C'RPG Corner [PC]
#301 Napisany 26 lipca 2009 - 10:27
#302 Napisany 03 lipca 2010 - 11:36
Trzymajcie kciuki
#303 Napisany 03 lipca 2010 - 12:55
Szkoda, że tytuł ten ma kilka arcy-męczeńskich motywów - nawet grając na poziomie bardzo łatwym przeprawa przez jaskinie z bazyliszkami czy też finałowa potyczka z Sarevokiem i Tazokiem to kwestia ciągłego klikania na przemian w qucik save/quick load
#304 Napisany 03 lipca 2010 - 13:16
#305 Napisany 03 lipca 2010 - 13:47
#306 Gość_Zero_* Napisany 03 lipca 2010 - 13:49
#307 Napisany 03 lipca 2010 - 14:52
Dlatego nieźle mnie swoją mechaniką wciągnął Dragon Age. Przecież to nic innego jak Baldur przystosowany do lamek z dwudziestego pierwszego wieku.a ja nie mogę się przemóc bo walka w Baldursach ssie
#308 Napisany 04 lipca 2010 - 12:00
#309 Gość_Zero_* Napisany 04 lipca 2010 - 12:01
#310 Napisany 04 lipca 2010 - 12:08
Właśnie, na czym grałeś? Na PS3 nie miałem tam żadnych problemów, absolutnie ŻADNYCH. Ba, bardzo przyjemnie mi się tam siekało, podobnie było z lasem wilkołaków - tam też szedłem przed siebie i na luzie roznosiłem kolejne grupy stworów. Na PC wioska Redcliffe była trudniejsza, fakt, ale też nie jakoś szczególnie.Co nie zmienia faktu, że walka w DAO, zwłaszcza na początku, była mocno frustrująca. A już odpieranie zombiaków (zwłaszcza w drugiej fazie) zalewających miasto, gdy drużyna ledwie raczkowała, była przegięciem pałki - poważnie myślałem o zaczęciu od nowa, na szczęście po kilkunastu próbach się udało (chociaż bez skrajnej formy buraczenia się nie obyło).
#311 Napisany 04 lipca 2010 - 15:12
#312 Napisany 04 lipca 2010 - 16:29
#313 Napisany 04 lipca 2010 - 18:10
#314 Napisany 04 lipca 2010 - 18:23
Ostatecznie wybór łucznika był niezły, ale podczas początkowych godzin zgrzytałem zębami gdy w czasie wymiany ognia z pojedynczym przeciwnikiem dostawałem baty (z drugiej strony obrażenia zadawane przez Arrow of Slaying w dużej mierze mi to wynagrodziły). A walki na arenie w Orzammar to w ogóle był płacz i zgrzytanie zębów.
#315 Napisany 18 lipca 2010 - 17:59
Z bazyliszkami? Przecież kupujesz miksturę szklanych oczu i rozwalasz wszelkie bazyliszki nawet postacią na 2-3 levelu. Ja po rozpoczęciu gry, jeszcze przed pierwszymi kopalniami biegłem do tej lokacji z bazyliszkami i nabijałem banalnego expa
o żesz ku*a, było czytać opis przedmiotów ... ja uzywałem czarów obszarowych i laski miotającej kule ognia na skraju "fog of war" tak, że bazyle dostawały obrażenia ale nie było ich widać na mapie - za 20 uzycie czaru padały trupem OLO
teraz zastanawiam się jak mocno naje*ałem w Icewind Dale w walce ze smokiem w tropikalnej dżunli - walka z tą gadziną przy zastosowaniu podobnej taktyki trwała ponad godzinę ...
#316 Napisany 06 października 2016 - 15:58
o kawalerze diamentowy, przypadkiem temat znalazłem, myślałem, że zaginął, przy zmianie serwera/silnika forum - wspomnień czar
#317 Napisany 06 października 2016 - 17:50
Za to cheesowalem Drizzta
#318 Napisany 13 grudnia 2017 - 12:04
Chciałem pograć w Baldurs Gate EE ale edycja ta nie współgra z zintegrowanymi kartami intela i nie widać żadnych napisów, pewnie pozostałe remasterki będą miały ten sam problem
#319 Napisany 13 grudnia 2017 - 12:37
#320 Napisany 13 grudnia 2017 - 15:42
Chciałem pograć w Baldurs Gate EE ale edycja ta nie współgra z zintegrowanymi kartami intela i nie widać żadnych napisów, pewnie pozostałe remasterki będą miały ten sam problem
Mogę dać Ci do sprawdzenia Planescape. Ogrywam Enhanced Edition i podoba mi się - obwolutki na postaciach swoje robią, gdyby jeszcze całość współpracowała z modami przywracającymi wytraconą zawartość byłoby idealnie.
Wciąż bardzo dobra gra - ale nie unikam walk i doprowadzają mnie one do szału.
#321 Napisany 13 grudnia 2017 - 16:36
Chciałem pograć w Baldurs Gate EE ale edycja ta nie współgra z zintegrowanymi kartami intela i nie widać żadnych napisów, pewnie pozostałe remasterki będą miały ten sam problem
Kupiłeś na GOG?
#322 Napisany 13 grudnia 2017 - 16:44
#323 Napisany 13 grudnia 2017 - 16:51
#324 Napisany 13 grudnia 2017 - 17:22
Divinity zostało stworzone przez Larian Studios.
#325 Napisany 13 grudnia 2017 - 17:25
Skoro temat został podbity podbity po dłuższym okresie nieaktywności, to chciałbym wszystkim autorytarnie przypomnieć, że Obsidian jest królem gatunku.
Nie.
Może. Kilka lat temu Bioware było królem, a Obsidian błaznem. Niech wrzucą Divinity na Switcha
Słicz nikogo.
#326 Napisany 13 grudnia 2017 - 23:35
Chciałem pograć w Baldurs Gate EE ale edycja ta nie współgra z zintegrowanymi kartami intela i nie widać żadnych napisów, pewnie pozostałe remasterki będą miały ten sam problem
Kupiłeś na GOG?
nie, to problem karty a nie źródła ale może sprawdzę pudełkową wersję z empiku jeszcze ...
Pita - Planescape EE to kupię sobie na pewno, a co w tej wersji zostało wyrzucone?
#327 Napisany 14 grudnia 2017 - 08:15
Względem oryginały generalnie nic, ale do oryginału jest mod, który przywraca część zadań, których autorzy nie mieli czasu dokończyć
#328 Napisany 12 czerwca 2018 - 20:42
Jak już pisałem w innym temacie ogrywam po latach ponownie Sagę Baldur's Gate. Myślę, że część pierwszą skończę lada dzień - to niesamowite, że część druga jest lekko licząc z 8 razy większa Wrota Baldura to prosta "intryga" - jak po sznurku idziemy od jednej kryjówki złych kapłanów, najemników, pół-ogrów etc. do następnej będącej w posiadaniu organizacji, która odpowiada, że deficyt żelaza na zachodnim wybrzeżu. To prosta historia, mająca swój urok, mocno osadzona w Zapomnianych Krainach, ale w zestawieniu z epicką podróżą z Cieni Amm wypada blado i stanowi zaledwie uwerturę do legendy.
Tym razem wybrałem mocno skrajnie ekipę na jaką nie zdecydowałbym się dekadę temu, nie ma to jednak większego znaczenia, nie licząc może kilku dodatkowych zadań. Dopiero w kontynuacji postacie w drużynie toczą burzliwe dyskusje i kłótnie. Tu w zasadzie nie licząc jakiś mini zadań pobocznych możemy sobie w czasie gry pozbywać się drugoligowych bohaterów bez żadnych konsekwencji. Taka postać zwykle grzecznie sobie stoi tam, gdzie ją odłączyliśmy i czeka na lepsze czasy Zadania poboczne to klasyczne zanieś/oddaj/zabij bez żadnych możliwości wyboru.
Ale nostalgia robi swoje jak idziemy przez las z drużyną, ptaki ćwierkają i rozbijamy obóz
Ten post był edytowany przez cwany-lis dnia: 12 czerwca 2018 - 20:43