Ososbiście nie zauważyłem by gra wymagała jakiegoś kombinowania. Sam grałem czystym wojownikiem mającym młot z tej pułapki Pani Bólu + reszta ekipy. Doświadczenia w czasie gry dostajemy mnóstwo [radzę zachować pewną żółtą kulę którą znajdziesz u króla żebraków/złodzieji] i po 3/4 gry nasza postać ma powergamerskie statystyki. Mój znajomy grał magiem i praktycznie grał z palcem w ...
Hm, myślę, że najpierw zagram wojakiem, za drugim razem zaś wybiorę maga. BTW jaki młot? Jaka pułapka ?
PT - zwykle gram wojem. Z duuużą Mądr i Int XD Siła malutka (ale czar zwiększania siły jest przecież).
Ja tak samo . Najwięcej pakowałem w Mądrość i Inteligencję, najmniej w Siłę właśnie... Ale pewnie będzie dało się jeszcze tą siłę zwiększyć na stałe, to znaczy zakładając jakiś magiczny pierścień, tatuaż, czy coś tam....
Z tego co tutaj piszecie o IWD, to chyba sam się skuszę. W końcu to tylko 20 zł za dwa długie i dobre RPG...