Call of Duty 4: Modern Warfare
#61 Napisany 09 lipca 2007 - 21:13
#62 Napisany 10 lipca 2007 - 09:35
#63 Napisany 12 lipca 2007 - 16:12
#64 Napisany 12 lipca 2007 - 19:09
Obejrzałem prezentacje tej gry na konferencji Microsoftu i musze przyznac, że wywarła ona na mnie wrażenie. Animacja postaci jest świetna. Najbardziej cieszy mnie jednak iż zrezygnowano z tematu WWII.
Same here - nigdy CoD nie lubiłem, ale 4 kupię na 100%.
#65 Gość__* Napisany 12 lipca 2007 - 21:34
i też się pod tym podpisuję.Obejrzałem prezentacje tej gry na konferencji Microsoftu i musze przyznac, że wywarła ona na mnie wrażenie. Animacja postaci jest świetna. Najbardziej cieszy mnie jednak iż zrezygnowano z tematu WWII.
Same here - nigdy CoD nie lubiłem, ale 4 kupię na 100%.
#66 Gość__* Napisany 12 lipca 2007 - 21:38
http://www.gametrail...ayer/21586.html
E3 2007 Insertion and Assault Gameplay HD
http://www.gametrail...ayer/21748.html
#67 Napisany 12 lipca 2007 - 21:40
#68 Napisany 12 lipca 2007 - 21:55
#69 Napisany 12 lipca 2007 - 22:09
#70 Gość__* Napisany 21 lipca 2007 - 06:52
Racja. Po tygodniu znalazłem czas na zobaczenie wszystich filmów z E3 i jestem pod wielkim wrażeniem. Gra zapowiada się konkretnie. Grafika bardzo ładna w pewnych momentach imponująca. Efekt deszczu ,tafle wody na morzu, wybuchy, smugi dymu, roslinność tekstury podłoża, wszystko to prezntuje się wybornie. A gameplay nie zapowiada się na jak to wspomniał Greg drewniany co faktycznie było bolączką CoD3. Jak to dobrze że zmienili całkowicie klimat gry. Super to wyszłoSądząc po filmikach nie zapowiada się na to...
Jeden minus ale to dotyczy wszystkich fpsów. Kiedy w końcy w strzelaninach zastosują efekt "trzęsacej się kamery" by sprawiało to wrażenie że faktycznie biegniemy naszą postacią a nie suniemy równiutko jak po lodowisku
#71 Napisany 21 lipca 2007 - 23:12
#72 Napisany 21 lipca 2007 - 23:24
#73 Gość__* Napisany 22 lipca 2007 - 11:15
#74 Gość__* Napisany 29 lipca 2007 - 12:14
#75 Napisany 09 sierpnia 2007 - 07:43
http://xbox360.ign.c...1/811393p1.html
Multipodobno wymiata i jest to jeden z najlepszych i najgłebszych tytułów on-line.
Jeszcze nie wiadomo kiedy się zacznie public beta, ale IGN pisze - "The beta doesn't have an official launch date, but expect it sooner rather than later"
#76 Napisany 15 sierpnia 2007 - 10:50
http://www.ps3forums...ead.php?t=91981
#77 Napisany 15 sierpnia 2007 - 10:57
#78 Napisany 15 sierpnia 2007 - 23:07
#79 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2007 - 19:54
http://www.next-gen.... ... ew&id=1838
http://www.cod4forum...p?showtopic=220
#80 Napisany 16 sierpnia 2007 - 20:05
#81 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2007 - 20:22
COD4 ładniejszy na PS3!
http://www.next-gen.... ... ew&id=1838
http://www.cod4forum...p?showtopic=220
Ech poczytaj lepiej fora i odpowiedź developerów. Po pierwsze budynek ze screenu Xa to inny niż ten z PS3. A po drugie wersja z PS3 jest nowszą niż ta z Xboxa. Dla kumatych kawałek z oświadczenia devów:
The version of the level shown in the PS3 shot has been through one or two more detail passes than the one shown in the 360 shot.
#82 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2007 - 20:31
Uważaj, bo mu cos wytłumaczysz......Ech poczytaj lepiej fora i odpowiedź developerów. Po pierwsze budynek ze screenu Xa to inny niż ten z PS3. A po drugie wersja z PS3 jest nowszą niż ta z Xboxa. Dla kumatych kawałek z oświadczenia devów:
#83 Napisany 16 sierpnia 2007 - 20:40
Niemożliwe, widać wyraźnie że to ten sam budynek.Po pierwsze budynek ze screenu Xa to inny niż ten z PS3.
#84 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2007 - 20:46
Niemożliwe, widać wyraźnie że to ten sam budynek.
Nastąpiła mała pomyłka. Chciałem napisać, że to ten sam build gry. A budynek jest taki sam ale :
... said before the game is exactly the same on both machinesââ‚��these are 2 different builds of the game.
Więc screen z PS3 pochodzi z wersji nowszej, która ma więcej DPSów dodanych. Ech ludzie czytajcie linki, które dajecie.
#85 Napisany 18 sierpnia 2007 - 12:09
Killzone 2 może poszczycić się dynamicznym cieniem rzucanym przez nawet średniej wielkości odłamki po rozwaleniu granatem np. skrzyni.
Animacja przeciwników i liczba polygonów przypadająca na architekturę poziomów również jest o ligę niżej niż w nadchodzącym dziele Guerilla Games.
#86 Napisany 18 sierpnia 2007 - 12:56
Killzone 2 może poszczycić się dynamicznym cieniem rzucanym przez nawet średniej wielkości odłamki po rozwaleniu granatem np. skrzyni.
Animacja przeciwników i liczba polygonów przypadająca na architekturę poziomów również jest o ligę niżej niż w nadchodzącym dziele Guerilla Games.
Wez mi nie rozmazuj tatuazy na klacie , bo teraz mnie roz......les na mase.............
W takich grach gdzie akcja toczy sie szybko z cala pewnoscia zwrocisz uwage na cienie 2 cm kawalka drewna latajace po ekranie
#87 Gość__* Napisany 18 sierpnia 2007 - 14:56
#88 Gość__* Napisany 21 sierpnia 2007 - 08:19
http://www.charlieos... ... sc&start=0