Top 20 gamerankings i Ty
#1 Napisany 31 sierpnia 2017 - 03:31
1. Super Mario Galaxy
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time
3. Super Mario Galaxy 2
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild
5. GTA IV
6. GTA V
7. Soul Calibur
8. Uncharted 2
9. Super Mario 64
10. Orange Box
11. Metroid Prime
12. Batman Arkham City
13. Resident Evil 4
14. Tekken 3
15. Mass Effect 2
16. The Last of Us
17. Halo Combat Evolved
18. GTA 3
19. Portal 2
20. Skyrim
Jak wygląda Wasze doświadczenie z tymi grami? Te tytuły to totalny mainstream, wiec ciekawe jak wyglądają na tle tej listy forumowi hipsterzy
I wiem, że kilka lat temu coś takiego już dawałem
#2 Napisany 31 sierpnia 2017 - 04:14
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - zaczynałem grę na N64, emulatorach, ale z różnych powodów nie kończyłem. Udało mi się przejść dopiero remake na 3DS i chociaż nie mam sentymentu to jednak bawiłem się świetnie i bardzo doceniam co ta gra musiała robić w 1998 roku
3. Super Mario Galaxy 2 - tu również 100% i top10
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - skończylem całkiem niedawno, ale moja zabawa z tym tytułem się nie skończyła. Jeszcze mam sporo do zrobienia, ale już teraz stwierdzam, że to genialny tytuł
5. GTA IV - skończyłem kilka razy razem z dodatkami. Mimo, że wielu określa czwórkę jako zawód to dla mnie jest to świetny tytuł i pierwsze GTA, które skończyłem. Poważny klimat bez zbytniego przerysowania, bardzo dobrze napisany bohater, którego losem można się autentycznie przejąć. Dodatki, zwłaszcza Lost, są imo gorsze niż podstawka, a Johny to chyba najgorszy bohater w jakiego wcielamy się w calej serii (dzięki Trevor, wiesz za co)
6. GTA V - zaczynałem kilka razy, ale jakoś nigdy nie kończyłem. Coś mnie od tej gry odciągało i w sumie nie wiem czemu, bo GTA uwielbiam. W każdym razie niedługo się biorę za ogrywanie
7. Soul Calibur - miałem DC, ale jakoś Soul Calibur mnie omijał. Pewnie miało to związek z tym, że akurat wtedy kończyłem szkołę średnią, matura, potem początek studiów, szukanie pracy. Do tego dochodziła podobna sytuacja u kumpli, a i padaczny decekowy pad też swoje robił. O wiele więcej grałem w Soul Blade i Soul Calibur 2
8. Uncharted 2 - najlepsza w serii, a to mówi dużo. Ogólnie Uncharted bardzo lubię, każdą część skończyłem, niektóre wiele razy. Dwójkę najwięcej. I gdybym miał wymieniać ulubione serie gier to Uncharted tam jest
9. Super Mario 64 - nic nie będę pisał
10. Orange Box - nie lubię Half-Life 2. Wiem, wiele tracę, ale zaczynałem to chyba z 10 razy i nie pykło. I chyba już nie pyknie. Co jest megadziwne, bo Half-Life 1 skończyłem kilka razy
11. Metroid Prime - wielka, monumentalna, fantastyczna gra. Druga na mojej liście gier wszechczasów. Skończyłem na 100, wracam regularnie i ciągle jestem zauroczony. Nie wyobrażam sobie nie mieć jej dostępnej w każdej chwili. Dla niej kupiłem GCN, a Trilogy kupiłem w dniu premiery na Wii i WiiU
12. Batman Arkham City - kolejna gra z którą się nie lubię. I kolejna, której poprzednią część uwielbiam. Na dysku PS4 leży, może kiedyś dam jej szansę kolejną
13. Resident Evil 4 - rany, ile razy kończyłem Residenta 4. Kupiłem w dniu premiery, byłem taki dumny z mojego GCN wtedy. Taki przeświadczony o mojej zajebistej intuicji odnośnie wyboru konsoli z takim exem. No i kurwa, zapowiedzieli na PS2. A potem na wszystko inne. Nigdy w życiu nie czułem się taki oszukany
14. Tekken 3 - ahh, Tekken 3. Pojedynki, odkrywanie filmików, dodatkowych postaci, nauka rzutów Kingiem. I ten wpierdol od randomów nawalających przyciskami w czasie gry Eddim Bijatyka wszechczasów
15. Mass Effect 2 - zniszczyli moje wspomnienia z Mass Effecta tą Andromedą. I chociaż kończyłem dwójkę wiele razy to jednak seria jest dla mnie rozdziałem zamknietym
16. The Last of Us - i kolejna legenda. Zamyka podium moich ukochanych gier. Najbardziej autentyczna gra jaka wyszła. Postacie, uniwersium, ta niesamowita muzyka. Muszę mieć ją w domu i od czasu do czasu odpalać. Dwójkę biorę w preorderze
17. Halo Combat Evolved - skończyłem na Xboxie i wtedy gra mną pozamiatała. Próbowałem niedawno w ramach MCC i gra zestarzała się potwornie. Poza jednym wyjątkiem. Silent Cartographer to jeden z najlepszych segmentów w grach ogólnie. Desant na plażę i ta niesamowita muzyka. Poezja.
18. GTA 3 - nigdy nie grałem, chyba nawet nie widziałem na żywo. Tak na dobrą sprawę serię zaczynałem od czwórki, potem się cofnąłem do Vice City i San Andreas, ale już do trójki nie chciałem. Bohater niemowa mnie odstraszył
19. Portal 2 - nie polubiłem się z Orange Box, więc i do Portala nie podchodziłem
20. Skyrim - to jest gra, którą bardzo mocno chciałem polubić. I się nie udalo, chociaż chyba nawet z 20 godzin mialem trzaśnięte. I już do niej nie wracam. Wiedźmin pogrzebał ją jako rpg, a Zelda jako open worlda
Podsumowanie: 13 z tych gier skończyłem, część na 100%. 5 grałem, ale nie skończylem. Do GTA wrócę na pewno, do Batmana może, do Orange Boxa mniej prawdopodobne, ale nie wykluczam, do Skyrima i Soul Calibura bankowo nie. 2 nigdy nawet nie odpaliłem. GTA 3 kupię na iOS jak za dolca będzie, Portala już chyba nigdy nie odpalę.
Co to oznacza wszystko? Że łykam jak pelikan wszystko co dobrze ocenione, nie mam własnego gustu i jestem przeżarty przez ścisły mainstream. Dzięki temu omijają mnie niedoceniane perełki, giereczki z plusa i średniaczki jak Evil Within
#3 Napisany 31 sierpnia 2017 - 07:12
1. Super Mario Galaxy - przeszedłem, wrażenia miałem średnie, na początku bardzo ok, bo myślałem, że wiilot to kwestia przyzwyczajenia, ale nie, kończyłem na siłę
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - nie grałem
3. Super Mario Galaxy 2 - nie grałem
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - nie grałem
5. GTA IV - nie grałem
6. GTA V - grałem, ale nie skończyłem, słaby sandboks i szczelanie choć wątek główny ok
7. Soul Calibur - grałem, mesjasz bijatyk
8. Uncharted 2 - przeszedłem, ok
9. Super Mario 64 - nie gralem
10. Orange Box - co tam jest, pograłem kiedyś chwilę w half-life 2 i portala, jeden meczyk w crapa team fortress
11. Metroid Prime - grałem, ale nie skonczyłem
12. Batman Arkham City - przeszedłem, dobra gra, ale pierwsza część była lepsza
13. Resident Evil 4 - mesjasz
14. Tekken 3 - trochę grałem, ale z bijatyk zawsze wolałem souly i capcom
15. Mass Effect 2 - mesjasz
16. The Last of Us - bardzo fajna gra
17. Halo Combat Evolved - trochę pograłem na pc, ale nie skończyłem, było ok
18. GTA 3 - nie grałem
19. Portal 2 - nie grałem
20. Skyrim -nie grałem
#4 Napisany 31 sierpnia 2017 - 09:13
1. Super Mario Galaxy - mam zamiar nadrobić, jeszcze nie grałem
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - nie grałem i juz nie zagram
3. Super Mario Galaxy 2 - do nadrobienia, nie grałem
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - kiedyś zagram na pewno
5. GTA IV - nie grałem i już pewnie nie zagram
6. GTA V - spoko
7. Soul Calibur - grałem dopiero w dwójke
8. Uncharted 2 - kozak, najlepszy Uncharted
9. Super Mario 64 - grałem kiedyś na DS, spoko
10. Orange Box - masakrator
11. Metroid Prime - masakrator
12. Batman Arkham City - masakrator
13. Resident Evil 4 - masakrator
14. Tekken 3 - masakrator
15. Mass Effect 2 - najlepszy ME
16. The Last of Us - mesjasz
17. Halo Combat Evolved - mesjasz
18. GTA 3 - nie grałem i już nie zagram
19. Portal 2 - nie grałem
20. Skyrim - nie grałem
W pierwszą piątkę nigdy nie grałem
Ten post był edytowany przez Cola dnia: 31 sierpnia 2017 - 09:14
#5 Napisany 31 sierpnia 2017 - 09:23
Grałem lata temu na Wii, niby pomysł fajny, niby patenty ale podobnie jak przy Okami w tracie gry dość szybko zasnąłem. Po części winię za to Wiilota bo tym gównem nie dało się grać, a po części że ta gra była nudna w chuj.
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time
Podchodziłem niezliczoną ilość razy na emulatorach i na 3DSie i najdalej gdzie doszedłem do chyba połowa dungeonu na jakiejś górze? Raczej dość wczesny etap, pamiętam że coś tam z cofaniem się w czasie czy do przodu już było. Może jeszcze kiedyś ogram bo bym chciał.
3. Super Mario Galaxy 2
Olewam bo przy jedynce zasnąłem.
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild
Ogram jak kupię za jakiś czas słicza.
5. GTA IV
Grałem, olałem po paru godzinach bo był zjebany system sejwów i klimat słaby.
6. GTA V
Grałem, skończyłem, zajebista część, dobry klimacik i to co ta gierka wyciskała z PS3 to jest to pojebane. Szacun.
7. Soul Calibur
Nie grałem.
8. Uncharted 2
Na premierę uznawałem to za 10/10 i grę idealną pod każdym względem.
9. Super Mario 64
Pograłem trochę, ale dość późno i w port na DS wiec meh i olałem.
10. Orange Box
Nie grałęm, jebać pecety prondem!
11. Metroid Prime
Grałem trochę na Wii ale jakieś nudne pierdololo to było dla zjebów, ale sterowanie na tym zjebanym pilocie było spoko, tylko pilot był zjebanym kontrolerem.
12. Batman Arkham City
No pograłem trochę, ale mnie znudziło.
13. Resident Evil 4
No fajna giereczka, pykałem mocno na PS2.
14. Tekken 3
No nakurwiało się łamania Kinga i Hałrangiem kopało dziadów po pyskach, to czasy chyba gimbazy więc cisnęło się z kumplami i waliło w sruvivalu by pokazać który jest twardszym zawodnikiem!
15. Mass Effect 2
Wolę jedynkę.
16. The Last of Us
No perfekcja pod względem narracji, fabuły i prowadzenia opowieści, mimo że gemplej był prostacki.
17. Halo Combat Evolved
Pograłem trochę w remastera ale sprzedałęm eksboksa i nie skończyłem, chce nadrobić jak kupie One
18. GTA 3
Pograłem chwilę i olałem.
19. Portal 2
Nie grałem.
20. Skyrim
Grałem 40h aż gra mi się wykrzaczyła a ostatni sejw miałem 3h temu więc olałem.
#6 Napisany 31 sierpnia 2017 - 10:09
Greg ograj Portala 2, znakomita gra, która nic wspólnego z HL 2 nie ma.
#7 Napisany 31 sierpnia 2017 - 10:40
Szrot, Orange Box był też na PS3/X360, to jest mesjasz FPS, zdecydowanie warto nadrobić.
#8 Napisany 31 sierpnia 2017 - 10:42
#9 Napisany 31 sierpnia 2017 - 10:46
To będzie jedna z tych rzeczy, której będziesz żałował na łożu śmierci
#10 Napisany 31 sierpnia 2017 - 10:54
#11 Napisany 31 sierpnia 2017 - 11:39
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 31 sierpnia 2017 - 11:40
#12 Napisany 31 sierpnia 2017 - 12:15
1. Super Mario Galaxy - skończyłem. Genialna gra, najlepszy 3D Mario.
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - Próbowałem grać na GCN na bonusowej płytce, ale przetrawiłem dopiero remake na 3DS. Po ograniu WW, SS, a zwłaszcza TP takiego wrażenia nie robi aż, ale grało się świetnie i łatwo sobie wyobrazić, że ryła beret w latach 90.
3. Super Mario Galaxy 2 - świetny sequel, jedynka wygrywa tylko dzięki Rosalinie.
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - skończyłem, ale jeszcze dużo od odkrycia. Najlepsza Zelda dla mnie i możliwe, że najlepsza gra wszech czasów.
5. GTA IV - coś tam pojeździłem i postrzelałem, ale nigdy nie mam sił zacząć GTA, bo przeraża mnie ich rozmiar. Ogólnie klimat tez nie do końca mój.
6. GTA V - jw.
7. Soul Calibur - 200 h ograne na samym DC, 2 miejsce w turnieju na Zlocie Fanów Nintendo Moja ulubiona bijatyka ever, do dziś nawet umiem coś w nią powalczyć nieźle. Ostatnio grałem z kumplem na X360 bodajże w hd wersję.
8. Uncharted 2 - nie grałem.
9. Super Mario 64 - trochę na emu, potem na DSie. Moim zdaniem źle się zestarzała, nie przekonałem się.
10. Orange Box - nie grałem.
11. Metroid Prime - świetna gra, skończyłem, niesamowity klimat i szczegółowość świata. Jestem jednak tym rodzynkiem, który wyżej ceni trójkę.
12. Batman Arkham City - zacząłem i zostawiłem na później, które nigdy nie nadeszło Asylum jednak wydawało się ciut lepsze.
13. Resident Evil 4 - skończyłem na GCN i Wii. Świetna gra, pod wieloma względami kamień milowy gatunku, najlepsze połączenie horroru i akcji. Grafika w dniu premiery wydawała się generację do przodu.
14. Tekken 3 - grałem bo grali wszyscy, ale nie mam sentymentu. Trochę walczyłem Paulem i Bryantem.
15. Mass Effect 2 - najsłabsza część trylogii, ale wciąż super tytuł. Skończyłem.
16. The Last of Us - skończyłem. Wspaniały storytelling z solidnym gameplayem i dobrą filmowością. DLC nie ograłem.
17. Halo Combat Evolved - przychodziłem na LAN party do znajomych. W grupie znajomych strzelało się fajnie. Singla nie dotknąłem nigdy.
18. GTA 3 - z GTA 3D to chyba najwięcej grałem w trójkę, bo technologia robiła wow. Jak zawsze porobiłem rozpierduchy i się znudziłem.
19. Portal 2 - nie grałem, dużo widziałem.
20. Skyrim - nie grałem. Trudno mi się przekonać do zachodnich, szaroburych rpgów. Wolę coś bardziej stylizowanego, np. Amalur bardzo mi podszedł.
Tylko 4/20 niegrane, ale statystyka się psuje, gdy doliczyć gry, które włączyłem zobaczyć, ale na poważnie się za nie nie zabrałem.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 31 sierpnia 2017 - 12:19
#13 Napisany 31 sierpnia 2017 - 13:27
1. Super Mario Galaxy - gierka od Ninny, nie grałem, bo nie mam sprzętu
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - jw
3. Super Mario Galaxy 2 - jw
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - jw
5. GTA IV - kozak gierka w swoim czasie, paliłem gumy i jeździłem pijany z Romanem namiętnie
6. GTA V - kozak gierka do teraz, po Soulsach będę ostro cisnąć na PS4
7. Soul Calibur - gra, dla której miałem Drima, Mission Mode to mistrzostwo świata i okolic - remastera dawać w trybie now i biorę na premierę
8. Uncharted 2 - Pico i Wredna tak mi wciskali, że to najlepsza część, że przez dobry rok nie grałem z premedytacją w tą giereczkę, zmięknąłem i bardzo mi się spodobała
9. Super Mario 64 - gierka od Ninny
10. Orange Box - HL2 zaczynałem kilka razy i zawsze nie mogłem dokończyć nie ze swojej winy, ale Portal to banderas niesamowity
11. Metroid Prime - gierka od Ninny
12. Batman Arkham City - zajedobry nietoperek, ale na listę bym go nie wrzucił - jest więcej lepszych gier, swego czasu trząchał moszną mocno
13. Resident Evil 4 - genialna gra, słaby RE, przeszedłem kilka razy
14. Tekken 3 - legenda czasów PSX i gierka, w którą jak nie grało się na osiedlu to dostawało się placki na kark od tych, którzy grali, ponadczasowa bijatyka
15. Mass Effect 2 - przeszedłem, fajna gierka, ale bez zachwytów - dla mnie takie 7/10
16. The Last of Us - wspaniała historia, jaram się na myśl o dwójce
17. Halo Combat Evolved - Halo no bez przesady, szanujmy się
18. GTA 3 - rewolucyjny w swoich czasach tytuł, dziś trąci myszką, ale biegało się do kumpli z mocnymi PC rozbić zadymy w Liberty City
19. Portal 2 - esencja giereczek podlana genialną atmosferą i humorem, chyba sobie niedługo odświeżę
20. Skyrim - nie grałem, bo mi się nie chce
#14 Napisany 31 sierpnia 2017 - 13:56
1. Super Mario Galaxy - kał dla dzieci, nie grałem
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - pedał w zielonym kubraczku, grałem na emulatorze, infantylne
3. Super Mario Galaxy 2 - kał dla dzieci, nie grałem
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - gejostwo, nie grałem
5. GTA IV - gra kapitalna, grałem na ps3 w ilu, w 154 klatkach na sekundę ale i tak było kozacko
6. GTA V - jeszcze lepsza, jeszcze obszerniejsza, de best
7. Soul Calibur - tylko na automatach
8. Uncharted 2 - moja ulubiona część
9. Super Mario 64 - emulator pc, dla dzieci
10. Orange Box - jedna z najlepszych serii gier wszechczasów
11. Metroid Prime - grałem tylko w wersje na handheldy, kozak
12. Batman Arkham City - wolę Arkham Knight 10\10
13. Resident Evil 4 - ehhh najlepszy rezydent
14. Tekken 3 - kult!
15. Mass Effect 2 - jedynka lepsza
16. The Last of Us - arcydzieło!
17. Halo Combat Evolved - grałem w to o kilka lat za późno, zero jakichkolwiek uczuć ani emocji z tym związanych
18. GTA 3 - klasyk
19. Portal 2 - cake is a lie ;* cudo
20. Skyrim - fus-ro-dah !
#15 Napisany 31 sierpnia 2017 - 14:24
I tak widać jakich lamusów mamy na tym forum jedni znudzili się na jedynce bo za trudne a inni stawiają jedynkę ponad 2 bo pewnie 2 za trudna
Super Mario Galaxy 2 jest IMO dużo lepsze od jedynki - jest jeszcze wiecej pomysłów + Yoshi i w końcu gra jest na takim poziomie trudności który daje satysfakcje z skakania.
#16 Napisany 31 sierpnia 2017 - 15:32
Jedynym słabym punktem jest Spring Mario, jeden z najgorszych power-upów.
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - archetyp Zeldy 3D, do BotW Nintendo nic lepszego nie wymyśliło w serii. Rozgrywka się mocno postarzała, ale zupełnie zasłużenie jedna z najwyżej ocenianych gier ever, bo w swoim czasie nie miała sobie równych. Kończyłem trzy razy - na N64, Master Quest na GCN i remake na 3DSa.
3. Super Mario Galaxy 2 - godny sequel, szczególnie Yoshi i komety dodawały jakości, ale zrezygnowano z huba i nie robiło już takiego wrażenia jak pierwsze Galaxy ze względu na "more of the same"
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - GOTY generacji, najlepszy przykład nadużywanej często frazy 'emergent gameplay'.
5. GTA IV - nigdy nie przeszedłem fabuły, grałem tylko na 100% sejwie, żeby robić rozpiździel
6. GTA V - nie grałem
7. Soul Calibur - flagowiec makarona, ale dużo więcej grałem w Soul Calibur II
8. Uncharted 2 - najlepsze Uncharted, bo najbardziej skupione na akcji. Poza tym powodowało opad szczęki jak dużo lepiej wyglądało od U1.
9. Super Mario 64 - jak pewnie u większości, moja pierwsza gra na N64. Za dzieciaka stało się w kolejce w sklepie przed demo-standem, o Yoshi'm na dachu w czasach pre-internetowych krążyły legendy. Jedna z gier mojego dzieciństwa, do której nadal lubię wracać. Oryginał dużo lepszy od remaku na DSa.
10. Orange Box - tylko Half-Life 2 ograny, nigdy się nie lubiłem z FPSami i grałem za późno, bo na X360 jakoś w 2010 czy 11.
11. Metroid Prime - jestem chyba jedną z niewielu osób, które wolą w MP grać na padzie od GCNa. Wejście do Phedrana Drifts jest jednym z najlepszych gamingowych momentów ever.
12. Batman Arkham City - meh, po co ten open-world. 100x bardziej wolę Arkham Asylum, po City odpuściłem sobie serię Arkham (może też to przez to, że grałem w Armored Edition na WiiU )
13. Resident Evil 4 - zagrałem dopiero na Wii, ani mnie nie grzeje, ani nie ziębi, w horrory gram od czapy i skończyłem tylko raz.
14. Tekken 3 - to ten z siatkówką? Więcej grałem w siatkówkę niż w vs, a za dzieciaka nigdy się nie nauczyłem grać, bo moją ulubioną postacią był... Mokujin
15. Mass Effect 2 - najlepszy Mass Effect. Motyw ze zbieraniem ekipy zawsze aktualny, skok w walorach produkcyjnych między 1 i 2 robił ogromne wrażenie.
16. The Last of Us - własne PS3 kupiłem między innymi dla TLoU. Mistrzowskie efekty dźwiękowe, pinakiel gatunku 'cinematic action games'. Skończyłem 2 razy.
17. Halo Combat Evolved - grałem w remaster na XONE. No szuter, za tę jazdę warthogiem bym twórców za jaja powiesił. Zaskakująco dobry soundtrack.
18. GTA 3 - dużo grałem i to na swoim pierwszym własnym kompie! Aktywnie uczestniczyłem w społeczności na stronce gtaskins, robiąc koszule hawajskie i inne dziwne skórki w paintshopie. Dobre czasy Nigdy później już się w GTA nie wciągnąłem.
19. Portal 2 - nie grałem
20. Skyrim - nie grałem, kupię na znicza
#17 Napisany 31 sierpnia 2017 - 15:45
I tak widać jakich lamusów mamy na tym forum jedni znudzili się na jedynce bo za trudne a inni stawiają jedynkę ponad 2 bo pewnie 2 za trudna
Super Mario Galaxy 2 jest IMO dużo lepsze od jedynki - jest jeszcze wiecej pomysłów + Yoshi i w końcu gra jest na takim poziomie trudności który daje satysfakcje z skakania.
Mnie śmieszy tego typu archetyp, że sonybot nigdy nie zagra w jakiegoś kozaka od Big N, bo to gra na.. Nintendo.
#18 Napisany 31 sierpnia 2017 - 16:26
Tawot co jest z jazdą warthogiem nie tak? Pięknie się nim sieje rozpizdziel w multi, gaz i operujesz drugą gałką i jest jazda. W bodaj Borderlands jest dokładnie tak samo.
#19 Napisany 31 sierpnia 2017 - 16:59
#20 Napisany 31 sierpnia 2017 - 18:22
#21 Napisany 31 sierpnia 2017 - 18:30
Najlepsza końcówka to Halo 3 i Halo 3: ODST
#22 Napisany 31 sierpnia 2017 - 19:43
I tak widać jakich lamusów mamy na tym forum jedni znudzili się na jedynce bo za trudne a inni stawiają jedynkę ponad 2 bo pewnie 2 za trudna
Super Mario Galaxy 2 jest IMO dużo lepsze od jedynki - jest jeszcze wiecej pomysłów + Yoshi i w końcu gra jest na takim poziomie trudności który daje satysfakcje z skakania.
Ta gra nie jest trudna, po prostu granie w nią nie sprawia za bardzo przyjemności, a granie w gry Wiilotami to chyba większe gówno niż klawiaturą
#23 Napisany 31 sierpnia 2017 - 20:19
#24 Napisany 11 września 2017 - 13:44
Jako że jestem osobą, która tylko kupuje gry więc nie mam co się rozpisywać.
1. Super Mario Galaxy - przeszedłem przy kupnie pierwszego Wii i sprzedałem gierkę (czego b. żałuję) niesamowita gra.
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - nie miałem N64, a teraz ta gra drogo chodzi więc kupiłem na 3DS-a i grałem przez chwilę jednak kilka razy się zawiesiłem i czeka na lepsze czasy.
3. Super Mario Galaxy 2 - Kupiłem przed sprzedażą konsoli i tylko chwile zagrałem, ale chyba lepsza niż SMG1
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - jestem w trakcie ogrywania i wielkość świata przeraża mnie bo jest naprawdę potężny, co mnie zdenerwowało to, że bronie szybko się psują.
5. GTA IV - nie ograłem bo to nie mój klimat.
6. GTA V - kupiłem za niewielką kasę na PS4 i pograłem jakieś 15-20h jest niezła ,jednak wymaga dłuższego posiedzenia, a ostatnio brak czasu.
7. Soul Calibur - Grałem na kumpla konsoli i graficznie w tamtych czasach petarda.
8. Uncharted 2 - Skończyłem na PS3 i na PS4 naprawdę genialna gra kupiona na premierę w empiku.
9. Super Mario 64 - Na początku grałem na emulatorze ,ale nie skończyłem dopiero po kupnie N64 + SM64 grałem dosyć długo ,ale niestety na LCD prze co grafika sporo straciła.
10. Orange Box - nie mój klimat
11. Metroid Prime - nie mogłem jej dorwać na GC ,ale zakupiona jest na Wii U
12. Batman Arkham City - Grałem na PS3 i jak dla mnie rewelacja (lubię klimaty DC czy Marvella)
13. Resident Evil 4 - ograna na Wii sterowanie wiilotem było niezłe choć wiele osób twierdzi, że lepiej grało się na padzie.
14. Tekken 3 - Bardzo dobra gra i szkoda, że Sony nie ma wyłączności na pozostałe części.
Pierwszy raz gierkę widziałem na giełdzie komputerowe i zakochałem się w PSX (jednak bez wzajemności i kupiłem Amigę CD32)
15. Mass Effect 2 - skończona dwa razy tak jak 1 i 3 (jak dla mnie 2 była najlepsza)
16. The Last of Us - ostatnia gra na PS3, która pokazała że można wycisnąć jeszcze więcej z PS3, ograna prawie cała na PS4
17. Halo Combat Evolved - zagrałem na PC i nie porwała mnie, po zakupie Xbox-a wiele osób mi poleciło by zagrać w ten tytuł i nie zawiodłem się genialna (ograna na XBOX oraz Xbox 360)
18. GTA 3 - nie grałem, nie mój klimat.
19. Portal 2 - nie grałem
20. Skyrim - grałem na PC i nie dałem rady (nie przepadam za grą na klawiaturze i myszce)
Uważam, że brakuje kilku innych b.dobrych gier.
#25 Napisany 12 września 2017 - 13:52
1. Super Mario Galaxy - grałem 3 godziny i mnie znudziła. Chętnie bym wrócił, bo 64 mnie nie znudziła.
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time - nie grałem
3. Super Mario Galaxy 2 - nie grałem
4. The Legend of Zelda Breath of the Wild - nie grałem
5. GTA IV - no fajne miasteczko, klimat, fabuła, postacie, muzyka, ale gameplay to jakaś alfa
6. GTA V - to GTA lubię, dużo zabawy, ciekawsze misje fabularne
7. Soul Calibur - grałem sporo w dwójeczkę na DC - świetna!
8. Uncharted 2 - Unchartedy 1-3 wspominam milusio, robiły mega wrażenie, ale też dawały początek jakiemuś gównianemu gatunkowi CINEMATIC EXPERIENCE. Uncharted 4 był nudny, więc musiałbym teraz zagrać w oryginalną trylogię, by stwierdzić. Kiedyś było jaranko.
9. Super Mario 64 - bardzo lubię, dużo poziomów, różnorodności i mam spory sentyment!
10. Orange Box - w TF2 nie grałem prawie w ogóle, ale Half-Life'y z Portalem to klasa. W HL lubię podejście do rozgrywki: włączasz i grasz, żadnych filmów, gra daje czasem niemało swobody, spoko lokacje, zagadki. Portal to arcydobra gra logiczna z jajem fabularnym.
11. Metroid Prime - nie grałem
12. Batman Arkham City - jaram się postacią Batka, ale tą serią jakoś nie. Asylum bardziej mi się podobało!
13. Resident Evil 4 - wiadomix. Prawie arcydzieło, tylko pod koniec gorzej.
14. Tekken 3 - sporo grałem, a więc lubiłem.
15. Mass Effect 2 - nie grałem
16. The Last of Us - postacie, fabuła i narracja to mocne cechy tej produkcji, ale samo łażenie i łażenie, i łażenie, i łażenie, i przesuwanie drabin... to zdecydowanie kiepskie dechy tej produkcji.
17. Halo Combat Evolved - ceniłem sobie. Kiedyś. Halo 1, 3 i Reach mi się podobały. Fajne potyczki, skala poziomów. Ale nie szaleję.
18. GTA 3 - moje pierwsze GTA i klasyg. Ciekawe czy w 2017 da się grać. Wolę Vice City.
19. Portal 2 - nie grałem
20. Skyrim - nie grałem
Ogólnie to przehajpowane produkcje!
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 12 września 2017 - 13:53
#26 Napisany 12 września 2017 - 15:26
7. Soul Calibur - grałem sporo w dwójeczkę na DC - świetna!
Na DC nie było dwójki Calibura
#27 Napisany 12 września 2017 - 16:56
15. Mass Effect 2 - nie grałem
zaraz zacznie się shitstorm.