
Survival Horror
1. Project Zero 2
2. Resident Evil 4
3. ?
Wyścigi
1. Enthusia: Professional Racing
2. Gran Turismo 4
3. WRC4
Wojenne
1. Mercenaries: Playground of Destruction
2. Killzone
3. Heroes of the Pacific
Sport i rekreacja
1. PES 2008
2. ESPN NBA 2k5
3. Reel Fishing 3
Bijatyki
1. Tekken 5
2. Mortal Kombat Armageddon
3. Virtua Fighter 4 Evolution
Gry przygodowe
1. Okami
2. Fahrenheit
3. Atlantis 3
Gry akcji z elementami platformowymi
1. God of War
2. Tomb Raider: Anniversary
3. Prince of Persia: Sands of Time
Gangsta i chuliganka
1. GTA San Andreas
2. The Getaway
3. Canis Canem Edit
RPG
1. Final Fantasy X
2. Final Fantasy X-2
3. ?
Survival Horror
1. Project Zero 2
2. Resident Evil 4
3. ?
Wyścigi
1. Enthusia: Professional Racing
2. Gran Turismo 4
3. WRC4
Wojenne
1. Mercenaries: Playground of Destruction
2. Killzone
3. Heroes of the Pacific
Sport i rekreacja
1. PES 2008
2. ESPN NBA 2k5
3. Reel Fishing 3
Bijatyki
1. Tekken 5
2. Mortal Kombat Armageddon
3. Virtua Fighter 4 Evolution
#11 Gość__* Napisany 02 maja 2008 - 11:52
Platformówki
1. Psychonauts
2. Beyond Good & Evill
3. Viewtiful Joe 2
RPG
1. Digital Devil Saga (całość)
2. Dragon Quest VIII
3. Final Fantasy (z wykluczeniem X-2)
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Shadow of the Colossus
2. Okami
3. Prince of Persia: Sands of Time
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. Devil May Cry 1 i 3
2. God of War
3. Metal Gear Solid 3
Wyścigi
1. Burnout Dominator
Bijatyki
1. Soul Calibur 2
2. Marvel vs Capcom 2
3. Tekken 5
Strategie
1. Front Mission 4
2. Disgaea
inne
1. Fahrenheit
2. Rez
3. We Love Katamari
1. Psychonauts
2. Beyond Good & Evill
3. Viewtiful Joe 2
RPG
1. Digital Devil Saga (całość)
2. Dragon Quest VIII
3. Final Fantasy (z wykluczeniem X-2)
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Shadow of the Colossus
2. Okami
3. Prince of Persia: Sands of Time
Przygodowe-Akcji (nastawione na strzelanie/nawalnie)
1. Devil May Cry 1 i 3
2. God of War
3. Metal Gear Solid 3
Wyścigi
1. Burnout Dominator
Bijatyki
1. Soul Calibur 2
2. Marvel vs Capcom 2
3. Tekken 5
Strategie
1. Front Mission 4
2. Disgaea
inne
1. Fahrenheit
2. Rez
3. We Love Katamari
#12 Napisany 02 maja 2008 - 12:47
Przygoda-Horror:
1.Silent Hill 2
2. Resident Evil 4
3. seria POP
Gangsterskie:
1. seria GTA
2. Driver 3
Platformówki:
1. Ratchet&Clank
2. Sly
3. Jak
Sly 3 w mojej opinii wymiata
Slashery:
1. GoW1 potem GoW2
2. Devil My Cry 3( Devil My Cry 1 średnio mi pdoeszlo)
Wyścigi:
1. seria Burnout
2. GT3 za klimacik i 3 tracki od Feeder'a
Piłka Nożna:
1. PES 2,3,5
2. Tony Hawk 4
1.Silent Hill 2
2. Resident Evil 4
3. seria POP
Gangsterskie:
1. seria GTA
2. Driver 3
Platformówki:
1. Ratchet&Clank
2. Sly
3. Jak
Sly 3 w mojej opinii wymiata
Slashery:
1. GoW1 potem GoW2
2. Devil My Cry 3( Devil My Cry 1 średnio mi pdoeszlo)
Wyścigi:
1. seria Burnout
2. GT3 za klimacik i 3 tracki od Feeder'a
Piłka Nożna:
1. PES 2,3,5
2. Tony Hawk 4
#13 Napisany 02 maja 2008 - 13:14
Piłka Nożna:
2. Tony Hawk 4
#14 Napisany 13 maja 2008 - 14:39
platformówki
1. Viewtiful Joe
Przygodowe
1. Okami
2. Ico
3. Beyond Good and Evil
Akcja
1. Zone of the Enders 2nd Runner
2. Metal Gear Solid 2/3
3. Bully / The Warriors
Wyścigi
1. Burnout 3 / Revenge
2. Gran Turismo 4
Bijatyki
1. Street Fighter III 3rd Strike
2. Tekken 5
3. Def Jam FFNY / Dead or Alive 2
Sportowe
1. NBA 2k7
2. Pro Evolution Soccer 2
3. Sega Sport Tennis 2k2
FPP
1. Time Splitters 3: Future Perfect
Inne
1. Rez
2. Amplitude
3. Lumines Plus
1. Viewtiful Joe
Przygodowe
1. Okami
2. Ico
3. Beyond Good and Evil
Akcja
1. Zone of the Enders 2nd Runner
2. Metal Gear Solid 2/3
3. Bully / The Warriors
Wyścigi
1. Burnout 3 / Revenge
2. Gran Turismo 4
Bijatyki
1. Street Fighter III 3rd Strike
2. Tekken 5
3. Def Jam FFNY / Dead or Alive 2
Sportowe
1. NBA 2k7
2. Pro Evolution Soccer 2
3. Sega Sport Tennis 2k2
FPP
1. Time Splitters 3: Future Perfect
Inne
1. Rez
2. Amplitude
3. Lumines Plus
#15 Gość__* Napisany 20 maja 2008 - 19:35
Moje gatunkowe top 3, kolejność tytułów nie przypadkowa, czyli według mnie od najbardziej "naj" (pierwsze miejsce) do mniej "naj" (trzecie miejsce). Do list dopisałem też te tytuły, które w moim przekoniu nie są tak dobre jak te zawarte w pierwszej trójce, ale są na tyle dobre, że zasługują na wyróżnienie. Okami zakwalifikowałem do kategorii "inne", bo imho jest zbyt niekonwencjonalna żeby ją gdzieś do konkretnego gatunku zaszufladkować. Żałuje tylko, że Rayman 3 nie był na tyle dobry jak jego poprzednik na PSone abym go chociaż mógł wyróżnić.
Platformówki:
1. Ratchet and Clank 3
2. Jak and Daxter
3. Jak 3
Role Playing Game:
1. Final Fantasy X
2. -
3. -
First Person Shoter:
1. Black
2. Killzone
3. XIII
- Bonusowo/wyróżnienie: Call of Duty 3
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata):
1. Shadow of the Colossus
2. Ico
3. Beyond Good & Evil
Action-Adventure:
1. Metal Gear Solid 3: Snake Eater
2. Resident Evil 4
3. God of War 2
- Bonusowo/wyróżnienie: Devil May Cry 3 i trylogia Prince of Persia
Stealth Action:
1. Splinter Cell: Chaos Theory
2. Splinter Cell: Pandora Tomorrow
3. Tenchu: Fatal Shadows
Survival Horror:
1. Silent Hill 3
2. Silent Hill 2
3. Forbidden Siren
Free Roaming:
1. Grand Theft Auto: San Andreas
2. Grand Theft Auto: Vice City
3. The Gateway
Wyścigi:
1. Gran Turismo 3
2. WRC: Rally Evolved
3. Burnout: Dominator
Bijatyki:
1. Tekken 5
2. Tekken Tag Tournament
3. Virtua Fighter 4: Evolution
Sportowe:
1. Pro Evolution Soccer 5/6
2. SSX On Tour
3. Tony Hawk's Underground 2
Strategie:
- jeśli już to tylko na PC
Inne:
1. Okami
2. Rez
3. EyeToy: Play 3
Platformówki:
1. Ratchet and Clank 3
2. Jak and Daxter
3. Jak 3
Role Playing Game:
1. Final Fantasy X
2. -
3. -
First Person Shoter:
1. Black
2. Killzone
3. XIII
- Bonusowo/wyróżnienie: Call of Duty 3
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata):
1. Shadow of the Colossus
2. Ico
3. Beyond Good & Evil
Action-Adventure:
1. Metal Gear Solid 3: Snake Eater
2. Resident Evil 4
3. God of War 2
- Bonusowo/wyróżnienie: Devil May Cry 3 i trylogia Prince of Persia
Stealth Action:
1. Splinter Cell: Chaos Theory
2. Splinter Cell: Pandora Tomorrow
3. Tenchu: Fatal Shadows
Survival Horror:
1. Silent Hill 3
2. Silent Hill 2
3. Forbidden Siren
Free Roaming:
1. Grand Theft Auto: San Andreas
2. Grand Theft Auto: Vice City
3. The Gateway
Wyścigi:
1. Gran Turismo 3
2. WRC: Rally Evolved
3. Burnout: Dominator
Bijatyki:
1. Tekken 5
2. Tekken Tag Tournament
3. Virtua Fighter 4: Evolution
Sportowe:
1. Pro Evolution Soccer 5/6
2. SSX On Tour
3. Tony Hawk's Underground 2
Strategie:
- jeśli już to tylko na PC
Inne:
1. Okami
2. Rez
3. EyeToy: Play 3
#16 Gość__* Napisany 07 sierpnia 2008 - 17:02
platformówki
1. Ratchet and Clank 3
2. Jak and Daxter
3. Jak 3
RPG
1. Final Fantasy 12
2. Dragon Quest VIII
3. Baldur's Gate
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Shadow of the Colossus
2. Ico
3. Beyond Good&Evil
Wyścigi
1. Gran turismo 3 i 4
2. Carbon
3. Underground 2
bijatyki
1. Tekken 5
2. Soul Calibur
sportowe
1. Pes wlasciwie wszystkie
1. Ratchet and Clank 3
2. Jak and Daxter
3. Jak 3
RPG
1. Final Fantasy 12
2. Dragon Quest VIII
3. Baldur's Gate
Przygodowe (nastawione na zagadki, eksplorację świata)
1. Shadow of the Colossus
2. Ico
3. Beyond Good&Evil
Wyścigi
1. Gran turismo 3 i 4
2. Carbon
3. Underground 2
bijatyki
1. Tekken 5
2. Soul Calibur
sportowe
1. Pes wlasciwie wszystkie
#17 Napisany 08 sierpnia 2008 - 14:32
w platformowki nie gralem
RPG
1. FFXII
2. BoF:DQ
Przygodowe
1. Silent Hill 2
2. Silent Hill 3
3. Forbidden Siren
Przygodowe akcji
1. MGS 3
2. God of War
3. Killzone
Wyścigi
1. Gran Turismo 4
2. Midnight Club 3
3. F1 2003
Bijatyki
1. VF 4
2. Tekken 5
3. SC3
Sportowe
1. PES 2008
Strategie
1. Ring of Red
*ranking stworzony wylacznie z gier w ktore gralem przez dluzszy czas
RPG
1. FFXII
2. BoF:DQ
Przygodowe
1. Silent Hill 2
2. Silent Hill 3
3. Forbidden Siren
Przygodowe akcji
1. MGS 3
2. God of War
3. Killzone
Wyścigi
1. Gran Turismo 4
2. Midnight Club 3
3. F1 2003
Bijatyki
1. VF 4
2. Tekken 5
3. SC3
Sportowe
1. PES 2008
Strategie
1. Ring of Red
*ranking stworzony wylacznie z gier w ktore gralem przez dluzszy czas
#18 Napisany 07 grudnia 2015 - 13:40
Platformówki:
1. Crash: wrath of the cortex
2. Jak and daxter
3. Klonoa 2
RPG:
1. FFX
2. Persona 3
3. Persona 4
Przygodowe:
1. Prince of Persia
2. Okami
3. Ico
Inne:
1. Sing Star
2. Amplitude
3. Rez